Auteur |
Bericht |
AnoukxTokiohotel
Dreuzel
Verdiend:
61 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 29, 2008 16:26 |
|
Ik heb een fan-dieptepunt =')
Ik luister het niet meer, En het intresseert me ook niet meer xD
Maar na 14 juni veranderd dat wel weer, -hoop ik =S-
En wie denkt dat wij -wij als tokio hotel fans- Th ROCK vinden, heeft het mis, ik vind het écht geen rock, misschien denken andere Th fans er wel anders over, maar ik weet wél wat rock is...
En dat is niet hun softe Zimmer 483 album |
_________________ <3 14.10.07
<3 04.11.07
<3 04.03.08 |
|
|
|
Fiore
1e jaars
Verdiend:
67 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 31, 2008 17:47 |
|
Ik ben wel erg fan van Tokio Hotel. Toen ik ze voor de eerste keer in een of ander tijdschrift zag, vond ik het eerst helemaal niets, omdat ze zich toch anders kleden en er anders uitzien dan de meeste mensen. Later, toen ik wat muziek hoorde, was ik niet meteen fan, maar toen ik het wat vaker hoorde, werd ik het toch wel. Ik ga daarom ook op 14 juni met een vriendin. Ik vind wel dat sommige fans erg overdreven reageren op Tokio Hotel; mensen die zelfmoord plegen omdat ze nooit wat met Bill kunnen krijgen, vind ik wel erg ver gaan. Daar wil ik ook absoluut niet mee geassocieerd worden, ik ben geen extreme fan.
Nog een ander leuk nieuwtje: Bill had een heel ander kapsel tijdens de Comet uitreiking. Ik zoek even naar foto's of filmpjes, maar waarschijnlijk kunnen jullie het ook wel vinden als jullie op 'Comet 2008' zoeken . Ik vind het hem persoonlijk veel beter staan dan zijn ''egelkuif'' x'D |
|
|
|
|
Josse
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 31, 2008 20:34 |
|
On ja dat Comet-kapsel is heel leuk. <3 Ik hoop dat hij het 14 juni ook zo doet! [a]
Ik ben trouwens ook een beetje op dezelfde manier fan geworden. xD Achteraf bleek het toch wel leuke muziek, ondanks dat ze er op zijn minst typisch uit zien.
O trouwens, in oktober komt de nieuwe CD uit! Volgens geruchten zou ie "Nächtelang" gaan heten. Ik hoop dat het een mooie cd wordt, met goede ruige nummers, niet te soft. ^^' |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
|
|
AnoukxTokiohotel
Dreuzel
Verdiend:
61 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 01, 2008 14:35 |
|
OMG, dat klinkt niet echt ruig toch?
Als het soft word, ga ik officieel alle posters vn mijn muur trekken, -en dat zijn er niet zo'n beetje xD-
En zijn kapsel vond ik niet mooi, té Michel Jackson.. |
_________________ <3 14.10.07
<3 04.11.07
<3 04.03.08 |
|
|
|
Furore_
Dreuzel
Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 06, 2008 11:01 |
|
Hihi, ik heb een enorme th-obsessie gehad!
Echt niet normaal, maar nu ben ik er van af, en gelukkig ook van mij Bill-crush fase. Nou ben ik geen fan weer, maar ook geen hater.
En Bill's nieuwe haar is lief, maar hij is wel gaaaaay x'D |
|
|
|
|
Helen
Minister van Toverkunst
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 06, 2008 11:07 |
|
Uhm .. waarom denk je dat hij Gay is?
Nergens staat dat dacht ik.
Ok, hij ziet er vind ik vrouwelijk uit maar dat wil niet zeggen dat hij gay is.
Ik ben echt geen TH fan maar ik vind het een beetje een rare opmerking.
Misschien dat hij het wel is hoor. Ik lees eigenlijk niks over TH maar voor mij is wat jij net zei een loze opmerking. |
|
Josse
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 15, 2008 15:09 |
|
Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay
Ik ben gister hoogstpersoonlijk naar het concert van Tokio Hotel geweest en ik kan nu voor ééns en voor altijd een aantal stellingen ontkrachten. : D
x Fans van Tokio Hotel zijn allemaal 13-jarige meisjes die denken dat ze emo zijn.
Dat is dus gewoon niet waar. :') De meesten zijn echt héél lief en vrolijk en ze doen aardig tegen iedereen in de rij en bij het concert. Okay, er waren hele jonge kinderen en ook veel emo's, maar de meesten zijn toch tussen de 15 en de 24 jaar oud en heel zelfbewust.
x De fans vallen flauw als ze Bill zien.
Ergens is dat wel waar. :') Alleen al waar wij stonden (2e vak, vooraan) zijn er tijdens het concert vier meisjes onwel geworden. : O Van te voren gingen ze bij het podium ook vochtige sponsjes en water uitdelen. :')
x Fans gaan huilen als ze Bill zien.
Ja, tijdens het concert gingen er wel een aantal mensen huilen. Toen Bill het liedje "Spring Nicht" aankondigde hield ik het ook niet droog.
"Als je ernstig ziek bent, lijkt het soms alsof alles geen zin meer heeft. Dan wil je alleen nog maar vluchten. Maar blijf vechten, voor jezelf. Voor morgen. Voor je dromen. Spring nicht."
Hij geeft je het gevoel dat hij het tegen jou heeft, dat ráákt je gewoon.
x Tokio Hotel is alleen goed in de opnamestudio, live zijn ze niet goed.
Helemaal níet waar! Ik vind ze live veeeeeel beter dan op de cd, ze hebben echt contact met het publiek en met de muziek en dat komt over. Ik kon alleen maar genieten van de muziek en de zang toen ik daar stond, het komt allemaal heel compleet over.
x Tokio Hotel is jong en onervaren.
Ja. Tokio Hotel is een hele jonge band. En meerdere keren tijdens het concert zag je de bandleden in ongeloof hun hoofd schudden. Maar dat is ook de charme van de band, ze geven alles voor de fans omdat ze ook alles van de fans krijgen. Bands als de Red Hot Chili Peppers spelen tijdens een concert veel meer een bepaald programma af, het komt niet persoonlijk over.
Men. Het concert was gewoon heerlijk, alleen al het wachten was helft van de lol. xD |
MiYuvi ♥ |
|
|
|
DoubleD
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 15, 2008 16:29 |
|
@Josse: Leuk dat je het leuk hebt gehad. ^^ En dat van het huilen, ik denk ook dat ik ga huilen als ik een artiest zie die ik heel graag wil zien. [a]
Maar goed. Wat ik dus wilde weten eigenlijk.
Heel veel Tokio Hotel fans overdrijven zo. Vind ik.
En waarom gaan veel van de fans half Duits praten? |
|
Josse
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 15, 2008 17:39 |
|
Nou dat is vrij logisch. :')
Tokio Hotel kon alijd geen goed Engels, laat staan een andere buitenlandse taal.
Als je dan wilt dat Bill toch begrijpt dat je een kind van hem wilt, moet je dat wel in het Duits zeggen. XD
Ondertussen kunnen alle bandleden wel gewoon Engels, maar het is er een beetje in gebleven. Bovendien is het ook een tegemoetkoming aan de band, zij doen zo veel voor jou. Als jij dan Duits (probeert te) spre(e)k(en)t, laat je zien dat je ook de songteksten begrijpt in het Duits, wat natuurlijk wel een handige bijkomstigheid is als je fan bent van een band. xD |
MiYuvi ♥ |
|
|
|
BeeGee Kenobi
The Lost Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 15, 2008 17:49 |
|
Helen schreef: | Uhm .. waarom denk je dat hij Gay is?
Misschien dat hij het wel is hoor. Ik lees eigenlijk niks over TH maar voor mij is wat jij net zei een loze opmerking. |
Gay betekend ook blij/vrolijk of iets in die trant....daarnaast wordt het woord vaak gebruikt om aan te geven dat iemand goed overweg kan met zijn vrouwelijke kant..volgens mij werd dat hier bedoeld... |
Editors @ Lowlands 2008..best experience ever! |
|
|
|
Helen
Minister van Toverkunst
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 15, 2008 18:06 |
|
BeeGee Kenobi schreef: | Helen schreef: | Uhm .. waarom denk je dat hij Gay is?
Gay betekend ook blij/vrolijk of iets in die trant....daarnaast wordt het woord vaak gebruikt om aan te geven dat iemand goed overweg kan met zijn vrouwelijke kant..volgens mij werd dat hier bedoeld... |
Ik weet wat gay is. Maar het kwam mij over als dat hij homo zou zijn. Ik zag niks staan wat op mij over zou komen als dat hij vrolijk zou zijn. Ok, hij kan best vrolijk en blij zijn maar dat las ik niet in het stukje. |
|
DoubleD
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 15, 2008 19:23 |
|
Josse schreef: | Nou dat is vrij logisch. :')
Tokio Hotel kon alijd geen goed Engels, laat staan een andere buitenlandse taal.
Als je dan wilt dat Bill toch begrijpt dat je een kind van hem wilt, moet je dat wel in het Duits zeggen. XD
Ondertussen kunnen alle bandleden wel gewoon Engels, maar het is er een beetje in gebleven. Bovendien is het ook een tegemoetkoming aan de band, zij doen zo veel voor jou. Als jij dan Duits (probeert te) spre(e)k(en)t, laat je zien dat je ook de songteksten begrijpt in het Duits, wat natuurlijk wel een handige bijkomstigheid is als je fan bent van een band. xD |
Naah, ik bedoelde meer dat sommige fans Duits op hun schoolboeken gaan zetten, gaan praten tegen vriendinnen en in hun MSN-naam gaan zetten.
Als het Engels is kan ik het nog wel begrijpen. Dat is een wereldtaal. Maar Duits is niet echt een taal die hele veel mensen spreken. Misschien in het westen van Europa, maar daar houd het ook mee op. |
|
BeeGee Kenobi
The Lost Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 15, 2008 19:40 |
|
Helen schreef: | BeeGee Kenobi schreef: | Helen schreef: | Uhm .. waarom denk je dat hij Gay is?
Ik weet wat gay is. Maar het kwam mij over als dat hij homo zou zijn. Ik zag niks staan wat op mij over zou komen als dat hij vrolijk zou zijn. Ok, hij kan best vrolijk en blij zijn maar dat las ik niet in het stukje. |
Lees het tweede stukje. Het woord gay wordt op die manier vaker door mensen gebruikt....daarnaast ben je met het vorige bericht aan het flamen. |
Editors @ Lowlands 2008..best experience ever! |
|
|
|
noisecontrollers
1e jaars
Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 21, 2008 21:31 |
|
ik vind tokio hotel echt slecht, ik vind het muziek dat ze maken echt heel slecht en ik vind ze er ook allemaal apert uitzien(op een slechte manier). ik ken heel veel mensen die hun goed vinden maar dan hoor ik ook alleen : ''die tom is echt zo lekker, ik wou dat ik hem had'' enz. volgens mij vind de helft van de ''fans'' hun muziek niet eens goed maar vinden ze dat die duitsers lekker zijn. mijn mening is dus: tokio hotel-slecht |
_________________ I'll be there for you when the rains start to poor, I'll be there for you like the way i was before, I'll be there for you cause you're there for me to. |
|
|
|
harrietje
Dreuzel
Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 22, 2008 10:42 |
|
Ik vind de muziek niet echt mijn ding, maar dat is ieders zijn smaak. Ik ben meer gericht naar de r&b/ rap muziek wat totaal geen t.h. is. |
|
|
|
|
|
|