Auteur |
Bericht |
hermione1000
1e jaars

Verdiend:
39 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 04, 2007 18:56 |
 |
ik zou na dat ik mijn huiswerk had gemaakt terug gaan in de tijd om leuke dingen te gaan doen ( ik heb het namelijk heel druk op school )
en zo kan ik ook nog leuke dingen gaan doen  |
|
|
  |
 |
AvadaKedavra*
1e jaars

Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 04, 2007 19:24 |
 |
Ik denk dat ik hem zo min mogelijk zou gebruiken -al zou de verleiding groot zijn- omdat ik er een handje in heb veel dingen te laten mislukken, dus ik denk ook dat ik zo 'slim' zou zijn om ervoor te zorgen dat mensen mij -perongeluk- zouden zien. Ik zou dit jaar wel over willen doen, zonder alle problemen en zonder dat ik bleef zitten, maar toch ook weer niet. Dat jaar is nu achterwege, en nu kan ik overnieuw beginnen: zonder tijdverdrijver. |
_________________ *Wild horses, I wanna be like you,
Throwing caution to the wind, I'll run free too ..
Wish I could recklessly love like I'm longing to.
I wanna run with the wild horses..
Run with the wild horses, oh ♥ « |
|
  |
 |
Hoepkoen
1e jaars

Verdiend:
25 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 12, 2007 8:24 |
 |
pff, geen flauw idee. ik ben daar niet zo slim in, in het verleden rondklooien en zorgen dat je niet gezien wordt. |
_________________ "Hello, Harry", said Sirius grimly, "I see you've met my mother."
- Harry Potter Puppet Pals - |
|
  |
 |
LadyBird
1e jaars

Verdiend:
4 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 30, 2007 15:15 |
 |
Ik zou zo veel willen overdoen.. Ik maak nog al veel fouten, en verkeerde beslissingen.. Daarom zou ik niets veranderen. |
_________________ *Animal Instinct*
Where Ever The Wind Blows... |
|
  |
 |
shinystephanie
1e jaars

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 02, 2007 8:56 |
 |
als ik een tijverdrijver had? Tja, het is lastig, want als je op 2 plekken tegelijk bent, kunnen andere mensen je zien, of misschien zie jij jezelf wel, zie je ineenkeer een kloon van je rondlopen, dat moet toch raar zijn? Ik weet dus eigenlijk niet wat ik ermee zou doen...Meer tijd buiten doorbrengen? Ik weet het echt niet... |
_________________ I miss Sirius black |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 02, 2007 11:41 |
 |
Maar waarom zou je terug gaan naar je eigen verleden? Je kan ook verder terug gaan. Naar de tijd van toen je er nog niet was.
Je kan ook jezelf ontvoeren terwijl je slaapt, en dan kan jij het leven leiden van de "vroegere jou". Terwijl die "vroegere jou" ergens verdoofd in een kast zit ofzo. xD Dan kan je al helemaal je leven veranderen. Anders moet je er voor zorgen dat de "vroegere jou" dat voor je doet. xD
Ik zou niet weten wat ik zou doen. Misschien er voor zorgen dat ik eerder op dit forum kom. xD |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 02, 2007 12:14 |
 |
@Eva: Ja eerder op dit forum komen is een goed idee. xD Verder zou ik ook niet weten wat ik ermee moet. ^^"
Maar serieus, ik heb echt niet een tijd waar ik naartoe zou willen. Bovendien heb ik nooit iets in mijn leven gedaan waar ik zo zwaar spijt van heb dat ik dat over zou willen doen. Alleen als ik zoiets doe, dan zou ik misschien een tijdverdrijver gebruiken, om mijn eigen fout te herstellen. Maar dus echt niet om terug te gaan naar het Stenen Tijdperk ofzo. xD |
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 04, 2007 9:50 |
 |
Witch_Eva schreef: | Maar waarom zou je terug gaan naar je eigen verleden? Je kan ook verder terug gaan. Naar de tijd van toen je er nog niet was.
Je kan ook jezelf ontvoeren terwijl je slaapt, en dan kan jij het leven leiden van de "vroegere jou". Terwijl die "vroegere jou" ergens verdoofd in een kast zit ofzo. xD Dan kan je al helemaal je leven veranderen. Anders moet je er voor zorgen dat de "vroegere jou" dat voor je doet. xD
Ik zou niet weten wat ik zou doen. Misschien er voor zorgen dat ik eerder op dit forum kom. xD |
Kan je doen maar dan verander je je hele toekomst dus waarom zou je dat doen. Je hebt nu misschien een vriend/vriendin waar je helemaal gek op bent, je hebt een zalig leven en als je in het verleden maar 1 ding al dan niet per ongeluk veranderd kan het best zijn dat je in de toekomst (nu dus) een pestleven krijgt. Niemand houd van je, je bent eenzaam en dat soort dingen.
Als je naar het verre verleden gaat, dus nog voordat je geboren bent kan het best zijn dat een toen jong kind of wat dan ook je ziet en jaren later jou weer ziet en dat die accuut een hartaanval ofzo krijgt. Daardoor is zijn of haar toekomst veranderd en dus die van jou ook. |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 04, 2007 17:47 |
 |
@Helen dit topic gaat er toch over wat je zou veranderen als je terug in de tijd zou zijn? Waar je terug zou gaan? Dus dan ben je toch bewust de tijd aan het veranderen? Je kan inderdaad ook gewoon terug gaan om te kijken hoe het eerder was. Maar ik had het er ook gewoon over wat er zou gebeuren als je bewust terug zou gaan om iets te veranderen. Wat denk ik veel mensen van plan zijn. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Do Okt 04, 2007 21:12 |
 |
Citaat: | Maar waarom zou je terug gaan naar je eigen verleden? |
Ik zal bij veel punten echt terug gaan in me verleden. Verschillende richtingen in me leven veranderen. Als ik dingen kon veranderen in me verleden zal ik dat meteen gaan doen. Dan had ik waarschijnlijk een stuk minder problemen gehad. Ik heb echt genoeg redens om terug te gaan in me verleden. En ik denk dat veel mensen bij sommige punten terug wilt gaan. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 13, 2007 7:56 |
 |
Helen schreef: | Witch_Eva schreef: | Maar waarom zou je terug gaan naar je eigen verleden? Je kan ook verder terug gaan. Naar de tijd van toen je er nog niet was.
Kan je doen maar dan verander je je hele toekomst dus waarom zou je dat doen. Je hebt nu misschien een vriend/vriendin waar je helemaal gek op bent, je hebt een zalig leven en als je in het verleden maar 1 ding al dan niet per ongeluk veranderd kan het best zijn dat je in de toekomst (nu dus) een pestleven krijgt. Niemand houd van je, je bent eenzaam en dat soort dingen.
Als je naar het verre verleden gaat, dus nog voordat je geboren bent kan het best zijn dat een toen jong kind of wat dan ook je ziet en jaren later jou weer ziet en dat die accuut een hartaanval ofzo krijgt. Daardoor is zijn of haar toekomst veranderd en dus die van jou ook. |
Doet me denken aan de film 'the Butterfly Effect'
Change one thing and you'll change everything
Maar volgens mij kan het soms ook leerzaam zijn om gewon even een kijkje te nemen in het verleden en niet zomaar gaan veranderen( denkt nu aan Charmed).
Ik zelf zou niets veranderen. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 13, 2007 9:34 |
 |
Bee schreef: | Helen schreef: | Witch_Eva schreef: | Maar waarom zou je terug gaan naar je eigen verleden? Je kan ook verder terug gaan. Naar de tijd van toen je er nog niet was.
Doet me denken aan de film 'the Butterfly Effect'
Change one thing and you'll change everything
Maar volgens mij kan het soms ook leerzaam zijn om gewon even een kijkje te nemen in het verleden en niet zomaar gaan veranderen( denkt nu aan Charmed).
Ik zelf zou niets veranderen. |
Ja inderdaad, volgens mij kan het ook wel heel nuttig zijn om zelf terug te gaan kijken. In Charmed doen ze dat regelmatig, maar meestal kunnen/mogen ze dan ook niets veranderen.
Maar ik denk dat het heel moeilijk is om terug te gaan kijken zonder dat ze je zien, en zonder dat je iets verandert. Ieder moment dat je daar in het verleden bent zou je iets kunnen veranderen.
Zelf zou ik denk niet teruggaan naar mijn eigen verleden, ik heb nog nooit iets gedaan waar ik nou zo'n vreselijke spijt van heb. |
  |
 |
Geertjuhh
3e jaars

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 15, 2007 14:47 |
 |
Als 't mogelijk zou zijn, zou ik toch het een en ander willen veranderen o.a. mijn opleiding, nu 2 jaar weggegooit
Maarja van fouten kunnen we leren,
groetjes,, |
_________________ 'Bill eeft verteld dat Fred en George heel amusant zijn,' zei Fleur met een serene glimlach.
'Nou Ik kom niet meer bij!' snauwde Hermelien |
|
  |
 |
Ravengirl
1e jaars

Verdiend:
73 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 19, 2007 11:35 |
 |
Ik zou denk ik zorgen dat me cijfers beter worden, door bijvoorbeeld een toets over te doen. Hoewel ik meestal wel goede cijfers haal.  |
|
|
  |
 |
Lady_Radcliffe
2e jaars

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 19, 2007 12:00 |
 |
Dan zou ik teruggaan naar maandagavond 8 oktober, en niet de afterparty missen van Tokio Hotel.
En Gustav vragen om een foto, Hij is zo leuk  |
|
|
  |
 |
|