Poll :: fantasy boeken zijn cool |
ja!!!! |
|
92% |
[ 128 ] |
nee!!!!! |
|
3% |
[ 5 ] |
wat is fantasy????? |
|
3% |
[ 5 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 138 |
|
Auteur |
Bericht |
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 28, 2008 20:32 |
 |
Zo, dit topic is nodig toe aan wat actiefheid. Naast Harry Potter lees ik behoorlijk veel andere fantasy-boeken. De eerste drie boeken van de Twilight-serie staan in mijn boekenkast, net als de eerste drie van Artemis Fowl geschreven door Eoin Colfer. Naast de bovenstaande boeken staan ook Lord of the Rings en The Hobbit er. Voor de rest heb ik ook de Wereld van Darren Shan en de eerste drie boeken van de Demonata in mijn bezit.
Verder heb ik ook alle zeven Narnia boeken in één en de Noorderlicht-trilogie van Phillip Pullman. Gisteren ben ik begonnen in het eerste deel van Verboden & Verbannen van James Clemens. Deze cyclus van vijf delen draait om de avonturen van de jonge heks Elena. Zij is de erfgename van de verloren gegane krachten van drie wijzen die Alasea van de ondergang wouden redden. Door middel van een bijzondere vorm van magie strijdt Elena tegen de krachten van het duister.
De reden dat ik begonnen ben met deze serie? Nou ja, ik hoorde er hele goeie dingen over en daardoor werd ik er zelf ook nieuwsgierig naar. Tot nu is het boek erg goed, vooral vanwege het feit dat er beetje bij beetje steeds meer actie en vaart ten tonele komt. |
 |
|
| |