Auteur |
Bericht |
T O N K S
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 19, 2007 8:34 |
|
Toevallig was ik vorige week echt ziek met een keel infectie. Het deed erg zeer en ik heb 2 dagen in bed gelegen met een warme vochtige doek om mijn keel gewikkeld. Ik heb het meest geslapen en wat ge-internet op mijn laptop en tv gekeken.
Maar ik ben eigenlijk nooit echt ziek... voor vorige week was ik al zo'n 2 jaar niet ziek geweest en toen was het ook een keel infectie. Dat was in de zomervakantie en ik moest 5 dagen in bed liggen met een warme vochtige doek. Ik kon alleen soep eten met een rietje en thee drinken. Echt HEEL veel geslapen toen.
Als ik schoolziek ben dan slaap ik uit en ga daarna tv kijken of internetten of iets anders leuks doen. |
_________________ Don't walk behind me; I may not lead.
Don't walk in front of me; I may not follow.
Just walk beside me and be my friend.
- Albert Camus
Somos Campeões Portugal |
|
|
|
HeadPhoneTragedy
2e jaars
Verdiend:
61 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 29, 2007 11:36 |
|
Ik heb het geluk, of het ongeluk, dat ik amper ziek wordt. Vorig jaar ben ik nooit zó ziek geworden dat ik thuis moest blijven ^^".
Maar ja, wat ik zou doen bij een dagje ziek thuis:
Veel tv kijken, muziek luisteren, computeren, lékkere hete soep eten/drinken en veeeeeel thee drinken xD
Als ik langer dan twee dagen ziek thuis ben, komen er wat vrienden en vriendinnen en najaa wat doe je met hen behalve lol maken ^^" |
_________________ But what they don't know is it only makes us stronger. |
|
|
|
MissGriffoendor
Dreuzel
Verdiend:
57 Sikkels
Woonplaats: op zweinstein, in de warme griffoendor leerlingekamer
|
Geplaatst:
Za Sep 29, 2007 11:53 |
|
ik trek fijne kleren aan, met een lekker kop chocolademelk of een kop thee. ik kijk een dvd tje of lees een boek en zorg dat ik wel m`n hw af heb anders heb je die leraren die zeggen van je had het af kunnen hebben. maar gelukkig ben ik bijna nooit ziek!!
groetjes |
_________________ *Griffoendor rules 4-ever* |
|
|
|
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 02, 2007 19:30 |
|
Ik ben zelf vandaag een beetje ziek geweest. Ik voelde me niet zo lekker vanmorgen en mijn moeder zei dat ik beter in bed kon blijven liggen. Ik heb het toch al een tijdje dat ik s'morgens hoofdpijn en maagpijn heb, maar ik ben dan altijd naar school gegaan, maar deze keer was het wel wat erger dan gisteren. Dus ik heb eigelijk een tijdje in mijn bed gelegen, daarna wat TV gekeken en dan wat op internet gezeten. En eigelijk ook een hele tijd in mijn pyama rondgelopen en nu heb ik ze nog steeds aan. Als ik ziek ben trek ik nooit kleren aan zoals een jeans ofzo. Gewoon in je pyama gaat ook. En als ik het koud heb doe ik mijn kamerjas aan. Maar als ik echt ziek ben zoals griep hebben dan kan ik niet internetten. Hoogstens nog TV kijken, en anders slaap ik. |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
|
|
Astridvg
1e jaars
Verdiend:
3 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 04, 2007 22:18 |
|
Meestal blijf ik dan wel in mijn warme bedje liggen. Dan slaap ik behoorlijk veel maar de momenten dat ik niet slaap kijk ik kinderprogramma's op televisie. Programma's als "De drieling" op Jetix, die op tv komen als iedereen in de schoolbanken zit.
Soms sleep ik mijn spullen mee naar beneden en ga ik op de bank liggen. Net als ik vroeger in mijn oude huis ook altijd deed.
Afgelopen week was ik ziek, maar ik ben naar school toe gegaan omdat uren missen niet zo slim is dit jaar. En vooral niet met mijn stage, ik wil niet die rompslomp van het inhalen. |
|
|
|
|
harrypotterfreakz
7e jaars
Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 19, 2008 11:16 |
|
Ik ben nu "ziek". Heb verschrikkelijke keelpijn en slikken, eten, drinken en slapen zijn echt verschrikkelijk. 't Enige wat ik doe is asprientjes nemen en beetje achter m'n laptop hangen. Af en toe lig ik op bed en val dan wel weer in slaap... tot de aspirine uitgewerkt is en het slikken weer hels veel pijn doet. Voor de rest verveel ik me onmeunig... Hoop dat die keel snel weer over is |
|
|
|
|
Maschine
5e jaars
Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 19, 2008 15:36 |
|
Ben eigenlijk nooit ziek, maar ik ga als ik me echt niet lekker voel gewoon in bed liggen. Soms naar buiten, achter de pc ziten ofzo. Niet echt wat bijzonders. En als ik me er goed geneog voor voel ga ik huiswerk maken, scheelt weer achterstand. Maar dat is ook zeldzaam hoor.
(Of SE's leren, maar dan heet het geen ziek zijn maar spijbelen ) |
_________________ Maschine - Ex-Moderator HPA |
|
|
|
Niinza
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 19, 2008 17:54 |
|
Hm... Friends kijken, slapen xD En soms achter de pc, maar dan voel ik me ongemakkelijk omdat ik dan niet het gevoel heb dat ik ziek ben. Soms leer ik, maar als ik écht ziek ben gaat dat niet. |
|
|
|
magical
6e jaars
Verdiend:
293 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 20, 2008 21:37 |
|
Asl ik ziek ben lig ik een hele dag in bed... Meestal als ik ziek ben is het wel erg genoeg om bijna een hele dag in bed te liggen en weinig tot niets te eten...
Mar voor een verkoudheid ofzo blijf ik niet thuis, je kan best ook snotteren tijdens de les |
_________________ ♥ Shé's A Maniac, Maniac On The Floor And Shé's Dancing Like Shé's Never Done Before ♥
|
|
|
|
RemusWeerwolf
3e jaars
Verdiend:
106 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 24, 2008 21:05 |
|
Ik ga dan op bed of op de bank liggen en tv kijken...
Kopje thee of soep erbij, dekentje over me heen en afstandsbediening in de hand
Lekker rusten en je toch niet vervelen |
_________________ If you want to know what a man is like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals
Dumbledore's man through and through
Eigenwijsheid is geen wijsheid |
|
|
|
Frie
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
708 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 02, 2008 18:06 |
|
Ik ben dit schooljaar nog niet ziek geweest. Maar als ik eens ziek ben dan lig ik meestal in de zetel en kijk ik een film. Want overdag is er nooit veel boeiend op tv. Ik zet dan ook meestal de pc aan en ik surf wat op het internet want meestal op een schooldag zijn er niet veel mensen op msn. :') |
_________________ I'm gonna miss you HPF <3
It stops here, but you're in my heart forever! |
|
|
|
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 02, 2008 22:52 |
|
Ik voelde me laatst echt ziek en zwaar oververmoeid maar ik moest werken en ik zit nog in mijn proeftijd en wil mijn managers niet teleurstellen dus was toch gekomen. Met dikke ogen, vreselijke keelpijn, hoofdpijn en een temperatuur van 38.5 toch de hele dag gewerkt, gelukkig was het niet druk.
Tja dat doe ik dus op een dagje ziek, werken haha. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
|
|
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 03, 2008 17:51 |
|
Ik ben een week voor de vakantie ziek geweest.
Ik heb geslapen, op de computer gezeten, vooral gelezen en een beetje TV.
Vooral heb ik gelezen, in New Moon (wich is awesome, btw!)
Ik doe dan geen kleren aan.
Jawel, hoor! Maar ik bedoel, ik doe thuiskleren aan.
Een joggingsbroek en zo'n warme trui van m'n broers xD.
Verder eet ik niet veel en drink ik veel water (: |
|
sartoootje
6e jaars
Verdiend:
73 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 03, 2008 21:39 |
|
Ik ben haast nooit echt ziek. Wel eens hoofdpijn, niet lekker of verkouden ofzo maar verder niets bijzonders.
Van de zomer had ik een bijholte ontsteking of iets dergelijks, in elk geval knallende koppijn. Alles wat ik deed bezorgde me hoofdpijn. Dan kijk ik meestal een beetje tv en slaap ik heel erg veel. En in september heb ik dan een dag lopen braken. En als ik ziek ben, ben ik dat op momenten dat er iets leuks is of op een dag dat anderen me nodig hebben. Dat is echt heel vervelend. |
|
|
|
|
Genner
Bohemian Writer
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 03, 2008 21:44 |
|
Als ik ziek ben, moet het al heel erg zijn eer ik thuisblijf. Ik vind het namelijk erg vervelend om achteraf lessen in te halen.
Doordat ik dan dus echt ziek ben, voel ik me echt niet goed genoeg om voor de computer te gaan zitten. Ik ga meestal in de zetel liggen en zet de tv open, of slaap wat. Als ik kan, lees ik ook. |
|
|
|