Auteur |
Bericht |
Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
230 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 22, 2007 11:20 |
 |
Ik heb wel een beugel ja al héél lang. Hij is er wel al uit geweest maar door een of andere fout van de orthodontist was het nog steeds niet goed en moest ik weer een nieuwe -_-' (stom mens). Nu loop ik zowat de helft van m'n leven al met een beugel  |
|
|
  |
 |
watsonette
6e jaars

Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 22, 2007 12:02 |
 |
Bij mij twijfelen ze dus of ik een beugel moet..
Zelf wilde ik er altijd een, omdat ik boven tussen mn voortanden enzo spleetjes heb, en dat vind ik niet echt een leuk gezicht en ik heb een klein beetje overbeet, mn tanden onder staan goed.. alleen boven niet.
Ik vind het niet erg als ik een slotjes beugel krijg, maar een buiten boord beugel hoef ik echt niet =_= |
_________________ Ravenclaw <3
Can You Dance Like a hipogriff?
Check mn Crea's =) , HP5 Spoilers! |
|
  |
 |
_hp-gek_
1e jaars

Verdiend:
179 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 23, 2007 16:35 |
 |
watsonette schreef: | Bij mij twijfelen ze dus of ik een beugel moet..
Zelf wilde ik er altijd een, omdat ik boven tussen mn voortanden enzo spleetjes heb, en dat vind ik niet echt een leuk gezicht en ik heb een klein beetje overbeet, mn tanden onder staan goed.. alleen boven niet.
Ik vind het niet erg als ik een slotjes beugel krijg, maar een buiten boord beugel hoef ik echt niet =_= |
Ik heb précies wat jij hebt. En laatst is mij dus verteld dat ik wél een beugel moet. Dus moet ik morgen naar de ortho om (misschien) mijn beugel te halen. Ik vind zelf wel dat het beter zou zijn als ik af was van die spleetjes, maar ik wil het wel houden bij slotjes  |
_________________ baby I will wait for you
Cause I don't know what else I can do
Don't tell me I ran out of time
If it takes the rest of my life
Baby I will wait for you
.... |
|
  |
 |
Strongest Wizard
6e jaars

Verdiend:
15 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 25, 2007 17:51 |
 |
watsonette schreef: |
Een buitenboord beugel is misschien wel beter. Slotjes kan je niet zo 1 2 3 eruit halen als je naar school moet. Een buitenboordbeugel is meestal alleen voor 's Avonds als je gaat slapen.  |
_________________ Why so serious son? Comes at me with the knife... WHY SO SERIOUS? Sticks the blade in my mouth... LETS PUT A SMILE ON THAT FACE! |
|
  |
 |
rooieke
4e jaars

Verdiend:
1496 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 25, 2007 17:56 |
 |
ik heb voor 7 weken een beugel gehad alleen dan iets erger dan jullie beugels. Mijn beugels zijn geplaatst naar een kaakoperatie en zaten aan elke kant met 3 elastiekjes vast waardoor ik mijn tanden niet van elkaar af kreeg. Nu ben ik er vanaf en het heeft ok maar 7 weken geduurd maar dat vond ik al erg genoeg pfff. |
_________________ een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. |
|
  |
 |
Blijerd
Happy to kill

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 25, 2007 18:05 |
 |
rooieke schreef: | ik heb voor 7 weken een beugel gehad alleen dan iets erger dan jullie beugels. Mijn beugels zijn geplaatst naar een kaakoperatie en zaten aan elke kant met 3 elastiekjes vast waardoor ik mijn tanden niet van elkaar af kreeg. Nu ben ik er vanaf en het heeft ok maar 7 weken geduurd maar dat vond ik al erg genoeg pfff. |
En ik mag juist geen kaakoperatie voordat k eerst 2 jaar lang beugels gedragen heb. Maar ik wil het zó graag! Ik ben mijn overbeet zó zat! Ik had eindelijk de beslissing genomen om me te laten opereren, kom ik daar, krijg ik dát te horen. Nou, ik heb nog nooit zo hard moeten huilen. Want als er een ding is wat ik niet wil, is het nog langer met beugels lopen. Ik werd er letterlijk ziek van. |
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld! |
|
  |
 |
rooieke
4e jaars

Verdiend:
1496 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 26, 2007 19:50 |
 |
Blijerd schreef: | rooieke schreef: | ik heb voor 7 weken een beugel gehad alleen dan iets erger dan jullie beugels. Mijn beugels zijn geplaatst naar een kaakoperatie en zaten aan elke kant met 3 elastiekjes vast waardoor ik mijn tanden niet van elkaar af kreeg. Nu ben ik er vanaf en het heeft ok maar 7 weken geduurd maar dat vond ik al erg genoeg pfff. |
En ik mag juist geen kaakoperatie voordat k eerst 2 jaar lang beugels gedragen heb. Maar ik wil het zó graag! Ik ben mijn overbeet zó zat! Ik had eindelijk de beslissing genomen om me te laten opereren, kom ik daar, krijg ik dát te horen. Nou, ik heb nog nooit zo hard moeten huilen. Want als er een ding is wat ik niet wil, is het nog langer met beugels lopen. Ik werd er letterlijk ziek van. |
nou ik heb de kaakoperatie niet gehad omdat ik overbite heb maar omdat ik 11 maanden terug ongeveer een ongeluk heb gehad en me tanden dus niet mee rop elkaar paste. rechts wel maar links niet. me kaken oaste niet meer op elkaar. dus hebben ze mijn bovenkaken gebroken en goed gezet. nou kan je vertellen het is echt waar geen pretje. maar zodra je er vanaf bent zeg maar dan ben je wel super blij als het dan allemaal goed is gegaan. Ik hoop dat je nog geholpen wordt. |
_________________ een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. |
|
  |
 |
~Hermelien~
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 21, 2007 15:35 |
 |
Ik heb al meer dan een jaar blokjes, en ik word er echt vervelend van. Elke maand naar de orthodontist, dan is er vertraging, en nadien heb ik altijd keiveel pijn aan mijn tanden. Hopelijk mag hij er binnenkort eindelijk eens uit... |
|
|
  |
 |
miss louise
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
178 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 22, 2007 14:51 |
 |
Ik had eerst alleen slotjes op mijn ondertanden. Maar omdat ik een overbeet had en ik (volgens mijn orthodontist) heel makkelijk mijn slotjes eraf zou bijten moest ik een of ander plaatje op mijn gehemelte in. Echt ontzettend vervelend. Ik ging er helemaal van slissen als een of andere gestoorde sisseltong en ik heb hem na een maand dragen ook niet meer in gedaan XD. Moest ook nog eens een buitenboord 24 uur per dag dragen. Dat vertikte ik gewoon dus ik dee hem alleen 's nachts in. En elke keer als ik bij de ortho kwam zei die gast: 'Oooh wauw! Je overbeet wordt steeds minder!' Uiteindelijk heb ik die buitenboord ook maar twee maanden gehad, omdat het allemaal zo snel ging. Nu heb ik op mijn boventanden ook nog slotjes gekregen, en over een paar maanden mag het er eindelijk uit! (Kan ik eindelijk weer lachen op foto's. Het ziet er namelijk echt niet uit en nu sta ik er steeds met een chagerijnige kop op.) |
_________________ Honden hebben een baas, katten hebben personeel |
|
  |
 |
Abraxas
3e jaars

Verdiend:
115 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 22, 2007 17:08 |
 |
ik heb nu een beugel en ik snap niet echt waarom iedereen er zo'n hekel aan heeft :s, ja het staat misschien raar een bek vol ijzer maar je heb er helemaal geen last van behalve dan als ze nieuw draadje in zetten en strakker zetten maar dat is ook na 1 dag al weer weg :s
Begin volgend jaar ergens in Januari mag mijn beugel er uit en dan krijg ik een draadje achter mijn vorste tanden en die zal ik ook lang in moeten hebben.
maja geen hekel aan ^^ |
|
|
  |
 |
Frie
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
708 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 22, 2007 17:46 |
 |
Ik heb een beugel gehad 3 jaar lang! Nu zijn mijn 'blokjes' er sinds enkele maanden af en ik ben echt super blij nu met mijn gebit Ik moet nu wel nog een nachtbeugel dragen, maar dat moet normaal na een tijd ook niet meer. |
_________________ I'm gonna miss you HPF <3
It stops here, but you're in my heart forever! |
|
  |
 |
xMartine.
Master of the Cows

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 22, 2007 18:07 |
 |
Ik heb zelf ook 2 jaar een beugel gehad, en ik ben er blij mee. Mijn tanden staan nu helemaal goed, eerst had ik een voortand die altijd minstens een halve cm naar vorenstond, en dat is nu helemaal weg. Oke, hij staat nog een piepklein beetje naar voren, maar dat zie je pas als ik het zeg.
Beugels zijn af en toe best irritant ja. Daar heb je gelijk in. Meestal kon ik 2/3 dagen niets meer fatsoenlijk eten, maar het is het allemaal waard geweest.
Ook als je twijfelt, zou ik een beugel nemen als ik jou was. Mijn vader heeft vroeger geen beugel gehad, omdat het toen niet nodig had, en zijn tanden staan niet echt heel mooi nu. In tegenstelling tot mijn moeders tanden, die staan nu allemaal goed omdat ze een beugel heeft gehad.  |
  |
 |
Tops<3
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
633 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 22, 2007 20:00 |
 |
Ik ben blij mede te delen dat mijn beugel er in MAART uit mag, na twee en half jaar beugelen is het einde EINDELIJK in zicht, ik ben heel erg blij. Veel mensen zeggen dat ik een leuke lach heb, alleen nu met die beugel, ziet het er een stuk minder leuk uit. Dus ik hoop dat het heel erg mee gaat vallen en dat het er gewoon goed uit ziet. Je tanden tekenen toch een deel van je gezicht, ookal waren die van mij niet zo scheef  |
 |
Lisette.
Dreuzel

Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 06, 2008 19:05 |
 |
Mijn (slotjes)beugel is er alweer 5 jaar uit.
En ik houuu van mijn rechte tandjes!!  |
|
|
  |
 |
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 16, 2008 19:10 |
 |
Lisette. schreef: | Mijn (slotjes)beugel is er alweer 5 jaar uit.
En ik houuu van mijn rechte tandjes!!  |
Ik ben ook erg blij met mijn rechte tanden
Ik heb vanaf 7 jaar [de eerste dag na m'n verjaardag -.-] tot 14 jaar (ja, dat is 7 jaar) met beugels rondgelopen. Ik heb ze allemaal gehad; van zo'n bitje, tot een buitenboordbeugel (ook op de dag. Ik had zo'n band in m'n nek), van slotjes tot plastic bitjes in de nacht. Nu heb ik 16 en ik ben zo blij dat m'n tanden zo staan. Ik heb er lang mee rond gelopen, maar het heeft zeker wel effect gehad; al moet ik misschien weer iets op m'n tanden krijgen, omdat m'n ene hoektand beneden scheef gaat groeien...
Maarja, het hoort erbij. Ik heb alles voor een goed gebit over. Er werd wel gezegd dat ik heel jong was; maar het moest. Mijn overbeet was zo groot, dat als ik bv. m'n mond zou stoten; dan zouden m'n tanden eruit vallen. En dat is letterlijk gezegd.. Dus het was wel nodig ja ^^ Bovendien heb ik een hele kleine kaak, dus ik had geen ruimte beneden voor mijn hoektanden. Dat hebben ze helemaal op moeten rekken, zodat het er tussen paste. |
_________________ Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller |
|
  |
 |
|