Auteur |
Bericht |
Grote fan
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 05, 2008 23:21 |
 |
Ik lees de boeken in de normale volgorde en sla geen enkel hoofdstuk over.
Ik heb ze allemaal wel al zeker 20 keer gelezen. Mijn vader wordt er gek van  |
|
|
  |
 |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 08, 2008 22:30 |
 |
De verleiding is groot om de Duffelingen over te slaan, maar ik doe het toch niet. De boeken zelf lees ik gewoon door elkaar, hangt er van af waar ik zin in heb. Nederlands en Engels ook door elkaar.
Alleen het eerste boek vind ik soms irritant lezen omdat alles zo uitgelegd wordt en we het weten [a] |
  |
 |
xMaritt
3e jaars

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 09, 2008 17:43 |
 |
Als ik zin heb om een Harry Potter boek te lezen, dan kijk ik in mijn boekenkast en dan kijk ik welk boek voor mij het minst recent is zeg maar.
Of in welk boek ik zin heb
En dan lees ik het ook helemaal!
En in de eerstvolgende vakantie ga ik een ''Harry Potter-marathon'' voor mezelf houden, vanaf boek 1 t/m boek 7
Maar als je een boek half leest dan vind ik het persoonlijk niks meer aan, dan zit je niet helemaal in het verhaal omdat je de helft overslaat. |
_________________ Ron; ...'- hij moet geweten hebben dat ik jullie in de steek zou laten.' 'Nee', verbeterde Harry hem. 'Hij moet geweten hebben dat je altijd terug zou willen komen.' |
|
  |
 |
Neleke
5e jaars

Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 02, 2008 11:59 |
 |
Ik heb ze net in volgorde gelezen. Alleen het 5de boek heb ik niet gelezen, omdat ik dat toen de film uit was pas had gedaan  |
_________________ Pippin: "I didn't think it would end this way"
Gandalf: "End? No, the journey doesn't end here..." |
|
  |
 |
NicoleD
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
168 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 02, 2008 15:10 |
 |
Soms heb ik gewoon zin een boek, en pak ik dat er tussen uit. Soms zelfs zin een bepaald hoofdstuk, dan lees ik dat gewoon. Maar helemaal lees ik ze ook regelmatig. Verschilt nogal ^^ In de vakantie lees ik ze allemaal achterelkaar, heb ik weinig tijd een bepaald boek ofzo.  |
_________________ 'We kunnen hem nog redden -' Harry stribbelde uit alle macht tegen, maar Lupos liet niet los.
'Je kunt niets meer doen, Harry... niets... hij is weg.' |
|
  |
 |
amytjuuuh
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 02, 2008 15:58 |
 |
Tsja.. ik plan nooit wanneer ik een boek ga lezen. Ik pak er gewoon één als ik er zin in heb. Klaar uit xD. Ik heb nooit echt speciaal zin in een hoofdstuk ofzo, maar soms spontaan heb ik weer zin om de Relieken van de Dood te lezen. Of de Vuurbeker of de Halfbloed Prins. Dat zijn mijn favorieten xD. Ik heb het niet zo op de Orde van de Feniks, alhoewel ik de film wel heel cool vind. Ik lees ze eigenlijk nooit achter elkaar. Daar houd ik niet zo van. Dat is me weer net even iets te veel xD. |
 |
xMaritt
3e jaars

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 03, 2008 12:50 |
 |
Ik sla zeker geen hoofdstukken over, geen letter! Tenzij het een nieuwsartikel is dat me te lang duurt
Verder kies ik telkens een boek uit waar ik zin in heb, en ik ben nog van plan de hele serie in goede volgorde te gaan lezen.
Maar zoals een paar dagen geleden had ik zin in een Harry, dus dan ga ik voor m'n boekenkast staan en zoek er eentje uit. Dit keer werd het de Halfbloed Prins:) |
_________________ Ron; ...'- hij moet geweten hebben dat ik jullie in de steek zou laten.' 'Nee', verbeterde Harry hem. 'Hij moet geweten hebben dat je altijd terug zou willen komen.' |
|
  |
 |
Miss Zwarts
2e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 03, 2008 19:42 |
 |
Ik soms zo'n kleine stukjes als herlezing vooral voor een verhaal dat ik heb. Voor de rest meestal wel op volgorde. |
_________________ "I've listened already. I've made my decision. Leave me alone!" |
|
  |
 |
YuckFou
2e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 09, 2008 18:27 |
 |
Ik begin bij het eerste hoofdstuk en eindig bij het laatste hoofdstuk. Ik lees wel de boeken door elkaar, het maakt me niet zoveel uit in welke volgorde ik ze lees. |
|
|
  |
 |
horse2freakje
2e jaars

Verdiend:
32 Sikkels
Woonplaats: in de magisch vergrote bezemkast die van Harry is geweest
|
Geplaatst:
Di Okt 07, 2008 14:53 |
 |
[color=red]ik lees meestal gewoon vanaf het begin, maar soms sla ik hoofdstukken (of stukjes) over die ik echt niet leuk vind. Die ken ik na 1 keer lezen dan wel. Ik ben nu bezig met HP 7 in het engels nadat ik het in het nederlands had gelezen. In het nederlands had ik het de eerste keer helemaal gelezen. Na een paar keer begon ik bij het hoofdstuk dat ze in Zweinskop komen, en zo naar Zweinstein gaan.
Maar soms pak ik ook willekeurig een boek (meestal niet 6, die vind ik niet zo leuk) en begin daar in te lezen.[/color] |
_________________ we hebben ze in de pan gehakt, en potter is van goud
stop vollie onder de zoden, en zet het boterbier koud! |
|
  |
 |
|