Auteur |
Bericht |
Oswinta
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 24, 2008 15:16 |
 |
Ik heb een paar bekers van paardrijden waarvan 1 1ste plaats, 1 2e plaats en 1 3e plaats en weet niet of ik ook een beker heb van mijn 5e plaats.. maare.. ja dat waren de echte dingen wel de rest gewoon omdat k dan aan iets had mee gedaan, maar dat telt niet vind ik. |
|
|
  |
 |
Sabr�
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
819 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 24, 2008 16:02 |
 |
Ik heb een aantal medailles liggen van de vierdaagse van school *proest* stelt niet heel veel voor. Verder ben ik een keer eerste geworden met schieten, daar heb ik een beker van staan. Ik heb een aantal medailles liggen van hockey, van alle keren dat we kampioen zijn geworden en ik heb nog een beker en een zooi rozetten liggen van paardrijden. Oh en ik heb ook nog een soort van plakaat liggen van een hardloopwedstrijd die ik heb gewonnen.
Die dingen liggen nu allemaal ergens in een doos onder m'n bed en ik kijk er eigenlijk nooit meer naar om moet ik eerlijk bekennen xD |
  |
 |
Crissy77
5e jaars

Verdiend:
403 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 26, 2008 15:23 |
 |
Ik heb geen medailles of bekers gewonnen. Maar ik heb ze wel verdient tijdens de avondvierdaagse vroeger op de basisschool. Die heb ik nog steeds en was er supertrots op dat ik het elk jaar weer haalde.  |
|
|
  |
 |
Stik-de-moord
1e jaars

Verdiend:
29 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 17, 2008 20:11 |
 |
Ik heb op campings menig karaokewedrijd gewonnen. MUHA.
En voor turnen heb ik een keer een gouden medaille gewonnen, een keer een bronzen, en een keer een beker dat ik derde was geworden van de competitie. I'm gorgeous, i know  |
_________________ Netheid is voor de dommen,
een genie beheerst de chaos |
|
  |
 |
RemusWeerwolf
3e jaars

Verdiend:
106 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 18, 2008 16:31 |
 |
Een judo-prijs, brons.
Eens soort van bronzen beeldje is het.
EDIT: Jeetje, ik ben gewoon mijn geweldige medaille van de paasspeurtocht vergeten
Een gouden medaille van de paasspeurtocht 2003, van de basisschool...  |
_________________ If you want to know what a man is like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals
Dumbledore's man through and through
Eigenwijsheid is geen wijsheid
Laatst aangepast door RemusWeerwolf op Zo Aug 24, 2008 20:44; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Perijn
Marauder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 18, 2008 17:11 |
 |
|
  |
 |
DoubleD
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 18, 2008 17:59 |
 |
Ik doe heel fanatiek aan wedstrijdzwemmen, en heb ook wel wat medailles gewonnen.
Ben er erg trots op.
Ik heb 1 gouden beker van Judo, ik geloof dat die al 4 jaar oud is. Ben er erg blij mee.
Ok�. Mijn medailles van zwemmen.
13x Goud
7x Zilver
6x Brons
Bij die bronzen zitten er ook nog 2 van een Internationaal Toernooi, en bij de gouden nog van het district kampioenschap. |
 |
Jano0403
2e jaars

Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 29, 2008 13:42 |
 |
Ik heb 3 keer een beker gewonnen bij de playbackshow. Eentje was de eerste pijs, een de tweede en de andere 3e prijs xD
En ik heb een zilveren medaille voor schaatsen en hardlopen. En ook een bronzen medaille voor gym, maar die is al heeeel oud. En met scouting was onze patrouile 1ste met het thema de Olympische Spelen. Toen kregen we ook een soort goeden 'medaille'. (Een goud gespoten cd met een lintje eraan, maar het gaat natuurlijk om het idee ) |
|
|
  |
 |
Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
230 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 30, 2008 19:53 |
 |
Mijn bekers / medailles... hmm dat zijn er niet zoveel
Medailles van de avondvierdaagse, die heb ik wel xD whoehoe..
Verder een beker van atletiek xD
Ik ben met atletiek gestopt en ik zit inmiddels 8 jaar op paardrijden, maar ik haat wedstrijden. Simpel omdat ik er vaak niet mee eens ben hoe die paarden behandeld worden en ten tweede ik denk ook niet dat ze het leuk vinden.
So...
xxx |
_________________ Slytherin <3
FanFic
FanArt
PC-Crea |
|
  |
 |
hezter
2e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 17, 2008 15:03 |
 |
Tja, met mij jaartjes op turnen..
Ik heb volgens mij alleen turnmedailles. Veel zilver, 2 goud ofzo, en 1 brons ofzoiets. Ik weet nog dat ik helemaal niet blij was met die brons eigenlijk, omdat het niet bij al m'n andere medailles paste..  |
_________________ sometimes a dream turns into a dream.. |
|
  |
 |
Glamorous_
1e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 17, 2008 16:16 |
 |
Toen ik 13 was ofz ging ik meedoen met de avond4daagsen en toen aan het einde kreeg ik een medaille en een ijsje  |
_________________ ][i] x ! Twinkel Twinkel little starr[i/] |
|
  |
 |
yvje94
1e jaars

Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 08, 2008 18:50 |
 |
mijn trots tot nu toe is 3e op het NK judo afgelopen april... volgand jaar ga ik voor de 1e plel;) |
_________________ ''Look... at... me... ' he whispered.
The green eyes found the black, but after a second something in the depths of the dark pair seemed to vanish, leaving them fixed, black and ampty.'' |
|
  |
 |
NicoleD
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
168 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 08, 2008 20:38 |
 |
Jaaaaa, zekers. Met Turnen heb ik ooit Brons gewonnen. Met Junioren. Met Voetbal hebben wij nu twee keer een beker gewonnen (Allebei tweede plaats) Maar die heeft onze aanvoerder. Dus alleen een Medaille hiero  |
_________________ 'We kunnen hem nog redden -' Harry stribbelde uit alle macht tegen, maar Lupos liet niet los.
'Je kunt niets meer doen, Harry... niets... hij is weg.' |
|
  |
 |
ihv
1e jaars

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 09, 2008 7:59 |
 |
ik heb 5 bekers maar die zijn van de f en e pupillen (6t/m10 jr.) en mijn laatste aanwinst is een medaille van het kampioenschap 1 jaar geleden |
|
|
  |
 |
nautic
5e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 10, 2008 20:26 |
 |