Auteur |
Bericht |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Do Jun 07, 2007 22:11 |
 |
Ik had heel veel knuffels echt veel. Maar nu ligt er toch maar altijd een knuffel die naast me in bed ligt en dat is nog altijd mijn dikke beer Draco die al jaren oud is. Ja een dikke grote witte beer is het. En hij is nog altijd zo erg lief zacht. Heb hem zowat altijd in me armen liggen als ik ga slapen^^ |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 08, 2007 0:25 |
 |
dream_wizard schreef: | vorig jaar heb ik nog een chuky gekregen en die ligt lief naar me te kijken als ik ga slapen , ik ben 19 en hou erg van me chuky , do you wanna play ?? het gaat juist om het image van deze moorddadige schurk anders lag die al op de vuilnis belt want heb geen echte knuffels meer
ik heb echt soms de nieging om een schop tegen die pop te geven omdat tie zo eng kijkt maar soms slaap ik met hem
en dit jaar met kerst wil ik deze |
Het zal wel aan mij liggen maar waarom zou je zoiets willen? o.O
En wat heef het eigenlijk met knuffels te maken? Erg knuffelbaar zijn ze niet. ^^
@ Cis, ik pluk mijn lammetje ook altijd uit de kast als ik ziek ben. xD |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
  |
 |
Kippetje
5e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 08, 2007 9:07 |
 |
Ik heb niet zo heel veel knuffles, maar wel hele leuke^^.
Ik heb een kikabeer (zo'n beer van stichting kika waar de opbrengst dus naar kika gaat) en een hele hele hele hippe sprinkhaan^^ (die heet Meneer Sprinkhaan) en ik heb nog een hele verzameling Anne Geddes poppetjes omdat ik daar vroeger een obsessie mee had.
Maar ik slaap niet met mijn knuffeltjes ze ligger er meer voor de sier. Ik slaap eigelijk alleen met een shirt van mijn vriendje (dat ruikt zo lekker^^) maar die kan je niet aanklikken in de poll:( |
 |
riccmaster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 28, 2007 14:11 |
 |
ik slaap met een kussen en een deken dat mij warm houdt in bed meer niet
ik ben wat te oud voor een knuffel niemand doet dat hier meer die tijd is voor mij voorbij
ook al had ik knuffels gehad die de nachtmerries wegvaagden en ik goed en meteen in slaapviel!
de knuffeltijd is voorbij voor mij want ik ben 13 wordt 14 dus
EDIT:ik vind dat ik er al te oud voor ben als sommige er nog mee slapen begrijp ik dat alleen vind dat ik er te oud voor ben  |
_________________ weg met de regelsµ
Laatst aangepast door riccmaster op Di Aug 28, 2007 14:32; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Blijerd
Happy to kill

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 28, 2007 14:20 |
 |
riccmaster schreef: | ik slaap met een kussen en een deken dat mij warm houdt in bed meer niet
ik ben wat te oud voor een knuffel niemand doet dat hier meer die tijd is voor mij voorbij
ook al had ik knuffels gehad die de nachtmerries wegvaagden en ik goed en meteen in slaapviel!
de knuffeltijd is voorbij voor mij want ik ben 13 wordt 14 dus |
Je leeftijd wil niks zeggen. Ik ben 16, bijna 17 en ik hou nog steeds evenveel van mijn knuffels en ik heb er ook heel wat rond mijn bed liggen. Heel veel mensen die ik ken hebben dat. Een vriendin van me die 19 is slaapt nog steeds met haar knuffel die ze gekregen had toen ze een baby was. Hetzelfde geldt voor wat jongens van ongeveer die leeftijd. Ook al is het alleen maar een doekje of iets wat erop lijkt of ooit een knuffel was.
Dus iedereens leeftijd verschilt. Sommige mensen zullen misschien wel ontkennen dat ze nog steeds met knuffels slapen, maar dan ligt hun Nijntje onder het dekbed op ze te wachten. |
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld! |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 28, 2007 14:26 |
 |
Blijerd schreef: | riccmaster schreef: | ik slaap met een kussen en een deken dat mij warm houdt in bed meer niet
de knuffeltijd is voorbij voor mij want ik ben 13 wordt 14 dus |
Je leeftijd wil niks zeggen. Ik ben 16, bijna 17 en ik hou nog steeds evenveel van mijn knuffels en ik heb er ook heel wat rond mijn bed liggen. Heel veel mensen die ik ken hebben dat. Een vriendin van me die 19 is slaapt nog steeds met haar knuffel die ze gekregen had toen ze een baby was. Hetzelfde geldt voor wat jongens van ongeveer die leeftijd. Ook al is het alleen maar een doekje of iets wat erop lijkt of ooit een knuffel was.
Dus iedereens leeftijd verschilt. Sommige mensen zullen misschien wel ontkennen dat ze nog steeds met knuffels slapen, maar dan ligt hun Nijntje onder het dekbed op ze te wachten. |
Ja ik ben hier helemaal mee eens. Ik ben ook 18 en ik vind knuffels nog geweldig. Ik heb knuffelberen sowieso altijd geweldig gevonden en ik denk dat het ook niet zomaar ophoud. Toen ik 13/14 was toen lag mijn hele bed nog onder de knuffelberen. Dus in principe ben je daar helemaal niet "te oud" voor. Niemand is te oud voor knuffels. Iedereen moet toch wel iets te knuffelen hebben? xD |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 28, 2007 14:43 |
 |
Ik ben 15 en ik heb nog steeds knuffels op mijn bed liggen hoor.
En ook 2 op mijn lekkere grote stoel
Leeftijd heeft daar niks mee te maken vind ik.
Ik heb een stuk of tien knuffels in mijn kamer.
Eentje is zeg maar ''de'' knuffel en die neem ik ook altijd mee uit logeren of op vakantie. Hij heet ''Gomp.''
Whaha, ja datt komt due van Gompie, van Goofy, weet je wel...
Ik heb hem ak van mijn 2e en hij is niet meer zo mooi als toen.
Zijn neus valt er een beetje van af  |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
Wizardjuh
7e jaars

Verdiend:
108 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 28, 2007 14:54 |
 |
Ik heb 3 knuffels, al liggen ze niet in m'n bed.
'De' knuffel is bij mij een knuffel van Teigetje (van Winnie de Poeh, ik was daar altijd fan van), en die heet Teigetje, hoe origineel.
Verder heb ik nog een kleine Donald Duck, en een beertje met een petje wat ik bij m'n geboorte van mijn Oma heb gekregen.
Ik ben trouwens 13 (maar waarschijnlijk is het gewoon dat jongens knuffels sneller beu zijn (exclusief me)). |
|
|
  |
 |
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 28, 2007 15:28 |
 |
Knuffels zijn heel leuk en ik heb er nog een heleboel, maar die liggen niet meer op mijn bed. Alleen mijn knuffel van mijn geboorte ligt er nog, de rest ligt op zolder bij mijn grootvader. Zelf kreeg ik raar genoeg nooit knuffelberen, alleen andere gekke knuffels. Maar die waren ook mooi.^^
Vroeger kon ik nooit zonder mijn schildpad slapen en sinds mijn 7de heb ik dat afgeleerd en sindsdien kan ik perfect zonder knuffel slapen. Nu heb ik geen knuffels meer nodig, maar dat wild niet zeggen dat ik ze zomaar weg ga gooien. Ik kan er maar moeilijk afscheid van nemen dus zitten ze nu in een kartonnen doos op zolder. Mijn schildpad ligt denk ik ergens op bed en anders in mijn kast. Die knuffel heb ik vroeger nog overal meegesleurd en intussen is er al een oogje uit en is de vacht een beetje vaal geworden in verloop van tijd, maar ik zal ze zeker nooit wegdoen. |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 28, 2007 15:47 |
 |
Ik heb best veel knuffels. En eerst schaamde ik me er wel voor, amar waarom zou ik? Ik kan ook wel zonder, maar ik heb mijn knuffelbeer liever bij me als ik slaap Ik heb hem van mijn vader gehad, en die zie ik heel weinig omdat mijn ouders zijn gescheiden, dus dan heb ik mijn vader toch een beetje bij me. En knuffels zijn zo zacht en lief. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 28, 2007 16:37 |
 |
Ik heb een kussentje die ik áltijd meenemen. Die leg ik bovenop mijn echte kussen. Het is gewoon een klein, dun dingetje met een sloop erom heen. Die heb ik al sinds ik klein was en ik kan er niet zonder.
En ik heb enkele trouwe knuffels  |
_________________ Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller |
|
  |
 |
Lady des Champs
5e jaars

Verdiend:
38 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 30, 2007 18:45 |
 |
Bij m'n kussen heb ik een paar knuffels staan, in ieder geval twee konijntjes (die ik nu al zo'n 16 jaar heb ) en een soort platte kat .
Meestal neem ik de konijntjes ook mee op vakantie, behalve als we ver weg gaan, want dan ben ik bang dat ik ze kwijt raak . |
_________________ Blimey. |
|
  |
 |
Addiie
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 30, 2007 18:58 |
 |
Ik heb ook een heleboel knuffels, eigenlijk een beetje té veel, maar ja, dat vind ik niet erg. Het is daar lekker warm dan. ^^, maar goed, ik slaap nu al jaren met mijn lievelingsknuffel, een beertje, die gewoon heel plain 'Beertje', heet. ^^ Soms heet ie Brommetje, weet ik veel waarom, maar dan ben ik een beetje melig. Anyway, ik heb nog een andere knuffel waar ik altijd mee slaap, Botje. Ringdingding! Ja, dat is die vis uit 'The little mermaid'. Hij is echt ongelooflijk schattig!^^
@Miss_Slytherin; Wow, toevallig! |
Laatst aangepast door Addiie op Do Aug 30, 2007 19:26; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
230 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 30, 2007 19:13 |
 |
Ik had heel veel knuffels vroeger, echt vuilniszakken vol maar eigenlijk deed ik er niks mee dus hebben we al die knuffels maar weg gedaan
@ Addiie: Botje heb ik ook zowat de enige die ik nog heb. Een keer gekregen of op de kermis gewonnen ofzo  |
|
|
  |
 |
GreenxEyed
5e jaars

Verdiend:
124 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 31, 2007 18:22 |
 |
Ik heb super veel knuffels
Vroeger had ik een hondknuffel met van die grote oren
en die nam ik over mee naar toe, maar die ligt nu ergens
op de kast (bij de rest). Bij mijn bed ligt nu een pandabeer en
een andere hond die ik kreeg voor mijn verjaardag, maar ze liggen
daar eigenlijk ook maar te liggen. Ik neem ze alleen maar vast als ik
getroost wil worden ofzo  |
_________________ - Mysteries, verboden liefdes, hechte vriendschappen en een schokkende waarheid.
http://www.harrypotterforum.nl/hpf1/viewtopic.php?t=14262
- Rewrite Broken Heartbeat & meer.
http://www.fanfiction.net/u/1666018/ |
|
  |
 |
|