Auteur |
Bericht |
Jano0403
2e jaars

Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 29, 2008 13:48 |
 |
Ik vind ook Draco Malfoy! Hij ziet er echt precies uit zoals in de boeken beschreven staat en hoe ik me hem had voorgesteld. En Snape vind ik ook super gecast. Hij lijkt op het personage in het boek, van buiten maar ook van binnen! Nouja, eigenlijk vind ik iedereen heel goed gecast en lijkt bijna iedereen op het personage uit het boek dat hij/zij moet spelen. Alleen de Duffelingen vind ik slecht gecast, ze lijken helemaal niet op de personages uit het boek want ze zien er super anders uit dan er omschreven staat! |
|
|
  |
 |
berry6145
3e jaars

Verdiend:
36 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 29, 2008 15:34 |
 |
Bijna de hele cast is goed, sommige wat minder, zoals de duffelingen (de verkeerde kleur haar ) en hermelien, die vindt ik in de 1e en 2e film nog leuk maar daarna vindt het steeds slechter worden , ook vindt ik de 'nieuwste' perkamentus minder goed omdat hij best 'jong' is voor perkamentus, maar verder doet hij het heel goed.
de best gecaste persoon vindt ik toch Alan Rickman (sneep) die is gewoon zooo goed  |
_________________ {»»...Harry Potter...««}
Noem me maar Esther
23 augustus t/m 31 augustus op vakantie  |
|
  |
 |
Emm
2e jaars

Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 06, 2008 12:06 |
 |
Ik vind hermelien juist wel op de hermelien in het boek lijken.
Ze verandert met de jaren, en komt steeds meer voor zichzelf op.
Harry lijkt er ook op, en ik vind Rupert ook echt geweldig, lekker droog...
Voor de rest is Snape ook zoals ik het had voorgesteld, en anderling is toch ook een geweldig  |
|
|
  |
 |
ihv
1e jaars

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 22, 2008 12:17 |
 |
persoonlijk heb ik 3 favorieten
1: Matthew Lewis/ Neville Longbottom
2:Robbie Coltrane/ Hagrid
3Brendan Gleeson/ Mad eye moody
die lijken echt sprekend op hun personages in de boeken |
|
|
  |
 |
francaatjuh
5e jaars

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 29, 2008 19:53 |
 |
Ik vind Jason isaacs echt een goede acteur voor de rol van Lucius Malfoy..Hij speelt het zo onwijs goed..En die karakter had ik ook echt voor gezien zoals hij er nu uitziet ..Ook vind ik Tom Felton goed zijn rol spelen..En uiteraard Daniel Radcliffe..Geen andere personage kan Harry Potter beter spelen als Daniel  |
|
|
  |
 |
Allisson Zwarts
1e jaars

Verdiend:
56 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 12, 2008 19:09 |
 |
Ik had me Dolleman totáál anders voorgesteld. Duner (in gezicht en lijf) een wat "houteriger" gezicht, langer, grijzer haar, geen bandje voor z'n magische oog en een langere neus xD
Lupos had ik me ook anders voorgesteld, iets donkerder haar, kleiner voorhoofd en een kleinere neus. Voor de rest spre-kend.
Rita Pulpers had ik me met rood haar voorgesteld. Weet ook niet waarom XD Voor de rest is ze het helemaal :]
Ginny had ik iets "roder" voorgesteld.
Tops, Ron, Harry, Perkamentus, Sirius, James, Lily, Sneep, Anderling, Banning, Hagrid, etc. zien er precies zo uit als ik me had voorgesteld.
En dan nog Groemp. Zijn hoofd, zijn neus. Het was echt net alsof hij uit mijn verbeelding was weggestapt xD |
|
|
  |
 |
Lily Tonks
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
726 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 15, 2008 9:08 |
 |
Ron Weasley was echt precíes zoals ik me hem had voorgesteld: Hagrid was ook zó uit mijn verbeelding weggelopen. Bij Harry had ik eigenlijk niet echt een duidelijk beeld, raar genoeg, maar het filmbeeld heb ik zonder al teveel moeite overgenomen als mijn eigen beeld van hem zegmaar, dus vond ik hem ook wel goed. Hermiones gezicht had ik me op de één of andere manier heel anders voorgesteld. Emma Watson vind ik wel goed gecast, maar ik moest er wel even aan wennen.
En Snape natuurlijk. Briljant gecast, precies zoals het moet! |
_________________ Goodbye, HPF... I'll miss you. |
|
  |
 |
francaatjuh
5e jaars

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 15, 2008 15:30 |
 |
de eerste albus dumbledore had ik me echt zo verwacht..echt zijn kleurrijke kleding, zijn gezicht sprekend zoals in mijn verbeelding..Ik vond ook dat de eerste dumbledore echt zo'n uitstraling had die die moest hebben..
deze dumbledore vind ik wat minder.. |
|
|
  |
 |
Miss Zwarts
2e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 22, 2008 11:57 |
 |
francaatjuh schreef: | de eerste albus dumbledore had ik me echt zo verwacht..echt zijn kleurrijke kleding, zijn gezicht sprekend zoals in mijn verbeelding..Ik vond ook dat de eerste dumbledore echt zo'n uitstraling had die die moest hebben. |
Ja ik ben het met je eens, jammer dat Richard Harris is gestorven. Hij was een goede Perkie.
Helena Bonham Carter natuurlijk; dat lachje alleen al is zo evil als het maar zijn kan, Bella is zelfs nog eviller dan Voldie Vind ik dan. Er zijn niet echt slechte acteurs, ze lijken allemaal wel. Maar het zal toch nooit precies zijn. Bv. die ogen van Daniel hadden ze met de PC kunnen veranderen naderhand. En dat haar van Narcissa, ja laat het alsjeblieft blond, maar dat is mijn mening, als ze er verder toch goed uitziet
Evanna Lynch lijkt ook heel erg, zo'n bleek gezicht en haar en zo'n machtige stem, net als Alan Rickman trouwens, zo zwaar en zo Severusachtig. |
_________________ "I've listened already. I've made my decision. Leave me alone!" |
|
  |
 |
juniper
5e jaars

Verdiend:
21 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 27, 2008 7:27 |
 |
Harry Potter in het boek had ik me eigenlijk precies hetzelfde voorgesteld als in de film.
Ron Wemel ook wel een beetje, maar ik dacht altijd dat hij in boek 1 en 2 heel groot was.
Liefs,
juniper |
_________________ Ravenclaw! <3 |
|
  |
 |
goderich potter
Dreuzel

Verdiend:
10 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 12, 2008 22:31 |
 |
Harry
In deel 1 was hij net als boek rustig enzo.
in deel 5,6 en 7 agresief, maar van 6 en 7 kan ik nog niet weten. |
_________________ ( |
|
  |
 |
kimmetje
1e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 22, 2008 18:33 |
 |
Ik weet niet echt meer of ik me zo voorgestelt heb tijdens het lezen. Neej niet echt denk ik. Bij sommige had ik me zo knapper voorgestelt zoals fred en george.
Ik heb der denk ik toch een ander beeld bij gehad |
_________________ Ik ben Ik, ik ben niet volmaakt, ik ben niet perfect, maar zo ben ik. om mij te leren kennen, moet je dit kunnen leren. ik ben hoe ik zijn wil en zo moet je mij maar accepteren |
|
  |
 |
GuitarLover
Dreuzel

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 05, 2008 12:08 |
 |
- Sneep vind ik echt ge-wel-dig, precies zoals ik me had voorgesteld.
- Lucius ook! Dat haar
- Harry viel me eerlijk gezegt een beetje tegen, jammer dat ze zijn haar niet wat warriger hadden gedaan en groene lenzen. verder heel goed
- Lupos was ook geweldig, hij straald gewoon vertrouwen uit
- Dolleman vond ik niks, dat oogbandje enzo..
- Ik had me Dirk ook wel anders voorgesteld..
- De nieuwe Perkie vind ik ook niks, de Perk uit het boek daar stel ik me een stok oude man bij voor die er toch nog jong is. De perkamentus uit de film ziet eruit alsof hij zo dood kan neervallen, dat vind ik jammer
- Verder vond ik Voldie ook heel goed, vooral op het kerkhof
Niet te veel kritiek?  |
|
|
  |
 |
*No Merci*
7e jaars

Verdiend:
137 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 05, 2008 14:10 |
 |
*steekt hand op*
Snape is echt geweldig!! Alleen Alan Rickman kan Snape zo goed vertolken. Hij is ook precies zoals ik me Snape had voorgesteld, met dat vieze haar en die blik.
Hagrid is ook een juiste kopie van de Hagrid, hoe ik me hem voorstelde toen ik de boeken las. Hij is zo'n lieve loebas ^^
Ron wordt ook echt goed vertolkt door Rupert. Zijn haar heeft de juiste kleur, zijn manier van lachen is precies zoals ik hem me had voorgesteld.
Lucius Malfoy is echt goed! Jason Isaacs is meesterlijk en zet Lucius perfect neer zoals beschreven in de boeken.
Hermione vind ik verschrikkelijk! Ik ben absoluut geen fan van Emma Watson en ik vind dat ze in de laatste films veel te weinig de brave boekenwurm is en veel te veel een wannabe-babe .
Lupin was ook helemaal anders dan ik me hem had voorgesteld. Maar al bij al is de vertolking van David Thewlis niet slecht, en heb ik er vrede mee gevonden.
Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl |
_________________ Color your life: visit my LJ |
|
  |
 |
Lily_Evans
3e jaars

Verdiend:
58 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 05, 2008 16:09 |
 |
*steekt hand op*
goderich potter schreef: | Harry
In deel 1 was hij net als boek rustig enzo.
in deel 5,6 en 7 agresief, maar van 6 en 7 kan ik nog niet weten. |
Dat komt ook omdat Harry in de puberteit zit. De meeste (er zijn altijd uitzonderingen) veranderen heel erg in de puberteit. De hormonen gieren door je lijf en laten je niet met rust. Ik denk dat dit is waarom Harry zo "agressief" doet. (geen correct nederlands, ik weet het.)
Om ook nog even iets nuttigs toe te voegen:
In deel 1 en 2 vind ik Emma Watson echt geweldig. Later, als ze dat gladde haar krijgt, echt niet meer. Dan vind ik haar eigenlijk te "knap" voor Hermelien. Er word niet gezegd dat Hermelien lelijk is, maar in mijn fantasie was ze echt niet knap hoor. Wel werd er dus gezegd dat ze altijd van dat warrige haar had. (deel 4) En dan nu opeens niet meer. Erg jammer.
Voor de rest vind ik iedereen goed gecast. Mijn favo blijft toch Tom Felton. (ook mag Evanna Lynch wel weer terugkruipen in mijn fantasie.)
Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl |
|
|
  |
 |
|