Auteur |
Bericht |
Blijerd
Happy to kill
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 30, 2006 23:10 |
|
Omg, hoe erg haatte ik die serie xO Ik vond het echt een marteling om ernaar te kijken. Zo nep. Ridders in zulk soort pakken?! TE-FOUT!
De series die ik mis zijn:
. FUTURAMA.
. Round the Twist
. Mirror, Mirror
. Brothers Garcia
. 'Allo, 'allo
. The journey of Alan Strange
Kortom, allemaal geweldige series (: De serie die ik eerst het meeste miste, was Malcolm in the Middle. Maar ik ben erachter gekomen dat het nu op BBC 2 uitgezonden wordt. Ok, ik heb zowat alle eps al gezien, maar het blijft leuk! |
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld! |
|
|
|
harrypotterfreakz
7e jaars
Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 01, 2006 8:38 |
|
Whaa, ik mis zoveel series, alleen kan ze nou dus niet opsommen
Een paar zijn in iedergeval:
'Allo 'Allo -> Dat werd meestal elk herfst/winter uitgezonden, maar heb het nou al sinds anderhalf jaar niet meer gezien. Dit vind k echt zo'n geniale serie. Altijd weet Renee zich er weer uit te wurmen als hij weer met Michelle of Mimi wordt betrapt door zijn vrouw^^
Ook Louis de Funès heb ik vroeger dubbel om gelegen. Alleen dat heb ik zó lang niet meer gezien
Dommel was ook altijd wel leuk.... net zoals Bassie en Adriaan en Alfred J. Quack Dat zijn echt van die geniale kinderfilmpjes |
|
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 01, 2006 10:04 |
|
Alfred J. Quack is er trouwens wel weer op mensen. Ik zag het laatst op Nederland 3. Ik weet niet wanneer en hoe laat maar het is er zeker weten weer op. Ik heb het echt gezien. Dus even in de tv gids kijken.
Ik weet wel zeker dat het op Nederland 3 was, want het was op Zap ^^ |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Bee
Schoolkampioen
Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 01, 2006 11:01 |
|
Witch_Eva schreef: | Alfred J. Quack is er trouwens wel weer op mensen. Ik zag het laatst op Nederland 3. Ik weet niet wanneer en hoe laat maar het is er zeker weten weer op. Ik heb het echt gezien. Dus even in de tv gids kijken.
Ik weet wel zeker dat het op Nederland 3 was, want het was op Zap ^^ |
Ik heb dat ook eens gezien op Nederland!
Dat is zo een zielige reeks.
Alfred is altijd de dupe.
En als hij onschuldig opgesloten zit en dan begint te schreeuwen, zo erg.
Ik heb heel de aflevering gewoon uit nostalgie uitgekeken. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
|
Zwammi
Dreuzel
Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 03, 2006 21:40 |
|
Futurama --> Bender OMG, zooo grappig
Fresh prince of bell air --> De cast zal wel geen zin meer gehad hebben denk ik. Hoewel een nieuwe serie plezant zou zijn. Zien we Will Smith nog eens terug in zijn beginrol. (lekker lachen met carlton hehe ) |
|
|
|
|
yello
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 04, 2006 17:21 |
|
ik mis buffy en angel nu het afgelopen is maar gelukig kwam daar nog een fatsoenlijk eind aan en niet zo als bij john doe met open einden *hoopt nog steeds op terug keer* en saved by the bell was wel fun owe en dat met die praten de auto kitt knigtrider geloof ik was ook wel leuk. charmed en lost maar die komen nog terug gelukig |
_________________ If you two don´t mind I´m going to bed before either of you come out with another clever idea to get us killed or worse...expelled!
She needs to sort out her priorities! |
|
|
|
BeeGee Kenobi
The Lost Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 04, 2006 18:14 |
|
Spellbinder...ik denk dat ik het nu minder leuk zou vinden..maar ik was helemaal verslaafd aan Spellbinder toen het op de Belgische zenders kwam...geweldige sci-fi fantasy achtige serie uit Australie
Misschien herkent iemand de openingscredits:
http://www.youtube.com/watch?v=XG7jEelf3Bk
@Blije: Round the Twist was op NL 3 toen ik nog in Nederland was...misschien is het er nog steeds voor
Hier zijn de openingscredits trouwens voor Round the Twist
http://www.youtube.com/watch?v=VdTGl47zl0M |
Editors @ Lowlands 2008..best experience ever! |
|
|
|
Shirley
The Chatting Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 05, 2006 20:08 |
|
Ik mis Charmed echt ontzettend, ik keek echt iedere dag rond 7 uur trouw de herhalingen op net 5. Nu zenden ze het nergens meer uit en er komen ook geen nieuwe series. Vind ik echt balen want ik vond het gewoon een leuke serie. Spannend maar toch komisch. Najah, er komen steeds weer nieuwe leuke series. |
|
|
Helen
Minister van Toverkunst
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 18, 2007 11:29 |
|
Voor diegene die "The A-Team" erg gemist hebben ... het schijnt weer terug te komen .. naja, de herhalingen dan.
The A-Team terug op tv
HILVERSUM (ANP) - RTL7 gaat de immens populaire serie The A-Team uit de jaren tachtig opnieuw uitzenden. Dat heeft de zender woensdag bekendgemaakt.
De serie over de Vietnamveteranen Hannibal, B.A. Baracus, Murdock en Face is vanaf 23 januari iedere werkdag te zien. The A-Team maakte in de jaren tachtig wereldwijd furore. Toen de acteurs Nederland bezochten, stonden duizenden fans ze op te wachten op Schiphol.
Bron |
|
shadowfax
4e jaars
Verdiend:
32 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 18, 2007 18:18 |
|
Helen schreef: | Voor diegene die "The A-Team" erg gemist hebben ... het schijnt weer terug te komen .. naja, de herhalingen dan.
The A-Team terug op tv
HILVERSUM (ANP) - RTL7 gaat de immens populaire serie The A-Team uit de jaren tachtig opnieuw uitzenden. Dat heeft de zender woensdag bekendgemaakt.
De serie over de Vietnamveteranen Hannibal, B.A. Baracus, Murdock en Face is vanaf 23 januari iedere werkdag te zien. The A-Team maakte in de jaren tachtig wereldwijd furore. Toen de acteurs Nederland bezochten, stonden duizenden fans ze op te wachten op Schiphol.
Bron |
Wow. Nou die ga ik dan zeker weer kijken. Keek het vroeger altijd. Heb er ook 1 Dvd van. Van de derde serie.
Het blijft voor mij een erg leuke serie...vooral door Howling Mad Murdock. |
_________________ Rik Mayall and Alan Rickman are the best!! |
|
|
|
nirphania
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 12, 2007 23:18 |
|
Ik keek altijd naar cartoon network
de ouwe met series al:
Birdman
fanastic four
jhonny Quest
captain plannet
Transformers
en nog veel meer.
Later vernieuwde cartoon network met series als
the power puff girls
jhonny bravo
Dragonball z (die mis ik wel)
dexters lab
etc
Maar nu kheb ik geen cartoon network meer dus mis ik vooral het eerste rijtje en dan vooral
Jhonny Quest en captain plannet die vond ik echt super!!!
En ja ik kijk Angel nu in de nacht op net 5 op mandag en dinsdag iig komt ie daar om een uur of 00.30 geloof ik. En zelfs een seizoen die ik nog niet af heb gekeken. |
|
|
|
|
missme98
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 13, 2007 11:24 |
|
Ik keek ook altijd cartoon network, en toen was het weg
cow and chicken
powerpuff girls
coward
echt alles daar. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
|
|
muisS
7e jaars
Verdiend:
175 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 13, 2007 11:32 |
|
Ikke 'Lotte', Het was het best bekekenprogamma op Talpa. Hij is afgelopen omdat de serie 'Lotte' ook voorbij was. Het was een soort echt sprookje .
Ik vond dat wel jmmr... |
_________________ <3 Ron/Hermoine |
|
|
|
nirphania
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 13, 2007 23:24 |
|
Ow er schoot me nog wat te binnen en dat mis ik echt heel erg
21 jumpstreet, met Jhonny Depp.
21 Jump Street is een politieserie van FOX die werd uitgezonden van 12 april 1987 tot 27 april 1991. In totaal werden er 103 afleveringen van gemaakt, de laatste 2 seizoenen (geloof ik) speelde Jhonny Depp er niet meer in.
Dit was ie toen (lkkr he) |
|
|
|
|
missme98
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 14, 2007 12:19 |
|
Maar 21jumpstreet werd toch nooit in nederland uitgezonden? Dat zou ik wel superleuk vinden. johnny depp ^^ |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
|
|
|