Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Jouw (slaap)Kamer Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
RemusWeerwolf
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 106 Sikkels

RemusWeerwolf is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Dec 10, 2007 11:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik weet niet of ik hier al eens gepost heb, maar dan doe ik het gewoon nog eens.
Mijn kamer is behoorlijk groot. Natuurlijk staan er de standaarddingen in (bed, klerenkast, bureau, etc), maar ik heb ook nog wel gewoon wat prulletjes.
Op mijn klerenkast staan mijn oude knuffels, met Pluisje en Harry Potter natuurlijk, aan mijn deur hangt een "hier waak ik" bordje met een bordeauxdog erop.
Dan ligt er op mijn bed een Harry Potter dekbed of een dekbed met allemaal kleurtjes of een dekbed met bloemetjes.
Op mijn bureau is het een grote puinzooi, er ligt vanalles op en langzamerhand vindt ik echt niks meer terug in die vuilnisbelt.
Dan staan er sinds kort een paar kaarsjes op de vensterbank en een kleine kerstboom die jingle bells zingt.
En voor het voeteneinde van mijn bed staat een tv en een dvd en tegen de muur een boekenkast. Daarnaast staat een enorme stapel spellen met bovenop balancerend een radio.
En.... dat was het volgens mij wel zo'n beetje... O ja, ik heb lichtblauw behang en beige/lichtbruin laminaat, dus....

Profiel bekijkenStuur privébericht
francaatjuh
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 54 Sikkels

francaatjuh is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Dec 10, 2007 14:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

woei mijn slaapkamer Wink

Nou ik heb eigenlijk geen slaapkamer maar een zolderkamer Razz..
Ik heb dus bovenaan een schuine dak Wink..Soms heel omhandig ook met dingen ergens willen neerzetten Very Happy

Maar mijn kamer is in de kleur lila, geel en groen.. een hele rare combinatie dat wel maja we hadden hier nog wat behang liggen en ik vond het wel een leuke combinatie Razz.. Voor de rest is mijn ene kant van de schuine plafond vol gehangen met jan smit posters en de andere kant met harry potter posters. Ik heb ook een schuine dakraam Razz..heel groot en wel lekker Wink..
voor de rest heb ik ook een klein hoekje waar mun compueter staat en een klein burootje meer kan er niet in Very Happy..
voor de rest staat er nog een een persoonsbed in de kamer en 2 kleinekastjes waar mun tv en dvd speler opstaan, een klerenkast en een klein bijzet tafeltjes, een grote stoel en een poef, wat rotzooi dozen en een radio Razz..haha..en een schapenvelkleedje op de grond Very Happy..achja tis een beetje een rommeltje overal maar heerlijk gezellig Very Happy

Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 364 Sikkels

Sophie Wemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Feb 08, 2008 18:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

*schopt topic omhoog*

Ik denk dat ik hier nog nooit gepost heb, dan ga ik daar vlug verandering in brengen. ^^ Ik heb eindelijk nog wat foto's kunnen trekken met mijn laptop van mijn kamer, dus hier zijn ze:

Image
Hier zie je mijn bureau die ik zonet heb omgeruimt. Het is al iets ordelijkder dan daarjuist.

Image
Dat is mijn bed, daarrond hangt een muskittenet. Heel handig in de zomer. ^^

Image
Hier zie je mijn kapstok met men zwemzak van Pucca.xD

Image
Hier zie je mijn TV, vroeger had ik er ook een TVkabel bij, maar die werkt niet meer en ik kan er alleen nog maar DVD's op bekijken.

I'll do anything for you.
Jessica.
Oude Forumnaam: Miss Raddy Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Jessica. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Feb 17, 2008 20:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Sophie Wemel: Ziet er leuk uit! Very Happy
@Pottergirl: OMG wat een prachtige poster van die tijger!!!

Okay, mijn kamer dus. Ik heb sinds vorige week een nieuwe kamerindeling, en daar ben ik vet blij mee. Ik heb het snel een beetje opgeruimt en toen vond ik het tijd voor foto's. Ze zijn nogal groot, dus ik ga ze linken!

Mijn spiegel en kastje met spulletjes
Stukje spiegel en mijn vlag!
Mijn kastje
Mijn DVD kastje ^^
Mijn 3 plankjes
Jacky Very Happy
Stukkie bureau en poster
Me bed
Mijn chill-stoel vol met knuffels xD
Mijn fire nation boot van papier ^^
Mijn super geweldige klok!
Me deur xD
Me TV
Tussen mijn DVD kastje en mijn klok in xD

Dat was mijn kamer dus^^
Ik ben er wel blij mee. Hij is paars en paars is liefde. Hij is groot genoeg en een stuk knusser dan met mijn vorige indeling. Het is nu netjes, maar daar zal snel verandering in komen!

together

HPF and us <3
    Forever in our hearts!
Josse
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Josse is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Feb 19, 2008 11:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

@ Jessica: leuke kamer zeg, dat hout is echt leuk! (:

Ik heb in De Bilt tegenwoordig ook een kamer. XD
Hij is ongeveer 4 m bij 4,5 m en heeft één schuine want met een dakraam. Dat is best groot dus mijn kamer is vrij licht.
Het hout heb ik niet geverft omdat ik vind dat het dan heel kil wordt in mijn kamer, de muren zijn gewoon wit.
Ik heb een wastafel op mijn kamer en een kastje met servies erin en erop toiletspulletjes. Verder heb ik een boekenkast met ook wat pannen en een CDspeler, DVD's en CD's erin. XD (Die pannen moesten ergens staan he. XD)
Ik heb nog twee rekjes aan de muur, daar staat mijn eten in en mijn glazen. Verderest heb ik een glazen tafel voor het raam staan, met drie stoelen erbij, een bureaustoel en twee stoeltjes. (Ik heb er nog een maar die staat nu bij mijn huisgenootje. :'D)
Daar staat ook gewoon mijn laptop en ik eet aan die tafel. Dan heb ik nog een boxspring bed met een matras tegen de muur en wat kussens erbij. Er ligt een oude sprei overgeen van mijn moeder, die maakte ze toen ik net geboeren was van allerlei lapjes stof. (Er staat nog een fotolijstje van mijn zusje en ik toen ik twee en mijn zusje 6 maanden was op die sprei. XD)
Verder heb ik nog een kistje met een fruitschaal en er hangt een spiegel aan de muur. Ik heb op het hout twee posters gehangen om het iets lichter (en persoonlijker) te maken, één van Scapino ballet en één van Dance Works Rotterdam. Verder hangt boven mijn bed nog een affiche van Spinvis, op een avond in het heelal, met hele leuke fotos erop en kleurtjes enzo. Ik heb verder nog wat briefjes en postertjes in de vensterbank geplakt en boven mijn raam hangt een fotosessie van een model die ik mooie kleuren vind hebben. XD
Als ik nog eens fotos maak zal ik die posten. ^^ Ik ben er wel heel tevreden mee, het is een goede mengeling geworden, waardoor het gewoon heel gezellig en niet te duur eruit ziet. (En niet te freaky opgeruimd, wat ik wel ben. XD Door al die verschillende kleurtjes en printjes enzo lijkt dat iets minder. XD)

The show must go on my moonlight

MiYuvi
Jessica.
Oude Forumnaam: Miss Raddy Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste

Jessica. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Feb 23, 2008 23:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Rudy schreef:
Een nieuw ding in mijn kamer... dus ook een extra foto...

Bij de kruidvat gekocht, een supergave stationsklok.
Hij stond in het foldertje en ik MOEST hem gewoon hebben.
Helaas issie niet van Kings Cross, maar met mijn computerhandigheid kan ik daar wel iets voor maken...

Ik heb ook een london sleutelkastje gekocht, ook mooie in stijl...

Rudy's klok die ik heb ver-url'd omdat hij te groot was^^ Gr. Jessica. xD

Dit is dus mijn nieuwe klok... Hij is (zoals een echte stationsklok) van twee kanten te bekijken... (en dus ook twee batterijtjes Wink)
Ja ik vind het weer een leuke aanwinst...

@iedereen: Tot nu toe zie ik eigenlijk allemaal leuke kamers met leuke spullen. Dus blijf vooral door posten...

@Ruuudyyy!: Überhippe klok! Ik was dus het topic aan het doorlopen en ik zag deze foto. Ik vind hem echt hip. Zelf heb ik dus ook zo'n soort klok.

Deze dus^^

Ik weet niet of je je kamer tegenwoordig anders hebt, maar ik vind het er leuk uitzien. Je TV-meubel vind ik hip. En dat donkere hout geeft een mooie sfeer^^
@Josse: Klinkt hartstikke leuk! Foto's misschien? [a]

together

HPF and us <3
    Forever in our hearts!
Kevin.
Oude Forumnaam: Harry Potter Rocks Griffoendor Aanvoerder
Griffoendor Aanvoerder

Kevin. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 14, 2008 23:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Jess. die fire nation boot is hip Razz

Maar goed, aangezien ik hier nog nooit heb gepost, heb ik foto's van mijn kamer kunnen maken xD

Mijn boekenkast

Jep, dit is dus mijn boekenkast die ik in mijn kamer heb staan. En er staan behoorlijk veel boeken in xD

Mijn tv en mijn vloerkleed

En dit is dus mijn tv en op de grond ligt mijn vloerkleed van Donald Duck xD

In het groot

Mijn kamer dus in het groot, zoals je ziet heb ik dus geen geverfde muren, maar behang.

Mijn posters van Harry Potter
Mijn bureau
Mijn bed
Mijn poster van Emma Watson

Dat was mijn kamer, hij is niet groot. Maar ik ben er echt blij mee Razz

1e jaars
1e jaars

Verdiend: 7 Sikkels

xKIMx is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Aug 07, 2008 14:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ga mijn kamer in janurai verbouwen; de muren worden rood emt goude streepjes ( griffoendor ;D ) en ik krijg een houten bureau dat al best wel oud is, en een gewoon bed waar me een klamboe of iets in die richting van gaan maken. ik zou eerst een hemelbed rkijgen maar dan werdt het wel heel duur:P en ik heb zoo'n stationsklok ( laatst bij de xenos;D) en een flimposter van hp3. ik heb ook een schilderij dat ik ooit bij de blokker heb gekocht, daar staat Zweinstein op met nog een stukje water waar ze met de bootjes overheen gaan. en een soort barbie-poppetjes van Hermelien;D en ik ga samen met mijn moeder een toverstok maken, dat had ooit iemand ergens neer gezet met papier verf en een lijmpistool ;D en ik rkijg een beeldje van een uil die verdacht veel op Hedwig lijkt.. ;D verde rheb ikm nog een klander van 2004 maarja, wel leuk om te bewaren..
Foto's heb ik nog niet omdat ik er pas in janurai aan mag beginnen, als t af is zal wel een keer posten.

Miseria
Spookjager
Spookjager

Miseria is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 08, 2008 21:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb net een filmpje van mijn kamer gemaakt... niet speciaal hiervoor, maar ook voor andere mensen, maar ach... nu hij er toch is... post ik 'm lekker hier xD

Beschrijving schreef:
English folks: I'm Dutch and too lazy to translate. This is my room. XD

Hey you guys

Dit is mijn kamer. Het filmpje moet voor zich spreken. Ik had maar 2 minuten film over, dus vandaar die wat hysterische "Doei!" aan het eind xD Oh, en voetnoot: ergens bij het einde zeg ik "lamp", maar bedoel ik "klok"... je komt het vanzelf wel tegen ^^

1e jaars
1e jaars

Verdiend: 28 Sikkels

ihv is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Aug 09, 2008 6:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn kamer is niet heel bijzonder, hij is helemaal blauw. er staat een bed,2kasten, bureau,pc,dvd en tv en meer is het eigelijk niet. heel normaal dus

Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Okt 20, 2008 20:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

*steekt hand op*

Jullie willen mijn kamer gewoon niet zien. Ik heb wel foto's gepost in Muzanon op FantasyFreakzForum, maar dat is denk ik niet goed voor alle arme zieltjes hier. Mijn kamer is namelijk een grote puinhoop. Ik heb in tijden niet meer opgeruimd en het ziet er echt niet uit. Ik moet nodig een keer opruimen. Het zou wel weer eens fijn zijn om in een normale kamer rond te lopen.Maar het is wel leuk om hier alle foto's en filmpjes te zien hoe iedereen zijn/haar kamer ingericht heeft.

Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 708 Sikkels

Frie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Okt 28, 2008 20:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

*Steekt hand op*

Door onze liefste mevrouw Omber moet deze post met een door haar uitgekozen letter beginnen. Dit is dan gebeurd.

Mijn kamer is jaja, de lievelingskleur van de beste leerkracht van Zweinstein namelijk Omber, ja mijn kamer is roze. Nouja, hij is niet alleen roze. Hij is roze met grijs. Eigenlijk had ik eerst roze en oranje. Ik was in een stomme bui en wou mijn kamer roze en oranje. Echt heel dom van me maar ik vond dat dus mooi, dat het in een ruimte enorm zou vloeken met elkaar had ik dus helemaal niet door.
Ik had dus mijn kamer roze en grijs voor een maand of drie. Toen was ik het zo beu en hebben we het oranje in grijs veranderd en nu ben ik het weer beu maar ik zal nog maar even wachten met nieuwe kleurtjes. Al is het roze wel veel beter dan het oranje.

Ik heb een gewoon éénpersoonsbed met een bijhorende kast en bureau en nog een kast. Ik heb ook een ingebouwde kast en daar hangt een grote foto van mij als kindje op. Hoezo een ego? Verder heb ik veel fotokadertjes, een roze dromenvanger en een leuk weetje: een boekenkast waar alle Harry Potterboeken in staan. Goed, wat nog? Ik heb ook heel veel knuffels in mijn kamer staan. Posters heb ik niet, ik weet niet, het is niet echt iets voor mij denk ik.

Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl

It stops here, but you're in my heart forever!
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp