Auteur |
Bericht |
Neleke
5e jaars

Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 21, 2008 12:19 |
 |
Ik vind Zwerkbal leuk gevonden van J.K Rowling, het lijkt zo een echte sport voor de toverwereld en daardoor word het realistisch om het te lezen.
Al moet ik toegeven dat ik de stukjes in het boek een beetje saai vind en dat ik er vaak over heen lees. Het is goed dat Leo Jordaan de commentaar geeft, want dat is meestal wel grappig.
Ik vind het mss wel wat saai om te lezen, maar in de film vind ik Zwerkbal geweldig. Vooral in de bioscoop geeft het een heel leuk effect.  |
_________________ Pippin: "I didn't think it would end this way"
Gandalf: "End? No, the journey doesn't end here..." |
|
  |
 |
Miss Zwarts
2e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 24, 2008 7:53 |
 |
Mij lijkt het echt een leuke sport, tenminste wat actie. Zoals in het boek is het best gaaf, en de film en game maken het nog leuker. Ik zou het best willen spelen  |
_________________ "I've listened already. I've made my decision. Leave me alone!" |
|
  |
 |
horse2freakje
2e jaars

Verdiend:
32 Sikkels
Woonplaats: in de magisch vergrote bezemkast die van Harry is geweest
|
Geplaatst:
Za Okt 11, 2008 20:13 |
 |
Love quidditch!!!
Ik vind Zwerkbal in de boeken leuker dan in de films. Super jammer vond ik dat in deel 5 (bijna) geen Zwerbal was . De commentator vind ik altijd leuk, Leo Jordaan rocks!
In het 6e boek vond ik het geweldig hoe Loena Leeflang commentaar gaf. Echt heel leuk! Zwerkbal is gewoon in een woord: Geweldig!!!!!!!!!
Loena Lovegood, the lovely, dreamy beauty. |
_________________ we hebben ze in de pan gehakt, en potter is van goud
stop vollie onder de zoden, en zet het boterbier koud! |
|
  |
 |
ChristaVilijn
Dreuzel

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 14, 2008 15:39 |
 |
Ik vind zwerkbal wel leuk x3
Is tenminste een sport die me waarschijnlijk zou liggen -.- Ik bedoel maar: het is toch way cooler om te vliegen dan achter een balletje aan te rennen?;D |
_________________ “Cru-,” begon Maisa. “Impe-,” zei Christa tegelijkertijd.
“Expelliarmus!” hoorden ze Albus ineens boven alle ophef uitkomen.
De twee meisjes vlogen over de grond door de kracht van Albus’ spreuk. |
|
  |
 |
Ronnetje
1e jaars

Verdiend:
32 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 19, 2008 10:40 |
 |
Ik vind ze altijd leuk om te lezen, het is altijd wel spannend en de commentaren van Leo Jordaan zijn altijd grappig..Sowieso gebeurt er altijd wel iets als het echt zo word beschreven, dus ik vind het gewoon hartstikke leuk. |
_________________ I'm Ronnetje, savvy?
--A girl with a boy's name-- |
|
  |
 |
lily*potter
Dreuzel

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 24, 2008 14:43 |
 |
Ik vint de zwerbal stukjes echt heel leuk om te lezen! Vooral die wedstrijd in boek 3 dat Grifoendor de cup wint! en het comentaar van Leo Jordaan daar moet ik altijd om lachen hoe vaak ik het boek ook gelezen heb het blijft leuk. Ik vint het ook heel jammer dat Harry in Boek 5 niet meer mag zwerkballen gelukkig doet ie dat wel weer in het 6e deel. Het WK zwerkbal vint ik niet zo leuk als de wedstrijden op zweinstijn maar zo stom dat ik er over heen lees vint ik het nou ook weer niet  |
|
|
  |
 |
Luc
Dreuzel

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 24, 2008 22:17 |
 |
In de boeken vind ik vooral het commentaar wel geestig, maar in de film vind ik dat het geweldig gemaakt is. Het voegt wel wat toe, een sport in de tovenaarswereld. |
|
|
  |
 |
Bonnie Wright
1e jaars

Verdiend:
40 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 21, 2008 22:18 |
 |
't lijkt me wel cool om te spelen. echt een worder om op zon bezem te kunnen blijven zitten en geen doodsmak maken. |
_________________ Albus Dumbledore:"It's not our abilities who show who we are, it's our choices." |
|
  |
 |
Misses Dark.
Dreuzel

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 27, 2008 7:37 |
 |
Zwerkbal is echt hip, een ding dat vind ik wel raar. Harry heeft nooit op een bezem gezeten maar meteen al met vlieg les weet hij hoe alles zo ongeveer moet. Ik begrijp dat hij misschien wel veel talent heeft, maar dit vind ik gewoon overdreven snel. Verder vind ik Zwerkbal echt heel hip, ik zou er veel beter in zijn dan als in voetbal. |
|
|
  |
 |
EKLS.
Dreuzel

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 30, 2008 17:57 |
 |
Ik vind zwerkbal helemaal niet op voetbal lijken. Het zou mischien iets heel kleins kunnen hebben van korfbal, maar dan in de lucht. Ik vind vooral de scénes in de films heel leuk. |
_________________ lovelovelove. 1408'07. |
|
  |
 |
Hermione-Granger
Dreuzel

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 26, 2008 14:17 |
 |
Ik vind de Quidditch-stukken uit de HP boeken minder leuk als de rest (mijn mening!), maar net als voetbal voor de meeste mensen geweldig is, zal Quidditch daar natuurlijk ook een first-choice sport zijn. Dus ik vind het heel slim bedacht van JK Rowling dat ze het bedacht heeft. Want wat zouden al die mensen anders moeten doen?
Soms zijn wedstrijden leuker of spannender als andere wedstrijden, maar ik vind ze iedere keer wel de moeite waard om te lezen!
Misses Dark. schreef: | Zwerkbal is echt hip, een ding dat vind ik wel raar. Harry heeft nooit op een bezem gezeten maar meteen al met vlieg les weet hij hoe alles zo ongeveer moet. Ik begrijp dat hij misschien wel veel talent heeft, maar dit vind ik gewoon overdreven snel. Verder vind ik Zwerkbal echt heel hip, ik zou er veel beter in zijn dan als in voetbal. |
Dat ben ik wel met je eens. Maar iedereen heeft wel eens dat hij/zij iets ontdekt en er ook meteen goed in blijkt te zijn, toch?
*PS: Ja, ik vind Zwerkbal ook veel uitdagender. 't Is veel leuker om op een bezem te zitten en te vliegen dan achter een bal aan te rennen
Smalofski: Niet dubbelposten aub  |
Laatst aangepast door Hermione-Granger op Vr Dec 26, 2008 14:20; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
|