Poll :: Verlochend Johnny Depp zijn prioriteiten door POTC? |
Ja! Hij had er nooit aan moeten beginnen! |
|
1% |
[ 2 ] |
Ja! Hij had er na deel 1 mee moeten stoppen toen het zo populair werd! |
|
0% |
[ 1 ] |
Nee! Hij kon ook niet weten dat POTC zo een succes zou zijn! |
|
23% |
[ 28 ] |
Nee! Doordat hij doorgaat met POTC blijft hij juist bij zijn standpunt! |
|
38% |
[ 46 ] |
Ik weet het niet, dat meot hij toch lekker zelf weten? |
|
36% |
[ 44 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 121 |
|
Auteur |
Bericht |
Stik-de-moord
1e jaars

Verdiend:
29 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 07, 2008 16:21 |
 |
Ik ben een fan van Jhonny door zijn briljante vertolking van Jack Sparrow in Pirates, geweldig! Hij is een heel veelzijdige acteur, veel acteurs zijn goed een bepaald soort rol, maar hij doet echt alles. In The Chocolatefactory deed hij Willie Wonka ook geweldig. |
_________________ Netheid is voor de dommen,
een genie beheerst de chaos |
|
  |
 |
xxsophietJJ
Dreuzel

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 08, 2008 11:42 |
 |
mij maakt het niet uit waar hij in speelt, hij speelt altijd zijn rol goed, of het nou een serieuze rol is of niet
wie kan mij vertellen hoe die film heet waar johnny depp in speelt dat op het vliegveld zijn dochtertje of zo wordt gekidnapped en dat hij de president of zo moet vermoorden om zijn dochtertje terug te krijgen.
dat is namelijk een supertegekke film XD |
|
|
  |
 |
*troel*
2e jaars

Verdiend:
90 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 08, 2008 16:06 |
 |
xxsophietJJ schreef: | mij maakt het niet uit waar hij in speelt, hij speelt altijd zijn rol goed, of het nou een serieuze rol is of niet
wie kan mij vertellen hoe die film heet waar johnny depp in speelt dat op het vliegveld zijn dochtertje of zo wordt gekidnapped en dat hij de president of zo moet vermoorden om zijn dochtertje terug te krijgen.
dat is namelijk een supertegekke film XD |
die film heet nick of time.
en je hebt helemaal gelijk, het is een supertegekke film  |
_________________ mrs. Lovett: so it's you, Benjamin Barker.
Sweeney Todd: no, not Barker, that man is
dead, it's Todd now, Sweeney Todd and he will
have his revenge |
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 09, 2008 10:35 |
 |
Happy Bithday to you, Happy Bithday to you, Happy Bithday Dear Johnny, Happy Bithday to you !!!
I hope you have an absolutely wonderful Birthday, All my best wishes to you.
Jaaaa, Johnny is jarig vandaag en... hoe ouder hoe knapper en we vergeten het feit dat hij bijna net zo oud als me moeder is ^^'
*Hypert*
Dat hij nog lang mag leven en veeeeeeel films mag maken  |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 09, 2008 10:59 |
 |
Yay gefeliciteerd!!! SQUEEEEE dat is een van de eerste dingen waar ik vanochtend aan dacht toen ik wakker werd. Niet dat ik zo'n grote Johnny Depp fan ben maar ik had het toevallig dit weekend ergens gelezen dus ik heb het gewoon nog onthouden. xD *huppelt het topic door* |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
xxsophietJJ
Dreuzel

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 09, 2008 18:37 |
 |
Johnny is gewoon hot, ongeacht zijn leeftijd ;D het boeit mij echt niet hoe oud hij is (46 XD) maar eerder om hoe hij eruitziet en hoe hij speelt, erg goed dus  |
_________________ ''Wat deed je onder ons raam,jongen?''
''Ik keek naar het nieuws'' Zei Harry berustend.
''Alweer?''
''Nou, het is elke dag anders'' zei Harry |
|
  |
 |
Yazz
2e jaars

Verdiend:
88 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 10, 2008 17:37 |
 |
als heel erg trouwe johnny depp fan moet ik natuurlijk ook es iets zeggen he
I LOVE HIM
(ja t feit dat hij echt even oud is of mijn moeder vergeten we!!)
ik vind het super dat hij goed acteert en daarom in de belangstelling staat,niet omdat hij voor de 10e gaat scheiden of de 30e nieuwe villa heeft gekocht op de bahama's (ja ik weet dat hij een eiland heeft voor zichzelf en zo maar hij koopt toch niet om de 5 seconden een huis of zo)
de mooiste film met hem kan ik niet zeggen wnat ik vind ze allemaal supermooi,grappig,... maar Edward Scissorhands is wel een favoriet(iedere fan die deze niet gezien heeft moet hem nu gaan huren!! ) |
_________________ hello mate |
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 29, 2008 16:31 |
 |
Ik heb 2 nieuwe films van Johnny gezien (iig, niet nieuw, maar die ik dus voor het eerst zag).
Dat zijn From Hell en The Astronaut's Wife. Ik zal ze even alletwee bespreken.
From Hell: Ik wilde hem al een tijdje zien. Na Sweeney Todd ging ik me wat meer interesseren voor Britse seriemoordenaars. Jack the Ripper hoort daar dus bij. Eindelijk zag ik hem en... hij was goed. Niet eng, waar ik bang voor was. Ik dacht straks vind ik hem eng en wil ik hem niet afzien, maar je ziet niets. Niet echt bloed enzo. Ook niet echt de seks, dus dat was ook wel fijn Ik denk dat dit een van de films is waar ik Johnny gewoon super hot vind. Écht hot. Niet hot zoals in Nick of Time, maar gewoon... xD Ik weet niet. Dat donkere haar en dan wat langer. En.. oef xD Hoe kan iemand zo knap zijn. Maar goed, behalve het feit dat hij super knap is, was ook zijn acteerwerk goed. Geloofwaardig en hij zat goed in zijn rol.
The Astronaut's Wife: Mijn eerste reactie was: Zijn haar is te kort xD De film zelf vond ik wel okay. Dit is niet een film die ik zovaak overnieuw zal kijken als Edward Scissorhands en PotC, maar ik ben blij dat ik hem gezien heb. Ook bij deze was ik een beetje bang dat ik hem eng zou vinden, maar ik vond hem totaal niet eng. Soms spannend. Ik wilde graag weten hoe hij afliep en dat is goed. Dat betekend dat een verhaal me boeit. Hoewel ik niet van deze soort films hou (Science-Fiction), ben ik blij dat ik hem gezien heb Johnny was hier écht goed.
Verder heb ik een beetje YouTube afgezocht en daar kwam ik Benny and Joon tegen. De hele film staat er op. Als ik tijd heb, ga ik hem lekker kijken. Ik heb er een playlist van gemaakt, en als iemand anders hem wil hebben, kan ik hem wel naar je toe sturen
En daarnet heb ik What's Eating Gilbert Grape gekocht. €3 bij de Free Record Shop Ik ben er heel blij mee en wil hem snel zien. Ik weet niet echt wat ik er van moet verwachten want ik heb uiteenlopende meningen gehoord, maar ik ben niet zo kritisch op films, dus dat komt vast wel goed.
Mijn geüpdate lijstje:
- Pirates of the Caribbean 1,2,3 (Gezien en in mijn bezit)
- Secret Window (Gezien)
- Once upon a time in Mexico (Gezien en in mijn bezit)
- Finding Neverland (Gezien en in mijn bezit)
- Charlie and the Chocolate Factory (Gezien en in mijn bezit)
- Edward Scissorhands (Gezien en in mijn bezit)
- Donnie Brasco (Gezien en in mijn bezit)
- Chocolat (Gezien en in mijn bezit)
- Nick of Time (Gezien)
- Sleepy Hollow (Gezien)
- Cry Baby (Gezien)
- Blow (Gezien)
- Don Juan DeMarco (Gezien en in mijn bezit)
- Sweeney Todd (Gezien)
- From Hell (Gezien)
- The Astronaut’s Wife (Gezien)
- Benny And Joon (Op youtube een playlist gemaakt, niet gezien)
- What’s Eating Gilbert Grape (In mijn bezit, niet gezien)
- 21 Jumpstreet seizoen 1 (Gezien en in mijn bezit)
- 21 Jumpstreet seizoen 2 (Gezien en in mijn bezit)
- 21 Jumpstreet seizoen 3 (Gezien en in mijn bezit)
- 21 Jumpstreet seizoen 4 (Gezien en in mijn bezit)
Well, that is it =]
Ik denk dat niemand er wat tegen heeft dat ik wat foto’s en nieuws plaats
Foto’s:
Klick
Ja,ja, Hagrid is ineens een acteur xD
Dit waren allemaal foto’s uit From Hell
Nieuws:
Citaat: |
Steel Sparrow & PE Video
Captain Jack Sparrow made out of steel! You've never seen something like that before. The statue messures 224 cm and took over 1,5 month to build. Price is around 5200 €! Right now it's on display in Kiel/Germany. So everyone who lives in the area go and check it out! |
Hier kun je er foto’s van vinden.
Citaat: | Johnny to Play Mad Hatter in Alice of Wonderland
Johnny and Tim are teaming up again in the film
version of Alice in Wonderland. Thesun.co.uk reports
the movie will be shot in 3D. A source said:
"Burton has had designs on Alice In Wonderland
since before he was famous. He has a knack for
turning what seem like stories for just kids
into gripping, spooky fables loved just as much
by adults. He's held out on doing Alice till he
got a big enough budget. Now this film is financed
by Disney so money won't be a problem." Production
will start next year and will release in the summer
of 2010.
Article Credit www.sify.com |
Citaat: | Tommy Lee Wants Johnny to Portray Him in New Movie
Motley Crue's Tommy Lee wants Johnny to portray him
in a new movie based on the band. Lee insists Depp
is the perfect choice to play him China Daily Reports.
"Johnny Depp would be my choice to play me. He''s
the best ever," Tommy Lee said. Lee stated he is in
talks with movie producers to begin shooting of the
film. "We're working on it. Trying to find the right
producers and director and all that sort of stuff!"
Lee said.
Article Credit The Times of India |
Citaat: | Johnny Comes in second on the Hollywood's Highest
Paid Actors List. The list was compiled by looking at the actors' earnings from June 1, 2007 to June 1, 2008. Johnny lands at Number Two with $72 million.
Article Credit www.monstersandcritics.com |
Ja,ja, Johnny heeft het er maar druk mee J |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
Miseria
Spookjager

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 31, 2008 18:39 |
 |
Ik heb het niet zelf gehoord - ik heb het van Kevin. gehoord, die het weer van SBS 6 heeft gehoord xD - maar het gerucht gaat dat Johnny Depp de Joker zal spelen in een eventuele 3e Batman film.
De Joker werd voorheen door Heath Ledger gespeeld, maar zoals natuurlijk bekend is deze helaas komen te overlijden.
Persoonlijk denk ik dat - als dit gerucht waar is (wat ik met heel mijn hart hoop xD) - Johnny deze rol geweldig zou spelen. Zijn sterkste punt is denk ik wel een complete krankzinnige spelen, wat ik helemaal geen slechte eigenschap vind xD Want zeg nou zelf; Sam, uit Benny and Joon, Jack Sparrow uit Pirates of the Caribbean, Sweeney Todd uit - surprise surprise - Sweeney Todd, en nog veel meer personages... het zijn nou niet bepaald hele normale karakters. En hij speelt ze geweldig.
Mocht het waar zijn, en echt uitgevoerd worden, vind ik het echt een super keuze van regisseur/producers/caster(s)/wie er dan ook voor verantwoordelijk zijn. Dat moet dan wel een geweldige film worden. |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 31, 2008 18:58 |
 |
Maar dat was toch al een tijdje bekend dat hij dat over zou nemen? Volgens mij is dat toen meteen al bekend gemaakt. Een paar dagen/weken nadat hij dood is gegaan. Ik heb namelijk wel sowieso gehoort dat hij een rol van Heath over ging nemen. Dat zal dan inderdaad deze rol dan wel zijn. [a] Ach volgens mij is Johnny sowieso goed. Het maakt niet uit welke rol hij heeft. xD Ik heb hem in ieder geval nog nooit slecht zien acteren.[a] |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Miseria
Spookjager

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 31, 2008 19:24 |
 |
@Eva: nopes, dat ging niet over Batman xD Dat ging over Ledger's onafgemaakte film "The Imaginarium of Doctor Parnassus", waarbij hij - Johnny - samen met Jude Law en Colinn Farrel het incomplete personage van Ledger afmaakten. Dit was inderdaad wel al bekend vlak na Heath Ledger's dood. |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 31, 2008 19:34 |
 |
Oh ok sorry dan had ik het dus verkeerd. xD Ik wist namelijk niet dat Heath bezig was met meerdere rollen. Ik had alleen gehoort dat Johnny een van die rollen zou overnemen. Ach zoals ik al zei het is een hele goede acteur. Volgens mij kan hij alle rollen wel aan die hij maar leuk vind. [a] |
|
  |
 |
yvje94
1e jaars

Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 08, 2008 12:30 |
 |
ik ben gek op pirates of the caribbean
ik vind johnny echt super!!
in charlie and the choclat factory heeft hij een leuke rol, allen vind ik de film wat kinderachtig |
_________________ ''Look... at... me... ' he whispered.
The green eyes found the black, but after a second something in the depths of the dark pair seemed to vanish, leaving them fixed, black and ampty.'' |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 08, 2008 12:47 |
 |
yvje94 schreef: | ik ben gek op pirates of the caribbean
in charlie and the choclat factory heeft hij een leuke rol, allen vind ik de film wat kinderachtig |
Die film is ook een kinderfilm. Het boek is namelijk echt gericht op kinderen, dus het is dan ook logisch dat de film ook een kinderfilm is. Ik heb trouwens wel meer negatieve verhalen gehoort over die film. Ik denk daarom maar niet dat ik hem ga kijken. xD
@Jessica wow jij hebt echt heel veel films van hem gezien. o.O |
|
  |
 |
Miseria
Spookjager

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 08, 2008 12:57 |
 |
Witch_Eva schreef: | yvje94 schreef: | ik ben gek op pirates of the caribbean
Die film is ook een kinderfilm. Het boek is namelijk echt gericht op kinderen, dus het is dan ook logisch dat de film ook een kinderfilm is. Ik heb trouwens wel meer negatieve verhalen gehoort over die film. Ik denk daarom maar niet dat ik hem ga kijken. xD
@Jessica wow jij hebt echt heel veel films van hem gezien. o.O |
Het is inderdaad een kinderfilm xD Maar zo slecht was hij helemaal niet, hij is ontzettend grappig en Johnny zet weer supergoed een ontzettende weirdo neer. Ik heb het originele Roald Dahl boek niet gelezen, maar ma zegt dat hij wel anders is dan de originele Willy Wonka; in het boek zou hij overkomen als een sympathieke man - dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen, want in de oude film was het ook al een rotvent xD - maar in de Burton-film is hij een kinderachtig en "vervelend" mannetje xD Mkay, ik vond hem wel leuk :') |
 |
|
|