Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Kinderen Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 306 Sikkels

Rogue is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Okt 06, 2007 17:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

hmm de laatse tijd zijn mijn vriend en ik helemaal anti kids geworen, sowieso vind ik ze meestal maar lastig en vervelend en ik heb eigenlijk nooit een kinderwens gehad. Maar ik werk momenteel op een kinderdagverblijf en ik heb daar wel een paar leuke namen gehoord voor als we een nieuwe kat nemen ofzo:
meisje:
Indra
Cloe
Zoe
Oriana
Maeve

Jongen
Julian
Conor
Liam
Sean

'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'

'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer
Profiel bekijkenStuur privébericht
Bellatrix Lestrange
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 354 Sikkels

Bellatrix Lestrange is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Okt 06, 2007 17:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb vanaf het begin al geroepen dat ik geen kinderen wil... en toch, weet ik al precies hoe mijn enige dochter gaat heten... xD

Ariana Antonia Adriana

Antonia naar mijn ene oma,
Adriana naar mijn andere.
Antonia vond ik een prachtige naam, maar misschien iets te tuttig als echte roepnaam. Adriana vond ik iets te hard als roepnaam. Ariana vond ik de perfecte uitweg ♥

Over een jongen heb ik nooit nagedacht... ik zou ook niet weten hoe ik die dan zou willen noemen...

In principe wil ik dus helemaal geen kinderen, maar toch ben ik al voorbereid op m'n lieve Ariana <333 ♥

@Hieronder: nee, ik heb nog geen vriend. Ik zou mijn vriend er zeker ook over laten gaan, maar aangezien ik er nu nog geen heb, heeft die dus niet zo veel inspraak xD Ik bedoel meer te zeggen dat ik mijn dochter graag zo zou willen noemen. Ik heb vaker met dit soort dingen, dat ik het al vooruit plan. Ik weet bijvoorbeeld ook al precies hoe mijn bruiloft eruit ziet xD (En mijn vriend zou daar dan ook inspraak in moeten hebben :'))

and the world...

We Love You <3

Bellatrix Lestrange Slytherin van November

Laatst aangepast door Bellatrix Lestrange op Zo Okt 07, 2007 9:27; in totaal 1 keer bewerkt
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 306 Sikkels

Rogue is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Okt 06, 2007 21:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

ok mag ik vragen of je een vriend hebt, aangezien er meestal 2 mensen over de namen gaan. Dat lees ik hier wel meer dat mensen hun kindernamen nu al klaar hebben maar heeft je partner daar niks over te zeggen dan? mijn vriend wou ook niet met Julian en Gabriel aan boord gaan helaas, maar ja we willen toch geen kids.

'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'

'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer
*$Gritasa$*
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 58 Sikkels
Woonplaats: Hellevoetsluis, In de kartone doos, Op het vogeleilandje in de Haringvliet,

*$Gritasa$* is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Okt 12, 2007 20:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik wil later kindjes adopteren (cute),

Wil dan het liefst een meisje adopteren Smile en of een jongetje,
Jongetje ga ik Sunao noemen dan en het meisje lijkt me een erg mooie naam om die Mathe te noemen.
Mathe is afgeleid van het Japanse woord 'Wacht' Smile,
Ik ben gek op Japanse namen Smile,

Boy:
Sakura, (Sakura is beter bekend als een meisjes naam maar zijn dus ook jongens die Sakura heten het betekend 'kersen bloesem')
Migael,
Arata, (een japanse penpale had volgens mij gezegd dat het 'hoop' betekende maar kan het fout hebben)
Takashi,
Itashi,

Girl:
Nao,
Ira,

Deze namen staan hoog in het aanzien bij mij Smile ik ben ook gek op namen voor bijde geslachten Very Happy,

seven eight, better stay up late..
Nine ten, never sleep again..
Avana
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 0 Sikkels

Avana is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Okt 12, 2007 20:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

Al vanaf dat ik me kan herinneren wilde ik kinderen - en ook veel. Op mijn 18e wist ik zeker dat ik om mijn 20e moeder wilde zijn en de naam wist ik ook al: Michelle Maria. Dat allitereert zo mooi en het Maria was van mijn oma.
Jongensnamen nooit over nagedacht want ik wist blijkbaar zeker dat het een meisje zou worden.

Uiteindelijk werd ik 'pas' zwanger toen ik 30 was en hoewel we massa's namenboekjes bekeken konden mijn ex en ik het maar over 1 naam eens worden ('t is niet voor niet een ex hé ^^); een jongensnaam (Yannick).
Gelukkig werd het ook een jongen maar ik ben het dus helemaal met Rogue eens: je kunt van alles in je eentje bedenken maar de realiteit zal echt anders zijn als je daar met twee personen over gaat beslissen (datzelfde geldt btw ook voor bruiloften ed).

Griffmama xD
missme98
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 333 Sikkels

missme98 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Okt 12, 2007 21:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben nu niet echt met kinderen bezig, ik weet wel dat ik ze later wil en babytjes zijn ook schattig. Maar ik kan echt niet tegen kinderen die aandacht vragen of van die overdreven kinderen. Ik heb al van zo lang ik me kan herinnren namen bedacht vioor mijn kinderen

Jongen: Daron of Pepijn

Meisje: Amber

Ik vind het hele mooie namen, en ik hoop dat mijn man ze ook mooi zou vinden, als ik ze later nog steeds mooi vind. Ik wil iig zeker een jongen die Daron heet.

Mijn mega spoiler fanfic!
shabnam
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 41 Sikkels

shabnam is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Okt 12, 2007 22:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben echt veel te onverandwoordelijk om ooit kinderen te nemen. Bovendien wil mijn leven wijden aan dingen die ik echt leuk vind. Ik heb ook totaal geen moedergevoelens ofzo. Ik denk ook niet dat dit de komende tien jaar verandert. Tenzij mijn soulmate een erg verzorgend en liefhebbend type is, denk ik niet dat het er ooit van komt

shabnam

and I'll show you a world that you can understand
Manouk
Oude Forumnaam: Noukju Griffoendor Klassenoudste
Griffoendor Klassenoudste

Manouk is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Okt 13, 2007 0:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben gek van kinderen en vreemd genoeg zijn de meeste ook gek van mij. Ik kan blijkbaar goed met kinderen omgaan. Ik heb twee vaste oppasadressen, eentje met twee meisjes van 6 en 9 en eentje met een meisje van 4 en een jongen van 6. Allevier heel lief en ze vinden mij ook lief, geloof ik.

Ik weet niet wat het is, maar ik vind het leuk om met ze te spelen en naar onnozele verhaaltjes te luisteren en volgens mij ben ik daarom een leuke oppas. Ik ga altijd meedoen met kleuren, ik kijk met liefde naar kinderfilms of tvprogramma's en ik moet altijd kijken naar een nieuwe koprol of het schrijven van een nieuw woord. En vanmiddag kwam ik het jongentje tegen met drie vriendjes en hij riep heel hard: 'MANOUUUK! KUN JE DE VETER VAN LEVI STRIKKEN?' en toen moest ik de veter van zijn vriendje strikken. Een ander jongentje vroeg: 'Wie is dat?' en vol trots was het antwoord: 'Mijn oppas!'

Ik ben dus gek op kinderen en ik kan ook best goed met ze omgaan. Ik heb een broertje die nu drie is en ik krijg hem altijd aan het lachen als hij zielig is of aan het eten als hij dat weigert. Maar of ik zelf kinderen wil weet ik nog niet. Ik zie het wel als ik ouder ben en het ligt natuurlijk ook aan de vriend die ik dan eventueel heb, anders gaat het een beetje moeilijk ^^

Namen.. Ik denk er niet echt overna, maar er zijn natuurlijk wel namen die ik mooi vind. Ik hou niet van standaardnamen, ik wil het liefst een beetje zeldzame. Mijn broertje heet bijvoorbeeld Spiek, die komt nooit voor en ik vind hem wel mooi. Hij klinkt raar voor mensen die het niet gewend zijn. Ik weet nog de reactie van mijn opa en oma toen ik vertelde hoe hij heette. Inmiddels vertellen ze vol trots aan andere mensen hoe mooi zijn naam is, terwijl ze me toen echt aankeken alsof ik gestoord was. In het begin klinkt het misschien vreemd, maar ik vind Spiek een mooie naam.
Ik kan nu natuurlijk weer niet op namen komen die ik mooi vind, dus die komen nog wel eens.

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 46 Sikkels

Corinaa is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Okt 16, 2007 16:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik wil later graag 2 kinderen"
een jongen en een meisje
voor een meisje vind ik : Iris een hele mooie naam en voor een jongen Marc... simpel maar ik vind ze gewoon mooi Smile

smartie728
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 55 Sikkels

smartie728 is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Okt 16, 2007 18:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zou later ook graag een paar kindertjes willen krijgen. Namen heb ik nog niet zo over nagedacht, ik denk dat ik dat wel doe als het daar de tijd voor is. Ik zou sowieso wel mijn kinderen willen vernoemen naar familieleden, in hun doopnaam dan, roepnaam hoeft van mij niet vernoemd te zijn.

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 356 Sikkels

Skay is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Okt 27, 2007 20:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Kinderen? volgens mij heb ik hier eerder gepost..maaruh, ik ben op dit moment aan het bay-sitten en OMG ik wordt gillend gek hier!!! Op de één of andere manier vinden kleine kinderen mij leuk, maar ik hen niet zo...altijd maar hangen. Volgens mam zal dit veranderen wanneer ik zelf moeder wordt..(wat volgens haar en mij nog wel even gaat duren)

Maar ALS ik ooit kinderen krijg/neem..., adoptie is ook een optie, dan is het maximum toch echt twee. En de namen? Met zoals *$Gritasa$* hou ik van japanse namen (Itashi, Kakashi vast door alle animé, hè?!), maar ook van oude namen.
Voor jongens: Kaoru, Lancelot
Voor meisjes: Kaitlynn, Sakura

*mam staat achter me te hyperventileren.."Wacht aub met kinderen tot je oud en wijs genoeg voor ze bent..een jaar of 40 vind ik wel ok..."

Je bent een genie Katara; een zwetend, stinkend genie! ~Taf
Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Okt 27, 2007 20:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Sakura? dat méén je niet. Wij hebben een potlodenmerk van Sakura.
Je ziet de meest vreemde namen zeg. Van Apple, April tot .. naja, Sakura.
Persoonlijk vind ik Jamie een mooie naam of Rik ofzo.
Naja, iig heb ik geen kinderen al wil ik ze wel maarja, ik ben alleen dus het zal er wel niet inzitten *zucht diep*

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Genner
Bohemian Writer
Bohemian Writer

Genner is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Okt 27, 2007 21:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ikzelf wil niet per se kinderen, maar als mijn toekomstige man/vrouw dat wil, dan heb ik daar niets op tegen.

Ik zou er niet meer dan drie willen. Voor een jongen vind ik Tuomas, Tuomas-Emppu, Tuomas-Jukka, Tiago, Tiago - Emppu, Tiago-Jukka wel mooi, voor een meisje heb ik werkelijk geen idee.

'Til we meet again, HPF'ers.
Jessica.
Oude Forumnaam: Miss Raddy Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste

Jessica. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Okt 27, 2007 21:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Helen : Rik? Ow God, zo heet me hond *lol*

Als ik later kinderen krijg(krijg, niet neem! Je krígt kinderen) dan wil ik ze engelse namen geven en dan een naam die al in de familie is. Als ik een zoontje krijg wil ik hem William Ludolf ? noemen. Tja, ik kan er niks aan doen. Ik vind Will/William gewoon leuk (niet naar PotC!) en Ludolf zo heten me broer/vader/opa ook.

Als ik een dochtertje krijg wil ik haar Emma Rowie ? noemen. Beiden gewoon omdat ik het mooie namen vind Very Happy

together

HPF and us <3
    Forever in our hearts!
Skay
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 356 Sikkels

Skay is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Okt 27, 2007 22:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Helen schreef:
Sakura? dat méén je niet. Wij hebben een potlodenmerk van Sakura.
Je ziet de meest vreemde namen zeg. Van Apple, April tot .. naja, Sakura.
Persoonlijk vind ik Jamie een mooie naam of Rik ofzo.
Naja, iig heb ik geen kinderen al wil ik ze wel maarja, ik ben alleen dus het zal er wel niet inzitten *zucht diep*

ok...het is oficieel..Sakura is van de lijst geschrapt..als ik een dochter heb wil ik niet dat ze naar een potlood merk wordt vernoemd...aaaaaaaa..dat zou echt verschrikkelijk zijn. Ik zou altijd mijn vader nog kunnen plezieren met een arabische naam of Lara.....

Je bent een genie Katara; een zwetend, stinkend genie! ~Taf
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp