Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Zwerkbal, leuk of dom? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Neleke
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 74 Sikkels

Neleke is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Aug 21, 2008 12:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind Zwerkbal leuk gevonden van J.K Rowling, het lijkt zo een echte sport voor de toverwereld en daardoor word het realistisch om het te lezen.

Al moet ik toegeven dat ik de stukjes in het boek een beetje saai vind en dat ik er vaak over heen lees. Het is goed dat Leo Jordaan de commentaar geeft, want dat is meestal wel grappig.

Ik vind het mss wel wat saai om te lezen, maar in de film vind ik Zwerkbal geweldig. Vooral in de bioscoop geeft het een heel leuk effect. Very Happy

Miss Zwarts
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 0 Sikkels

Miss Zwarts is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Aug 24, 2008 7:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mij lijkt het echt een leuke sport, tenminste wat actie. Zoals in het boek is het best gaaf, en de film en game maken het nog leuker. Ik zou het best willen spelen Wink

2e jaars
2e jaars

Verdiend: 32 Sikkels
Woonplaats: in de magisch vergrote bezemkast die van Harry is geweest

horse2freakje is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Okt 11, 2008 20:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Love quidditch!!!
Ik vind Zwerkbal in de boeken leuker dan in de films. Super jammer vond ik dat in deel 5 (bijna) geen Zwerbal was Sad . De commentator vind ik altijd leuk, Leo Jordaan rocks!
In het 6e boek vond ik het geweldig hoe Loena Leeflang commentaar gaf. Echt heel leuk! Zwerkbal is gewoon in een woord: Geweldig!!!!!!!!!

Loena Lovegood, the lovely, dreamy beauty.

ChristaVilijn
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 27 Sikkels

ChristaVilijn is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Okt 14, 2008 15:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind zwerkbal wel leuk x3
Is tenminste een sport die me waarschijnlijk zou liggen -.- Ik bedoel maar: het is toch way cooler om te vliegen dan achter een balletje aan te rennen?;D

Profiel bekijkenStuur privébericht
Ronnetje
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 32 Sikkels

Ronnetje is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Okt 19, 2008 10:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind ze altijd leuk om te lezen, het is altijd wel spannend en de commentaren van Leo Jordaan zijn altijd grappig..Sowieso gebeurt er altijd wel iets als het echt zo word beschreven, dus ik vind het gewoon hartstikke leuk.

--A girl with a boy's name--
lily*potter
Dreuzel
Dreuzel

lily*potter is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Okt 24, 2008 14:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vint de zwerbal stukjes echt heel leuk om te lezen! Vooral die wedstrijd in boek 3 dat Grifoendor de cup wint! en het comentaar van Leo Jordaan daar moet ik altijd om lachen hoe vaak ik het boek ook gelezen heb het blijft leuk. Ik vint het ook heel jammer dat Harry in Boek 5 niet meer mag zwerkballen Sad gelukkig doet ie dat wel weer in het 6e deel. Het WK zwerkbal vint ik niet zo leuk als de wedstrijden op zweinstijn maar zo stom dat ik er over heen lees vint ik het nou ook weer niet Razz

Luc
Dreuzel
Dreuzel

Luc is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Okt 24, 2008 22:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

In de boeken vind ik vooral het commentaar wel geestig, maar in de film vind ik dat het geweldig gemaakt is. Het voegt wel wat toe, een sport in de tovenaarswereld.

Bonnie Wright
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 40 Sikkels

Bonnie Wright is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Nov 21, 2008 22:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

't lijkt me wel cool om te spelen. echt een worder om op zon bezem te kunnen blijven zitten en geen doodsmak maken.

Dreuzel
Dreuzel

Misses Dark. is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Nov 27, 2008 7:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Zwerkbal is echt hip, een ding dat vind ik wel raar. Harry heeft nooit op een bezem gezeten maar meteen al met vlieg les weet hij hoe alles zo ongeveer moet. Ik begrijp dat hij misschien wel veel talent heeft, maar dit vind ik gewoon overdreven snel. Verder vind ik Zwerkbal echt heel hip, ik zou er veel beter in zijn dan als in voetbal.

EKLS.
Dreuzel
Dreuzel

EKLS. is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Nov 30, 2008 17:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind zwerkbal helemaal niet op voetbal lijken. Het zou mischien iets heel kleins kunnen hebben van korfbal, maar dan in de lucht. Ik vind vooral de scénes in de films heel leuk.

Dreuzel
Dreuzel

Hermione-Granger is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Dec 26, 2008 14:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind de Quidditch-stukken uit de HP boeken minder leuk als de rest (mijn mening!), maar net als voetbal voor de meeste mensen geweldig is, zal Quidditch daar natuurlijk ook een first-choice sport zijn. Dus ik vind het heel slim bedacht van JK Rowling dat ze het bedacht heeft. Want wat zouden al die mensen anders moeten doen? nerd
Soms zijn wedstrijden leuker of spannender als andere wedstrijden, maar ik vind ze iedere keer wel de moeite waard om te lezen! Very Happy

Misses Dark. schreef:
Zwerkbal is echt hip, een ding dat vind ik wel raar. Harry heeft nooit op een bezem gezeten maar meteen al met vlieg les weet hij hoe alles zo ongeveer moet. Ik begrijp dat hij misschien wel veel talent heeft, maar dit vind ik gewoon overdreven snel. Verder vind ik Zwerkbal echt heel hip, ik zou er veel beter in zijn dan als in voetbal.

Dat ben ik wel met je eens. Maar iedereen heeft wel eens dat hij/zij iets ontdekt en er ook meteen goed in blijkt te zijn, toch?
*PS: Ja, ik vind Zwerkbal ook veel uitdagender. 't Is veel leuker om op een bezem te zitten en te vliegen dan achter een bal aan te rennen Razz

Smalofski: Niet dubbelposten aub Smile

Laatst aangepast door Hermione-Granger op Vr Dec 26, 2008 14:20; in totaal 1 keer bewerkt
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp