Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Deathly Hallows - film topic Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Doxy
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 57 Sikkels

Doxy is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Apr 04, 2008 16:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Het is wel een beetje jammer, 7 boeken -> 7 films. Maar in het laatste boek wordt ook nog zoveel besproken, uitgelegd en behandeld. Een film van 5 uur is ook niets. En het zou zonde zijn om dingen te schrappen of helemaal niet te behandelen.

Sirius: "The ones who love you, never really leave you."
Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Apr 25, 2008 15:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik las net dat het nu al bekend is wanneer deel 1 van Deathly Hallows uitkomt. Dat is namelijk op 19 november 2010. Dus bijna twee jaar later dan film 6. Het was sowieso al bekend dat dit deel ergens in november zou uitkomen. De tweede deel is nog niet bekend wanneer hij precies uitkomt. Maar dat zal ergens dus in mei 2011 zijn. [a]

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Cookiiemonster is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Apr 25, 2008 15:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind het hélémaal niet erg dat er 2 delen worden gemaakt!
Zo word er (zoals MilkyMalfoy al zei) niet zoveel geschrapt en kunnen we éxtra genieten ^^
Wie wil dat nu niet? =D
Njaah, in ben er iig enthousiast over Very Happy

5e jaars
5e jaars

Verdiend: 15 Sikkels

Linda Slytherin is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Apr 25, 2008 20:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ook wel, maar ik vraag me af of de eerste film dan niet gigantisch saai wordt.... In het eerste deel van het boek gebeurt er nauwelijks iets... Ik denk dat ze de eerste film zouden eindigen bij Goudgrijp ofzo...

Miryana
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 158 Sikkels

Miryana is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mei 16, 2008 18:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik blijf me alleen afvragen of ik het eerste deel dan al wel ga kijken....ik bedoel dan stopt de film ergens halverwege terwijl je er helemaal in zit. En dan nog weer een hele poos wachten op deel 2.

Vraag me trouwens echt af waar ze deel 1 zouden stoppen, lijkt me een erg moeilijke beslissing.

As the rush comes....
KJRiddle
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 1 Sikkels

KJRiddle is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mei 16, 2008 20:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

Linda Slytherin schreef:
Ik ook wel, maar ik vraag me af of de eerste film dan niet gigantisch saai wordt.... In het eerste deel van het boek gebeurt er nauwelijks iets... Ik denk dat ze de eerste film zouden eindigen bij Goudgrijp ofzo...

Nee Goudgrijp is een té klein stuk voor deel 2, dan zal het gevecht om Zweinstein té gedetailleerd worden en de rest té kort!
Ik hoop op het stuk dat ze het zwaard van Gryff vinden in het beekje of het stuk dat de Snatchers ze komen halen voor Malfoy Manor

Oude Forumnaam: Sirius Black's Girl! The Lost Mod
The Lost Mod

BeeGee Kenobi is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mei 16, 2008 21:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik denk inderdaad dat de cliffhanger van film 1 wordt dat ze meegenomen worden naar The Malfoy Manor. Voor de mensen die het boek niet gelezen hebben is dat wel een heel mooi cliffhanger moment. En voor het verhaal zit het mooi in het midden.

Film 2 zal wel een rollercoaster ride worden Razz

Editors @ Lowlands 2008..best experience ever!
Dennis Krauwel
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Woonplaats: In de slordige bezemkast van mijn huis der gedachten

Dennis Krauwel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jun 08, 2008 21:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

De Malfoy Manor zou wel een mooie plek zijn om de eerste film te laten stoppen. Daarna komt namelijk nog flink wat actie, dus dan is het wel evenwichtig verdeeld, denk ik. Bovendien is het een mooi actiemoment. Het zou echter ook heel goed kunnen dat ze de film op een rustig moment willen laten stoppen, zodat het toch nog een rustig geheel is. Een cliffhanger lijkt me zo raar bij een film. Misschien stoppen ze wel gewoon ergens op een rustig moment in het bos of zo.

Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

BerichtGeplaatst: Zo Jun 08, 2008 21:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik denk dus dat de Malfoy Manor helemaal geen mooi eind is om te stoppen. Nou ja ik zou niet erg vinden als het gebeurt, maar ik vind het ergens bij Xeno leuker. Als ze net weten wat de Deathly Hallows zijn of als ze net ontsnapt zijn ofzo. Het moet in ieder geval wel eindigen met een cliffhanger. Dat weet ik wel bijna zeker. Het lijkt mij niet dat ze op een saai stuk stoppen. Dan is het ook helemaal niet interessant om deel 2 nog te zien. Ik denk dat ze wel een cliffhanger erin doen.

Daarbij denk ik inderdaad dat heel deel 2 een rollercoaster ride wordt. xD Wow die hele battle in een film. o.O

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 54 Sikkels

Pumpkinsoup is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jun 09, 2008 7:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

Witch_Eva schreef:
Ik las net dat het nu al bekend is wanneer deel 1 van Deathly Hallows uitkomt. Dat is namelijk op 19 november 2010. Dus bijna twee jaar later dan film 6. Het was sowieso al bekend dat dit deel ergens in november zou uitkomen. De tweede deel is nog niet bekend wanneer hij precies uitkomt. Maar dat zal ergens dus in mei 2011 zijn. [a]

Ik vind het verschrikkelijk dat de film pas zó laat uitkomt. Ik begrijp het overigens wel, ik vind het alleen NIET leuk. En ik denk dat ze de film laten stoppen bij Xeno. Na de Malfoy Manor komt er eigenlijk niet zoveel boeiends..

Edward Cullen: You don’t realize how incredibly breakable you are.
I can never, never afford to lose any kind of control when I’m with you.
ilseee
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 5 Sikkels

ilseee is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jun 16, 2008 20:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

Deze film wordt toch in tweeen verdeeld? Zoiets hoorde ik namelijk, omdat er zóveel informatie in zit, dat ze er daarom 2 films van maken.. Maar ik weet niet of dit een gerucht is of dat ze dit echt van plan zijn.. Ben in ieder geval heel benieuwd Very Happy

Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jun 19, 2008 9:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Niet helemaal wetende waar ik het moest posten:

Harry Potter-crew voor negende film bijeen?

Nadat onlangs het nieuws naar buiten kwam dat er waarschijnlijk een achtste Harry Potter-film komt, is het nu bekend geworden dat er wellicht zelfs een negende film over de bebrilde tovenaar gemaakt gaat worden. Dit wordt echter geen avondvullende speelfilm, maar een korte film die speciaal voor het geplande Harry Potter-pretpark opgenomen zou worden. Dat meldt een Britse Tabloid. Dit pretpark gaat The Wizarding World Of Harry Potter heten en zal deel uitmaken van het Universal Studios pretpark in Orlando, gelegen in de Amerikaanse staat Florida.

Het verhaal in kwestie zou door J.K. Rowling zelf geschreven zijn en de opnames zouden momenteel bezig zijn. Dat lijkt erop te wijzen dat dit mini-verhaal zich af zou spelen tussen 'Harry Potter and the Half-Blood Prince', de zesde uit de reeks, en afsluiter 'Harry Potter and The Deathly Hallows'.

De crew zal binnenkort aan de slag gaan met de opnames voor The Deathly Hallows in de Engelse Leavesden Film Studios, het studiocomplex vlakbij Londen waar alle Potter-films zijn opgenomen. Voorafgaand hieraan zouden ze daar nu vast het mini-avontuur opnemen. Daarnaast zouden er ook korte introductiestukjes opgenomen worden die bij de verschillende attracties in het pretpark horen.

De Britse tabloid heeft het bericht van een anonieme bron ontvangen, er is dus nog niks bevestigd. Wat wel vaststaat is dat 'Harry Potter and the Half Blood Prince' vanaf 20 November in alle bioscopen draait.

Bron

Ik neem het allemaal maar met een enorme korrel zout

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

BerichtGeplaatst: Do Jun 19, 2008 21:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nee het is waar ik heb het ook gelezen dat dit zou gebeuren. Maar dit zou dan een film worden dat alleen maar gedraaid zou worden bij dat pretpark en het zou geschreven worden door JKR. Waarschijnlijk word het gewoon een kort filmpje en niet een hele lange commerciële film ofzo. Misschien iets wat je gewoon op YT kan kijken later. Volgens mij moet je dit echt wel serieus nemen. Aangezien ik het echt op serieuze websites heb zien staan. Maar ja of dit nou echt groot en interessant nieuws is? Sowieso hebben wij er weinig aan aangezien dat pretpark niet echt bepaald om de hoek staat.

Oude Forumnaam: Harry Potter Rocks Griffoendor Aanvoerder
Griffoendor Aanvoerder

Kevin. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jun 25, 2008 22:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zal het hier maar posten. Jason Isaacs heeft in een interview met Comingsoon bevestigt dat hij terug zal keren als Lucius Malfoy/Malfidus voor de laatste twee Harry Potter films. Het genoemde interview, kan je via onderstaande link lezen.

Klik

KJRiddle
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 1 Sikkels

KJRiddle is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jul 08, 2008 7:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nu gaat het gerucht (nog niet geheel bevestigd) dat Deathly Hallows part 1 zal eindigen met de terugkeer van Ron. Dit zal volgens de crew een erg emotioneel gedeelte worden.

Mijn mening: matig, ik had liever het stuk gehad dat ze worden gevonden door de Snatchers.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp