Auteur |
Bericht |
Elyn
Hotemetoot

Verdiend:
334 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 23, 2008 21:43 |
 |
*hypert* Yay!!! Oh, we hebben voor de eerste echte keer geoefend met de band, en het klonk zooooooo goed!!! Iedereen zei dat ik er best wat van kon. Ik ben zo blij!
Ik HOU van zingen, ik zing altijd en overal, zeker als ik happy ben. Ik zing gewoon liedjes of improvisatie. ^^ Karaoke zonder de stem vind ik ook heel leuk. ^^ Maar goed... Ik zit in een band!!! *gelooft het zelf nog niet* |
_________________ Here I lie, dying
with HPF in one hand
and Edward Cullen in the other. |
|
  |
 |
Naatjuh1993
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 24, 2008 16:13 |
 |
Ik vind het zingen echt heel leuk. Zelf vind ik niet dat ik geweldig kan zingen. Mensen zeggen altijd dat ik een lief stemmentje heb.
Ordeel zelf+ hoe ik er uitzie
http://www.youtube.com/watch?v=0cGKckEwEeg |
_________________ HPF We will miss you
|
|
  |
 |
MaaudJ
2e jaars

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 05, 2008 0:16 |
 |
Ik zing zo'n beetje de helde dag, gewoon als ik zin heb, achter de computer met liedjes meezingen, of met de mp3 of radio etc. etc.
En dan gewoon lekker gek doen xD! |
_________________ Jessica + ik loven TMTN!! |
|
  |
 |
Caleb
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 05, 2008 16:09 |
 |
Dark_angel schreef: | *hypert* Yay!!! Oh, we hebben voor de eerste echte keer geoefend met de band, en het klonk zooooooo goed!!! Iedereen zei dat ik er best wat van kon. Ik ben zo blij!
Ik HOU van zingen, ik zing altijd en overal, zeker als ik happy ben. Ik zing gewoon liedjes of improvisatie. ^^ Karaoke zonder de stem vind ik ook heel leuk. ^^ Maar goed... Ik zit in een band!!! *gelooft het zelf nog niet* |
Leuk dat het goed ging met de band! Gaan jullie binnekort ergens spelen? Ik vind het echt heel stoer voor je. Je zingt in een band  |
|
|
  |
 |
Glauces
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 05, 2008 18:00 |
 |
Nou, ik hou wel van zingen... als ik onder de douche sta of als ik zeker weet dat niemand mij kan horen .
Ik weet dat ik zelf afschuwelijk vals zing (waha joa dat kan ik wel horen). Ik zou dan ook nooit meedoen aan Idols of iets dergelijks, alleen al om het feit dat ik mezelf dan compleet voor gek zou zetten. Nee dank u.
Ik kweel liever mee met liedjes  |
 |
Miss Davina*
Dreuzel

Verdiend:
58 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 05, 2008 19:09 |
 |
Ik houd van zingen <3
Ik ben er niet supergoed in, maar ook zeker niet slecht.
En als ik zing kan ik maar beter hard zingen dan zacht, zacht zingen klinkt niet bij mij.
Mijn moeder zegt dat ik redelijk goed zing als ik hard zing (bijv. op een liedje van P!nk) en eerlijk gezegd vind ik het ook leuker om uit mijn dak te gaan op een rocknummer dan dat ik een prachtige ballad zou kunnen zingen^^ |
|
|
  |
 |
JustxMe
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 05, 2008 21:52 |
 |
Ik hou van zingen, maar vooral in mezelf. Als ik voor iemand anders moet zingen klinkt het meer af gemompel.
Al, de laatste tijd gaat het steeds beter. Ooit heb ik een keer voor de klas gezongen, zo'n twee weken geleden x] Een lerares ging weg en een jongen uit de klas had een gitaar mee en ging liedjes voor haar spelen. Toen hij Misery Business van Paramore speelde zong ik gewoon mee Ö Ik kreeg wel goeie commentaar, en was daar best blij mee. Ik had nog met het idee gespeeld me op te geven voor de muziekavond van onze school maar ik had niemand die me kon begeleiden en heb het dus niet gedaan. Misschien volgend jaar, ik zie wel ^^ |
 |
Whitelighter
6e jaars

Verdiend:
2 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 07, 2008 18:29 |
 |
Ik hou enorm van zingen. Ik kan de hele dag door zingen.
Ik zing zelf in een koor en dat is echt heel tof.
Ik heb een vriendin waar ik de laatste zomer mee opreis ben geweest en die zingt ook heel graag, nog liever dan ik. En we hebben echt zeer veel gezongen. Zelfs een keer op één avond zoveel dat de mensen in de kamer naast ons 's ochtends bij het ontbijt zeiden dat we mooi konden zingen. |
_________________ De wereld is een boek, wie nooit reist leest er minder dan een pagina in. |
|
  |
 |
Hummol
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
424 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 14, 2008 21:25 |
 |
Ik zing sinds een maand ook in een koor. Maar, niet echt van die saaie klassieke muziek maar echt leuke stukken! Dus ik ben helemaal happy. Eigenlijk doe ik het ook zodat ik echt een beetje les/tips krijg over het zingen! Ik leer er iig een heleboel! |
_________________ Men are stupid.
I'm with you so far..
xD |
|
  |
 |
Dean
Dreuzel

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 14, 2008 21:31 |
 |
Ik zing heel veel, vooral met mijn muziek mee. Als ik naar school fiets bijvoorbeeld, bler ik heel hard mee met mijn iPod, dan kijkt iedereen me heel raar aan...
Ik zou heel graag goed kunnen zingen, en ik neem denk ik ook wel zanglessen als ik ga studeren ofzo (ik heb nu een beetje weinig tijd door de weeks...). Het lijkt me echt heel gaaf om te kunnen optreden met een band ofzo (ik speel ook gitaar, dus dat kan evt. samen of als backing vocals...)  |
|
|
  |
 |
sharon_pottertje
2e jaars

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 20, 2008 14:29 |
 |
Yeah i love it! zinge mijn passie doe t al mn hele leven
maja dat krijg je hea als je dr mee opgevoed word  |
_________________ Our love is as strong as death. Why be capable of feelings if we're not to have them? Why long for things if they're not meant to be ours?
Tristan + Isolde |
|
  |
 |
LadyMalfoy
1e jaars

Verdiend:
78 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 20, 2008 16:43 |
 |
Dat ik dit topic nog niet eerder heb gezien .
Ik ben helemaaal verslaafd aan zingen, om het subtiel te zeggen.
Boven op mijn computer heb ik ongeveer 1500 liedjes staan die ik bijna allemaal mee kan zingen. En dat doe ik ook. Mijn ouders en broertjes worden compleet gestoord van mij, omdat ik de hele tijd maar loop te zingen .
Ik zit ook in twee bands... Stay Tuned en Pepperspray . Stay Tuned is via school georganiseerd - dan kon je je opgeven en dan zou iemand er bandjes van vormen. Via dat had je dan ook 2 keer per jaar optredens .
En Pepperspray is eigenlijk gewoon mijn vriendin en ik.
Anyway, daar zing ik dus allebei bij, en dat is echt melig xP. En thuis hebben we Singstars, en om heel eventjes voor één keertje op te kunnen scheppen, daar heb ik voor ongeveer de helft van de liedjes de hoogste score . Vind ik best wel goed van mij, al zeg ik het zelf .
En ik wil dit jaar mee gaan doen aan So You Wannabe A Popstar! Ik heb ook al 2 keer meegedaan aan het JSF, maar toen kwam ik net niet door de audities. Het laatste probleem is dat ik niet voor iedereen durf te zingen als ik niet op een podium sta. Ik weet niet hoe het komt, ik durf op het podium praktisch alles, maar zodra ik in de klas door iemand gevraagd word om eventjes iets te zingen, durf ik echt niet en ga ik smoesjes als 'ik ben echt veels te hees om te zingen' bedenken.
(DORK, wat een lange post ) |
 |
Pottergirl
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 20, 2008 17:23 |
 |
Lol, ik heb hier ook nog nooit gepost xD
Ik heb gestemd op 'Alleen onder de douche', hoewel dat meer figuurlijk is bedoeld xD Ik zing eigenlijk niet onder de douche, maar ik zing meestal onbewust of als ik in m'n eentje ben. En in de kerk natuurlijk, maar dan zing met zo'n 800 mensen dus dan hoor je jezelf nauwelijks xD
Ik zing geloof ik niet vals ofzo, want ik ben best muzikaal en kan wel toon houden (ik heb ook wel in koortjes gezongen) maar mijn stem is gewoon geen mooie zangstem :') Mijn stem zou zeg maar wel geschikt zijn om een tweede stem te zingen naast iemand die een mooiere stem heeft om een eerste stem te zingen (:
En meestal blèr ik dus onbeschaamd liedjes mee die ik hoor op de radio of die ik zelf luister op de pc xD Tijdens het vak tekenen op school mogen wij ook altijd muziek aan hebben en als ik daar een liedje van ken zing ik ook gewoon mee, hoewel dat ook niet geweldig klinkt xD |
 |
Naatjuh1993
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 21, 2008 21:09 |
 |
Ik houd gewoon van zingen en binnenkort ga ik me een ander meisje zingen. We gaan het liedje "childeren of the sun" zingen.
Vandaag heb ik everytime we touch opgenomen.
http://www.youtube.com/watch?v=xJeVMkUh8LM |
_________________ HPF We will miss you
|
|
  |
 |
misssnake
2e jaars

Verdiend:
82 Sikkels
Woonplaats: overal waar bloemen, tekenspullen, inspiratie en boeken zijn
|
Geplaatst:
Di Feb 26, 2008 17:36 |
 |
Oh ik ben dol op zingen.
Ik vind het echt fantastisch!
Alleen wil ik niet met Idols of zo iets mee doen.
Ik heb een soort camera vrees.
Al lijkt me een bandje wel top. |
_________________ life is like a plane,
it always can crash into tiny fragments
only the lucky ones an build it up. |
|
  |
 |
|