Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

. Frie's Creaties x [New: Christmas icons] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Wat vinden jullie nu van mijn crea's?

Slecht, stop er maar mee...
2%
 2%  [ 1 ]
Kan er wel mee door als je nog veel oefent.
0%
 0%  [ 0 ]
Je maakt leuke dingen maar je hebt nog veel te leren.
7%
 7%  [ 3 ]
Goed, je maakt leuke dingen.
34%
 34%  [ 13 ]
Wow, super!
55%
 55%  [ 21 ]
Totaal aantal stemmen : 38

Auteur Bericht
NicoleD
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 168 Sikkels

NicoleD is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 08, 2008 18:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

(Pc-crea is inderdaad aan het doodbloeden ja :'))

Ik vind je ava's echt heel mooi. Smile Mooie kleuren, crops en de scherpte is echt heel goed. Smile Ooh, en je Wallpaper, i love it! Mr. Green

Kom je ook eens in mijn crea kijken? Voordat het helemaal dood gaat hier? :')

Frie
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 708 Sikkels

Frie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 12, 2008 18:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Nicole: Dankjewel!

Na Sweeney Todd, nu weer wat HP =D

OotP

Image Image Image Image Image
Image Image Image

Image

Inzending challenge:
Image

Alphabets

Image

Image

It stops here, but you're in my heart forever!
Profiel bekijkenStuur privébericht
NicoleD
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 168 Sikkels

NicoleD is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 12, 2008 19:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

*Vliegt naar binnen en ziet geweldige Crea's*

Image Jaaa, een Evil Harry ^^ Ik vind 'm echt heel leuk, mooie kleuren, en een super lettertype. :]

Image Tonnnnksss! ^^ Super gave kleuren en de crop is klassiek, maar super Smile

Image En Wederom Tonks <3. Mooie kleuren Smile

Image Ready To Fight, goede tekst, en dat gezicht van Ron is super! ^^

Image Mooie crop en leuk lettertype ^^

Image Mooi contrast en net als hierboven, goed lettertype, echt helemaal Luna ^^

superharrypotterfan
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 161 Sikkels

superharrypotterfan is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Aug 13, 2008 11:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zal even op mijn request reageren, Ik heb niet zoveel tijd dus ik kom een andere keer terug voor de rest Wink

Ik vind hem echt geweldig! Mooie kleuren natuurlijk, Maar het is een echte achtergrond. Ik heb plek genoeg voor mijn pictogrammen enzo Wink En echt de tekst is Geweldig! Het lettertype maar ook de tekst zelf! Heb je die zelf bedacht?

Echt ga zo door! En ik kom snel weer Wink

Oude Forumnaam: Miss Raddy Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Jessica. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Aug 17, 2008 17:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Haaaaaallo =DDD

Sweeney Todd

1:: Oeh, Alan en Johnny. Prettyness. Love it.
2:: OOOEEEH LEKKER XDDD Mag ik die opslaan? angel Hij is echt mooi. De kleuren, de crop, de afbeelding, de acteur [a] Love it.
3:: Deze is wat onduidelijk. Oversharpt misschien of is ie zo geworden nadat je hem hebt geupload? Anyway, is hij nog steeds mooi.
4:: Het contrast had wel hoger gekunt, maar ik weet dat dat bij sommige plaatjes echt super moeilijk is. Hij is wel mooie gecropt.
5:: My love *zwijmelt* Ze zijn echt leuk samen. Mooie crop ook.
6:: Deze kleurtjes vind ik niet zo mooi, crop wel. Hij is ook wel goed scherp.
7:: Dat hartje is liefde <33 Love dit plaatje. Mooie icon.
8:: Hihi. Sexy hoor. Vooral dat brilletje van Mrs. Lovett Razz Love it. Mooie icon. Mooie kleuren en crop ook.
9:: Mmm... aan de ene kant vind ik hem mooi, maar aan de andere kant vind ik hem té scherp en het contrast had hier ook wel hoger gekunt. Maar Mrs. Lovett staat er wel mooi op en de crop is ook goed. Het is ook goed dat zizelf scherper is dan de achtergrond.
10:: Ow, die vind ik best mooi. Vooral omdat ik deze nog niet eerder ben tegengekomen. (Geloof ik) Hij is mooie gecropt en de kleuren zijn ook prima.
11:: Woetsch. Die is mooi <33 En Anthony is ook cool, dus heel deze ava is coolheid. Mag ik deze ook opslaan?
12:: Wooooow : O En deze ook? Dit is mijn absolute favoriet! Mag ik deze (als ik uitgekeken ben op mijn huidige) deze op FFF gebruiken? Of op MSN of gewoon ergens angel Love it. Hij is perfect scherp en de kleuren zijn ook mooi en de tekst is precies goed neergezet. Love it!
13:: Oeh, mysterieus. Mooi gedaan.
14:: Aw <33 Sweeney is verdrietig *aait Sweeney* Mooi gedaan. Niet veel op aan te merken.
15:: Ow, dies ook mooi. De kleuren zijn super en ook is hij perfect scherp. Love it. Mooi gedaan. Hij is ook wel rustig en dat is goed. Wink Cool : D
16:: Ik was al vergeten hoe Johanna er ookweer uit zag angel Maar ze is mooi. En deze icon ook. Hij straalt iets lievigs uit. Super!
17:: Ow, die is ook super mooi. Mag ik deze ook opslaan? angel Love(i)tt xD Mooi gedaan hoor. Hij is lekker donker, en zijzelf is bleek en dat is zo cool in deze avatar. Hij is ook super gecropt en zij pakt echt je volle aandacht. Je kijkt niet naar rechts, maar naar haar. Cool!
18:: Alan Razz De perv xD Maar hij is mooi. Goed gecropt.
19:: En nu klopt er iets niet. Dit hoort nummer 20 te zijn xDD Maar hij is leuk Very Happy Kleuren zij echt super. Kan ik deze ook oplsaan?

Ik zie het al Razz Nummer 14 had ik overgeslagen: Die is dus ook leuk, maar ik vind hem niet de mooiste, anders had ik hem wel gezien Razz Maar de crop vind ik erg leuk.

Sweeney Todd wallpaper [mét Johnny in sexy badpak :')]
Aaah xD Super mooi. Mooi ook dat stukje lyrics. Mooi gedaan!

Ga zo door! I love it!

together

HPF and us <3
    Forever in our hearts!
Frie
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: Ma Sep 01, 2008 18:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Nicole: Thnx voor je lieve comment!
@superharrypotterfan: Dankjewel! Leuk dat je het leuk vind (:
Oh en de tekst komt uit My heart will go on van Celine Dion hoor (; Jeweetwel, dat van Titanic.
@Jessica Wow! Bedankt voor je megalange comment! Sla maar op en gebruik maar (;

GoF

*No Merci*
7e jaars
7e jaars

Verdiend: 137 Sikkels

*No Merci* is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Sep 01, 2008 19:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wow, een hele hoop icons. Ik zal even op je laatste post reageren.

Image
Leuke crop. Door de crop heb je van een veelgebruikt plaatje toch een originele icon kunnen maken. Mooi scherp ook

Image
Dit is zo'n leuke scene in de film ^^
De icon heeft mooie kleuren en een leuke tekst. Alleen vind ik dat je de icon een beetje teveel gescharpt hebt.

Image
Deze icon is prachtig! Mooie foto, mooie crop, mooi lettertype en prachtige kleuren! Echt, nice work!

Image
Mooie icon! De kleuren zijn heel helder, maar niet te licht en ook hier is de crop leuk!

Image
De tekst is geweldig ^^ lol.
Leuke crop ook

Image
Dit vind ik de mooiste van je laatste post. De crop is echt super, leuke tekst ook. Het lettertype past goed bij het plaatje en de tekst is ook juist geplaatst.
Maar vooral de kleuren zijn prachtig in deze icon!

Ik hoop dat je wat een mijn post hebt gehad Wink en tot de volgende!

x Ines

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: Vr Sep 05, 2008 16:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

@*No Merci*: Bedankt voor je leuke comment (:

Pc-crea is aan het doodgaan :') Actie mensen! =D

The Little Mermaid

Image Image Image
Image Image Image
Image Image Image

Emma

Emma wall

Tips, comments en requests zijn meer dan welkom!

*No Merci*
7e jaars
7e jaars

BerichtGeplaatst: Zo Sep 07, 2008 20:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Als je vindt dat de pc-crea hier is aan het doodgaan dan moet je eens op het FF-forum gaan kijken xp Doodser kan bijna niet, en dat is zooo jammer...

Anyway, je nieuwe post:
01.: Mooi! Het blauwe geeft echt een onderwater gevoel [*slaat zichzelf*, logisch natuurlijk, maar ssst Razz] en de crop is prachtig, haar staart in de ene hoek en haar hand in de hoek ertegenover, echt mooi!
02.:Leuke tekst ^^ alleen vind ik haar huid een beetje te licht.
03.: Deze scene vond ik vroeger zo grappig ^^ Mooi gecropt en mooi lettertype ook.
04.:Mooie crop, maar het contrast staat een beetje te hoog naar mijn smaak.
05.: Heel mooie icon, de cap zelf is ook gewoon prachtig. De kleuren zijn hier echt heel mooi.
06.: Leuke cap gebruikt, alleen lijkt het hier ook dat het contrast te hoog staat.
07.: Deze icon vind ik wat licht, en ook een beetje teveel gesharpt, maar de crop is wel mooi en haar ogen contrasteren super met haar haar- en huidskleur.
08.: Hehe, ik moest echt lachen toen ik deze zag. Super! Mooie kleuren, goede crop en hilarische tekst. Nice work Smile
09.: Super mooie cap heb je gebruikt! Het geel contrasteert ook mooi met de rest.

