Auteur |
Bericht |
Charlie
Oceanic 815 Survivor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 21, 2008 19:41 |
|
*steekt hand op*
Dit is een leuk spelletje, dus ik wil ook nog even meedoen. Daarbij is Patricia een hele aardige meid, dus dat maakt dit spelletje alleen maar leuker.
Patrica is, zoals ik net al zei, een hele aardige meid. Ze heeft als afdeling Ravenklauw, hier op HarryPotterForum, en is daar heel erg fier op. In feite is ze dus mijn mede-leerlinge. Hoe dan ook, Patrica doet overduidelijk ook mee aan het Omberspel, wat ik heel erg leuk van haar vind. Want het spel is natuurlijk gewoon uiterst origineel en het is echt heel erg leuk om er aan deel te nemen, en dat vind Patricia ook, want dat las ik gisteren of eergisteren nog, geloof ik.
Patricia haar oude naam is Patricia89. Oja, Patricia is overigens ook haar echte naam. Die 89 staat volgens mij voor haar geboortejaar. Nu, ik weet het niet voor de volle honderd procent zeker, maar ik ga er maar vanuit, want dat klinkt gewoon heel erg logisch. Ze heeft dus een naamsverandering ondergaan en ik vraag me nu eigenlijk best wel af hoe ze dat gedaan heeft? Tijdens die ene dag waarop je een naamsverandering kon aanvragen? Of heeft ze genoeg sikkels gespaard, hier op HarryPotterForum?
Ik weet het niet, misschien kom ik het allemaal ooit nog wel te weten. Verder heeft Patricia ook een account op FantasyFreakzForum. Ze is vast ook ingedeeld in een bepaalde stad, al weet ik niet meteen waar. Ik zou het natuurlijk even kunnen navragen of opzoeken, maar daar heb ik nu geen zin in.
Het vaakst zie ik Patricia in Ravenklauw, waar ze, net als ik, ook steeds probeer deel te nemen aan de leuke activiteiten zoals Zwerkbal, de Afdelingsquiz en Hints. Ze denkt ook actief mee bij de Afdelingsopdracht. En al deze georganiseerde spelletjes, horen met een hoofdletter geschreven te worden.
Ik denk dat ik het voornaamste over Patricia heb verteld. Ik vertelde dat ze heel erg aardig en lief is en dus ook heel erg actief hier op het forum. Verder kan ik nog heel wat dingen erbij verzinnen, maar van sommige dingen weet ik niet of Patricia wel wil dat ik die dingen vertel, dus ik doe het voor de zekerheid maar niet.
Bij deze weten jullie allemaal lekker heel wat bij over Patricia. Haar naam kan ook afgekort worden natuurlijk, maar omdat ik dan de kans loop dat er op de knop gedrukt wordt en mijn post gemeld wordt met de mededeling 'afkorting' doe ik dat maar niet.
Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl |
|
|
Genner
Bohemian Writer
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 22, 2008 18:09 |
|
Charlie heet eigenlijk Niels en is een Ravenklauwer, net als ik. Hij is heel lang een goede mod geweest. Hij is ook actief op FFF. Hij houdt van RPG'en, denk ik. |
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 22, 2008 20:37 |
|
*steekt hand op*
Door de post van Paulien krijg ik het idee dat ze voor ons Omber spelers lief aan het doen was, want ze heeft niet zo'n lange post gemaakt. Daarom kunnen veel mensen haar bovenposten. Genner heet dus in het echt Paulien en het is een 17-jarig meisje die in Ravenklauw zit en daar ook vaak te vinden is. Op FantasyFreakzForum is ze ook wel actief en daar zit ze in Muzanon. Ze komt uit Vlaanderen als ik het goed heb uit West Vlaanderen ergens. Paulien schrijft altijd heel veel verhalen. Ze maakt ze niet altijd af, maar ze schrijft ze in ieder geval wel heel veel. Helaas lees ik niet vaak Harry Potter of andere verhalen dus ik heb die van haar nog nooit gelezen, maar dat moet ik dan misschien een keer gaan doen. Paulien heeft al veel berichten gepost op HarryPotterForum. Daarbij is ze heel erg aardig. Voor zover ik haar ken dan. Meer kan ik zo even niet vertellen.
Alleen dat het woensdagavond is en dat het donker is buiten.
Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Patricia
The Ultimate HPFreak
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 22, 2008 21:10 |
|
*Steekt hand op*
Ja, deze post is voor mij!
Laat ik eerst maar even een feitje opnoemen, dan hebben we dat ook weer gehad.
Gras is groen, behalve als het uitgedroogd is, dan is het geel.
En Charlie, dankje voor je uitgebreide verslag over mij.
Zo, nu gaan we dus verder met de bedoeling van dit spel.
Eva is een vlotte meid van 19 jaar. Ze is jarig op 28 april, en dan wordt ze 20. Dat is eigenlijk wel logisch, aangezien het getal 20 na 19 komt.
Eva is vaak te zien op forum ontmoetingen. Ik heb haar zelf al 18 keer in het echt gezien, en er komen er nog veel aan.
Eva is een roodharig lid, die naast klassenoudste van Ravenklauw ook webmanager is van 'FantasyFreakz' voor het onderdeel 'HarryPotterFreakz'
Ze is een trotse Ravenklauwer, aangezien ze ze heel veel Ravenklauw trots heeft.
Op het 'FantasyFreakzForum' is Eva een lid van Muzanon, waar ze het erg naar haar zin heeft.
De naam 'Witch_Eva' heeft Eva al sinds ze tien jaar was, en vanaf die tijd gebruikt ze die naam op de meeste fora's. Als je dus op een ander forum de naam 'Witch_Eva' ziet, is dat deze Eva.
Eva is een fan van Jason Mraz, en is, net als ik, dit jaar naar 3 concerten van hem geweest.
Je kan Eva ook kennen van haar obsessie over Loena Leeflang. Dit is Eva's favoriete personage in de Harry Potter serie. Eva lijkt kwa innerlijk wel op Loena.
Eva is verder een heel actief lid op dit forum. Ze heeft in totaal 4875 berichten, maar ze streeft voor meer berichten. Ze is daardoor de topposter op dit forum.
Verder doet Eva mee aan het Omber-spel, waar ze ondertussen al veel punten mee heeft verdient.
Dit was mijn verhaaltje over Eva, mocht je meer willen weten, kan je haar natuurlijk zelf een persoonlijk bericht sturen.
|
Josse
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 23, 2008 23:23 |
|
Patricia! «3
Patricia is al sinds 3 november 2007 mijn vrouw (ik hoop dat ik het goed zeg want anders is ze denk ik binnenkort mijn vrouw niet meer xD).
Ik ken Patricia dus al bijna een jaar (ja, het was liefde op het eerste gezicht), de eerste meet was in Groningen en dat was ook meteen de laatste meet. (Vandaar dat we nog steeds bij elkaar zijn denk ik...)
Patricia is altijd heel gezellig, vooral als er eendjes in de buurt zijn of als ze haar sigaretten als een kussentje kan roken.
Omdat Patricia en ik al zo lang getrouwd zijn, ken ik natuurlijk heel veel geheimen van haar. Het zou heel leuk zijn om die hier te posten, ten eerste omdat ze geheim zijn en ik ze dus niet door mag vertellen, en ten tweede omdat dit mijn post heel lang zou maken waardoor de volgende poster, als die mee doet aan het Omber-spel, heel veel zou moeten verzinnen over mij.
Ik ga ze toch maar niet vertellen, want ik wil nog niet dood. ^^" En ik heb ook liever niet dat Patricia al mijn piercings er met een nijptang uit gaat trekken. (Ik heb gehoord dat zoiets bij je wenkbrauw heel erg gaat bloeden.)
Binnenkort zou ik Patricia eigenlijk weer zien om ons 1-jarig jubileum te vieren, maar ze moet werken. ^^" Dat is de laatste tijd steeds vaker het geval, dat Patricia moet overwerken, dus daar zal ik binnenkort eens een volwassen gesprek over gaan voeren met haar. :]
Nog even en korte boodschap voor Eva: zoals je merkt heb ik niet geprobeerd aardig te doen voor het Omber-spel, ik ben nou eenmaal niet zo aardig. [a] Maar Patricia is in het echt wel heel lief hoor. ^^ |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
|
|
Helen
Minister van Toverkunst
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 06, 2008 17:12 |
|
Josse, wat kan ik daar nou over zeggen.
Ze is een grote meid van 1.80, of in die buurt en ze houd iig van Tokio Hotel. Ze heeft ook het haar van Bill (?) gehad en een of meerdere tattoos.
Ze is goede vrienden met eva en patricia en heeft met hen meerdere meets gehad.
Josse wil volgens mij graag een gat in haar oorlel. Ik weet niet meer hoe dat precies heet dus noem ik het een gat.
Ze wil het alleen niet zo groot dat je er helemaal doorheen kan kijken en niet eens normaal "nee" kan schudden.
Verder woont Josse niet meer thuis en vind dat niemand haar meer wat kan maken. Ik ken haar verder niet erg persoonlijk maar wat ik uit haar posts kan opmaken dat ze best wel eigenzinnig is
Ow, en ze heeft ook een zusje. |
|
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 21, 2008 14:45 |
|
@ Patricia: Hee, je hebt mij nog niet verslagen! Ik heb Veerle nu iets van 22 keer gemeet. *toothpastesmile*
@ Hermione_love: Allemaal true! =D
Helen heb ik één keer gezien op de een meet, van ongeveer een jaar of anderhalf jaar geleden. Ze houd van Twilight en de naam van haar functie op werk klinkt ingewikkeld. Ze heeft Beedle The Bard gelezen en die deden haar denken aan Dreuzelsprookjes.
Ze is een Griff. |
_________________ I LOVE HPF |
|
|
|
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn
Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Di Dec 30, 2008 20:55 |
|
Sweet hermione is een gezellige meid uit Ravenklauw. Ze heeft al verschillende keren bij meetings geweest. Je kan ook aan haar profiel zien, dat ze al heel erg lang lid is (!). Verder is ze volgens mij al 18 jaar en schrijft een Engelse Fanfiction (?!). Jemig verder weet ik niet zo heel veel over haar te vertellen...Wens mijn bovenposter succes |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
|
|
Vivian.
Huffelpuf Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 31, 2008 19:08 |
|
Cis is een lieve meid die al een hele tijd lid is van het forum. Ze is heel lang een zeer goede Klassenoudste van Zwadderich geweest, daarnaast was ze altijd enorm fanatiek in het maken van lessen.
Ze komt uit Limburg, uit de buurt van Heerlen en is niet zo heel groot. Ze houdt van wandelen, Nightwish, en natuurlijk niet te vergeten haar Meester. Verder heb ik haar inmiddels best vaak gemeet (al heeft ze Marcel vaker gemeet) en oh ja XD ze is ook nog gek op vampiers. |
|
|
|
TopazLover <3
Writer of Dreams
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 31, 2008 19:33 |
|
Vivian is een trotse Huff, wat je heel goed kunt zien aan het feit dat ze KO is. Verder weet ik dat ze van Nightwish houdt en zelf niet zo heel lang is. En ik heb ook een verhaal gehoord over het feit dat ze een jurk met bergschoenen wist te combineren xD.
Vivian doet erg veel voor anderen en is een erg goede bètareader. Ik heb haar nog nooit gemeet, maar ik weet dat Vivian zelf wel veel meet. Verder schrijft ze af en toe mee voor de challenges en daar komen altijd mooie verhalen uit.
Ook is Vivian een RPG'ster. Ze zit in Haunted Mansion. Ook kan ze crea'en en is ze actief op het forum en in de chat (: . |
_________________ Running at Ron, she flung them around his neck and kissed him full on the mouth. Ron threw away the fangs and broomstick he was holding and responded with such enthusiasm that he lifted Hermione off her feet.
HPF, always in my heart. |
|
|
|
Avana's Draco
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
5 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 31, 2008 22:05 |
|
Marjo is een superwijze Griffoendor die dol is op fanfics schrijven en ook al is ze bijna steeds de jongste deelneemster aan Challenges en Battles, toch haalt ze vaak goede scores. Ik ben alvast dol op haar schrijfstijl^^
Bovendien is ze erg actief in Griffoendor en geeft er regelmatig een van haar gouden raden. Erger haar echter niet met dubbelposten en druk doen, want dan krijgt ze het op haar heupen
Ohja, en voor wie het nog niet wist: Topazlover is de naam van haar lievelingspony. Heel grappige naam voor een pony trouwens. Ik dacht steeds dat ze fan was van Tapas in het begin of zo. |
_________________ I've loved, I've laughed and cried.
I've had my fill; my share of losing.
And now, as tears subside,
I find it all so amusing.
Don’t cry because it’s over. Smile because it happened. |
|
|
|
|
|