Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Heb jij een eigen laptop/pc? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Heb jij een eigen laptop/pc ??

Ik heb het gekregen!
50%
 50%  [ 92 ]
Nee!
21%
 21%  [ 40 ]
Zelf gekocht!
27%
 27%  [ 51 ]
Totaal aantal stemmen : 183

Auteur Bericht
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 364 Sikkels

Sophie Wemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 17, 2007 11:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik deel met mijn broer de computer in de woonkamer en mijn zus heeft een eigen laptop. Ik krijg die binnekort ook en de computer gaat naar mijn broer zijn kamer. Waarschijnlijk krijg ik dit jaar mijn laptop nog.^^ Ik was echt superblij toen ik dat hoorde.^^ Mijn dag kon toen echt niet meer stuk.^^ Ik heb altijd wel gedroomt van een eigen laptop en nu krijg ik er één!xD Nu hoef ik niet meer naar dat gezeur van mijn broer te luisteren als hij op de computer wilt als het mijn computerdag is.^^

I'll do anything for you.
Profiel bekijkenStuur privébericht
riccmaster
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 24 Sikkels

riccmaster is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 17, 2007 12:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik heb geen laptop of pc maar ik zou er wel graag een willen hebben
anders moet ik de pc delen en dat wil ik niet
anders kan ik niet op hpf zolang als ik wil Laughing Laughing
maar ja jammer he
dat is mijn mening

Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Verdiend: 0 Sikkels

Josse is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 17, 2007 14:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

riccmaster schreef:
dat is mijn mening

Dat lijkt me logisch. ^^
Ik had zelf een eigen laptop (zie eerder in dit topic) maar hij is kaduuk. En nu ik binnenkort op kamers ga ben ik druk aan het sparen voor een computer. Geen gewinkel meer voor mij... =(
Ik moet echt afkicken van geld uitgeven. xD Ik hoop dat het lukt! *yeah*

The show must go on my moonlight

MiYuvi
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Lady Voldermort is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 20, 2007 12:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

Een eigen pc, maar we hebben dan ook nog 2 andere pc's en een laptop. Eentje in mijn zusjes kamer, eentje in de huiskamer en dan een laptop voor erbij.

Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller
Malou
Oude Forumnaam: Mrs Malou Riddle Unspeakable
Unspeakable

Malou is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 20, 2007 12:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb nu naast een eigen pc ook een eigen laptop, en niet zomaar 1, namelijk een macbook Very Happy Voor m'n 21e verjaardag gekregen van mn ouders.

Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 230 Sikkels

Miss_Slytherin is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Aug 22, 2007 11:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb wel een eigen pc ja, omdat m'n vader niet wou dat we (m'n broertje en ik) steeds achter zijn pc zaten enzo Razz . Dus heb ik er een gekregen en mijn broertje ook. Het is misschien niet zo'n hele goeie ofzo en hij is af en toe ook een beetje sloom maar goed... xD

harrypotterfreakz
7e jaars
7e jaars

Verdiend: 74 Sikkels

harrypotterfreakz is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 24, 2007 12:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

harrypotterfreakz schreef:
Ik heb nóg geen eigen pc/laptop... Maar.. als ik naar het HBO ga.. en ik heb hem nodig.. dan zou ik er wel misschien één kunnen krijgen volgens mijn ouders. Maar nu was ik vandaag bij mijn pa op het werk.. en toen sprak ik één van z'n collega's.. en die vertelde mij dus.. dat ik WEL een laptop krijg^^ (volgens mijn pa)

Mja.. nu weet ik dat dus.. en mijn ouders weten niet dat ik het weet..

Die krijg ik denk ik voor mijn verjaardag/slagen HAVO =)

lol

Ja.. gister heb ik mijn laptop gekregen/gekocht Smile

We liepen bij de makro.. en hadden het erover of ik er nu wel of niet 1 nodig had..

toen kwamen we bij de balie van de electronica... beetje informeren.. en toen had die gast ngo een showmodel staan met 10% korting... en dan had ik nog 10% personeelskorting.... conclusie: mijn ma heeft hem meteen voro mij gekocht Razz .... hoefde niet eens te zeuren..... dik te goed ding voor een te lage prijs eigenlijk Razz

Mja.. ben er wel super blij mee Very Happy

Mja.. heb hem eigelijk voor mijn slagen gekregen.. maar had vor mijn verjaardag (vandaag) verwacht Razz

*aait laptop*

xMartine.
Master of the Cows
Master of the Cows

xMartine. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 24, 2007 14:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zit nu op mijn eigen MacBookie. *proud proud*. Sorry, ik ben erg blij mee. Hij is van mij. Maar ik heb hem gekregen van school. Ja, dat lees je goed, van school. Dan hoeven we geen werkboeken meer mee te nemen enzo. We moeten dat nog steeds doen, maar ze gaan het afbouwen. In de vakantie mag hij mee naar huis, mits je ouders je ophalen. Dus ik heb hem niet altijd. Door de weeks mag hij ook niet meer naar huis, alleen voor een project volgens mij en als je ouders je ophalen. Best wel irritant.
Maar goed, alsie dan dadelijk weer veilig in de kluis op school staat, mag ik op de laptop van mijn vader. Of op die van mijn broer. Of op onze oude laptop. Eigenlijk hebben we er vier.
*slaat zichzelf* Ik moet kappen met die eigendunk. Embarassed I'm sorry, ik heb echt niet zo'n grote eigendunk.
Laptops ruleren! Net als draadloos internet. Razz

So don't forget to breath tonight, tonight is the last so say goodbye.. goodbye.. goodbye.. HPF
Genner
Bohemian Writer
Bohemian Writer

Genner is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Feb 28, 2008 20:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb een Acer laptop, zelf gekocht. Ik heb er voor gewerkt en hij is dus van mij, maar mijn ouders en zus zitten er ook soms op.
Mijn zus als ze geen zin heeft om boven aan de computer te zitten, mijn moeder als ze iets wilt opzoeken, m'n vader voor de mail.
Ik vind het best irritant als ik hem nodig heb en zij zitten erop.

'Til we meet again, HPF'ers.
Abraxas
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 115 Sikkels

Abraxas is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Feb 28, 2008 21:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik heb mijn PC gekregen en ik heb een eigen laptop.
is wel cool vind ik ^^ Laptop gaat altijd mee op vakantie enzo kan ik gelijk mijn foto's er op dumpen ^^ op de laptop doe ik dan ook alles met mijn foto's dan hoef ik die programma's niet op de PC en is er zo meer ruimte vrij.

Then Billy Brown fell in love with another man.
Elyn
Oude Forumnaam: Dark_angel Hotemetoot
Hotemetoot

Verdiend: 334 Sikkels

Elyn is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Feb 28, 2008 22:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb geen eigen laptop, maar dat komt wel. Ik heb wel mijn eigen pc op mijn kamer, wat bijzonder handig is. Maar ik zit naar mijn gevoel toch meer op de gezamelijke pc's zoals de touch screen in de keuken [zoals nu xD] en de pc in de bureau.

Ryelle
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 49 Sikkels

Ryelle is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Feb 29, 2008 5:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zit op kot, dus is een laptop (of andere computer) echt wel onmisbaar...
Het is wel duur, maar ik zou echt niet weten wat ik zonder moest doen. OP de universiteit wordt er eigenlijk nogal op gerekend dat je een computer hebt. Alle berichten ivm lessen enzo worden op internet gezet, maar als je (zoals ik Very Happy) niet elke dag kijkt dan kan je wel iets missen. Wel irritant.
Het is dus wel handig om een eigen computer te hebben, maar langs de andere kant is het ook wel irritant dat ze van je verwachten dat je het hebt, en dat je elke dag je berichten checkt...
Ik zou wel eens graag weten hoe mensen alles vroeger deden... ik schaam me er wel wat voor, maar ik kan me dus echt geen leven zonder computer voorstellen...

Oude Forumnaam: Nederlandse Hermelien Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Carla is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Feb 29, 2008 7:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zit op kamers en heb daarom zelfs 2 computers voor mezelf 1 op mijn kamer en 1 thuis. Het klinkt best overdreven dat ik er zelfs 2 heb, maar het zijn allebei oudere computers die mijn vader zelf weer tot leven heeft gebracht Wink. Zo heb ik een zwarte dell computer met 2 witte dingen erin (dvd speler en dvd brander), dus dat ziet er een beetje vreemd uit. Ik heb bewust gekozen om een pc te hebben op mijn kamer in plaats van een laptop, omdat dit toch wat minder inbraakgevoelig is dan een laptop. En ik wil niet over op Vista en outlook2007, dus ik kon ook niet echt een laptop kopen (er waren alleen nog maar vista laptops te koop).

@Ryelle, dat is bij mij op de universiteit ook. Er wordt zelfs nog verwacht dat je een paar minuten voor de les nog kijkt. Zo heb ik ook al een paar dingen gemist, omdat de docent het om 12 uur op internet had gezet, terwijl ik van 9 tot 4 les had en dus om 4 uur niet had gezien wat ze op internet had gezet, erg irritant. Ik zou wel eens een leven zonder internet en computer willen, maar dat is helaas niet mogelijk.

Missy
Ex-MadMaster
Ex-MadMaster

Verdiend: 1 Sikkels

Missy is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Feb 29, 2008 12:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Missy schreef:
Dit is mijn tweede laptop al, want die andere was mij echt veel te traag en te achterhaald (ik moest steeds met een wireless-card klungelen).
Deze heb ik zelf gekocht want ik had er echt voor gespaard en mijn moeder had mijn oude overgenomen, dus vandaar!
Ik heb ook al een computer gehad maar die heb ik niet meer, die had ik ook zelf gekocht... vroeger (en dan praat ik echt over 15 jaar terug) had ik al zelf voor een computer gespaard, die werkten toen nog met cassette's (moet je nagaan). Dus ik heb altijd mijn eigen computers gekocht, ook mijn spelcomputers... dan leer je ook een beetje de waarde en ben je natuurlijk extra zuinig op je spullen.

De laptop heb ik nog steeds, heb er inmiddels wel een vaste computer bij. Die kan tenminste mijn spellen bijhouden want ik heb geen merk computer maar eentje in elkaar laten bouwen met een kick-ass videokaart. Hij doet het uitstekend en ook deze weer helemaal zelf betaald uiteraard!!

Potterfreaky
Oude Forumnaam: potterfreaky Harry's secret lover
Harry's secret lover

Potterfreaky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Feb 29, 2008 17:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Ryelle, vroeger kreeg je gewoon alle informatie op school en als het haast had dan via de telefoon. We hadden gewoon mappen vol met werkbladen Razz Ach vroeger had niemand internet (en dan spreek ik over 18 a 20 jaar geleden he)
Ik heb dus een eigen PC, alhoewel samen met mijn echtgenoot dus Razz het is onze tweede PC ooit en ik kan ook nooit meer zonder, vrees ik.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp