Auteur |
Bericht |
Star
3e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 29, 2007 8:15 |
 |
Ik draag ook noooit veel make-up. Alleen mascare en eyeliner. Oogschaduw alleen naar feestjes of als ik veel tijd heb. Op mijn school zie ik wel is van die helemaal vol geplamuurde meiden, dat vind ik dus echt lelijk. Alsof mensen je anders zien als je veel make-up op hebt. Een beetje is genoeg^^ |
_________________ [i]Ravenclaw |
|
  |
 |
Celia
Dreuzel

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 29, 2007 19:30 |
 |
ik draag mascara, oogpotlood en soms ook wat lipgloss!!  |
_________________ Speak to the hand,
becease the face don't listen. |
|
  |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 29, 2007 21:19 |
 |
tegenwoordig draag ik ook weer vaker lipgloss, heb het de laatste tijd weinig gedaan omdat ik mijn vriend heel vaak zag en dan heeft lipgloss weinig nut aangezien zijn lippen dan ook onder zitten haha. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
Donya_07
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 30, 2007 21:50 |
 |
Make-up. Ja xD
Ik ben ooit eens zónder make-up op school gekomen [ik was het in mijn haast VERGETEN], en dat wil ik nóóit meer ^^ Bah, iedereen keek me aan alsof ik, ehm tsja, iets was Maarja doet er niet toe.
Wat ik tegenwoordig opdoe is; Eerst een beetje poeder, daarna oogschaduw, daarna mascara 1, daarna de wimperkruller [zo'n ding], en daarna mascara 2.
Veel mensen denken daarom ook dat ik eyeliner gebruik, maar dat is dus niet zo
ik ben niet zo'n opmaakpop hoor, dat je het even weet. Het valt eigenlijk niet echt op dat ik best veel op heb ^^ |
_________________ Dønya_07's CREATIONS!!♥
*Take a look* |
|
  |
 |
loony
Dreuzel

Verdiend:
59 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 31, 2007 0:24 |
 |
ooeeeh. make up topic. ik ben heeel erg fan van make up! niet dat ik eruit zie als een barbie ofzo haha maar ik hou ervan op met kleurtjes te varieren en leuke dingen te proberen, ook met nagels vind ik het leuk om figuurtjes erop te maken enzo. heb meestal oogpotlood, eyeliner oogschaduw en mascara op. ik ben wel heel erg anti foundation en ik haat lippenstift. |
_________________ "A Wrackspurt ... they're invisible, they float in through your ears and make your brain go fuzzy," she said. "I thought I felt one zooming around in here." |
|
  |
 |
Henk88
3e jaars

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 31, 2007 10:11 |
 |
Als jongen vind ik een beetje make-up bij meisjes wel mooi. Maar teveel vind ik echt niks. Er zijn echt meisjes die het zo goed kunnen dat het me soms niet opvalt dat ze make-up op hebben... Ik sta er soms versteld van wat make-up soms nog aan het uitzicht van iemand kan veranderen. Maar ik blijf er ook bij dat je ook heel knap kunt zijn zonder. Er zijn nog zoveel andere dingen die het gezicht van een meisje er goed doen uitzien. Zoals de ogen of het haar. Lang haar dat los valt op de schouders kan ik bv ook ontzettend mooi vinden... Maar het hoort er gewoon bij denk ik. Voor mij is het gezicht eigenlijk het eerste waar ik het meest aandacht voor heb, de eerste keer dat ik een meisje zie. Als ze dan veel make-up op heeft, is dat echt wel een afknapper... Make-up kan het uitzicht dan wel veranderen en je tot op zekere hoogte helpen om er goed uit te zien maar als je de schoonheid van nature uit niet hebt zal je dat toch nooit met make-up kunnen compenseren, vind ik... |
_________________ "MENEER, Potter!"
"U hoeft me geen meneer te noemen hoor, professor!" |
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 31, 2007 11:40 |
 |
Eigenlijk heb ik bijna nooit make-up op. Geen zin om het op te doen en vooral geen zin om het áf te doen.
Soms heb ik wat oogpotlood, mascara en lipgloss op.
Meestal op een feestje of in het weekend.
Maar als ik naar school moet eigenlijk nooit.
Veel te veel gedoe op e vroege ochtend.
Bij sommige staat make-up erg leuk, maar ik ken een meisje die het echt én te dik én te ... eh... ja, hoe noem je dat.... lelijk op doet, zullen we maar zeggen. En ze is fel blond en er bleekjes en die zwarte make-up staat haar gewoon niet. Maarja, we hebben het tegen haar gezegd, dat ietsje minder ook wel mag. Maar dat doet ze niet, dus tja, dan moet ze het zelf maar wten. |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Vr Aug 31, 2007 12:16 |
 |
Het lijkt mij gewoon allemaal veel te veel werk om dat elke dag te gaan doen. Nee zoals ik al eerder in dit topic zei, ben ik geen liefhebber van Make-up. Kan er ook nog niet eens tegen. Heel hoog uit gebruik ik een oogpotlood en daar blijft het ook allemaal bij. Maar stel dat ik wel make-up zal dragen. Dan zal ik minstens 5 dagen per wek nooit make-up op kunnen doen. Ik werk in de horeca en dan mag je echt geen make-up op hebben. Wel als je in de bediening werkte. Maargoed als ik mensen erbij ziet lopen, alsof ze een barbie pop zijn..nauw verschrikkelijk! |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 31, 2007 14:38 |
 |
Ik draag elke dag make-up, maar nooit zoveel. Soms een oogpotlood/eyeliner, een beetje oogschaduw en mascara. De andere keer enkel mascara.
Ik gebruik alleen geen foundation
Make-up moet mooi opgebracht zijn en niet té opvallend aanwezig zijn. Je ziet soms mensen lopen die achter het masker van make-up schuilen. Dat is zonde, want de mooie gezichtjes worden er niet beter op. |
_________________ Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller |
|
  |
 |
Henk88
3e jaars

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 31, 2007 15:25 |
 |
Je hebt zo van die sites waar ze foto's tonen van filmsterren en andere bekendheden zonder hun dagelijkse portie make-up... In ieder geval geen aanrader. In zulke mate zullen andere mensen misschien geen make-up gebruiken maar het is wel duidelijk dat het je gezicht er na een tijd niet gezonder/mooier op maakt...
http://seehere.blogspot.com/2006/08/celebrities-without-makeup.html
Met deze site heb je al een idee... |
|
  |
 |
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 31, 2007 17:09 |
 |
Henk88 schreef: | Je hebt zo van die sites waar ze foto's tonen van filmsterren en andere bekendheden zonder hun dagelijkse portie make-up... In ieder geval geen aanrader. In zulke mate zullen andere mensen misschien geen make-up gebruiken maar het is wel duidelijk dat het je gezicht er na een tijd niet gezonder/mooier op maakt...
Zou de make-up dat daadwerkelijk gedaan hebben? Ik denk het namelijk niet. Als je, je gezicht goed schoonmaakt hoeft make-up geen impact te hebben op je uiterlijk. Deze sterren zijn ook gewoon mensen en het lijkt indrukwekkend, omdat je ze eigenlijk alleen maar met make-up ben gewend.. |
_________________ Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller |
|
  |
 |
Henk88
3e jaars

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 31, 2007 20:30 |
 |
Nee, waarschijnlijk zal enkel de make-up alleen dat misschien niet gedaan hebben... Maar neem nu bv Cameron Diaz, je zit duidelijk dat ze op haar wang last heeft van uitslag of een soort acne. Dan is het wel best dat je daar geen poedertjes of iets dergelijks op gaat doen. Wij kunnen zeggen van okay, ik laat het vandaag even af. Zij moeten elke dag met make-up op lopen (niet in hun vrije tijd maar daarbuiten) dus ja veel keuze hebben ze niet... |
|
  |
 |
loezz
2e jaars

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 19, 2007 11:21 |
 |
Nou ik heb best veel make-up op:P maar ik ben niet zo'n wannabe die elke 5min. in de spiegel kijkt of het nog goed zit.
ik heb sowiso altijd mascara, oogschaduw op. lipgloos niet want ik ben alergisch :S verder heb ik ook heel vaak foundation op. geen eyeliner want dat staat me niet |
_________________ I didn't see his face. |
|
  |
 |
Tops<3
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
633 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 19, 2007 15:22 |
 |
Lady Voldermort schreef: | Henk88 schreef: | Je hebt zo van die sites waar ze foto's tonen van filmsterren en andere bekendheden zonder hun dagelijkse portie make-up... In ieder geval geen aanrader. In zulke mate zullen andere mensen misschien geen make-up gebruiken maar het is wel duidelijk dat het je gezicht er na een tijd niet gezonder/mooier op maakt...
Zou de make-up dat daadwerkelijk gedaan hebben? Ik denk het namelijk niet. Als je, je gezicht goed schoonmaakt hoeft make-up geen impact te hebben op je uiterlijk. Deze sterren zijn ook gewoon mensen en het lijkt indrukwekkend, omdat je ze eigenlijk alleen maar met make-up ben gewend.. |
volgens mij, zijn dat hele normale foto's van normale mensen(qua uiterlijk), alleen wel momentopnames, en net op de verkeerde tijd genomen. Je ziet heel vaak mensen lopen met pukkels, acne, of rimpels, maar hier valt het op.
Op sommige foto's is het trouwens niet alleen de make-up, maar ook de: belichting(in een studio!!), photoshop, camera en poses. Natuurlijk ook make-up, maar goed. |
 |
Yori87
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
153 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 20, 2007 16:18 |
 |
Ik doe 's'morgens alleen wat mascara op. Anders heb ik heel kleine wimpers, en denken mensen dat ik ziek/moe ben. Soms vergeet ik ooit wel om mascara op te doen hoor. Verder gebruik ik niet veel make-up.
Als ik uit ga gaat er alleen wat oogchaduw bij, maar geen lippenstift of gloss, daar heb ik een hekel aan. |
_________________ "You're a prefect? Oh Ronnie! That's everyone in the family!" "What are Fred and I? Next door neighbours?"
''There's no need to call me 'sir', Professor.''
'But we're not stupid - 'We know we are called Gred and Forge." |
|
  |
 |
|