Auteur |
Bericht |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 10, 2007 20:25 |
 |
Het is handig om naar concerten te gaan xD Snel even naar voren Verschijnselen, of alleen al naar de zaal zelf. Iedereen kan naar meets, want we kunnen Verschijnselen. En bij mensen op bezoek gaan die erg ver wonen. Langs de andere kant lijkt het voor Harry altijd onaangenaam te zijn, misschien ook voor ons? |
  |
 |
Perijn
Marauder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 19, 2007 22:59 |
 |
Genner schreef: | Het is handig om naar concerten te gaan xD Snel even naar voren Verschijnselen, of alleen al naar de zaal zelf. Iedereen kan naar meets, want we kunnen Verschijnselen. En bij mensen op bezoek gaan die erg ver wonen. Langs de andere kant lijkt het voor Harry altijd onaangenaam te zijn, misschien ook voor ons? |
Het klinkt zo gemakkelijk he... maar het is een van de gevaarlijkste middelen op zich te verplaatsen bij de tovenaars. Dat wordt ook in deel 4 uitgelegt door meneer Wemel, die zegt dat de meeste toch liever met een viavia of eigen vervoer komen. Dus blijkbaar is het nog niet zo makkelijk! |
_________________ 01-06-2003 ~ 31-12-2008
"The Light shine on you, and the Creator shelter you. The last embrace of the mother welcome you home." |
|
  |
 |
dylan m
1e jaars

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 20, 2007 17:20 |
 |
Lijkt me écht vet, nooit meer te laat op school, lekker uitslapen dus. Lekker snel op vakantie. Nooit meer in de kou als ik wil shoppen in leeuwarden, nooit meer van de trap vallen. Lijkt me heerlijk. |
|
|
  |
 |
Perijn
Marauder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 20, 2007 17:24 |
 |
dylan m schreef: | Lijkt me écht vet, nooit meer te laat op school, lekker uitslapen dus. Lekker snel op vakantie. Nooit meer in de kou als ik wil shoppen in leeuwarden, nooit meer van de trap vallen. Lijkt me heerlijk. |
Maar je krijgt er toch iets veel naarders bij: Versprokkelen. Dat is toch ietsjes dodelijker als te laat komen of van de trap af vallen.
Jullie vergeten allemaal hoe gevaarlijk Verschijnselen is, ondanks dat het in de boeken vaak goed gaat, behalve met Ron dan, die heeft wat meer pech xD |
"The Light shine on you, and the Creator shelter you. The last embrace of the mother welcome you home." |
|
  |
 |
xTophFan
1e jaars

Verdiend:
9 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 20, 2007 19:27 |
 |
Ja natuurlijk
Lekker lui doen
Hoef je niet te fietsen over de lange grote dijk |
|
|
  |
 |
*$Gritasa$*
3e jaars

Verdiend:
58 Sikkels
Woonplaats: Hellevoetsluis, In de kartone doos, Op het vogeleilandje in de Haringvliet,
|
Geplaatst:
Do Dec 20, 2007 23:34 |
 |
Wil graag met de ene deel van me lichaam in Japan zijn xD.
(de andere ook wel mee XD)
zou het vooral gebruiken voor waneer ik naar mijn liefje heen wil, en zla afstand nooit meer een probleem zijn  |
_________________ One two - Freddy's comming for you
Three four, better lock you're door
five six, get your crusefix
seven eight, better stay up late..
Nine ten, never sleep again.. |
|
  |
 |
Rylane
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
420 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 21, 2007 12:13 |
 |
Sirius Zwarts schreef: |
Maar je krijgt er toch iets veel naarders bij: Versprokkelen. Dat is toch ietsjes dodelijker als te laat komen of van de trap af vallen.
Jullie vergeten allemaal hoe gevaarlijk Verschijnselen is, ondanks dat het in de boeken vaak goed gaat, behalve met Ron dan, die heeft wat meer pech xD |
Met de auto reizen is ook heel gevaarlijk. Dan is er ook kans dat er een ongeluk gebeurd. Bij verschijnselen heb je het in ieder geval zelf in de hand. En je leest in de boeken maar weinig dat het mis gaat. Want het wordt best vaak gedaan. Je moet gewoon goed geconcentreerd zijn en veel oefenen.
Het lijkt mij in ieder geval heel erg handig, ik zou het wel willen. Hoef ik niet meer een uur in de trein te zitten naar mijn werk. |
_________________ Johnny: 'Nobody puts Baby in a corner.' |
|
  |
 |
Door
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 21, 2007 12:17 |
 |
Zooo, dat lijkt me heerlijk. Niet hoeven vliegen, nergens heen hoeven fietsen.. je zou wel flink wat aankomen als je nooit zou fietsen denk ik. xD |
_________________ Spare me your tiny talk, kneel down and wash my feet. |
|
  |
 |
__xSmartie
3e jaars

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 21, 2007 18:13 |
 |
Dat lijkt me echt cool! Maar het lijkt me ook wel eng dat je arm ofzo ergens anders achter blijft xP
Ik zou het gebruiken als ik in gevaar ben natuurlijk en als ik wel door de grond zou willen zakken van schaamte... |
|
|
  |
 |
Perijn
Marauder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 24, 2007 23:10 |
 |
Rylane schreef: | Sirius Zwarts schreef: |
Met de auto reizen is ook heel gevaarlijk. Dan is er ook kans dat er een ongeluk gebeurd. Bij verschijnselen heb je het in ieder geval zelf in de hand. En je leest in de boeken maar weinig dat het mis gaat. Want het wordt best vaak gedaan. Je moet gewoon goed geconcentreerd zijn en veel oefenen.
Het lijkt mij in ieder geval heel erg handig, ik zou het wel willen. Hoef ik niet meer een uur in de trein te zitten naar mijn werk. |
Met een auto reizen is minder gevaarlijk, daar bij een ongelukje is er meestal weinig aan de hand, ook soms bij wat ernstige ongevallen. Bij het verschijnselen kun je of heel ver naast zitten, dan is er weinig aan de hand, of je versprokkeld je en kun je doodbloeden, zoals we bij Ron zagen die dankzij Hermelien en Harry gered werd. |
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 25, 2007 10:49 |
 |
Grindl schreef: | ik vind het top als je kan vrschijnselen of verdwijnselen het is gandig e n cool zou gemakelijk zijn voor luie mensen |
Mij lijkt verschijnen nu nit direct iets dat de echt luie persoon moet gaan proberen.
Ik denk dat deze mensen het makkelijkst versprokkeld kunnen raken. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
Iroh
1e jaars

Verdiend:
38 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 25, 2007 18:15 |
 |
Het lijkt me zeer handig.
Ok je moet het goed oefenen en ik zou het alleen doen als ik het ook daadwerkelijk goed kan maar als ik he tonder de knie heb geen probleem.
Ook als het een midner fijne ervaring is vind ik het geen probleem. 10 seconde benauwd dankzij verschijnselen of een half uur weer en wind te moeten trotseren op de fiets. Makkelijke keuze lijkt me
Hoewel als je ook vliegen en het haarden rooster tot je beschikking hebt. Ik zou het lekker allemaal doen  |
|
|
  |
 |
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 27, 2007 13:42 |
 |
Het lijkt mij handig om het te kunnen in een situatie van nood. Als het écht nodig is om snel op een andere plaats te zijn. Maar als het niet nodig is hoef ik het niet per se te doen. |
_________________ Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller |
|
  |
 |
Rita_Skeeter
1e jaars

Verdiend:
71 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 29, 2007 22:39 |
 |
Dat lijkt me echt zo handig...
Ik zou dan gewoon voor m'n lol overal heen en weer verschijnselen, en dan kijken naar de gezichten van de mensen ^^
Natuurlijk zou het dan niet kunnen omdat het niet in de buurt van Dreuzels mag... |
_________________ *There's just to much that time cannot erase |
|
  |
 |
Desiler
Dreuzel

Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 30, 2007 10:19 |
 |
Natuurlijk wil ik dat, staat net je moeder op je te tieren en brullen, en HUP. Sta je daar ergens in Londen. Lijkt me ook wel gaaf dat je dan zonder vliegtuig op vakantie kan. |
_________________ Gryffindor For The Win |
|
  |
 |
|