Auteur |
Bericht |
Emmalientje
2e jaars

Verdiend:
41 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 28, 2007 13:06 |
 |
In groep 3
Iedere avond las ik samen met mn vader 1 blz van de steen der wijzen.
Toen de film een kwam, ging ik met mn ouders en had ik 2 staartjes met een rood en een goud elastiekje.
Na de film kreeg ik een mega film poster en sinds toen was ik officieel een mega fan  |
|
|
  |
 |
Crissy77
5e jaars

Verdiend:
403 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 06, 2007 12:24 |
 |
Ik vond Harry Potter eerst niks aan. De films leken me verschrikkelijk. Maar toen gingen we met mijn familie ineens met kerst 2005 naar die grote bioscoop in Antwerpen naar "Harry Potter and the goblet of fire". Ik had er eigenlijk geen zin in, maar werd toch overgehaald.
En, vanaf toen was ik verkocht. Ik had de eerste 3 films nog niet gezien, dus wist veel dingen niet. Maar ik vond 'm zooo mooi, niet te geloven. Deze film is nog steeds mijn favorite van de 5 films.
Toen heb ik deel 1 en 2 op tv gezien, en deel 3 geleend van mn broertje.
Ik werd een steeds grotere fan, en nu ben ik helemaal Harry Potter fan. Kan niet wachten tot deel 5 op dvd uitkomt, en deel 6 in de bios. |
|
|
  |
 |
Yori87
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
153 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 06, 2007 19:04 |
 |
@Crissy77: Dat had ik dus ook. Eerst dacht ik mwa, kinderfilms. Maar na film 1 en 2 ben ik de boeken gaan lezen! Ik vond de films zo geweldig, dus sindsdien ben ik fan. Das dus alweer een tijdje geleden. |
_________________ "You're a prefect? Oh Ronnie! That's everyone in the family!" "What are Fred and I? Next door neighbours?"
''There's no need to call me 'sir', Professor.''
'But we're not stupid - 'We know we are called Gred and Forge." |
|
  |
 |
Jan-willem
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 10, 2007 14:15 |
 |
Sinds m'n 7e toen zag ik film 1 en ging ik boek 2 lezen ik vond het echt fantastisch en ben meteen verslaafd geraakt daarna ging ik alle andere boeken lezen. Nu ben ik de hele tijd met Harry Potter bezig de games, films, boeken  |
|
|
  |
 |
lauie
2e jaars

Verdiend:
15 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 17, 2007 18:12 |
 |
Voor ik fan werd van HP vond ik het maar stom ik hoorde er veel over, maar het sprak me echt niet aan en er waren er zoveel die het wel mooi vonden, maar ik had nog nooit een boek van HP gelezen of een van de films gezien , tot ik de derde film eens mocht lenen van iemand, en ik vond het zo mooi!! ik ging meteen om het boek en las ze allemaal en ook de films heb ik nu !! |
|
|
  |
 |
LETxTHEMxDANCE
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 17, 2007 23:09 |
 |
Sinds mijn zeven .. wacht ,laat me ff rekenene..
pfft .. ik haat het als ik mijn hersenen moet gebruiken
in 2000 dus, ik denk dat er toen 4 boeken uitwaren.
xx. |
_________________ - My hopes are so high your kis might kill me - |
|
  |
 |
Mrs Riddle
1e jaars

Verdiend:
132 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 19, 2007 1:21 |
 |
Toen ik het eerste boek las was ik meteen verkocht. Alhoewel als ik het eerste boek nu vergelijk met de andere boeken, vind ik het eerste boek het slechtst. |
_________________ Groetjes, Mrs Riddle |
|
  |
 |
missy_m
1e jaars

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 19, 2007 17:14 |
 |
Ik geloof dat ik eerst de 1e film heb gezien en daarna benieuwd was naar de boeken. Die heb ik toen ook gelezen en vond ze erg leuk, ik kreeg de eerste 3 van mn tante. Toen begon ik fan te worden Ik denk toen ik in ehm.. groep 6 of 7 zat..^^ Maar toen vond ik het nog niet zo super, zo geweldig als dat ik ze nu vind.. xD |
|
|
  |
 |
dream_wizard
3e jaars

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 19, 2007 23:08 |
 |
In maart 2000 ben ik de boeken gaan lezen dus 7 jaar |
|
|
  |
 |
Glamorgana
1e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 21, 2007 10:08 |
 |
Een vriendin had het eerste boek gelezen en om van haar gezeur af te zijn, ben ik het oook maar gaan lezen. En ik was meteen verslaafd! |
|
|
  |
 |
Mainoumi
1e jaars

Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 21, 2007 16:54 |
 |
Ik zat in het 2e middelbaar en was toen 13.
HP was al een tijdje uit, en met een spaaractie kon je het luisterboek voor €5 bij de krant kopen.
Toen had je nog overal in de winkels zo Chocokikkers, Smekkies e.d. te koop (er zaten toen ook zo 'bewegende' kaartjes bij). |
|
|
  |
 |
PrincessLies
2e jaars

Verdiend:
66 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 21, 2007 17:00 |
 |
Ik was toen een jaar of 8/9, en het boek werd voorgelezen bij scouting.
Voor dat het uit was ging ik van scouting af, en toen had ik het boek gekregen van m'n ouders, omdat ik het zo mooi vond.
En sinsdien ben ik fan . |
|
|
  |
 |
harrypottermanga
Dreuzel

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 26, 2007 17:44 |
 |
ik had het bij de eerste film al toen ging ik met iemand voor de lol er naar toe en vond hem erg leuk ik begon de boeken te lezen en was helemaal harry potter fan geworden zelfs zo erg dat me ouders vooral me broer zich er dood aan irirteren XD |
_________________ Every night with full moon I lying in my bed crying about everything, the harry potter books make me calm the movies are so great. |
|
  |
 |
BoneDaddy
1e jaars

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 04, 2007 17:56 |
 |
Sinds ik de eerste film in de bioscoop heb gezien. Toen heb ik de boeken ingeslagen en ben aan het lezen gegaan  |
|
|
  |
 |
DiggoryProud
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 06, 2007 19:01 |
 |
Ik ben volgens mij een HPFreak sinds de 3e film.
Vroeger zaten er bij mij in de klas veel Harry Potter fans, maar vond ik het nooit zo interessant. Dat was naardat ik Prisoner of Azkaban had gezien. Een vriend van me was jarig en we gingen toen met een groep kinderen naar de 3e film. Naardat ik die had gezien was ik al helemaal verkocht en las toen ook gelijk alle boeken. Waar ik nu nog steeds geen genoeg van kan krijgen. |
_________________ She might be the president
Make all the rules
Don't try to win the game
You're only gonna lose |
|
  |
 |
|