Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Wat vergeet je nooit meer? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Mariky
Oude Forumnaam: Mariekiejj Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 405 Sikkels

Mariky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Dec 04, 2006 15:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

Iets wat ik nooit vergeet is het moment dat mijn opa overleden was. We gingen naar zo'n uitvaartdienst en toen mocht je in de kist kijken. Ik was nog best wel jong en ging dus ook kijken. Mijn opa lag er mooi bij, alleen was zijn gezicht heel erg wit [wat overleden mensen altijd hebben] en dat vond ik dus heel erg eng. En toen was ik ook heel erg verdrietig enzo.

En ook een keertje dat ik met een goede vriendin naar Walibi ging. Dat was echt een fantastische dag. We waren in de auto erheen echt heel erg melig en hebben toen gepraat over allelei leuke en grappige dingen uit ons hele leven. En Walibi was ook heel erg leuk. Gewoon een super dag!

Judith
7e jaars
7e jaars

Verdiend: 68 Sikkels

Judith is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Dec 04, 2006 19:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

- Dat ik bijna verdronken was door mijn eigen zusje. Ze zat achterop mijn rug in het zwembad, in het ondiepe. Ik kon er net staan. Per ongeluk raakte ik in het diepe en mijn zusje zat nog steeds op mijn rug. Ik kon niet meer boven komen, maar ze had niks door. Ik heb haar heel hard van mijn rug afgeschopt.
- Dat ik een knoeperd van een blauw oog (met bult!) had, samen met een hersenschudding en een gescheurd trommelvlies. Klapdeuren Rolling Eyes .
- ...
Groetjes, Judith

Profiel bekijkenStuur privébericht
Miss Und@ztood
Oude Forumnaam: xena Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 593 Sikkels

Miss Und@ztood is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Apr 15, 2007 15:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn vakanties : Disneyland Parijs, Italië, Tenerife, Spanje, Turkyë.
Turkyë was de beste samen met Disneyland parijs. Daar kan ik me ook het meeste van herinneren omdat het nog niet zo lang geleden is geweest. van Spanje herinner ik me niets meer, ik was toen maar vier jaar.

De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer.
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 364 Sikkels

Sophie Wemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Apr 15, 2007 15:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn leven op de basisschool
- Ik zou nooit die mooie momenten willen vergeten en mijn vrienden van toen. Over hoe we de hele tijd over Harry Potter zaten te praten en over dat we een groepje dat de 'SVP' (Strijders Van Potter) Heette oprichtte. Ook over de leerkrachten en het gebed dat we altijd moesten opzeggen voor we aten.

Mijn reis naar Schotland.
-Dat waren gewoon de mooiste momenten van mijn leven! Ik heb toen echt genoten van die reis en daar waren echt fantastische mensen. Ik zal zeker dat Poolse meisje en die jongen die Hollands kon niet vergeten.

Mijn obsessie van Harry Potter.
-Dat mag zeker niet ontbreken in mijn lijstje. Harry Potter is gewoon één van allergrootste obsessies ooit! Dat wil ik zeker niet vergeten.

Het huis in Frankrijk
- Dat zal ik zeker niet uit mijn hoofd kunnen zetten. Ik weet nog goed hoe mijn stiefmoeder me vertelde dat ze het er heel moeilijk mee had dat papa niet gewoon in Belgie wil blijven. Die momenten zullen nog steeds door mijn hoofd spoken.

De vakanties bij mijn grootouders.
- Die waren echt leuk!^^ Zeker de namidagen doorbrachten in 'het spookhuis' en hoe we met de honden speelden. Gewoon fantastisch allemaal.^^

I'll do anything for you.
Josse
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Verdiend: 0 Sikkels

Josse is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jun 02, 2007 0:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Een aantal momenten. Zo belangrijke zijn de opname van mijn zusje in het ziekenhuis toen ik tien jaar was. Ze had haar alvleesklier doormidden, en was dus bijna dood. Ik schrok me lam toen ik het hoorde, en de drie weken daarna waren super zwaar.
Mijn tijd met de brace zal ik nooit vergeten, dat was heel zwaar, maar het moment dat ie af mocht was heerlijk. Ik kan nu veel meer genieten van simpele dingen als gewoon in de hangmat liggen, zwemmen, vanalles. (:
Het gepest in de brugklas, en op de lagere school ook. Daarmee samenhangend mijn eerste échte vriendenclub, in de tweede. Ongelovelijk, vooral toen ik ging verhuizen en ze een enorm afscheidfeest op touw hadden gezet. Hoe veel dat voor me betekende vergeet ik echt nooooit meer.
Het moment dat we voor de eerste keer gingen verhuizen. Ik vond het doodeng, terwijl het dat achteraf niet was. xD
Mijn blindedarmontsteking, en de pijn die dat deed. Achteraf was het niet veel, maar het was toen gewoon ***.
Een hele goede vriend van mij en mijn ouders. Gewoon de persoon en toen ik hoorde dat hij overleden was. (Nog niet zo lang geleden) Hij was super bijzonder voor mij, ook toen mijn moeder, vader en zusje in het ziekenhuis lagen was hij er voor mij. Het was een toffe man, en ik vind het gewoon stom dat ie dood is.

The show must go on my moonlight

MiYuvi
Boterham
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 176 Sikkels

Boterham is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Jun 02, 2007 11:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ga veel dingen niet zomaar vergeten. Toen ik bijvoorbeeld in de prikkeldraad ben gelopen toen ik 7 jaar was. Dat was best eng, en ik had toen ik heel veel pijn.

De scoutskampen, weekends, Jambe ( 100 jaar scouting) ga ik ook nooit vergeten. Op scoutskamp doe je gewoon zoveel leuke dingen die je altijd bij blijven. Zoals een tweedaagse waar je amper stapt en met 11 gaat liften, droppings waar je verloren loopt en in een eng bos beland, gezlellig rond het kampvuur zitten, de hele nacht opblijven en in het vuur belanden (Auw!), een massaspel met 2000 man, met 100 000 man Brussel doorlopen, enz....

Ook het jongerenkamp vorig jaar was fantastisch. Veel nieuwe mensen leren kennen en nieuwe plaatsen ondekt. Allemaal te mooie momenten.

Ook de dingen die ik allemaal al met mijn vrienden heb beleefd, zullen me waarschijnlijk nog lang bijblijven. Soms doen we echt dingen die echt gewoon hilarisch zijn en die ik niet zomaar ga vergeten.

En dan ook nog de vakanties met mijn familie. Skieën, Turkije, Frankrijk, Spanje (toen ik heel klein was),...

1e jaars
1e jaars

Verdiend: 30 Sikkels

waterbleu is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jun 02, 2007 11:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

* Het moment dat m'n beugel eruit ging zal ik dus echt nooooit meer vergeten!!! Very Happy
* Mijn vakantie in Toscane toen ik mee mocht met me tante, oom, nicht en neven ( en lekker zonder m'n ouders!)
* Toen ik mijn hondje voor het eerst zag! Zoo schattig! En het moment dat ik thuis kwam van school en mijn ouders haar op gehaald hadden. Ik zag in eens zo'n lief koppie boven de bank uitsteken love
* En wat ik ook nooit meer zal vergeten, is dat mijn oma in het ziekenhuis moest liggen. Ze had een bloedprop in haar hersens ofzow Crying or Very sad Maar gelukkig is ze er nu weer helemal bovenop! Very Happy

Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jun 02, 2007 12:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn opa die twee jaar geleden is overleden, hij woonde bij ons dus ik zag hem echt iedere dag. Dat vergeet ik dus nooit meer.

Het ongeluk dat mijn vader heeft gehad op zijn werk. Het had dus niets gescheeld of hij was er niet meer geweest. Het moment dat we daar bij de spoedeisende hulp aankwamen en hij daar lag aan al die draadjes enzo vond ik echt eng. Dat vergeet ik dus nooit meer.

Van leuke dingen weet ik zo snel niet iets dat zo'n grote indruk heeft gemaakt op me. Nou blijven vervelende dingen bij mij ook altijd langer hangen als leuke dingen.

All good things come to an end... Goodbye HPF.
Pottergirl
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Verdiend: 627 Sikkels

Pottergirl is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jun 02, 2007 14:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dingen die ik nooit meer zal vergeten:
    - 9/11 :: Klinkt misschien een beetje afgezaagd, maar ik kan me niet herinneren dat ik ooit in m'n leven zo erg geschrokken ben
    - Het hele gedoe rond een dominee van onze kerk :: Het was een zedendelict en het was allemaal echt niet leuk
    - De enige keer dat ik (tot nu toe) in het ziekenhuis heb gelegen :: Kijk-operatie aan m'n knie, ik kon alles volgen want ik had gekozen voor verdoving via een ruggeprik xD Echt vet
    - M'n exvriendjes :: Klinkt ook weer zo standaard, maar het zijn er tot nu toe 2 en ik denk niet dat ik ze ooit vergeet
    - De periode dat ik verschrikkelijk überverslaafd was aan LotR :: Oh, geweldige tijd, nog nooit iets anders gehad waar ik zo verslaafd aan ben geweest

Er is vast wel meer, maar dat weet ik op dit moment niet :')

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 185 Sikkels
Woonplaats: Maakt me niet uit, als het maar zo dicht mogelijk bij Laura is(L)(L)(L)(L)

FireBolt428 is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Jun 02, 2007 20:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

- toen ze mijn vader kwamen halen van de zolder...dat zicht vergeet ik nooit meer...en ook toen we hem in het mortuarium zagen...

- de dag dat mijn vriendin en ik het aanmaakten, dat is nu bijna 4 maand geleden en ik hou nog altijd superveel van haar love en daarbij hoort natuurlijk dat ik haar zelf nooit zou vergeten (IK HOU VAN JE, SCHATJEEEE!!!!!) --> oke, niet op letten, kon me even niet inhouden Razz

- het 6e leerjaar, bah....

- mijn rapport van gisteren: 58%, allemaal door wiskunde Mad

Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 20 Sikkels

Sweet Hermione is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jun 02, 2007 20:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

* Dat we thuis beseften dat onze vader ons echt in de steek had gelaten en dat hij niet meer terug zou komen naar ons huis.

* Toen ik op de grond las en mijn been had gebroken. Dat was erg bizar.
Vooral toen ik hoorde dat ik een lange tijd in een rolstoel zou moeten herstellen, en pennen in mijn been kreeg. Het moment dat de hechtingen eruit werden gehaald vergeet ik ook niet meer. Ik heb nog nooit zo'n pijn gehad, geloof ik.

* Het moment dat ik voor het eerste Jason Mraz hoorde, en helemaal gelukkig was, omdat ik besefte dat het precies het soort muziek was dat ik had gezocht. Gezamelijk '*aah*' is nu gewenst, hè. ^^

* Mijn flauwvallen op school. Ik lag op de grond en had het gevoel dat heel m'n keel open lag, omdat het enorm brandde. Mijn kin lag inderdaad over, maar het werd geplakt. Het was de vierde keer (!) dat ik op m'n kin viel, dus het ''plakken'' in het ziekenhuis was bekende koek. ^^

Ik schaamde me toen nogal, eigelijk. Allemaal leerlingen waren in paniek.

* Mijn tweede date met m'n beste vriend. Bij het afscheid ging er nogal iets mis. Daardoor zijn we nooit meer virendje/vriendinnetje meer geweest.

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 69 Sikkels
Woonplaats: Zittend in een Eikenboom, kijkend naar de wolken...

Sabine is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jun 02, 2007 21:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

- Mijn gebroken voet (een middenvoetsbeentje, het had erger gekund dus). Ik was toen een jaar of 7 en niemand wilde mij geloven, ze dachten dat ik mij aanstelde. Dus ik heb een paar dagen rondgekropen/gehinkt voordat we naar de dokter gingen en uiteindelijk naar het ziekenhuis.
- Rome. Dat is echt een fantastisch mooie stad en zal ik dus nooit meer vergeten en zal ik zeker nog eens naar teruggaan. xD
- Mijn obsessies/hobby's van nu. De boeken waar ik nu hysterisch over ben enzo. En Remus, omdat hij mijn eerste verliefdheid is.
- En om even spiritueel te doen: de ontmoeting met mijn gids. In aardse termen zullen we het maar op een ontmoeting met een heel erg goede vriend houden die ik heel lang niet meer gezien had. En een gevoel uit vorige levens. Dat is een bepaalde 'sfeer' die ik altijd bij mij heb gedragen en nooit meer zal vergeten.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars.
Potterfreaky
Oude Forumnaam: potterfreaky Harry's secret lover
Harry's secret lover

Potterfreaky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jun 02, 2007 22:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

In mijn geval zijn het twee leuke gebeurtenissen en een vervelende: de bevalling en geboorte van mijn twee kinderen; Dat was zo ontzettend heftig; je lichaam doet dingen automatisch en je ervaart dat alsof je er niet helemaal bij bent. Maar het moment dat ze die mannetjes op mijn buik legden (niet tegelijk he) dat is echt onvergetelijk...
De dag dat ik hoorde dat de moeder van mijn beste vriendin overleden was aan een hartinfarct... dat vergeet ik mijn leven niet meer, zo schokkend en triest. Ik weet zelfs nog precies wat voor weer het was en waar ik was, op dat moment.

Krijt
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 103 Sikkels

Krijt is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jun 10, 2007 16:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wat ik nooit vergeten zal..

- m'n eerste 'serieuze' relatie.
- het einde van die relatie (vooral hoe en waarom. Nu nog steeds boos op haar)
- optreden met de band
- hoe leuk mijn drumlessen waren
- hoe fantastisch al mijn vrienden zijn Very Happy

En nog wel een hoop dingen die niet per se op internet hoeven Smile

Rogue
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 306 Sikkels

Rogue is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jun 10, 2007 18:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

poeh zoveel dingen:
- de dag dat mijn vader overleden is ( 15 jaar geleden)
- de eerste date van mij en mijn huidige vriend en onze eerste kus en nog veel meer eerste dingen van ons samen
- hoe erg ik gepest ben op school en hoe sterk me dat gemaakt heeft
- de dag dat ik mijn beugel kreeg

'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'

'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp