Auteur |
Bericht |
Furore_
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 06, 2008 8:41 |
 |
De eerste 2 films vind ik het beste.
Ik denk omdat de films daarna allemaal best moeilijk te volgen zijn (het leek wel alsof ze élk detail wilden vermelden...), en tsjaaa. Gewoon minder leuk xD |
|
|
  |
 |
nautic
5e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 06, 2008 12:08 |
 |
verder vindt ik hm.. ik vindt deel 4 het mooist gefilmd, ik weet nog toen ik in de bios zat en je zo dat zwerkbal stadion zag kreeg ik kippevel
verder vindt ik film 3 ook goed. en 1 en 2 ook wel. film 5 vondt ik ook wel goed maar ik had het anders verwacht, en te veel leuke stukjes zijn weggelaten. ik hoop dat film 6 echt leuk wordt. vooral de ruzies tussen ron en hermelien  |
_________________ HPF bedankt voor de leuke tijd. |
|
  |
 |
Lisanne_15
Dreuzel

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 13, 2008 15:29 |
 |
Ik vind de 3e film het leukst omdat ik vind dat daar de leukste details in zitten. Zelfs als ik die film voor de miljoenste keer aan het kijken ben ontdek ik weer nieuwe dingen. Bijvoorbeeld die man in de Leaky Cauldron die die stoelen met toverkracht op de tafel zet of dat stuk in de Collectebus vind ik ook geweldig. Dat soort kleine dingetjes vind ik geweldig, dat mis ik in de 1e 2 films. |
|
|
  |
 |
ilseee
1e jaars

Verdiend:
5 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 16, 2008 20:11 |
 |
Goblet of fire denk ik.. Zit veel actie in, gewoon leuk! Ik vond deel 3 heel verwarrend(ook omdat ik het boek niet had gelezen van te voren). Deel 5 vond ik héél tegevallen, vooral vergeleken met het boek. Daar hadden ze veel meel van kunnen maken! |
|
|
  |
 |
MissBehavior
1e jaars

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 23, 2008 11:51 |
 |
Ik vind de derde film echt de leukste. Die strookt nog met het boek, de emotie zit er goed in, en er zitten geweldige scene's tussen. Het stuk met de Timeturner zit echt fantastisch in elkaar, en ik vind de interactie tussen Harry en Hermelien echt mooi. Het was na het zien van die film dat ik besloot dat Hermelien beter bij Harry past dan dat ze ooit bij Ron zou passen.
De andere films zijn ook mooi, maar de derde blijft mn favoriet. Verder is het natuurlijk jammer dat ze veel stukken uit de boeken niet in de films kunnen stoppen. |
_________________ Harry: “Have you ever stopped loving anyone?”
Draco: “No. But I stopped hating someone once, though.”
|
|
  |
 |
Jano0403
2e jaars

Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 23, 2008 12:42 |
 |
ik vind film 5 echt de leukste!
er worden wel dingen weggelaten, maar dat moet ook wel want anders krijg je een film van 4 uur.... alleen voor mensen die het boek niet hebben gelezen is de film op sommige stukken een beetje moeilijk te begrijpen... ik vind het de leukste film omdat er veel spannende dingen gebeuren en ik vind het er ook allemaal net wat echter uitzien  |
|
|
  |
 |
<Tonks4ever>
Dreuzel

Verdiend:
43 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 28, 2008 10:46 |
 |
Ik vind de Order of the Phoenix de leukste film. Vooral omdat daar de actie echt begint. Ook vind ik het huis van Sirius ook geweldig. Al die details.
En die vuurwerk draak van de tweeling! Géwéldìg!
The Goblet of Fire vond ik het minst leuk. Waarom weet ik niet precies maar ik denk dat het voor mij te ingewikkeld is. |
_________________ Go away!
You came to me, idiot. |
|
  |
 |
chrissiej94
Dreuzel

Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 04, 2008 16:35 |
 |
Ik vind 4 het beste, omdat ik het mooi gemaakt vind. Vooral die dingen van het toverschooltoernooi. De andere films vond ik ook goed, maar minder mooi gemaakt. |
_________________ Dom blondje licht op de bank t.v. te kijken. Opeens slaat de klok 3 uur. Zecht dom blondje: ik weet heus wel dat het 1 uur is, maar dat hoef je me niet 3 keer te vertellen... |
|
  |
 |
everton
3e jaars

Verdiend:
10 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 11, 2008 11:25 |
 |
de eerste 2 zijn het meest trouwe aan het boek, maar in 5 gebeurd het meest, zijn de special effects veel mooier en zijn de acteurs enorm gegroeid.
Moeilijke beslissing. Ik kan niet kiezen |
_________________ ''..Maybe he is, maybe he isn't, but the fact remains he can move faster than Severus Snape confronted with shampoo when he wants to..'' |
|
  |
 |
Glamorous_
1e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 13, 2008 19:09 |
 |
Ik vind de 5de film het beste.
Omdat het spannender en enger is
maar ik vind alle films eigenlijk wel goed maar die vind ik wel het spannends tot nu toe.
maar ik heb hem pas 2 keer gekeken ik wil hem eigenlijk nog een keer kijken.
die andere 4 heb ik al 30 keer gekeken ofzo haha. |
_________________ ][i] x ! Twinkel Twinkel little starr[i/] |
|
  |
 |
Dana Weasly2
Dreuzel

Verdiend:
26 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 15, 2008 12:33 |
 |
Ik vind Harry Potter 5 het best , vooral omdat ik hem heel goed gemaakt vind. Ik was bang dat hij net als 4 heel snel in elkaar gevlanst zou zijn. 4 Vond ik namelijk niet echt leuk. Ik begreep de film echt niet. Bij 5 begreep ik alles heel goed ook al had ik hem nog niet gelezen. Ik vond dat 1,2 & 3 ook wel goed maar vind ik deze wat spannender.  |
|
|
  |
 |
noisecontrollers
1e jaars

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 21, 2008 15:05 |
 |
ik heb alle films tot nu toe gezien en ik vind deel 2 : de geheime kamer nog steeds het leukste om te zien. alle details worden weergegeven die ook in het boek staan, ik vind het verhaal spannend en de film duurt het langste van alle 5.
ik vind de andere films niet leuk omdat er altijd zoveel word weggehouden en ze zich bijna niet meer aan het verhaal houden, en ze houden zich ook niet meer aan de details bijv: de dementors uit deel 5 waren hééééél anders dan die uit deel 3. en deel 1 was ook wel een goede film maar ik vond die minder spannend dan deel 2. |
_________________ I'll be there for you when the rains start to poor, I'll be there for you like the way i was before, I'll be there for you cause you're there for me to. |
|
  |
 |
Neleke
5e jaars

Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 22, 2008 21:24 |
 |
wow... straks ben ik hier nog de enige dat film 3 de beste vind...
Ik kijk niet zozeer naar het verhaal (dat is toch trouwens door Rowling geschreven), maar naar de afwerking, het acteren,...
Ik vind dat je aan de film ziet dat de regisseur er echt z'n best heeft aangedaan om alles te doen kloppen en om er een mooi plaatje van te maken. Er wordt ook in Schotland opgenomen. (daar ben ik deze vakantie op vakantie geweest en mss dat ik er daarom zo'n zwak voor heb )
Ik heb ook vaak kippenvel momenten gehad (bv als Harry op Scheurbek boven het meer vliegt). Ook m'n favoriete personages komen aan bod: Lupos en Sirus. (ik heb er nog hoor ) |
_________________ Pippin: "I didn't think it would end this way"
Gandalf: "End? No, the journey doesn't end here..." |
|
  |
 |
NicoleD
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
168 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 23, 2008 7:40 |
 |
Neleke schreef: | wow... straks ben ik hier nog de enige dat film 3 de beste vind...
Ik kijk niet zozeer naar het verhaal (dat is toch trouwens door Rowling geschreven), maar naar de afwerking, het acteren,...
Ik vind dat je aan de film ziet dat de regisseur er echt z'n best heeft aangedaan om alles te doen kloppen en om er een mooi plaatje van te maken. Er wordt ook in Schotland opgenomen. (daar ben ik deze vakantie op vakantie geweest en mss dat ik er daarom zo'n zwak voor heb )
Ik heb ook vaak kippenvel momenten gehad (bv als Harry op Scheurbek boven het meer vliegt). Ook m'n favoriete personages komen aan bod: Lupos en Sirus. (ik heb er nog hoor ) |
Agreeee! ^^ Mijn favoriete film is ook absoluut film 3. En dat van die kippenvel momenten herken ik. *Als iemand weet hoe het nummer heet als Harry met Scheurbek vliegt, please PM * En mijn favoriete karakter zit er veel in (Lupin) Alleen dat stukje van Tanta Margot haat ik, daar heb ik echt een hekel aan, verder is het mijn favoriete film! ^^ (Kippenvel momenten heb ik best nog wel met meer stukjes uit de films, bijvoorbeeld in 5 als ze in London vliegen, ik ben in London geweest, herken die brug etc, en dat nummertje eronder is ook leuk (PM! ) en nog wel meer stukjes uit de films ) |
_________________ 'We kunnen hem nog redden -' Harry stribbelde uit alle macht tegen, maar Lupos liet niet los.
'Je kunt niets meer doen, Harry... niets... hij is weg.' |
|
  |
 |
Angel90
Dreuzel

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 23, 2008 17:44 |
 |
Ik vind de 2e film het mooist maar dat is ook grotendeels omdat die hotte marten vilijn er in speelt!!! Maar ik denk als er veel van marten vilijn in de 6e film komt dat ik die dan ook heeeel leuk ga vinden!
xx |
_________________ Love is Hate, Hate is Love, Dont hate the love because the love hates the hate,.. |
|
  |
 |
|