Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Bovenposter... (7) Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Frie
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 708 Sikkels

Frie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Aug 02, 2008 16:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ken Splintertje eigenlijk niet. Ik vind haar username wel leuk (=
Verder is ze 2e jaar. Dat wil zeggen dat ze toch al enkele berichten gepost heeft maar ik heb haar nog niet zoveel gezien op het forum. Ik vind wel dat ze een heel mooie icon heeft (:

It stops here, but you're in my heart forever!
Profiel bekijkenStuur privébericht
TopazLover <3
Writer of Dreams
Writer of Dreams

Verdiend: 0 Sikkels

TopazLover <3 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Aug 02, 2008 17:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ken Frie, oftewel Frieke, niet zo heel erg goed. Ze zit in Griffoendor en is best actief in het spamtopic. Ik heb nog niet echt veel met haar gesproken, maar ze is altijd aardig tegen de andere Griffs. Op 4 augustus wordt ze 15.
Ze heeft zich aangemeldt in dezelfde maand als ik, november 2007, alleen dan een paar weken eerder. Haar rang is 'Volleerd tovenaar', wat betekent dat ze best actief is op het form. Ze heeft een eigen PC Crea topic waar al 176 berichten staan, dus ze houdt er ook van om dingen op de computer te maken/te bewerken. (:

Running at Ron, she flung them around his neck and kissed him full on the mouth. Ron threw away the fangs and broomstick he was holding and responded with such enthusiasm that he lifted Hermione off her feet.

HPF, always in my heart.
pinda_12
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

pinda_12 is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Aug 08, 2008 14:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ken TopazLover niet goed, maar weet wel dat ze in griffoendor zit, dat ze best actief is. TopazLover is nu 13 en wordt op 21 november 14. Verder heeft TopazLover de volgende hobby's: Lezen, volleyballen, schrijven, paardrijden, zwemmen en toneel.
Verder is TopazLover heel erg actief in het spamtopic van Griffoendor. Ook is haar rang 'Volleerd tovenaar' en inderdaad ze is actief op het forum.

Oude Forumnaam: meligmijsje Huffelpuf Klassenoudste
Huffelpuf Klassenoudste

Vivian. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Aug 21, 2008 11:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

pinda_12 heet Melinda en zit in griffoendor. Ze is beginnend tovenaar, dus best actief, en is 14 jaar. Ze is al 469 dagen lid van dit forum, speelt graag webspelletjes en RPG't. Ook heeft ze een fanfic afgerond, genaamd: de waarheid achterhaald.

Verder ken ik haar niet zo goed, al kan ik nog wel melden dat ze 3-havo'er is, haar hobby's volleyball, gezellig kletsen met vrienden, harry potter dingen doen zijn en geboren is op 13 Juli 1994, waardoor haar sterrenbeeld kreeft is.

Where your treasure is, there will be your heart also.

HPF: friendships will never die
NicoleD
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 168 Sikkels

NicoleD is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Aug 21, 2008 14:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Meligmijsje is een gezellig meisje hier op het forum. Ze heet Vivian en zit vaak 's avonds in de chat. *Daarvan ken ik haar een beetje Angel* Ze zit gezellig bij mij in Huffelpuf, wat natuurlijk de gezeligste afdeling is van heel het forum. Angel Ze is alweer 19 jaartjes en spamt [/justjoking xD] veel op het forum, maarliefst 428 berichten! Surprised

Dat was het weer Viv! ^^

Hermione_love
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 110 Sikkels

Hermione_love is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Aug 22, 2008 13:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

NicoleD houdt van stroopwafels en van Londen. =D Ze heeft veel huisdieren gehad.
Ze is zestien en zit in 4 havo. ^^ Ze houdt van voetballen en fotograferen. Ze zit in Huffelpuf en ze heeft drie tovernaarskaarten. Cool
Ze woont vlakbij haar beste vriend. ^^

En ik vind haar av en onderschrift mooi. =)

Oude Forumnaam: Jalf Lupin The Musical Mod
The Musical Mod

Jalf is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Aug 24, 2008 20:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hermione_love houdt volgens mij wel van Hemione, anders zou je nooit zo'n username kiezen. ^^ Ze (ik vermoed dat ze een meisje is) heeft blijkbaar een PartyFlock-account, dus ik vermoed ook dat ze van uitgaan en feesten houdt. Ze woont in het haar van Kiro, dus ik vraag me af of Hermione_love niet stiekem een luis is. XD

...I'll miss ya...
francaatjuh
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 54 Sikkels

francaatjuh is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 26, 2008 13:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jalf is moderator..Ik ken haar niet zo goed..maar ze lijkt me erg aardig..haar icon vind ik ook erg mooi..Ze zit net als ik bij Zwadderich..

Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 26, 2008 13:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

francaatjuh heet eigenlijk Franca, maar mensen noemen haar zo. Ze zit in Slytherin en is al lid van HPF sinds 3 december 2007. Over een paar weken wordt ze alweer 21 zie ik nu in het profiel. Franca heeft 17 sikkels en heeft een chocokikkerplaatje van Harry, HPF en Morgan le Fay. Ze houd van Harry Potter, Fantasy en Jan Smit. Dus ik neem aan dat ze dan Nederlands is. Ook al is Jan Smit in België natuurlijk ook wel bekend denk ik zo. Ze heeft net heel veel berichten gepost in webspelletjes. Eigenlijk ken ik Franca niet zo goed, maar ik zie haar wel redelijk vaak voorbij komen hier op HPF. Ze lijkt mij voor de rest wel lief. ^^

Oude Forumnaam: Kariny Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 577 Sikkels

Ailey is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Aug 28, 2008 17:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

Witch_Eva heet -zoals iedereen zo aan haar naam kan zien- Eva! Ze houdt heel veel van Luna en van Ravenklauw en daar is ze ook klassenoudste van en ze is ook nog eens ravenclaw of the year geworden! Verder is Eva alweer een hele tijd lid van HPF en eigenlijk iedereen kent Eva en volgens mij kent Eva ook veel mensen [a]. En ze houdt van ANTM en volgens mij ook wel van Jason Mraz want ze luistert regelmatig naar hem. Verder ken ik Eva niet heel erg goed, maar ik heb wel redelijk wat over haar gehoord en volgens mij is ze hartstikke lief ^^

17.04.05 ~ 31.12.08
Blijerd
Happy to kill
Happy to kill

Blijerd is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Aug 28, 2008 19:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oortje is een ontiegelijk hip persoon met wie ik het wel goed kan vinden. Oortje heeft natuurlijk een goede muzieksmaak, maakt leuke foto's, is een Mrazzer en gewoon alle awesomeheid bij elkaar opgesprokkelt. Oortje is natuurlijk ook ontiegelijk lief etc. en een lekker actief lid op HPF. Al lang lid bladiebladiebla al die crap. En ze met natuurlijk How I met your mother gaan kijken!

I LOVE HPF

Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!
Malou
Oude Forumnaam: Mrs Malou Riddle Unspeakable
Unspeakable

Malou is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Aug 28, 2008 19:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

Blijerd is, zoals haar naam al zegt, een blij kind. Op HPF is ze meestal te vinden in het Wat Luister Je Nu topic, irl kon ik haar de laatste paar keer vinden in de Efteling, wat altijd heel gezellig is met onze blije Blije.
Blije's verjaardag is er 1 om niet te vergeten, want ze is jarig op 9/11. (dus knoop t goed in je oren)

Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 20 Sikkels

Sweet Hermione is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Aug 28, 2008 21:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Malou ken ik niet persoonlijk maar ik hoor heel goede verhalen over haar door Fleurtje. En Malou, ik heb je Avatar-art gezien voor haar en ik was er echt weg van (ze leken zo volwassen, btw). Verder heb ik haar vast wel eens gemeet op meets, want Malou is een doorgewinterde HPF'er die hier al lang zit. Ik heb haar ook op LJ waar ze Voldythingy heet, dacht ik, en ik moest erg lachen om de uitslag van haar psychiatrische test.
Je lijkt me een heel tof en origineel persoon - je bent in ieder geval supercreatief en daar houd ik altijd van. Nou, ik ben geloof ik nogal slijmerig geweest, innit? xD

6e jaars
6e jaars

Verdiend: 110 Sikkels

Hermione_love is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Okt 14, 2008 20:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Sweet Hermione heeft naar mijn mening een leuke usernaam. Ik neem aan dat ze wel eens naar Lowlands geweest is en dit kennelijk leuk vond.
Ze speelt gitaar. Ze schrijft (engelse) fanfiction. If I'm not mistaken heet ze Charlotte en is ze achtien. ^^

Oude Forumnaam: Patricia89 The Ultimate HPFreak
The Ultimate HPFreak

Patricia is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Okt 20, 2008 12:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

*steekt hand op*

Uiteraard doe ik ook nog even mee met dit spel.
'Hermione_love' is al sinds december 2006 lid van dit forum. Ze is net 16 geworden, op 29 september.
Ik neem aan dat ze Hermelien een leuk personage vind, aangezien ze deze forum naam heeft gekozen.
'Hermione_love' is een zesdejaars, en ze zit op dit moment in het haar van Kiro. Ik weet niet wat het inhoud, maar aan het hartje te zien is dit een positief iets.
Haar favoriete groep is 'Cinema Bizarre'. Ik ken eigenlijk geen nummers van hen, maar volgens Josse is die groep erg goed, dus ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar hun nummers.

Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl

Where your treasure is, there will your heart be also
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp