Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Is James arrogant of gewoon puber? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Perijn
Oude Forumnaam: Sirius Zwarts Marauder
Marauder

Verdiend: 0 Sikkels

Perijn is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Sep 26, 2007 16:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Josse schreef:

Zo, dit was mijn mening over James. En ik blijf James gewoon zien als een echte vriend die voor de mensen die zich bewezen hebben door het vuur gaat. Die écht van mensen kan houden en ongelovelijk trouw is. Maar ook iemand die er niet tegen kan als hij te veel concurentie krijgt en iemand die ervan houdt om in de belangstelling te staan. Hij en Sirius staken elkaar ongelovelijk aan, deels pubertijd en deels karakter.
En bovenal zie ik James als iemand die het opneemt voor mensen van wie hij houdt. Hij zal ze koste wat het kost willen beschermen, en doet hierdoor dingen die hij niet zou doen als hij bijvoorbeeld niet verliefd was geweest op Lily. Als hij niet van Lily had gehouden had hij Snape waarschijnlijk niet zo het bloed onder de nagels uit gehaald...

Dit zie ik ook in James. In de pubertijd is iedereen wel een beetje arrogant, maar met iemand als Sirius erbij, steek je het helemaal aan, maar dat doet niets aan zijn trouw voor zijn vrienden en zijn liefde voor Lily. Arrogantie is een deel van je leven, en niet een zeer slechte eigenschap, vind ik.

"The Light shine on you, and the Creator shelter you. The last embrace of the mother welcome you home."
Profiel bekijkenStuur privébericht
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 415 Sikkels

Hippogriefje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Okt 06, 2007 18:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind James eigenlijk echt arrogant, en geen puber. Hij komt gewoon zo op mij over. We weten niet veel over hoe hij als vader is, maar ik heb hem altijd als een arrogant, irritant mannetje ingebeeld. Ik weet niet...Ik heb gewoon echt een hekel aan hem Confused

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 1066 Sikkels

child of the other side is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Okt 08, 2007 15:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Arrogant of een puber? Mag het ook een combi van beiden zijn? XD

Neeh, ik denk dat zijn persoonlijke eigenschappen, pubertijd, onzekerheid en een zekere vriend, hem tijdens zijn schooljaren wat over enthousiast hebben gemaakt. Als hij en Sirius zelfs wilder dan Fred en George waren dan heb je niet alleen maar last van hormonen.

someday it will kill you too
Profiel bekijkenStuur privébericht
Strider
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 657 Sikkels

Strider is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Okt 12, 2007 22:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mmm moeilijk, ik denk dat het deels door puberheid komt en deels door een toch trots karakter. Als puber ben je soms wat arragonter en James was goed in zwerkbal,haalde goeie cijfers en had bewonderaars zoals wormstaart. Daar worden sommige mensen een beetje arrogant van Wink En ik denk dat Lily ook een grote rol speelt omdat hij verliefd op haar was deed die dingen die hij anders nooit zou doen. Hij is een trouwe vriend vind ik en zoals peter pippeling in deel 3 zegt van james zou genadig zijn geweest en me hebben gespaart, zo is james ook denk ik. Hij is er in zijn laatste jaar overheen gegroeit.

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp