Auteur |
Bericht |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 18, 2007 16:07 |
 |
Wow hier is lang al niet meer gepost. Ik luister om heel eerlijk te zijn ook nooit meer naar P!ATD. Een jaar geleden luisterde ik er tenminste nog wel eens naar. Hun liedjes staan ook nog wel op mijn iPod maar dat is het ook.
Ik heb nog helemaal niks gehoort van hun nieuwe album, of andere nieuwere liedjes. Ik ken tot nu toe alleen nog maar de album waar alle eerste bekende liedjes op staan.
Wel jammer trouwens dat "Build God, Then We'll Talk" niet uit is gekomen in Nederland. Dat was een van mijn favoriete liedjes van hun. En er zat dan wel een rare clip bij, het liedje had voor mij wel vaker gedraaid mogen worden. Ze zijn achteraf niet eens zo heel populair in Nederland geworden. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 18, 2007 16:23 |
 |
Ik heb 2 liedjes van ze gehoord en daarna niks meer. Ik vond ze wel heel goed, het waren leuke liedjes en I write sins, not tragedies vond ik geweldig.[/b] |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Candida
6e jaars

Verdiend:
57 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 18, 2007 22:19 |
 |
@Niet zo heel populair in Nederland? :/
Volgens mij zijn ze gewoon doodgehypet, net zoals in België.
Nja, er is een ander "emo-rock" [/sarcasme, voor wie het niet doorheeft] bandje dat het van P!ATD heeft overgenomen, en hun naam rijmt op Tokio Hotel.
Voor wie de nieuwe songs wil horen :
Back To The Streets
Middle of the Summer
True Love
Dit zijn niet de officiële titels.
Toen ik de songs pas hoorde vond ik ze sucken, maar hoe vaker ik er naar luister, hoe leuker ik ze begin te vinden.
Ik mis wel die vette techno influences en stuff.
Maar ik wacht af tot het album uitkomt om echt te oordelen enzo. |
_________________ WE'REGOINGOUTOFSTYLE. |
|
  |
 |
malasorte
1e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 21, 2007 18:32 |
 |
jaaa tokio hotel is nu echt heel bekend in NED maar er zijn altijd mensen die ze haten of ze niks aan vinden omdat ze duits zijn en daar knappen ze dan al meteen op af maar TH heeft echt hele mooie en goede nummers.
ik zech eerlijk dat ik ook wel mijn piriodes heb waneer ik heel lang naar panic! luister en dan weer een tijd niet maar dat heb ik ook met tokio (dan bedoel ik je luisterd drie/vier weken nergens anders naar).
toch blijft panic! voor mij de beste band en vind ze echt goed vind het wel zielig dat hun niet meer zo veel in hun clips komen omdat ze denken dat de mensen dan teveel worden afgeleid door hun looks, het gaat toch om de muziek, ik heb zelf hun box en daar zit een boekje in daat heb ik al hun songteksten in opgeschenven en hun cover. ik vind hun songteksten echt heel mooi en brendon heeft ook nog een mooie stem, het klinkt gewoon goed in een geheel.
ja en ze hebben nog weinig nummer maar ze mogen hier dan niet alleen maar nummer 1 hits hebben maar dat heeft the academy is ook niet en dat is ook een hele goeden band en zijn ook gewoon super, en die zie je ook echt nooit op de nederlandse tv terwijl ik pas geleden I write sins not tragedies nog op tv heb gezien.
haha praat weer iets te veel,
maar voor iedereen die het gemist heeft op youtube staat een videp van ze van de VMA'S van dit jaar met het nummer nine in the afternoon en is echt een goed nummer als je goed zoekt op limewire kan je hem daar ook vinden (gewoon in mp3) maar dan live op reading festival 08/25/07
xxxxxxxx joyce |
_________________ You Can Fall From A Mountain,
You Can Fall From A Tree,
But The Best Way To Fall,
Is In Love.....
With me! |
|
  |
 |
JustxMe
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 09, 2008 10:54 |
 |
25 maart komt de nieuwste cd van Panic at the Disco uit. Ze hebben het uitroep teken achter zich gelaten, en hebben een geheel nieuwe sound. De tracklist is, na een puzzel op hun officiele site, al bekend.
Citaat: | 01. We're So Starving
02. Nine In The Afternoon
03. She's A Handsome Woman
04. Do You Know What I'm Seeing?
05. That Green Gentlemen
06. I Have Friends In Holy Spaces
07. Northern Downpour
08. When The Day Met The Night
09. Pas De Cheval
10. The Piano Knows Something I Don't Know
11. Behind The Sea
12. Folkin' Around
13. She Had The World
14. From A Mountain In The Middle Of The Cabins
15. Mad As Rabbits |
2 Nummers, Nine in the Afternoon en We're so Starving zijn al te beluisteren via de PATD myspace.
Op 10 februari (morgen!) komt de premiere van hun allereerste singel van PRETTY.ODD. 'Nine in the afternoon'. Voor stukje is hier te zien. Het beloofd wat, vind ik : )
Ik kan echt niet wachten tot de nieuwe cd, en ben zeer benieuwd naar hoe het zal klinken. Ik denk wel dat het heel anders gaat worden dan hun oude album. Ik hoop wel dat het beter klinkt, maar Nine in the Afternoon & We're so starving klinken in iedergeval al awesome! |
 |
Caleb
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 09, 2008 18:21 |
 |
WAAAAAHHH IK GA NAAR PATD DE 7e MAART!
Me so happy Ik hoop dat ze nieuwe nummers spelen + de beste van hun oude album. Lijkt me zooooo stoer. Vraag me ook af wie het voorprogramma zijn...
En ik vind de nummers van het nieuwe album wel leuk, maar ze missen voor mij de genialiteit van IWSNT, LITMFAGCHWTHCO en BIBIYD om maar een paar voorbeelden te noemen. still awesome though |
|
|
  |
 |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 09, 2008 18:40 |
 |
Ik had dit topic helemaal nog niet gezien
Ik vind P!ATD dus echt leuk Het luistert lekker weg, je wordt er happy van zelfs al zijn de teksten niet altijd happy. Het gaat lekker snel en de zang is goed ^^ |
  |
 |
Caleb
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 08, 2008 15:35 |
 |
Ben gisteravond naar Panic geweest!
Het was zo enorm vet. Brendon en Ryan zongen echt veel beter dan ik had verwacht en Spencer is echt een geweldige drummer. Jon is eigenlijk gewoon vooral grappig. Hoe hij praat met het publiek en met de andere bandleden. Ik had echt verwacht dat Brendon heel hard onderuit zou gaan bij de snellere nummers of bij de lange uithalen in oa I Write Sins en Camisado maar hij haalde alles. Hij had niet eens Ryans hulp nodig bij de uithalen.
Het voorprogramma was gaaf. Nouja, Nailpin was gaaf. BlackGold vond ik eigenlijk enorm tegenvallen. Ik stond me toen serieus te vervelen. Nailpin voeg ik nu officieel toe aan mijn lijstje van favo bands. Die zanger kan ook zingen zeg!
Ik ben echt superhappy, want PAnic speelde al mijn favo liedjes. Het leukste liedje van de avond was voor mij toch echt. 'Lying Is The Most Fun A Girl Can Have', maar 'Build God, Then We'll Talk' was een goede tweede. De zaal ging echt los bij die twee nummers.
Top avond, top artiesten.
Go Panic =D
EDIT: Heb nu ook foto's en filmpjes op m'n Hyve staan =D |
|
|
  |
 |
NekoNARCOTIC
1e jaars

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 18, 2008 18:05 |
 |
Ik heb een beetje gemengde gevoelens over P!atD.
Aan de ene kant vind ik hun teksten meesterlijk en hun oude sound vond ik ook echt wel wat hebben. Aan de andere kant is het - net als bvb TH en FOB - echt een bandje dat te veel 14-jarige aanhang heeft. Natuurlijk HOEFT dat niets te betekenen, maar het gaat me gewoon om de cultuur die er omheen bestaat.
Maar goed, ik luister toch naar wat ik zelf leuk vind en ik kan zo nu en dan toch nog wel eens zin hebben in een paar nummertjes van ze: ) |
_________________ You are an idiot on so many levels that I almost feel overwhelmed. |
|
  |
 |
Bernou
Huffelpuf Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 18, 2008 19:40 |
 |
@NekoNARCOTIC; 14-jarige aanhang? Ik ben 16 en ik vind ze ook überhip xD
Well, ik vind Panic! at the Disco dus echt heel hip. Ik heb een heel lange tijd naar ze geluisterd, maar zoals altijd bij mij; Als je ze teveel hoort, wordt je ze even een weekje zat. Gelukkig was dit niet voor lang, want ik vind ze echt nog steeds heel stoer. Na Nine in the Afternoon is het nog wat erger geworden en ben ik weer helemaal ... Freak xD
Eigenlijk heb ik er niet meer over te melden, behalve dat ik ze heel vet vind. Ik schaam me ook heel diep dat ik hier nog niet eerder had gepost. |
_________________ It's time to say goodbye..Goodbye HPF. <3
20/07/06 - 01/01/09 |
|
  |
 |
NekoNARCOTIC
1e jaars

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 18, 2008 21:05 |
 |
Bernou schreef: | @NekoNARCOTIC; 14-jarige aanhang? Ik ben 16 en ik vind ze ook überhip xD
Well, ik vind Panic! at the Disco dus echt heel hip. Ik heb een heel lange tijd naar ze geluisterd, maar zoals altijd bij mij; Als je ze teveel hoort, wordt je ze even een weekje zat. Gelukkig was dit niet voor lang, want ik vind ze echt nog steeds heel stoer. Na Nine in the Afternoon is het nog wat erger geworden en ben ik weer helemaal ... Freak xD
Eigenlijk heb ik er niet meer over te melden, behalve dat ik ze heel vet vind. Ik schaam me ook heel diep dat ik hier nog niet eerder had gepost. |
Ja je snapt wat ik bedoel. Het gros is zeg maar rond de 14.
Ik zeg al ik vind het zelf ook wel leuke muziek vind hoor en ik ben nota bene 18 : P |
_________________ You are an idiot on so many levels that I almost feel overwhelmed. |
|
  |
 |
Caleb
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 23, 2008 16:28 |
 |
@NekoNARCOTIC: Ik snap wel een beetje wat je bedoelt. Bij het concert van Panic stonden ook een paar 12 jarigen. Ik had het even niet meer van het lachen. Echt een paar van die snotneuzen die voop meebleren met 'Lying Is The Most Fun A Girl Can Have...' terwijl ze waarschijnlijk niet eens snappen waar de lyrics over gaan. xD
Toch denk ik wel dat het gemiddelde rond de 16 17 ligt hoor.
Anyway, je kunt het album al half downen vanaf mtv.com heb ik gehoord. Bij mij doet de player het alleen niet :'( |
|
|
  |
 |
Ailey
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
577 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 23, 2008 19:56 |
 |
@Caleb: Als je beter zoekt kun je het hele album wel vinden [a].
Ik heb Pretty.Odd. vrijdagochtend gevonden en er waren mensen die hem de 19e al hadden, hoorde ik : )
Ik vind het nieuwe album echt een erg leuk album. Het is anders dan het vorige album, maar ik vind het wel erg leuk. Het zijn catchy nummers en er zit verschil tussen de nummers enal (snel/langzaam etc.). I like pretty.odd. a lot! : ) |
  |
 |
Indian Violet
5e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 07, 2008 14:42 |
 |
*laaaaaate reactie*
Ik was er ook 7 maart :'D Lol, ik heb je niet gezien Caleb XD
Ik hou van Paniiiiiiiic en en en ik word zelfs wakker met hun muziek want ik heb Pretty. Odd. in mijn wekker zitten :'D Het is zulke aanstekelijke muziek en ik word er zo blij van.
Vinden jullie de eerste cd trouwens beter of de 2e? Ik vind ze zó verschillend, maar ik merk wel dat ik de 2e eigenlijk meer luister :') |
 |
|