Emma wall: Wow, hij is echt prachtig! De kleuren zijn heel mooi en het lettertype is ook leuk. Alleen zou ik zelf nooit een zwarte achtergrond zetten,want dan vind ik mijn desktop te donker, maar dat is geheel persoonlijk natuurlijk Smile

x, Ines

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Naatjuh1993 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Sep 17, 2008 10:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Pc crea is wel een beetje dood. Ik zit zelf teveel op FFF. Angel
Maar over je post ik ben hier al lang niet meer geweest.

The Little Mermaid

Image Image Image
Image Image Image
Image Image Image

1. Mooi donker en licht contrast en je ziet er echt naar boven kijken. Goed gecropt Wink
2. Ik zelf houd niet zo van tekst op icons tenzij het een leuke tekst is. Deze vind ik dus iets minder. (don't kill me)
3. I love the colours!!!! En hier staat de tekst wel leuk omdat de tekst gewoon een stuk beter is.
4. Mooie textures hij is alleen een beetje aan de donkere kant.
5. Ah lieve foto/plaatje en de kleurtjes zijn heel mooi.
6. Je ziet ariels gezicht niet meer duidelijk maar de kleurtjes zijn prachtig.
7. Mooi avater
8. Zelfde als de 2
9. Deze is erg mooi.

Ik weet dat het moeilijk is om met tekeningen te werken. Jij hebt het fantastisch gedaan.

Emma

Emma wall

Leuke wallpaper. Je kan er een calender van maken en hem dan insturen in de calender competitie van www.emma-watson.net. Mooi kleur gebruik.

Mijn topic is open *hint hint*

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: Ma Sep 22, 2008 18:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Omg, het is hier dooood :')

@*No Merci*: Dankjewel voor je reactie!
@Nathalie: Bedankt =D

Emma Watson

Image Image Image
Image Image Image
Image Image Image

Image

Inzending Challenge: Beauxbatons

Ailey
Oude Forumnaam: Kariny Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 577 Sikkels

Ailey is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Sep 22, 2008 19:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hi Frie!

Ik zal even je laatste serie een comment geven : D
Ik heb die foto's ook gezien, ik kon niet met alle foto's wat maken, maar jij hebt het echt goed gedaan, anyways, hier mijn comment, per icon:

1: Wauw, ik vind deze echt heel erg mooi. De crop vind ik echt heel goed en de kleuren zijn super mooi, lekker licht en echt heel erg mooi. De scherpte is ook goed, well done!
2: Deze is ook heel mooi. Emma haar gezicht valt een beetje weg door een beetje overbelichting, maar ik vind de rest echt heel erg mooi! De crop vind ik weer heel erg mooi!
3: Oh, leuke tekst! Mooi lettertype, het past er echt perfect. De crop vind ik weer super, heel goed gedaan!
4: Lekker geel en hij springt er lekker uit. Ik vind hem zeer mooi!
5: Weer zo'n mooie crop! Echt heel erg mooi!
6: Deze heeft ook weer een heel mooie crop. Hij is iets anders van kleur dan de vorige twee en ik denk dat ik deze het mooiste vind van deze drie (4/5/6). Zeer goed gedaan!
7: Wauw, echt ontzettend mooi. De foto's zijn sowieso echt heel erg mooi en je hebt er nog een heel mooie icon van gemaakt ook!
8: Weer heel erg mooi. Ik herhaal mezelf nog al xD De crop vind ik weer heel erg mooi, mooi lettertype, de tekst staat er echt precies goed!
9: Super! Dit vind ik een van de besten van deze serie, echt heel magisch, gewoon echt heel goed!

Banner: Mooi! Erg mooi, al vind ik hem iets te paars/roze-achtig denk ik, verder vind ik hem wel erg leuk!
Inzending Challenge: Beauxbatons: Ik vind hem echt heel heel erg mooi, ik vind die kleur overgang echt heel origineel en leuk bedacht! Ik vind deze inzending echt heel erg goed! Wauw!

Je bent echt heel goed bezig! Kom je ook eens bij mij kijken weer? ^^

17.04.05 ~ 31.12.08
Frie
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: Do Okt 02, 2008 19:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Ailey: Thanks voor je lieve reactie =D

Order of the Phoenix

Icons van Order of the Phoenix =D

[35]

*No Merci*
7e jaars
7e jaars

BerichtGeplaatst: Vr Okt 03, 2008 17:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

*steekt hand op*

Wow, weer een hele lading icons
'k zal er maar aan beginnen zeker =)

01: Leuke foto, mooie kleuren alleen zijn de gezichten wat te licht en nogal onherkenbaar daardoor. De tekst is wel geweldig ^^
02: Bellatrix =) mooi letterype en gewoon een leuke foto van bella, alleen lijkt hij wat oversharpt.
03: Wat staan ze allemaal lief op die foto, Rupert springt er echt uit.
04: Weer van dezelfde shoot, dus leuke foto alleen is hij in mijn ogen weer wat te scherp.
05: Mooie kleuren! Dat viel me direct op bij deze icon, hij is lekker fel en dat vind k er wel leuk aan.
06: Prachtig! het blauwe contrasteert echt super mooi met de donkere kleur van zijn kleding. De crop is ook geweldig en de light spot staat goed.
07: Wow, op deze foto lijkt Emma mager! Maar het is wel een hele mooie foto en ook hier zijn de kleuren super. Leuk dat de kleur van de tekst overeen komt met de kleur van de strepen op haar t-shirt.
08: LOL, een Bellatrix-icon met de text van High School Musical, hilarisch ^^ Alleen jammer dat de icon zo licht is.
09: Blonde Tonks, ik vind haar echt heel lelijk met blond haar, haar wenkbrauwen contrasteren er veel te hard mee en het ziet er totaal onnatuurlijk uit, maar voor de rest, goede icon!
10: Bella again! Mooie foto en leuk lichteffect heb je gebruikt.
11: family ^^ dit is echt een leuke icon, alleen jammer dat het rode van hun haar er niet duidelijker uit springt, want daar zijn ze nu net voor bekend =P
12: Leuke crop en ook weer mooie kleuren. Luna heeft weer zo'n typische Luna-blik xP
13: Simpel maar effectief, het lettertype is goed gekozen en ook is het leuk dat kleur van de tekst oveer, komt met de kleur van zijn t-shirt.
14: Mooie crop en leuke foto.
15: Mooie kleuren en leuke crop. Alleen vind ik de tekst nogal vreemd gekozen. Ik zou 'silence' nooit bij Lupin plaatsen, ma bon.
16: Deze icon is echt heerlijk ^^ Romeo (dat is 'm toch niet?) is echt een leuk personage, de kleur van zijn mantel contrasteert mooi met de achtergrond en de tekst is gewoon geweldig =)
17: Ook hier is de tekst echt goed ^^ Harry z'n bewonderende blik wordt zo extra geaccentueerd. Nice work
18: Deze icon is echt prachtig! De kleuren zijn simpelweg fantastisch en de crop is heel geslaagd!
19: Bah, Ginny xP Ik ben neit zo'n Ginny fan en dus vind k deze icon niet zo goed, maar das helemaal persoonlijk en totaal subjectief.
20: Simpele icon, haar gezicht en haar vullen de icon mooi en de icon is ook goed scherp.
21: Rupert ^^ Heel mooie icon! De kleuren zijn echt prachtig (ik weet het, ik val ongelooflijk in herhaling xp) en de crop is leuk.
22: Ik ben niet zo'n Tom Felton fan, maar ik moet zeggen dat deze icon wel erg goed is! De kleuren zijn hier (weeral Smile) mooi en de tekst is leuk.
23: Prachtige foto heb je hier gebruikt! De kleuren contrasteren goed en hij is mooi scherp en licht.
24: Deze vind ik wat minder, ik vind de oranje achtergrond een beetje te oranje tegenover haar huid.
25: Ook hier vind ik de achtergrond niet zo mooi, maar Alan heeft echt een Snape blik en de crop is wel leuk.
26:LOL, Harry lijkt wel een dwerg in deze icon. Leuke foto, origineel.
27: Mooie icon, ze lacht zo lief en de tas die ze vast heeft is echt zoooo leuk ^^
28: Ook deze icon heeft mooie kleuren en de tekst is leuk geplaatst, alleen is het gezicht van Sirius (is hij dat?) nogal onduidelijk.
29: Een veel gebruikte foto, maar jij hebt hem mooi gecropt en de kleuren zijn ook hier weer echt goed.
30: Leuke icon! De blauwe spreuk lichtjes springen er echt uit! Alleen hangt er een beetje een waas overheen en dat is wel wat jammer.
31 - 35: Leuke Umbridge icons, en zo roze! xP De tekst is leuk, vooral die van de eerste ^^

Dat was nogal wat werk, maar leuk om te doen ^^
x Ines

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: Do Okt 30, 2008 22:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

@*No Merci*: Thanks voor je uitgebreide comment! (:

Clémance Poésy

Image Image Image Image
Image Image Image Image

Clémance wall

Alphabets *7

Image

Image

Inzending Challenge Gryff & Inzending Challenge Ootp

Cedric & Hermione wall

Image

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp