Auteur |
Bericht |
Heer
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 06, 2007 22:57 |
 |
Ik ben fan sinds mijn moeder de boeken heeft gekocht voor mij en Harry Potter wat meer een hype werd. Ik had de boeken ook al voordat het een hype werd. |
|
|
  |
 |
Robbie-Davids
Dreuzel

Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 08, 2007 10:27 |
 |
sinds het eerste boek! ik vond het gelijk geweldig en was verkocht!
Deel 1 t/m 7, ze zijn allemaal prachtig  |
_________________ waarom lees je dit?
kijk hierboven |
|
  |
 |
mikehp
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 10, 2007 14:55 |
 |
Mijn moeder had de eerste film gekocht en die vond ik t0p en toen ging ik e boeke lezen en werd ik echt fan! |
_________________ Het doel heiligt de middelen |
|
  |
 |
francaatjuh
5e jaars

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 10, 2007 15:01 |
 |
Woei als ik hier nog niet heb gepost hier dan:
Ik ben fan geworden sinds dat ik het1e boek las ..
Haha ik kreeg de boekenreeks tot en met deel 4 met kerst ongeveer 5 tot 6 jaar geleden ..ofzoiets
En toen vond ik het allemaal nog niks aan..En toen ik begon te lezen vond ik het helemaal geweldig .. |
|
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Ma Dec 10, 2007 15:30 |
 |
Heer schreef: | Ik ben fan sinds mijn moeder de boeken heeft gekocht voor mij en Harry Potter wat meer een hype werd. Ik had de boeken ook al voordat het een hype werd. |
Haha ja daar moet ik zelf ook nog altijd op lachen dat me moeder eerder de eerste boek in handen had dan ik zelf. Ik had wel deel 3 eerder ( lang leve de Nederlands leraar in me eerste middelbare schooljaar ) |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Dobbie
1e jaars

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 16, 2007 18:16 |
 |
pas 3 jaar terug ofzo de eerste 5 boeken en de eerste 3 films waren al uit. eerst vond ik harry potter stom en haatte zo'n beetje iedereen die hp leuk vond. toen kwam ik in de bieb, en ik dacht, ik leen de steen der wijzen maarres.. eens kijken... een een avondje uit! Toen was dat voor mij heel erug snel lees deel 1 nu in 2 uurtjes uit. een toen werd ik fan |
_________________ Oh, no, no Sir. No... Dobby will have to punish himself most grievously for coming to see you sir. Dobby will have to shut his ears in the oven door for this. If they ever know sir... (Dobby, Harry Potter And The Chamber Of Secrets) |
|
  |
 |
LalaLoena
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 18, 2007 19:45 |
 |
ik was 11 en kreeg het voor men verjaardag (het eerste boek)
daarna de 2de,3de en 4de in één keer gekregen! dus dat was zeker handig : allemaal direct na elkaar gelezen haha!
en daarna was het pijnlijk uitkijken naar de volgende! boehoe |
_________________ Rock The Radishes |
|
  |
 |
Elyn
Hotemetoot

Verdiend:
334 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 18, 2007 21:25 |
 |
Nu heb ik een datum! Ik heb 't nog eens goed gecheckt bij m'n ouders, en ja, ik weet het weer.
25 december 2002
Ik zat in het 5de leerjaar, en ik hoorde verhalen van mijn vrienden en ik werd nieuwsgierig. Ik vroeg het boek voor Kerst. ^^
Volgens mij heb ik daar nog ergens een foto van... |
_________________ Here I lie, dying
with HPF in one hand
and Edward Cullen in the other. |
|
  |
 |
xTophFan
1e jaars

Verdiend:
9 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 18, 2007 22:02 |
 |
Ik ben fan sinds Augustus 2007
Dat is niet echtt superlang
Ondertussen heb ik alle 5 de films gezien
En heb al 6 boeken gelezen ( Boek 4 moet ik nog lezen )
Ik ben fan geworden door me vriendinnen
Die lieten een filmpje zien en ik was meteen verkocht  |
|
|
  |
 |
Perijn
Marauder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 19, 2007 22:45 |
 |
LalaLoena schreef: | ik was 11 en kreeg het voor men verjaardag (het eerste boek)
daarna de 2de,3de en 4de in één keer gekregen! dus dat was zeker handig : allemaal direct na elkaar gelezen haha! |
Wat leuk, dat was dus op 25 dec 2001? dat kan ik uitmaken van je profiel xD
Eindelijk iemand waarvan ik weet dat die bijna net zolang als ik fan ben ^^
Ik was alleen bijna een maand eerder, maar drie dagen later was het echt raak, toen krijg ik voor mijn verjaardag alle boeken, en toen ik die uit had was ik echt een freak! |
_________________ 01-06-2003 ~ 31-12-2008
"The Light shine on you, and the Creator shelter you. The last embrace of the mother welcome you home." |
|
  |
 |
Door
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 21, 2007 12:19 |
 |
Ik was 10 denk ik, ben nu 17. Ik kreeg het eerste boek van mijn tante, en ik weet nog dat ik altijd op een brief van Hogwarts hoopte. Sinds mijn 14e lees ik ze in het Engels en kan ik me eigenlijk niet veel van de Nederlandse namen herinneren.  |
_________________ Spare me your tiny talk, kneel down and wash my feet. |
|
  |
 |
__xSmartie
3e jaars

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 21, 2007 18:11 |
 |
Ik ben al heel vroeg begonnen met het lezen van de harry potter boeken, maar ik ben toch wel echt fan geworden na het 4e boek, en toen begon ik ook fan te worden van de films. |
|
|
  |
 |
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 27, 2007 13:48 |
 |
Sinds ik op een verjaardag het 3e deel kreeg. Voorheen haatte ik HP (ja, eerlijk. En ik schaam me ervoor ), omdat het zo'n hype was. Daar hield ik gewoon niet van. Toen ik eenmaal dat boek kreeg en las, toen móest ik gewoon alle delen hebben. En sindsdien ben ik echt addicted aan HP. |
_________________ Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller |
|
  |
 |
Perijn
Marauder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 27, 2007 15:06 |
 |
Lady Voldermort schreef: | Sinds ik op een verjaardag het 3e deel kreeg. Voorheen haatte ik HP (ja, eerlijk. En ik schaam me ervoor ), omdat het zo'n hype was. Daar hield ik gewoon niet van. Toen ik eenmaal dat boek kreeg en las, toen móest ik gewoon alle delen hebben. En sindsdien ben ik echt addicted aan HP. |
Ik haatte HP ook voordat ik een boek ervan het gezien je bent dus niet de enigste. Maar mijn vrienden (die toen allemaal HP fans waren) krijgen mij zover om toch een boek te lezen, en daar hebben ze spijt van gekregen  |
_________________ 01-06-2003 ~ 31-12-2008
"The Light shine on you, and the Creator shelter you. The last embrace of the mother welcome you home." |
|
  |
 |
Autumn Symphony
1e jaars

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 27, 2007 16:50 |
 |
Bij mij is het best wel een cliché verhaaltje, maar goed Op mijn achtste verjaardag kwam mijn tante langs met het eerste boek, en natuurlijk was ik meteen verkocht. Ik ging meteen alle boeken kopen en lezen en een paar maanden later kon ik ook GoF kopen dus werd ik verslaafd.. |
|
|
  |
 |
|