Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Welk talent zou jij willen hebben? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Ryelle
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 49 Sikkels

Ryelle is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Nov 29, 2006 21:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zou graag beter zijn in sport Very Happy
Als je voortdurend in de school te horen hebt gekregen hoe slecht je het wel doet, is dat niet echt bemoedigend om iets van sport te blijven doen.
Ach, gewoon doordoen, denk ik dan maar Smile Maar het zou wel leuk zijn om op sportief vlak ergens goed in te zijn.

Oude Forumnaam: lin aalderink Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 102 Sikkels

-0-lin-0- is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Nov 30, 2006 10:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zouw graag het talent willen hebben om goed te kunnen tekenen en snel iets op kunnen zoeken en alles snel kunnen begrijpen maar goed, ik kan de drie dingen wel die ik genoemd heb maar niet echt goed het tekenen gaat wel mooi maar ik moet dan eerst een voorbeeld hebben wil ik het tekenen uit mijn hoofd iets tekenen gaat niet echt gemakkelijk Embarassed en het opzoeken ja dat is gewoon makkelijk als je daar een talent voor hebt.

I Love Reptiles love
Zijn echt prachtige en mooie beesten Very Happy
Profiel bekijkenStuur privébericht
Shellwarrior
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 72 Sikkels

Shellwarrior is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 05, 2007 19:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zou best iets beter willen kunnen rekenen. Ik heb echt een wiskunde-gat, in plaats van een wiskunde-knobbel. Ik kan totaal niet hoofdrekenen of wiskunde dingen onthouden. Verschrikkelijk.

Aan de andere kant heb ik wel een talen-knobbel en (vind ik) ik kan vrij goed zingen. Denk ik. Hoop ik. Hoor ik.
Ik kan ook goed verhalen verzinnen, right on the spot. Of als ik ergens ben, bijvoorbeeld in de bergen, of een gedachte. Dan ga ik er meteen een heel verhaal bij bedenken.

Maar ik zou dus wel wat meer wiskundig inzicht willen hebben.

Shirley
Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Verdiend: 0 Sikkels

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Mrt 06, 2007 11:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zou zeker weten willen dat ik kan zingen. Als ik één iets mocht kiezen waar ik goed in was dan werd het echt zingen. Ik vind zingen namelijk heel leuk en ik loop het ook de hele dag te doen. Tot grote ergernis van de mensen om mij heen...helaas. xD

Ik kán namelijk gewoon helemaal niet zingen. Ook al klinkt het geweldig in mijn hoofd (maar das bij iedereen) het is dus geweldig vals. Dus geef mij maar wat zangtalent. Niet eens omdat ik er beroemd mee wil worden ofzo, gewoon omdat ik graag zing en de mensen om mij heen wil sparen, uiteraard. xD

All good things come to an end... Goodbye HPF.
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Mrt 06, 2007 11:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik weet niet of ik het hier eerder gezegt heb. Maar ik zou heel graag artistiek talent willen hebben. Zoals beter kunnen tekenen. Ik vind het echt zo knap als je goed kant tekenen. Of ik heb ook respect voor mensen die hele mooie verhalen kunnen schrijven, of kunnen dichten. Dus ik zou dat wel willen hebben. Een of ander artistiek talent. Ik vind dat namelijk heel mooi als je dat echt kan.

7e jaars
7e jaars

Verdiend: 117 Sikkels

lieske90 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Mrt 06, 2007 13:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zou zoveel talent willen hebben [a]. Nee hoor, ik ben tevreden, maar als ik zou mogen veranderen, zou ik meer acteer/dans-talent willen hebben. Ik kan al wel dansen, maar ik zou ook in shows willen dansen, dat lijkt me echt zo gaaf!
Acteren lijkt me in shows dan ook wel handig. Niet dat het heel belangrijk is, maar toch.

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 45 Sikkels

d0riS is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Mrt 06, 2007 15:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

eeehh ik zou graag een wiskunde talent willen zijn Cool
al hoe wel het me ook leuk lijkt om zangtalent te hebben ( volgens mij ben ik niet de enige die dat wil haha Razz )

Mijn sterke punt is denk ik muziek maken. Wink

lijpeloena
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 73 Sikkels

lijpeloena is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Mrt 06, 2007 15:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zou beter willen zijn in het concentreren op bepaalde dingen. Niet dat ik meteen door iets afgeleid word waardoor ik er meteen mee stop.

Ook zou ik beter willen zijn in eerlijk en open zijn tegen mensen en niet je gedachten in je hoofd opkroppen zodat het er in 1 keer uit komt.

Choco
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 70 Sikkels

Choco is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Mrt 06, 2007 16:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Het lijkt mij echt heel erg cool om te kunnen zingen. Maar dan ook echt mooi. Ja, dat lijkt me echt heel erg leuk!

Mariky
Oude Forumnaam: Mariekiejj Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 405 Sikkels

Mariky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Mrt 06, 2007 17:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Choco schreef:
Het lijkt mij echt heel erg cool om te kunnen zingen. Maar dan ook echt mooi. Ja, dat lijkt me echt heel erg leuk!

Zingen lijkt me ook leuk om te kunnen =)

Ook buikdansen enzo met je heupen dansen zou ik graag kunnen, dat lijkt me gewoon hip xD Zoals Shakira danst is echt leuk *grins* Dat wil ik ook kunnen. Niet dat ik dat ooit kan, ofzo. Maar het gaat om het idee.

En ook mooie landschappen schilderen of tekenen is zo leuk. Ik wil graag goed kunnen tekenen. Ik vind tekenen erg leuk, maar meestal heb ik niet zoveel inspiratie om wat te tekenen en ook kan ik niet echt goed tekenen :/

eva(nna)
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 147 Sikkels

eva(nna) is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Mrt 06, 2007 19:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik zou graag wat beter zijn in wiskunde. maar dat is ook alles, ik ben gelukkig met wat ik kan en probeer met de talenten die ik heb iets te bereiken. soms denk ik ook dat het wat handiger is als ik wat meer inzicht zou hebben, maja, dat is zo niet Wink en daar moet ik me maar bij neerleggen....
de dingen die ik wel goed kan zijn tekenen, atletiek en turnen ook heb ik wel wat aanleg voor schrijven.

sweeney todd XD
The Potions Master
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 52 Sikkels

The Potions Master is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jan 09, 2008 18:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik kan wel goed leren en ik kan goed pokeren Very Happy.
Ik zou heel graag goed kunnen tekenen. Het lijkt me echt fijn als je uit het niets en hele mooie tekening kan maken. Maar ik ben eigenlijk heel tevreden met alles.

xMartine.
Master of the Cows
Master of the Cows

xMartine. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 09, 2008 19:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben best wel tevreden met wat ik heb, maar geen mens is ooit helemaal tevreden, right?

Ik zou ook wel een zang-talent willen hebben. Het lijkt me gewoon leuk om gewoon van alles te kunnen zingen zonder dat het mensen gaat irriteren ofzo. ^^

Maar wat ik echt graag wil, is een schrijftalent. Oke, mensen zeggen wel dat ik dat hebt, maar meer dan het talent om het te ontwikkelen. Een ontwikkeltalent. Mensen zeggen [of ik er ook in geloof, weet ik niet]; dat ik bijvoorbeeld ook een volleybaltalent en een toneeltalent ben. [Meestal denk ik dan; yeah right.]

Maar een ander talent lijkt me ook wel fijn; inzichttalent, dat je iemand iets tegen je zegt en je dat dan gewoon snapt. Niet zozeer in de zin van wiskunde of dat soort dingen [hoewel dat wel leuk meegenomen zou zijn], maar ook in de sociale zin. ^.^ If you know that I mean xD

[Goosh, ik hoop dat het niet al te opschepperig klinkt. Want daar heb ik weer geen inzicht in. ^^ ]

So don't forget to breath tonight, tonight is the last so say goodbye.. goodbye.. goodbye.. HPF
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Lady Voldermort is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 09, 2008 19:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben tevreden met wie ik ben. Ik accepteer dat ik nu eenmaal niet genoeg aangelegd ben op het gebied van sport. En dat ik nu eenmaal niet mooi kan zingen als ik hard met mijn liedjes meeblèr. Maar wat maakt het uit, ik heb mijn kwaliteiten gewoon op andere gebieden liggen.

Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller
Genner
Bohemian Writer
Bohemian Writer

Genner is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 09, 2008 20:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zou graag mooi kunnen tekenen en kunnen zingen ^^ Dat lijkt me echt wel geweldig. Je kan wel teksten schrijven, maar als je kan zingen is dat toch helemaal geweldig?

'Til we meet again, HPF'ers.
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp