Auteur |
Bericht |
Perijn
Marauder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 20, 2008 21:25 |
|
|
|
|
Olivander©
Dreuzel
Verdiend:
21 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 22, 2008 8:48 |
|
ja ik heb er 1 ik heb die van hermione .... je kon kiezen iets van 12 verschillenden en ik had die gekozen ze bezorgen ook thuis want de winkel is in nijmegen : http://www.gator.nl/index.php?.....hop.browse
geen dank ik ben nou eenmaal de tovertokken expert |
_________________ Tegenwoordig niet alleen toverstokken maar ook
een nieuw bezemmerk:
0livander© Racebezem's |
|
|
|
Emma Roos
7e jaars
Verdiend:
322 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 26, 2008 17:59 |
|
Ik heb de stok van Sirius : ) Hij's wel leuk. Ik heb 'em voor m'n verjaardag gekregen, twee jaar geleden. Je hebt nu blijkbaar ook stokken met een knopje. En als je erop drukt geeft ie licht : ) Maar zoiets zou ik niet leuk vinden. Dan komt het niet meer "echt" over, met zo'n lampje erin. Niet dat de andere wel echt zijn, maar zo'n lampje ziet er zo on-Harry Potterig uit, lijkt me. |
Wise Words #2:
Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.
- Albert Einstein |
|
|
|
__xSmartie
3e jaars
Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 27, 2008 11:51 |
|
Het lijkt me best cool om een eigen toverstok te hebben. Maar ik ga ook niet alle winkels af ofzo om er een te vinden. En als ik er een tegen zou komen in een winkel zou ik heb waarschijnlijk niet kopen... Maar als ik er zomaar een zou krijgen ofzo, zou ik het wel cool vinden xP |
_________________ OMG.
8 Maanden later! |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 27, 2008 11:54 |
|
__xSmartie schreef: | Het lijkt me best cool om een eigen toverstok te hebben. Maar ik ga ook niet alle winkels af ofzo om er een te vinden. En als ik er een tegen zou komen in een winkel zou ik heb waarschijnlijk niet kopen... Maar als ik er zomaar een zou krijgen ofzo, zou ik het wel cool vinden xP |
Je kan een toverstok niet zomaar in een winkel vinden. Die moet je op het internet kopen. Je hebt in Nederland wel een paar fantasywinkels en je hebt dan een kans dat ze daar toverstokken hebben liggen. Maar de meeste mensen hier kopen hem toch echt op het internet via een webwinkel. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
xMaritt
3e jaars
Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 27, 2008 12:12 |
|
Ik heb laatst een toverstok gekocht bij www.alivans.com, The Apprentice Wand. En ik ben er héél blij mee! Dit was wel de goedkoopste, 11 euro ongeveer en dan met verzendkosten 20 euro. Maar je moet er wel het geld voor over hebben, want als je het onzin vind om een stok te hebben, dan vind je het waarschijnlijk allemaal extreem duur. |
_________________ Ron; ...'- hij moet geweten hebben dat ik jullie in de steek zou laten.' 'Nee', verbeterde Harry hem. 'Hij moet geweten hebben dat je altijd terug zou willen komen.' |
|
|
|
Firminus Niggelus
3e jaars
Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 05, 2008 11:11 |
|
Ik heb dr wel 30 euro voor over.
Zou het erg tof vinden zo'n stok.
Ik denk dat ik er een ga bestellen.
Kun je mij eens een link sturen MaaudJ? |
_________________ Huffelpuf Proud.
Proud to be a Huffie |
|
|
|
xMaritt
3e jaars
Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 06, 2008 17:04 |
|
Ferminus Niggelus, ik heb al een toverstok van www.alivans.com , en dat is een erg goede site! Hij is Amerikaans, dus je betaald bijna 10 euro voor verzendkosten, maar dan heb je ook wat. Ik heb The Apprentice wand, die kostte zonder verzendkosten 11 euro. (met verzendkosten 20) Die stokken zijn trouwens lang niet allemaal 30 euro.. je hebt er heel veel, ik zou maar eens rondkijken ! |
_________________ Ron; ...'- hij moet geweten hebben dat ik jullie in de steek zou laten.' 'Nee', verbeterde Harry hem. 'Hij moet geweten hebben dat je altijd terug zou willen komen.' |
|
|
|
siriuss_and_lupins_girl
Dreuzel
Verdiend:
201 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 17, 2008 18:15 |
|
Ik heb gisteren m'n wand van Alivans binnengekregen. Ik heb er al meerdere bij Alivans gekocht. Ook heb ik echte replica's van Noble collection.
Noble collection wands
* Hermelien (erg mooi)
* Harry (gaat)
* Ron (erg mooi)
* Sirius (zeer mooi...dit is een van m'n favourite wands)
* Voldermort (ook zeer mooi...die komt op een tweede plaats)
Alivans:
Holly wand (harry's wand)
Vine carved wand (hermeliens wand)
Elder wand (dumbledor's wand)
Verlanglijstje
Wand van Bellatrix (van noble collection)
Zoals jullie zien heb er een flink aantal...en probeer steeds meer te krijgen...soort van verslaving. Zoals ik al had genoemd heb ik gisteren m'n nieuwe Red Cedar/Oak Wand van Alivans binnengekregen. Deze heeft een speciaal tintje. Ik heb namelijk eens gekeken bij m'n keltische boomkalender welke boom er bij mij past. Dit is voor mij de Rode cederboom...dus vandaar de Red ceder wand....en hij is echt heel erg mooi, alleen kleiner dan die van Hermelien. Das ook een echte aanrader van Alivans...... |
_________________ Mr. Mooney begs Professor Snape to keep his abnormally large nose out of other people's business.
Mr. Padfoot would like to register his astonishment that an idiot like that ever became a professor. |
|
|
|
Darren
7e jaars
Verdiend:
360 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 25, 2008 22:35 |
|
Het lijkt me leuk om een toverstok te hebben! =0 Ik zag er vorig jaar op de Elf Fantasy Fair al een paar en vond ze toen al hip. Vroeger gebruikte ik altijd Chinese stokjes als toverstok. Dat was wel grappig, maar het is natuurlijk veel cooler om een ‘echte’ te hebben. Er waren veel verschillende. Persoonlijk zou ik die van Harry of Sirius prefereren. Als er een stok bestaat van James dan wil ik die ook wel graag. Ik denk dat ik die van James zou nemen. Is die er niet, dan Sirius. Als laatste zou ik Harry’s toverstok kiezen. *Grins* Ik ben in ieder geval wel van plan er eens eentje te kopen. |
|
HPFreak!
3e jaars
Verdiend:
90 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 27, 2008 15:11 |
|
Jep ik heb die van Sirius Mijn Favo. Ik heb ook het zwaard van Gryffindor.
Maar die staat op mijn kamer in een vitrine en komt er ook nooit uit. De Wand van sirius is zeer mooi. Zelf heb ik ook een toverstok gemaakt met een magische kern Zoals ze het noemen met de veer van een Adelaar. |
_________________ I wish everyone a merry X-Mass and a very happy new jear!
HPF Always in our Hearts! |
|
|
|
hel1
Dreuzel
Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 02, 2008 14:52 |
|
Het lijkt mij wel grappig om zo'n stok te hebben ookal doet ie het niet. In groep 3 speelden wij op het schoolplein altijd "Harry Potter" en toen hadden we saté stokjes als toverstokken en die beplakte ik dan altijd met stickers ofzo maar die gingen wel altijd heel snel kapot |
_________________ Op de bergen van mijn ellende ga ik zitten en geniet van het uitzicht. <3
|
|
|
|
nautic
5e jaars
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 09, 2008 17:22 |
|
ik zou ze ook wel willen, ze zijn wel duur maar eigenlijk valt het ook wel weer mee. de een verzamelt dit en de andere van die treintjes op schaal ( en die zijn pas duur ) en weer een ander verzamelt postzegels enz. dus ik denk dat ik er 1 ga kopen je moet trouwens wel goed opletten waar want op de ene site zijn ze 45 euro en op de ander 35
oja wie weet wat het verschil is tussen die alvians en die Noble collection wands |
_________________ HPF bedankt voor de leuke tijd. |
|
|
|
KJRiddle
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 09, 2008 19:19 |
|
Helen schreef: | Volgens mij zijn die van Alivans niet van de Potterfilms en die van Noble collection wel. Die hebben de replica's. Alivans heeft gewoon mooie toverstokken maar zijn geen replica's. |
Klopt!
Zelf heb ik die van Voldemort ,, echt heel erg stoer maar het werkt verslavend dus ik hoop snel weer iets nieuws te kopen!! |
_________________ 'Why So Serious?' |
|
|
|
Helen
Minister van Toverkunst
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 10, 2008 16:41 |
|
everton schreef: | Helen schreef: | Volgens mij zijn die van Alivans niet van de Potterfilms en die van Noble collection wel. Die hebben de replica's. Alivans heeft gewoon mooie toverstokken maar zijn geen replica's. |
waar kun je die nu vinden dan?
zoek me rot |
Er is hier in dit board een topic dat heet webwinkeltips. Als het goed is staan daar een aantal webwinkels die de replicas verkopen. Je moet maar even hte topic doorkijken. Ik weet bijna zeker dat er wel wat bijzit dat je kan gebruiken. |
|
|