Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Boeken: wie leest welke fantasy boeken Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: fantasy boeken zijn cool

ja!!!!
92%
 92%  [ 128 ]
nee!!!!!
3%
 3%  [ 5 ]
wat is fantasy?????
3%
 3%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 138

Auteur Bericht
Kevin.
Oude Forumnaam: Harry Potter Rocks Griffoendor Aanvoerder
Griffoendor Aanvoerder

Verdiend: 0 Sikkels

Kevin. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Sep 28, 2008 20:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

Zo, dit topic is nodig toe aan wat actiefheid. Naast Harry Potter lees ik behoorlijk veel andere fantasy-boeken. De eerste drie boeken van de Twilight-serie staan in mijn boekenkast, net als de eerste drie van Artemis Fowl geschreven door Eoin Colfer. Naast de bovenstaande boeken staan ook Lord of the Rings en The Hobbit er. Voor de rest heb ik ook de Wereld van Darren Shan en de eerste drie boeken van de Demonata in mijn bezit.

Verder heb ik ook alle zeven Narnia boeken in één en de Noorderlicht-trilogie van Phillip Pullman. Gisteren ben ik begonnen in het eerste deel van Verboden & Verbannen van James Clemens. Deze cyclus van vijf delen draait om de avonturen van de jonge heks Elena. Zij is de erfgename van de verloren gegane krachten van drie wijzen die Alasea van de ondergang wouden redden. Door middel van een bijzondere vorm van magie strijdt Elena tegen de krachten van het duister.

De reden dat ik begonnen ben met deze serie? Nou ja, ik hoorde er hele goeie dingen over en daardoor werd ik er zelf ook nieuwsgierig naar. Tot nu is het boek erg goed, vooral vanwege het feit dat er beetje bij beetje steeds meer actie en vaart ten tonele komt.

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp