Auteur |
Bericht |
avadanick
4e jaars
Verdiend:
89 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 23, 2008 12:52 |
|
Ik werd emotioneel, dan eerder een gevoel van euforie, toen Knijster de huiselfen aanvoerde en de dooddoeners begon aan te vallen met bijlen en messen.
'Vecht voor mijn meester, meester Regulus'
Toen had ik echt iets van komaan Knijster en er verscheen spontaan een glimlach op mijn gezicht. |
|
|
|
Elyn
Hotemetoot
Verdiend:
334 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 23, 2008 22:39 |
|
In het vijfde boek vanaf dat Sirius doodging en toen Harry helemaal flipte... En in het zevende boek als Harry beseft dat hij moet doodgaan, en hij alles voor de laatste keer aanschouwt... Ik kon niet meer, dat was echt te erg.
En ook bij de epiloog moest ik vreselijk wenen, gewoon omdat het gedaan was... mijn jarenlange obsessie. Fini.
Ik heb de hele nacht gehuild toen, eigelijk. |
_________________ Here I lie, dying
with HPF in one hand
and Edward Cullen in the other. |
|
|
|
Dan_fan
1e jaars
Verdiend:
91 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 03, 2008 21:25 |
|
eigenlijk toen voldemort verslagen was en harry met iedereen moest praten en alleen een paar vrienden wou zien |
_________________ ik kwam om het hoekje koekeloere om Dan een koekje te voeren |
|
|
|
Keaton
3e jaars
Verdiend:
84 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 18, 2008 21:24 |
|
Ik werd het meest emotioneel toen het tot me doordrong dat ik het uitgelezen had, dat ik wist hoe het zou aflopen en dat mijn spanning afgelopen was, ik vond/vind dat erg jammer, dat ik niet totaal in de wereld van het boek meer kon duiken, haha.
In het boek zelf vind de dood van Dwaaloog erg apart, ik had gedacht (en het ook leuker gevonden) als hij zal leven, de onoverwinnelijke schouwer!!
Toen Perkamentus werd vermoord door Sneep, ik dacht toen ook van what the ** ... erg moment dat
De dood van Sneep, omdat je toen wist hoe goed Sneep eigenlijk was en het allemaal voor Lily deed, en zijn laatste woorden om de ogen van Lily dan te zien. En daartegenover de medogenloosheid van Voldemort natuurlijk.
En tot slot toen Harry dacht/wist dat hij zichzelf moest opofferen, ook omdat ik toen zoiets had van, zo kan en zal het toch niet eindigen.. |
|
|
|
|
Eleonora
Dreuzel
Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 26, 2008 12:22 |
|
Toen de geesten van zijn geliefde met hem mee liep naar het bos waar voldemort zit... en dat hij vraagt of dood gaan pijn doet....
en toen marcel de slang dode... toen voelde ik ook een emotie.. maar niet echt verdiet maar meer trots op marcel!
en waar ik het niet droog hielt was bij dat fred dood ging |
_________________ Citaat Ravenklauw:
"Wijsheid zonder grens is ieders liefste wens" |
|
|
|
Houwvan
Dreuzel
Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 27, 2008 19:31 |
|
mm.. ik weet het allemaal niet meer, best wel vaak volgens mij.
Kwa sterfgevallen
Toen Perkamentus en Dobby doodgingen, dat vond ik echt erg! |
_________________ Life isn't fair.
Life is hard. |
|
|
|
nathan
1e jaars
Verdiend:
79 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 29, 2008 4:21 |
|
Ik werd echt triest bij de dood van Perkamentus. Ik dacht dat het een grap was en heb tot het einde van het 7de boek gehoopt dat hij weer levend zou worden. |
_________________ zelfverklaard Minister van Toverknutsels |
|
|
|
Chris.
King of the Silvan Elves
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 29, 2008 18:58 |
|
nathan schreef: | Ik werd echt triest bij de dood van Perkamentus. Ik dacht dat het een grap was en heb tot het einde van het 7de boek gehoopt dat hij weer levend zou worden. |
Het was al bevestigd door Rowling dat hij niet meer (levend) terug zou komen. Maar er is best veel over hem gezegd in het laatste boek, daarnaast is hij ook een keer half levend (In het hoofdstuk in King's Cross station) teruggekomen. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
|
|
Vallius
Dreuzel
Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 26, 2008 19:18 |
|
Ik denk dat ik wel vaak een vreemd gevoel kreeg bij bepaalde pasages in de boeken, maar er zijn er maar van 2 dat ik nog goed kan herinneren.
De eerste was in boek 3, wanneer harry voor een moment dacht dat hij bij Sirius zou mogen gaan inwonen en dat dan net wormtail ontsnapt en dus die toekomst met zijn peetvader aan diggelen valt. Ik leefde gewoon echt echt mee met harry toen, ik wou dat hij gelukkig was en weg bij die duffelingen kon gaan.
De tweede keer was toen harry "stierf" in boek 7, maarjah dat zullen vele wel ook gevoeld hebben. |
|
|
|
|
-Feniks-
Dreuzel
Verdiend:
64 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 30, 2008 14:34 |
|
Eigenlijk was ben ik niet echt heel emotioneel geworden bij Harry potter 7, wel bij 5 toen Sirus dood ging en bij 6 toen Perkamentus dood ging.
mischien komt dat omdat ik al wist wat er ging gebeuren
ik vond het wel heel erg toen dobby dood ging ! |
_________________ we hebben ze in de pan gehakt en potter is van goud!
stop vollie onder de zoden en zet het boterbier koud! |
|
|
|
Fiore
1e jaars
Verdiend:
67 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 31, 2008 9:59 |
|
Ik werd op meerdere momenten emotioneel, eerlijk gezegd. In deel vijf werd ik emotioneel bij de dood van Sirius, dat vond ik echt heel erg zielig voor Harry. Ik werd ook echt heel erg emotioneel toen Harry besefte dat hij dood moest gaan om Voldemort uit te schakelen, en bij dat gesprek van Perkamentus. Ik dacht echt dat hij dood was. Verder werd ik ook een beetje emotioneel bij de dood van Fred Wemel, dat vond ik zo sneu voor George! Verder zijn er vast meer dingen die me geraakt hebben, maar die zijn me niet specifiek bijgebleven. |
|
|
|
|
xxsophietJJ
Dreuzel
Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 08, 2008 17:21 |
|
het laatste boek, de relieken van de dood, daar werd ik toch we leven emotioneel toen o.a. voldemort finally was verslagen en iedereen juichte etc. dat vond ik zo allemama mooi
en het einde van boek 7 off course |
|
|
|
|
eva(nna)
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
147 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 10, 2008 19:26 |
|
Toen harry vroeg, voor hij dacht te sterven. "Doet het pijn,sterven?"
toen kreeg ik toch een traantje in m'n ogen. ook bij de dood van Dobby.
Snif* |
_________________ Never forget, never forgive..
sweeney todd XD |
|
|
|
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 10, 2008 20:25 |
|
Ik vond het, het ergste toen Dobby stierf (oh Gods, Dobby was geweldig <3). Ook heb ik een bepaald gevoel gehad toen Knijster vertelde over hoe Voldemort hem meenam en hoe Regulus zichzelf heeft opgeofferd voor het Gruzielement. Toen Fred doodging, was ik helemaal ontroostbaar, Fred was mijn lievelingsWemel. En toen Marcel de slang doodde. Ik was zo ongelovelijk trots op Marcel! En ook heb ik veel gevoel gehad bij de conversatie tussen Draco en Perkamentus in het zesde boek. Daar is zoveel duidelijk geworden over Draco, over hoe zwaar hij het had etc. Nou is Draco altijd al een van mijn favoriete personages geweest, maar sinds dat is hij echt mijn lievelingspersonage. Draco is altijd een verwend rotjochie geweest, maar toch blijft ie een lief ventje diep onder die bescherming. |
|
|
|
Anton Goldstein
2e jaars
Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 28, 2008 10:04 |
|
Ik heb tranen in m'n ogen gehad toen Harry Hedwig verloor.
Hedwig is eigenlijk z'n héle toverleven bij hem geweest, zélf in de schoolvakantie, zonder die uil zou hij nooit brieven in de vakantie naar zijn vrienden kunnen schrijven, door hem bleef hij toch maar contact hebben met de toverwereld. Ook toen hij pissed op Hedwig was, en dan verliest hij hem, dat vond ik écht zo emotioneel. |
|
|
|
|
|