Auteur |
Bericht |
JustxMe
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 04, 2006 21:13 |
|
Thnx voor de gene die mijn Kamer ook mooi/leuk vinden<3
Ik Lieb mijn kamer ook
En jah dat is een lief sterretjes kussen (gewonnen emt een kleur wedstrijd)
*Deelt Choco-Kikkers uit aan de mensen die haar kamer mooi/leuk vinden*
[/spam] |
|
malasorte
1e jaars
Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 04, 2006 21:36 |
|
ik heb eigelijk een saaie kamer en heb er zoveel mogelijk posters opgehangen vooral van de red hot chili peppers en panic at the disco en harry potter. heb bij mijn hoofdkussen op de muur allemaal kleine plaatjes van daniel emma rupert orlando bloom johnny depp enz.
ik zou echt heel graag een kamer van harry potter hebben zoals jij hebt dat lijkt me echt geweldig want spaar ook de harry potter schaakstukken.
en ben er gewoon helemaal friek van maar mag nie van me ma heeft iemand hier een idee hoe het misschien toch kan,
(we gaan heel misschien verhuizen)(dus kamer moet dan misschien verandert worden).< |
_________________ You Can Fall From A Mountain,
You Can Fall From A Tree,
But The Best Way To Fall,
Is In Love.....
With me! |
|
|
|
Cocokadavra
4e jaars
Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 06, 2006 16:12 |
|
Helaas is mijn kamer ook niet zo in HP style als ik zou willen. Sowieso niet de slaapkamer (die is gewoon saai), maar mijn werkkamer is wel gezellig. Daar staat gewoon een bureau met mn pc, een tv en alles, boekenkasten en een logeerbed die een bank is met allemaal kussens. Verder heb ik het versierd met mn badeendjes verzameling, dromenvangers, posters van films, een poster van Lost S02 en een kalender van HP4!! Toch een beetje HP, maar niet erg veel. =)
|
_________________ The few details that I found in Sergeant Doakes's file left me grasping for breath: Doakes had a first name! It was Albert - had anyone ever really called him that? Unthinkable. I had assumed his name was Sergeant. |
|
|
|
Princess_Morgan
3e jaars
Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 03, 2006 18:56 |
|
ik heb geen eigen kamer want ik moet hem met mijn oudere zus delen.
dat vind ik niet erg hoor want het is heel erg gezellig en ik ben dan niet alleen.
maar ik heb mijn deel van de kamer helemaal volgeplakt met poster en met plaatjes en ikzelf vind mijn kant van de kamer heel erg leuk. |
_________________ One day your prince will come,....mine just took the wrong turn, got lost and is too stubborn to ask for directions. |
|
|
|
Hermione_love
6e jaars
Verdiend:
110 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 07, 2007 14:34 |
|
Heej!
Mijn kamer is erg klein.
(ik woon namelijk op een schip, en dan heb je gewoon weinig ruimte.)
Het moet nog geverft worden in de kleuren die ik mooi vind@!
Nouja...aan mijn muur hangen: HP posters, (2 om precies te zijn)
Mijn magneetbord
Heel lief hangding (met olifantjes )
Mn TV! (Mn grote trots!)
wand van mn bed
|
_________________ "All I know is I trust only you in this world. I've missed you. I need you. It is you I love, Hephaistion. No other." <3 |
|
|
|
Spinny
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 08, 2007 19:00 |
|
Hm, ik zal nu even m'n kamer beschrijven en straks een keer foto's maken. Het is nu namelijk 'n tróep!
Hm, ik heb 'n best grote kamer, d'r staat alleen niet erg veel in. Ik heb ergens in de hoek m'n tweepersoons (water)bed gedropt en d'r staat in de andere helft van m'n kamer een bureautje met m'n ubercoole hamster.
Tegenover m'n bureau staat 'n hele grote smalle kast met 'n bergruimte-kant en een spiegel-kant, de spiegel staat naar voren.
Onder m'n raam heb ik over de gehele muur een televisie meubel met m'n cdwisselaar, dvd speler, versterker, tv en 2 boxen staan, maar m'n versterker moet nog ergens anders gedropt worden.
Voor de rest staan er overal in m'n kamer boxen van m'n dolbi-set.
Oh en de kleuren zijn: ijsblauw en wit. De meeste meubels zijn donkerblauw. ^^ |
_________________ __&she is so la vida loca |
|
|
|
Shirley
The Chatting Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 09, 2007 13:04 |
|
Mijn kamer is groot. Heel groot. TE groot. Wat moet ik met zoveel ruimte, alleen maar meer om op te ruimen.
En mijn kamer is harstikke roze. Mijn tapijt, mijn dekbed, mijn plantenbakjes alles is roze, haha. Ik word gewoon wel blij van roze ofzo.
Verder vind ik mijn bureau en tv-kastje heel leuk want ze zijn van glas. Is best wel gaaf, alleen je kunt er geen spullen in kwijt, das minder xD. Maar om op te laptoppen is mijn bureau groot genoeg.
Ik heb een waterbed en dat is echt wel relax. Ook wel fijn want ik heb nogal snel last van mijn rug maar met dat waterbed dus niet, en dat is ideaal.
Mijn nieuwste aanwinst is een nieuwe lamp. Die heb ik van mijn vader en moeder voor kerst gehad. Het is een doorzichtige lamp, met 3 laagjes en dan allemaal kleine lichtjes erin. Hij is heel mooi hoor, maar naar mijn zin geeft hij wel iets te weinig licht.
Maar ik ben wel tevreden met mijn kamer, hij is wel oké. |
|
|
Josse
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 09, 2007 13:07 |
|
Ik heb geen foto's dus ik ga even mijn kamer beschrijven. ^^
Ik heb een vierkante kamer met een houten schrootjesplafond. De muuren zijn gewoon wit. Als je mijn kamer binnenkomt zie je recht voor je mijn zwarte bureau (ikea) met opzet en kastje. Daar staat mijn laptop, mijn CD-speler en mijn CD's en DVD's. Aan de andere kant heb je mijn bed (een boxspring met een paars-rood satijnen dekbedovertrek) en om mijn kamer verder in te komen moet je tussen mijn bed en mijn bureau in. (Gaat goed, ik heb een laag bed. xD )
Aan de andere kant van mijn kamer, tegenover mijn bed, staat een boekenkast. (Ikea...) Naast mijn bureau staat een enorme blauwe klerenkast (Het enige in mijn kamer waar ik niet tevreden over ben...). En op de grond in het midden ligt een rood kleed. Ik heb aan de andere kant van mijn burau (achter me als ik eraan zit) twee ramen die uitkijken op de oevers van de Maas.
Oja, ik heb een smal balkon maar daarvoor moet je door het raam klimmen. (De deur zit bij mijn ouders op de kamer ...) En mijn trots van mijn kamer: rode velours gordijnen. <3
Verder heb ik twee zelfgemaakte tekeningen van Hermione boven mijn bed hangen en nog een tekening die een vriendin heeft gemaakt van mij... Verder, uhmmm, oja, een karton tussen mijn ramen op de muur gehangen met streepjes tot ik van mijn brace af ben.
Ik zal later misschien nog foto's posten, iIk moet nu gaan de bel gaat (ben op school) ...
xox Josse[/color] |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥
Laatst aangepast door Josse op Ma Okt 20, 2008 23:59; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Rayatje
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 24, 2007 14:10 |
|
@ Justinintime: Leuke kamer. En dude, jij hebt een ijskastje op je kamer. Hoe cool is dat? XD
@ Hippogriefje: "Eerst kloppen, dan oprotten." Geweldig. :'DD
@ Hermione_love: Jij woont op een schip? Wat ben jij een hipperd. xO
Ik had zin om -met mijn nieuwe camera- mijn kamer te fotagraferen dus hier komt ie dan. :'DD
*
Als je op die gang staat en mijn kamer binnenkijkt zie je dit. Mijn schuifdeur is opzij en je ziet mijn mooi hartjesgordijn hangen voor de deur. Ohja, klein detail: mijn kamer is klein. ^^
*
Ten tweede heb je mijn fantastisch -voor één keer niet rommelige- bureau. Je ziet mijn laptop, kaften, schoolstuff en blabla.
*
Wat verderop hangt mijn boekenrek met mijn boeken, beeldjes en etc. Ook mijn mooie pot vol badparels staat daar trots. :'D
*
Als je dan links kijkt, zie je mijn bed [heb een hoogslaper] en mijn muur vol posters en etc. Er hangt ook een hawaïslinger, een kaart met de plaatsen aangeduid naar waar ik nog wil gaan, foto's, dromenvanger, vlinders, PotC, Harry Potter handtekeningen, leeslamp, een tekening dat ik gemaakt heb, een soort van diploma enzo.
*
Mijn bord met ernaast mijn Hp-kalender en eronder mijn PotC en Hogwarts' posters. ^^ Op mijn bord plakt een zelfgemaakte collage, een mangatekening die ik van Butrind gekregen heb, kaartjes die ik ooit eens gekregen heb [xD], een hoed die ik van mijn zus gekregen heb, een hawaïslinger en allemaal leutige magneetjes.
*
Tà dà à m. ^^ |
|
|
|
|
N_ikita
1e jaars
Verdiend:
32 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 06, 2007 23:00 |
|
YEEEY ! nice topic
Ik had dus een echte Harry Potter kamer
Ik had echt Harry potter behang dat licht gaf in het donker !
Als ik in bed lag dan zag je zo allemaal van die sterretjes ( van de spreuken) en hedwig gaf ook licht enzoo !
En ik had ook echte harry potter gordijnen ! ook van warner bros.
en de stijl van mn kamer was echt hary potter achtig
Maar ik heb nu een andere kamer dus hp is weg
Maar ik vond het echt heel leuk ! en in mn nieuwe kamer zit ook veel hp verwerkt |
|
|
|
|
missme98
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 07, 2007 15:41 |
|
Ik heb niks van harry in mijn kamer. Behalve wat plaatjes, maar voor mijn verjaardag krijg ik een poster Mijn kamer is knalgroen, met wat posters. Er hangen planken aan de muur en er staan 2 keldingkasten (zijn wel kleintjes hoor). Er staat ook nog een oude tv, die gebruikt word voor gamen en dvd's afspelen.
edit: ik heb dus eindeijk een harry potter poster, en een system of a down flag. En ik heb een nachtkastje |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic!
Laatst aangepast door missme98 op Do Aug 16, 2007 18:30; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
riccmaster
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 16, 2007 16:55 |
|
ik heb wel wat schaakstukken in mijn kamer en veel VEEEEEEEEEEEEEEl posters vooral van harry potter (wie niet ) en opgeruimd ook (in tegenstelling van mijn zus)dus goed geposterde opgeruimde kamer heb ik he |
_________________ weg met de regelsµ |
|
|
|
Emma Roos
7e jaars
Verdiend:
322 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 16, 2007 18:32 |
|
Mijn kamer is klein. In twee woorden: heel klein^^"
Dit is een plattegrond die ik net in paint snel even heb gemaakt:
Wel, ik zei het toch? Hij is zeer klein. De ruimte die ik heb om mijn kamer in te lopen is nog minder dan mijn bed ('t is eigenlijk een stapelbed dat doormidden is gezaagd^^" Ik heb de onderkant).
Een kast pastte er niet in, dus mocht ik een inbouwkast gebruiken (die trouwens maar tot de helft loopt, en daarom mijn bureau ook vol gestopt met spullen is. Niet alles past erin.)
Ik kon eerst niet eens een tv kwijt in mijn kamer, omdat - aan de kant waar niet mijn bed staat - de muur heen echte muur is. Mijn ouders hebben die er zelf ingezet. En daar kom dus geen tv op zo'n houder aan. Maar nu heb ik een mini tafeltje waar mijn tv'tje op staat^^
Ik had eerst de oude van mijn ouders, maar die had niet eens een afstandsbediening, dus heb ik er zelf maar een aangeschaft. Met afstandsbediening en dvd-speler!
En dan nu de deur - of opening naar mijn kamer toe^^" Die muur hebben mijn ouders er dus zelf ingezet. Mijn deur zou dus aan het plafond vast moeten zitten, een vouwdeur die je zo open kunt schuiven. Wel, toen we in het plafond gingen boren stuitten we op een waterleiding En al het water kwam er nogal snel uit, met gevolg dat in mijn kamer al een laagje water stond voor we eenmaal emmers hadden gehaald. Einde deur plan dus...
Nu is het gewoon een opening^^"
Mijn kamer hing eerst altijd helemaal vol met posters en alles, maar daardoor leek alles alleen maar nog kleiner. Nu heb ik niets aan de muur hangen en mijn kamer lichtgeel geverfd^^ |
Wise Words #2:
Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.
- Albert Einstein |
|
|
|
Malfoyish
1e jaars
Verdiend:
29 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 16, 2007 18:53 |
|
mn behang is aquablauw 1 muur, andere muur aquablauw met zwarte en zilveren dingetjes en de andere muur iz zwart, en dan heb k een grote witte kast met planken, zo wit ikeabed, kastje met tv en cd kastje [die kastjes lijken op schoolkluisjes en zijn zilver] en dan mn buro, die is lichthout, en 2 zwarte planken met mn filmpoppetjes [corpse bride, chucky en nightbmare before christmas ^^ miss binnenkort hp] en een papierlamp |
|
|
|
|
watsonette
6e jaars
Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 26, 2007 12:12 |
|
Ik ben net een half jaartje verhuisd, en ik heb een zwart wit kamer, waar ik dus zooooo erg trots op ben
i love my room <3 tis een soort appartement van 24 m2.
Voor Rudy natuurlijk wat foto's ;
Mn nachtkastje, met mn HP knuffeltjes en fotolijstje er op [jah ik sta op die foto]
Mn slaapbank, tv, bureau, tsjah, tis een soort appartement?
Mn ramen, fotolijstjes, vaasjes met roosjes, hmm en mn HP game bord!!
Nou dat waren de foto's
Liefs, Watsonette / Lisa |
_________________ Ravenclaw <3
Can You Dance Like a hipogriff?
Check mn Crea's =) , HP5 Spoilers! |
|
|
|
|
|