Auteur |
Bericht |
Smoky
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
489 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 18, 2007 20:27 |
 |
Ik hou helemaal niet van het personage van Ginny, maar ik vind Bonnie super. Tot nu toe vind ik haar een goede Ginny. We hebben nog niet ongelooflijk veel van haar gezien, maar dat komt in de volgende film zeker nog wel. Ik geloof zeker wel dat ze een hele knappe Ginny neer kna zetten, waarvan veel jongens gek zijn, want ik vind haar in 'het echt' en een super mooi meisje |
 |
Celia
Dreuzel

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 02, 2007 12:14 |
 |
ik vind haar zeker weten niet de beste, maar de slechste weet ik ook niet zeker.
ze heeft niet zo'n grote rol, ik let dus ook niet zoveel op haar.
ze acteert [vind ik] ze overdreven.
emma watseon acteert stukken beter!!! |
_________________ Speak to the hand,
becease the face don't listen. |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 02, 2007 13:09 |
 |
Ik ben wel benieuwd hoe ze het in film6 gaan doen. In de adnere films komt helemaal niet naar voren dat ze met elkaar omgaan, of dat hij haar als vriendin beschouwt. En dan zou hij opeesn verliefd zijn? |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 02, 2007 13:21 |
 |
missme98 schreef: | Ik ben wel benieuwd hoe ze het in film6 gaan doen. In de adnere films komt helemaal niet naar voren dat ze met elkaar omgaan, of dat hij haar als vriendin beschouwt. En dan zou hij opeesn verliefd zijn? |
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ze heeft echt maar hele kleine rollen in de andere films.
Maarja ik vind dat in het boek, het ook nogal plotseling komt dat hij Ginny leuk vind. In al die andere boeken voelt hij helemaal niets voor haar, en dan ineens, is hij stapelverliefd op haar. ^^" Dus tja, dan nog komt het wel overeen met de boeken.
Maar ze zullen in deze film dus wel gewoon heel erg gaan focussen op Harry die verliefd wordt op haar. |
  |
 |
Mosh
Dreuzel

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 08, 2007 18:45 |
 |
Rayna schreef: | Ik kan me wel één ding herinneren waar ik me mateloos aan geirriteerd heb. Dat was de scene in de eerste film, op het station. Ginny hoort dan verlegen te zijn maar in plaats van zich te verstoppen in Molly's rok gaat ze Harry vrolijk uitzwaaien!
Goed, ik begrijp dat de films te kort zijn om zo'n karakterverandering volledig in beeld te brengen, maar toch. |
Maar het licht dat toch niet aan de actrice maar aan de crew die haar de opdracht geeft dat te doen, als dat niet zo hoorde lieten ze het haar toch 'goed' doen? |
_________________ M y O w n G a l l e r y |
|
  |
 |
V
1e jaars

Verdiend:
122 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 17, 2007 14:02 |
 |
Bonnie Wright is niet een van mijn favorieten, maar ze speelt althans toch niet slecht. Ze bezit een soort natuurlijke schoonheid en ik vind het wel goed dat ze niet iemand overdreven knap gekozen hebben. |
_________________ Hermione: [gasps and starts hugging Harry. Then a camera flash breaks them apart]
Rita Skeeter: Young love! How... stirring. If everything goes unfortunately today, you two may even make the front page! |
|
  |
 |
Harry, Ron & Hermione
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
459 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 17, 2007 14:27 |
 |
Ik heb nog geen oordeel klaar liggen over Bonnie als Ginny. Daarvoor is ze te weinig voorgekomen in de films en de keren dat ze erin voorkwam waren nu niet dusdanig dat ik daaruit mijn oordeel kan opmaken over Bonnie Wright. Ik wacht dus op film 6, want daarin moeten ze haar een grotere rol wel toedichten willen ze zich aan het plot houden. Naja, de plotselinge gevoelens van Harry voor Ginny zijn natuurlijk een zijlijn, maar toch blijft dat aanzienlijk meer dan in de 5 films die er nu al zijn lijkt me.
Qua uiterlijk vertolkt ze Ginny prima maar in hoeverre ze het personage goed inneemt weet ik nog niet, daarvoor is ze te vaak te kort in de films gekomen afgezien natuurlijk van film 2 met de geheime kamer. Dus ik zou zeggen, laat film 6 maar komen, dan post ik aan de hand daarvan wel mijn bevindingen. Want van bijvoorbeeld Helena of Alan kun je veel meer vertellen in hoeverre zij hun beide personages goed vertolken of niet. Of Jason Isaacs bijvoorbeeld als Lucius. |
_________________ Neville Longbottom: Bellatrix Lestrange!
Bellatrix Lestrange: Neville Longbottom is it?... How's Mum and Dad?
Neville Longbottom: Better now they're about to be avenged!
[raises wand]
Lucius Malfoy: Now lets everybody just calm down... shall we? |
|
  |
 |
puffypuf
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 30, 2007 20:57 |
 |
hey allemaal,vind dr nog niet echt goed,maar wat niet is kan komen.ik ben benieuwd naar haar in deel 6&7.dat moet ze ook weer aantrekkelijker zijn,nou we zullen zien |
|
|
  |
 |
Zorin
Dreuzel

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 06, 2008 18:55 |
 |
Bonnie lijkt totaal niet op Ginny uit de boeken zoals ik me haar had voor gesteld. Er wordt meerdere keren over 'vuurrood' haar gesproken in de boeken en dat heeft ze dus totaal niet. Stoort mij echt heel erg maarja.  |
|
|
  |
 |
Legendary-Master
2e jaars

Verdiend:
86 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 07, 2008 17:45 |
 |
Beetje lastig dit.
ik kan niet echt zeggen of ik haar goed vind of niet.
Ze heeft niet echt een grote rol. Ik had eigenlijk van haar een wel iets grotere rol verwacht
Het 'bekendste' stukje waar ze het meest in voor kom ( volgens mij)
is het stukje in de geheime kamer.
En daar zeg ze al niet veel
Dus moeilijk te zeggen over haar. |
_________________ Met de leeuw voorop klimt Griffoendor naar de top! |
|
  |
 |
Belinda Broom
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 11, 2008 15:19 |
 |
Op zich vind ik Bonnie wel goed spelen, maar op sommige momenten vind ik dat ze haar best wel wat spontaner en actiever moeten laten spelen.
De personage Ginny die ze speelt is ook veel meer in beeld dan in de films.
Ginny uit de boeken is wel een favoriet van mij maar uit de films valt het me erg tegen  |
_________________ The Next Time You Think You're Perfect Try To Walk On Water |
|
  |
 |
princess-fleur
1e jaars

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 09, 2008 18:31 |
 |
Wow, ze ziet'r in het echt wel hélemaal anders uit dan in de films vind'k. K'had haar op foto's van op de premiere van de laatste Harry potter-film bijna niet herkent
xxx. |
_________________ Life is a rollercoaster baby, ride it. |
|
  |
 |
Miss_Bookworm
Dreuzel

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 15, 2008 11:49 |
 |
Ik kan alleen maar hopen dat Ginny in de 6e film wat meer populair en rechtdoorzee wordt als het personage in de boeken.
Nu lijkt ze totaal niet op de Ginny waar Harry gek op is.
Ik denk echter niet dat Bonnie daar iets aan kan doen, want zoveel tekst en screentijd krijgt ze niet van de filmmakers.
Laten we onze vingers gekruisd houden voor The Half Blood Prince... |
_________________ "We hebben ze in de pan gehakt en Potter is van goud. Stop Vollie onder de zoden en zet het Boterbier koud!!" - Foppe
"Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have..." - Hermione Granger. |
|
  |
 |
MyleneMalfoy
Dreuzel

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 15, 2008 17:55 |
 |
Hmm, Bonnie Wright.
Ja, ik vind haar steeds beter worden. In deel één dacht ik, nee dat gaat hem niet worden. Maar goed, toen was ik zelf ook jong toen ze zo oud was. Maar nu in deel 5, ze wordt wel steeds beter. Ik ben benieuwd hoe ze zich in deel 6 gaat gedragen, hoe ze haar rol neerzet
Eerst mocht ik haar niet, vraag me niet waarom, maar nu begin ik haar steeds leuker te vinden. Ze kan best goed acteren, vind ik. |
_________________ It's MRS Malfoy to you.
<3 |
|
  |
 |
ParvatiPatil
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 16, 2008 16:37 |
 |
Ik vind dat ze qua uiterlijk wel een Ginnytype is. Ze kan ook heel goed acteren, vind ik. In de eerste paar films had ze wel heel weinig tekst enzo, maar in deel 5 kwam ze echt naar voren enzo, en dat vond ik heel goed. Ik ben heel benieuwd hoe ze het in deel 6 gaat doen. |
_________________ 'Kijk... me... aan' fluisterde hij. De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingsloos. De hand die Harry had vastgehouden smakte op de grond en Sneep bewoog niet meer. |
|
  |
 |
|