Auteur |
Bericht |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: ...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...
|
Geplaatst:
Di Aug 01, 2006 15:15 |
 |
daniel lovaa schreef: | kelly-malfidus schreef: | zou wel leuk zijn kan je op rijs naar overal en dat gratis!!! maar als ik met een vriendin ga fzo moet ze dat ook wel kunnenn anders is de lol eraf als je alleen bent maar je bent ook zo weer terug thuis als je je verveelt |
je kan dat ok samen doen wantperkamentus die doet dat ok samen met harry in deel 6..!
dus je kan dat wel samen doen maar dan moet je het wel een beetje onder de knie hebben. |
Ooh mee verschijnselen en verschijnselen...ja dat zal je wel kunnen doen, als je het goed onder de knie hebt. Maar het kan ook gevaarlijk of verkeerd aflopen. Dan ga ik liever in me eentje |
_________________ Het geluk van de vampiers is met ons!!
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
FireBolt428
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
185 Sikkels
Woonplaats: Maakt me niet uit, als het maar zo dicht mogelijk bij Laura is(L)(L)(L)(L)
|
Geplaatst:
Di Aug 01, 2006 16:37 |
 |
moest ik de kans krijgen? NATUURLIJK!!
telkens als we s'morgens naar school moeten, moet mijn ma altijd wel hier nog een beetje stof afdoen, daar de honden nog wat eten geven,......resultaat: we zijn altijd maar juist op het nippertje op tijd op school zodat ik naar mijn lokaal mag lopen en niet eens de tijd heb gehad om eens met mijn vrienden te praten, dus eigenlijk om te beginnen, al iedere schooldag van het jaar.
Ook in redelijk onbehaaglijke situaties, voorbeeld: we waren 4 dagen naar de ardennen, ik, mijn broer, zijn lief, die haar ouders en broer en zus en haar zus haar lief en hun honden, we waren gaan kayakken, zo idioot als ik ben, vergeet ik mijn onderbroer uit te doen als ik mijn zwembroek aantrek en daarbovenop had ik nog eens mijn gewone broek aan, als ik kon verschijnselen kon ik direct naar de chalet geweest zijn voor een schone broek...
Om bij een vriend te gaan als mijn ma geen tijd heeft om me te brengen, geen probleem, ik zou nog altijd kunnen gaan, want ik zou kunnen verschijnselen.
Ongeveer dezelfde situatie, ik was met een goede vriend alleen naar six flags geweest, we hadden zowel problemen met de trein bij het heengaan als het teruggaan, dat zou allemaal geen probleem geweest zijn als ik wat kon?
Ook als je eens op vakantie wilt gaan naar een ander land hoef je bijvoorbeeld geen vliegtuig ticket te betalen enzo..... |
_________________ ... |
|
  |
 |
Luigi
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 09, 2007 21:12 |
 |
Dat lijkt me dus echt vet! Ik zou wel willen verschijnselen als ik naar een vriend gaie ongeveer 10 km fietsen van mijn school af woont. Ook wanneer het heel hard regent, of wanneer ik lui ben, zou ik het wel willen. Kan ik ook 's ochtends later opstaan .
Luigi |
_________________ Note at the door says:
'Luigi was here...' |
|
  |
 |
dralion13
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 09, 2007 22:00 |
 |
zou werkelijk geweldig zijn
al denk ik dat criminelen het ook erg handig zouden vinden
en poef in de kluis van de bank... en poef in hun schuilplaats aan de andere kant van de wereld, en poef bij blii gates op bezoek... |
_________________ BOE
(en waag het niet om niet bang te zijn want ik ben eng._.)
Dralion13:wat flauw._. |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 11, 2007 11:06 |
 |
haha, ja klopt maar ik denk dat als er verschijnselt en verdwijnselt kan worden dat er ook wel een bescherming tegen ongewenste bezoekers zal zijn.
Het lijkt mij persoonlijk ook wel makkelijk. Kan ik langer in bed blijven liggen 's ochtends en hoef ik niet door de storm te fietsen
Maar als ik het zo van Harry hoor/lees is het helemaal niet fijn om te doen |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 11, 2007 11:39 |
 |
Zou ik dat willen kunnen? Van de ene kant natuurlijk wel want het is reuze handig, en het bespaart je ook veel tijd.
Er is alleen een probleempje. Ik ben zelf helemaal NIET handig. De kans dat ik dus ergens heen kan verschijnselen zonder mezelf in 100 stukjes te maken is daardoor nihil.
Verder ben ik het eens met Helen. Als je ziet hoe Harry het omschrijft is het niet echt een prettig iets. Misschien went dat wel ofzo, maar daardoor zou ik het toch al niet zo graag doen. [watje] xD
Dus nee, misschien is het beter als IK mijn verschijnselbewijs nooit haal. |
  |
 |
Shoka
2e jaars

Verdiend:
78 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 11, 2007 11:47 |
 |
Ja, zou ik best wel willen. Lijkt me wel moelijk. Zou ook wel cool zijn, dan hoef je teminste niet in een vliegtuig te zitten. Maar aan de andere kant is het niet handig. Stel dat alle mensen het kunnen doen Ik weet dat je een diploma moet halen en zo, maar daar gaat het even niet over Dat zou werkelijk een rotzooi worden. Mjah... dan denk ik toch liever niet. Zo is wel goed. (: |
_________________ I just lost my soul a month ago.
1 month = 30.4368499 days
Boeh, een vliegende koeh.
Ik eis zomer! |
|
  |
 |
Ajox-HPF
3e jaars

Verdiend:
151 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 11, 2007 19:41 |
 |
Zou het wel heel leuk en handig vinden Maar alleen als ik het goed kan, want het is niet echt leuk als je lichaam in 2 of meerdere delen is gesplitst  |
|
|
  |
 |
Elyn
Hotemetoot

Verdiend:
334 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 14, 2007 11:33 |
 |
het zou me echt leuk lijken!
maar hopen dat er niet teveel ongelukken gebeuren e
t zou wel handig zijn om snel te kunnen reizen! met een vingerknip zou ik nu in amerika kunnen staan! handig! |
_________________ Here I lie, dying
with HPF in one hand
and Edward Cullen in the other. |
|
  |
 |
Leonie
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 21, 2007 13:45 |
 |
Het lijkt me echt hartstikke gaaf!
Je zou binnen een tel bijna overal zijn waar je maar naar toe wilt.
Je hoeft je minder te haasten om ergens op tijd te zijn!
Het enige probleem is dat ik het waarschijnlijk helemaal niet kan.
Je moet je volle aandacht hebben tijdens Verschijnselen en dat kan nogal een probleem worden.
Er hoeft maar iets te gebeuren en ik ben al afgelijd.
De kans is dus best klein dat ik ooit ervoor zal slagen of goed uit zou kunnen voeren. |
_________________ <3 HPF,
You'll be in our heart
From this day on
Now and forever more
|
|
  |
 |
dralion13
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 24, 2007 22:48 |
 |
nooit meer tegenwind
elke dag uitslapen
nooit meer regen als ik naar school ga
goedkope vsakantie...
*droomt een beetje boel weg* |
_________________ BOE
(en waag het niet om niet bang te zijn want ik ben eng._.)
Dralion13:wat flauw._. |
|
  |
 |
Miesje
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 14, 2007 16:32 |
 |
JAAAA !!
Tuurlijk zou ik dat willen. Het is wel een beetje eng denk ik op het begin, want tja, dadelijk verschijnsel je niet heel je lichaam mee , maar echt wel.
Ik zou het werkelijk overal voor gebruiken denk ik . Vooral heel handig als je ergens ver weg op vakantie gaat, want ik word op de een of andere manier overal ziek van; wagenziek, zeeziek en als ik 's ochtends ga reizen ook . Jammer dat het alleen in de boeken bestaat ! |
_________________ Evanescence [L] |
|
  |
 |
Lily Potter
1e jaars

Verdiend:
72 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 14, 2007 16:51 |
 |
JAA !!! natuurlijk
Het lijkt me supper cool
om te kunnen verschijnselen
Love,,
Lily Potter |
_________________ Griffoendor Rocks.! <3
Laatst aangepast door Lily Potter op Wo Feb 14, 2007 16:53; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
rubyboy
2e jaars

Verdiend:
21 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 14, 2007 16:51 |
 |
jah, verdwijnselen moet wel leuk zijn van de ene plaats naar de andere,.. maar ik zou er toch maar eerst voor zorgen dat ik een diplome heb, anders,... |
|
|
  |
 |
Robin-0
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 14, 2007 16:58 |
 |
Ik zou het wel willen.. Maar dan echt als ik het heel goed zou kunnen, anders niet, Als me benen in frankrijk liggen,, me armen in spanje en de rest in finland lijkt me dat niet zo fijn  |
_________________ Proud to be Raveclaw!!^ |
|
  |
 |
|