Auteur |
Bericht |
BellatrixvanDetta
1e jaars

Verdiend:
56 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 12, 2008 17:13 |
 |
ik vind sirius totaal niet lijken, en bella had ik me eigenljk ook anders voorgesteld.
Harry potter lijkt wel precies net zoals Malfidus.En sneep ook.
remus vind ik eigenlijk ook niet lijken. |
|
|
  |
 |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 12, 2008 17:16 |
 |
Severus Snape en Minerva McGonagall zijn toch het meest zoals ik me ze had voorgesteld.
Gilderoy Lockhart ook best wel, die was heel erg zoals ik me voor had gesteld. Hetzelfde voor Harry en Draco. |
  |
 |
La Magica
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 13, 2008 0:34 |
 |
sirius vind ik gewoon echt walgelijk gecast.. ik d8 een uitzonderlijk aantrekkelijk prachtige exotisch persoon:P *denkt aan JLO aint it funny.. de zigeuner man* enrique verasteque fzo...
Perky vind ik ook nie goed.. veel te boos steeds:P
Lucius is geweldig en minerva ook! Molly, BELLATRIX, sneep.. heel weinig nog die ik ben vergeten..
Ohjah en nu ben ik helemaal klaar met afzeiken maar ik vind hermelien echt zwaar kl*te acteren:(... heel jammer....
finito;) |
_________________ -Is this real? Or just happening inside my head?'
'Of Course it is happening inside your head.. But why on earth should that mean that it is not real?......' |
|
  |
 |
Potterfreaky
Harry's secret lover

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 13, 2008 0:51 |
 |
Als Sirius die uitzonderlijk knappe en exotische man was geweest had ik m zwaaar Gary Sue gevonden... Hij wordt namelijk vooral in de FF's heel knap en playerig beschreven...
Ik vidn Gary Oldman een vreselijk goede actuer dus ik ben mss wat bevooroordeeld, maar ik vind het niet terrecht dat iedereen hem afkraakt... |
_________________ I'll never forget...
*HPF forever* |
|
  |
 |
La Magica
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 13, 2008 13:13 |
 |
achja, ik kan er ook niks aan doen dat mijn HP fantasie zo gecreert is hehe
Owjah en ik vind ook jammer dat er helemaal geen glamorgana's zijn.. Fleur zie ik echt niet als een glamorgana bloedje;) |
_________________ -Is this real? Or just happening inside my head?'
'Of Course it is happening inside your head.. But why on earth should that mean that it is not real?......' |
|
  |
 |
HPAB
Dreuzel

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 17, 2008 19:48 |
 |
Ron Wesley; Die past keigoed bij
Bellatrix Van detta; Die past er zeker bij met haar haar en die lange kleed
Hermelien; In de eerste en de tweede film heeft ze zo haar als hermelien maar daarna word ze anders |
|
|
  |
 |
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 18, 2008 12:53 |
 |
@La Magica.
Ik vind Gary eigenlijk wel.. sexy zoals hij eruit ziet. Hij heeft een bepaalde sfeer om zich heen hangen die best aantrekkelijk is ^^ Vooral in de laatste film waar hij zijn nette kleding aan heeft en zo'n oud horloge. Dat vond ik wel hot ^^.
Ik vind hem uitermate goed gecast.
Ben het wel met jou eens over Fleur, die vond ik tegenvallen. Ze speelt wel oké, maar ik vond haar niet zó mooi als ze wordt beschreven. Van haar had ik wel verwacht dat het echt zo'n mooi meisje zou zijn.. |
_________________ Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller |
|
  |
 |
Remvon
4e jaars

Verdiend:
137 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 28, 2008 10:01 |
 |
Ik vind Harry en Ron het beste lijken en niet te vergeten Hagrid. Hermelien inderdaad in de 1e 2 films beter dan in de latere films.
Perkamentus is ook top.
Sneep is natuurlijk GEWELDIG, maar in het boek is hij viezer, heeft hij langer en vettiger haar.
Maar mijn persoonlijke favoriet is Lucius Malfidus ... die is in de film echt IJZERSTERK ! |
|
|
  |
 |
Firminus Niggelus
3e jaars

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 04, 2008 10:33 |
 |
Sneep is inderdaad geniaal, hij doet daarmee verschrikkelijk goed zijn
werk.
Hij moet eigenlijk een prijs winnen.
Ook een goede rol spelen vind ik de 1ste Perkamentus.
Hij lijkt precies op de Perkamentus in het boek. |
_________________ Huffelpuf Proud.
Proud to be a Huffie |
|
  |
 |
Manontjuh
1e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 22, 2008 19:50 |
 |
Rupert Grind/Ron Wemel. Geweldig gewoon. Ik had me Ron echt zo voorgesteld! Alleen heeft Ron in de boeken wel sproeten en Rupert overduidelijk niet! Maar hij is gewoon geweldig!
Ook Sneep is gewoon zo, griezelig. De manier waarop Alan kijkt en praat, echt Sneep! |
|
|
  |
 |
Dewii
1e jaars

Verdiend:
21 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 24, 2008 17:45 |
 |
Sneep en de Malfidussen zijn echt super! En Anderling vindt ik ook heel goed, heel streng maar toch weer menselijk. En Ron, echt super! Hij is net zo klungelig en sociaal omhandig als in de boeken. Perkamentus vond ik niet zo goed, de oude was te zwak en die nieuwe is weer net iets te sterk, maar wel beter. Ginny vond ik ook niet goed, ze is helemaal niet zo sterk als in het boek. En Sirius: echt niét goed, totaal niet het personage dat ik voor me zie in het boek. Harry vind ik opzich ook wel goed, alleen vond ik het zo vaag dat hij in deel 1 en 2 een Balkenende-kapsel had, want in de boeken wordt vaak herhaald dat zijn haar altijd in de war zit en nóóit plat ligt ... En dan tot slot Bellatrix van Detta: echt super! Had niet beter gekund!
Gr. Dewi |
_________________ - EXPECTO PATRONUM - |
|
  |
 |
Stik-de-moord
1e jaars

Verdiend:
29 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 07, 2008 9:21 |
 |
Vooral Sneep vind ik geweldig! Precies zoals ik me had voorgesteld, een soort mannelijke kraai. Ik vind de hele cast eigenlijk heel goed, behalve de Duffelings, in het boek staan ze heel anders omschreven. |
_________________ Netheid is voor de dommen,
een genie beheerst de chaos |
|
  |
 |
Linda Slytherin
5e jaars

Verdiend:
15 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 07, 2008 15:43 |
 |
Rupert Grint lijkt gigantisch op zijn personage, net als Alan Rickman en Tom Felton. Ook Helena Bonham Carter vind ik geweldig! Ik vind Emma een stuk minder. Er is veel te weinig 'Hermelien' in de films te zien, en te veel 'Emma'. In film 1 en 2 speelde ze de rol van Hermelien wel goed, maar vanaf film 3 vond ik haar steeds minder Hermelien-achtig worden. Het zal misschien wel moeten van die regisseurs, maar toch vind ik het jammer dat het karakter van de Hermelien uit de boeken niet echt naar voren komt in de films... |
|
|
  |
 |
xxsophietJJ
Dreuzel

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 08, 2008 16:52 |
 |
bellatrix van detta , geen twijfel mogelijk!
ze speelt ontzettend goed en ze lijkt erg op die bellatrix uit het boek, zo had ik me echt precies bella voorgesteld.
ik zag haar in de film en toen dacht ik gelijk: dat zal bellatrix van detta wel zijn, en ja hoor! dat was ze  |
|
|
  |
 |
ilseee
1e jaars

Verdiend:
5 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 16, 2008 20:22 |
 |
Draco Malfoy! Hij was precies zoals ik me had voorgesteld.. Dat bleke, spitse gezicht, echt heel goed gecast! Ron had ik me juist veel stunteliger voorgesteld.. Maar hij speelt wel heel leuk, al wordt hij in de film een beetje dommig gemaakt, of ligt dat aan mij?  |
|
|
  |
 |
|