Auteur |
Bericht |
Charlie
Oceanic 815 Survivor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 17, 2008 17:06 |
|
38. Het Gouden Ei
Geen link van te vinden op MovieMeter, dus dat zegt al genoeg xD. Het was een oude film, gebasseerd op het gelijknamige boek van Tim Krabbé. Eerst het boek gelezen en daarna gezamelijk in de les Nederlands bekeken. Slechte film. Kon me helemaal niet boeien, terwijl het boek dat juist wel heeft gedaan. Heeft ook te maken met het feit dat het een oude film was, maar je hebt ook oude films die gewoon mooi zijn en deze was dat niet. Sommige scenes zijn op een onlogische volgorde gezet, wat bij het boek dus anders was. Ze hadden zich nauwer aan het boek moeten houden. (1.5)
39. Verlengd Weekend
Wauw, in het begin vond ik deze maar niets, maar uiteindelijk blijkt deze film dan toch niet slecht te zijn. Integendeel, ik vond 'm eigenlijk best wel goed. Qua beeld zat het ook goed en acteerprestaties ook en het plot was op zich ook wel mooi bedacht. Ja, ik vond het best een goeie, deze Vlaamse. (3.7) |
|
|
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 18, 2008 18:38 |
|
Twilight
Jup, I liked it! I loved it. Hij was boven mijn verwachting en ik heb echt zo erg genoten. Behalve Carlisle zien ze er allemaal uit zoals ik wel verwacht had. Vond hem lekker spannend en leuk en gewoon super <3 Yus, I am a Twilight fan
Brother Bear 2
Ow, die wil ik echt op DVD hebben, hoor! : O Ik vond hem echt heel mooi. Ik vind deel 1 ook al zo geweldig. De liedjes, de fantasie en ik houd sowieso wel van dierenverhalen. Dit was ook weer een erg sterk vehaal met leuke humormomentjes. Zo nu en dan erg zielig.
Pocahontas
Ik had 'm nog nooit gezien en vond hem best leuk. Niet spectaculair ofzo. Ik vond de animatie erg vierkant, maar het verhaal was wel leuk =D |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
|
|
Manouk
Griffoendor Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 18, 2008 20:37 |
|
Das Leben der Anderen
Ik kan op zich wel begrijpen dat hij een Oscar heeft.. Maar toch was ik er niet weg van. Maar de laatste zin is prachtig (:
The Other Boleyn Girl
Wauw. Echt. Supermooi, heel goed en sterk geacteerd. Ik had de trailer al gezien en die is al ontzettend goed, maar de film is helemaal geweldig. Ik wil hem echt op dvd nu oO
'Because she's my sister and therefor one half of me.' |
|
Amtjah
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
249 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 18, 2008 21:27 |
|
|
|
|
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 20, 2008 12:14 |
|
Spider-Man
Ja, ik vond het wel een erg leuke film eigenlijk. Lekker spannend en ja... hij trok me wel. Eerst totaal niet, maar ik wilde hem toch graag zien en nu heb ik er spijt van dat ik hem niet eerder zag. Ik ben nooit zo van de Batman, Superman, Catwomen gedoe, maar Spider-Man vind ik wel degelijk cool! =D (al ben ik bang voor spinnen en heb ik gegruweld bij de bijt x'D)
Die Hard 4.0
Geweldige film, beetje (heel erg) over de top en het stoort me totaal niet x'D Bruce Willis deed het weer goed en Justin Long was echt super geweldig! =D De humor was ook leuk, alleen wat minder dan de vorige delen vind ik. Hij kan voor mij het fantastische eerste deel nog steeds niet van zijn plaats stoten, maar staat wel op de gedeelde 2e plaats samen met Die Hard with a vengeance =D |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
|
|
Charlie
Oceanic 815 Survivor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 22, 2008 18:59 |
|
Jeej, dan toch nog de 40 xD. *kijkt teveel serie's*
40. Thr3e
Omgz. Ik had een filmidee en deze komt gewoon fokking hard in de buurt dat ik mag bye bye zeggen tegen m'n idee xD. Ahwat, ik vond het wel één van de betere films die ik de laatste tijd heb gezien, lekker vermakelijk en een goed plot. Acteerwerk kon wat beter en de gaten zijn er nu éénmaal overduidelijk, dus dat is een beetje jammer. Ah, ik heb er wel van genoten. (3.8) |
|
|
Amtjah
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
249 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 24, 2008 2:48 |
|
50. Holiday in Handcuffs
51. The twelve days of Christmas Eve
50. Holday in Handcuffs: Een film die vanavond op tv was. xD Het ging over een vrouw die een man kidnapt om aan haar familie voor te stellen als haar vriend. En blabla. Natuurlijk eindigt de film af zoals je kon voorspellen xD
51. The Twelve days of christmas eve: Nog een film van tv. Een succesvolle man op zakenvlak die de kans krijgt om zijn Kerstavond opnieuw te doen tot hij het goed doet. Hier krijgt hij 12 kansen voor. Ook weer een voorspelbaar verloop van de film en voorspelbaar eind. |
_________________ Nothing will be the same
after november the 26 |
|
|
|
Charlie
Oceanic 815 Survivor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 24, 2008 15:10 |
|
41. Mon fils ŕ moi
Tjee, wat een film zeg. En dat is negatief bedoeld. Ik vond 'm nogal heel erg onrealistisch, het is beeld van rond deze tijd dat wordt opgeroepen en ik kan me niet voorstellen dat het echt zo gebeurd in Frankrijk. Oke, ja, een minimiere versie misschien ofzo, maar het was er een klein beetje over, een klein beetje ook heel erg saai en de acteerprestaties waren ook niet helemaal wat ze zouden moeten zijn. Ik had een leuke Franse film verwacht, maar dat is het niet geworden. Ik geef 'm een twee voor het jongetje, dat wel leuk acteerde. (2.0) |
|
|
Pieper
Grote Zaal Hoofdmonitor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 25, 2008 8:58 |
|
100!
Pieper schreef: | - Skeleton key (7)
- Freddy vs Jason (2,5)
- The excorcist (5)
- I Do they don’t (4,5)
- Sliding doors (5)
- The 40 year old virgin (5,5)
- War of the worlds (3)
- Heartbreakers (7,5)
- Ice Princess (7)
- The Order (6)
- Juno (9)
- The Sisterhood of the Traveling Pants (5)
- Bring It On: All or Nothing (6,5)
- American Pie Presents Band Camp (1,5)
- Closer (4)
- Murder in Greenwich(4,5)
- She's the one (3)
- Monster-in-law (6)
- To be Fat like me (6,5)
- Just Like Heaven (7)
- Duplex (5)
- Vermist (6,5)
- Waterborne (6)
- Lucky 7 (6)
- Crossroads: A Story of Forgiveness (4)
- Buying the Cow (5,5)
- Prime (7,5)
- The Russell Girl (4)
- Poison Ivy (1,5)
- The Shining ( 8 )
- Bewitched (7)
- The Omen (6)
- Crimes of Fashion (4)
- Cake (4)
- The Mist ( 8 )
- Madagascar (5,5)
- Wisegal (7)
- Selling Innocence (5)
- What a girl Wants (5)
- Wallace & Gromit in The Curse of the Were-Rabbit (6,5)
- What Dreams may Come(7)
- First Daughter (3)
- Speak (3)
- What Happens in Vegas... (5)
- Showtime (7)
- The Challenge (5)
- The new guy (7)
- Crash (7,5)
- X-Men: The Last Stand (7,5)
- My Big Fat Greek Wedding(6)
- The Happening (7)
- The Cave (5,5)
- White Oleander (6)
- Koko Flanel (6)
- A Knight in Camelot (4)
- Coupe de Ville (7)
- Beauty Shop (5)
- Risky Business (5,5)
- Anger Management (7)
- Pluk van de Petteflet (2)
- Hancock (7)
- De zaak Alzheimer (5)
- The Dark Knight (8,5)
- Charlie and the Chocolate Factory (6)
- Shrek the Third (7)
- Back to the Future (8 )
- Back to the Future part II (7,5)
- Back to the Future part III (7)
- House of Wax (6)
- Chasing Liberty (6)
- Meet Dave (5)
- Corpse Bride (6)
- Cheaper By the Dozen (3,5)
- Little Miss Sunshine (8 )
- Mean Creek (7)
- Hellboy (6)
- Hard Candy ( 8 )
- Over the Hedge (5,5)
- Rumpelstilzchen (6)
- American Dreamz (5,5)
- Frank McKlusky, C.I. (2)
- Ice Age: The Meltdown (5,5)
- Dirty Dancing (6)
- Reservoir Dogs ( 8 )
- Brokeback Mountain (6,5)
- Million Dollar Baby (7,5)
- Deception (2)
- Flubber (3)
- The Pacifier (4,5)
- Desu Nôto (8,5)
- Camp Rock (3)
- White Noise (5)
- Last Holiday (6,5)
- My Best friends Girl (6,5)
- Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain (9)
- Loft (7,5)
- Twitches (5)
- Interstate 60: Episodes of the Road (6)
- Twitches too (5)
- Saw ( 8 )
|
Saw
Wat een goede film! Spannend en de puzzelstukjes vallen langzaam juist
in elkaar.
Ergens wil ik ook wel de vervolgen zien, maar langs de andere kant denk ik dat die niet zo goed zullen zijn. |
|
|
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 25, 2008 11:53 |
|
Casanova
Deze film bewijst nog maar een keer wat een goede acteur Heath Ledger was. Sienna Miller en Jeremy Irons waren ook erg goed. Daarnaast waren er prachtige beelden van Venetië te zien. Minpunten? Ja, die zijn er natuurlijk ook. Op bepaalde momenten was de film behoorlijk flauw en voorspelbaar.
The Lord of the Rings: The Two Towers
Net zo goed als The Fellowship of the Ring en misschien zelfs nog wel beter. De film was visueel verpletterend, uitermate spannend en meeslepend. Natuurlijk was het acteerwerk opnieuw erg overtuigend. |
|
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 27, 2008 22:46 |
|
Stolen Miracle:
Ja, was zomaar een ongepland tussendoortje. Best aardige drama-film. Niet super speciaal ofzo, maar voor een keertje was hij best leuk Ook best zielig en ook wel grappig.
Corpse Bride:
Whaha x'D Omg, wat een animatie. Die onderkinnen zijn echt erg. Ik vond het dan ook niet altijd super mooi, om eerlijk te zijn. Viktor en Emily enzo wel, maar serieus... die onderkinnen =O
Verder een leuk verhaal, maar sommige liedjes vond ik wat minder leuk. Maar ja, het is dan ook best een kinderfilm hea
Ik denk dat ik deze film wel een keer op DVD ga halen, gewoon omdat het een prachtige film is, met een lekker sfeertje en goede muziek. En Johnny's pretty voice natuurlijk =D
Shrek:
DEZE FILM MAAKTE ROBIN HOOD BELACHELIJK D<
Net gezien, had er iets meer van verwacht. Over het algemeen was het ene hele leuke film. Heb dan ook wel moeten lachen, maar toch... had ietsje meer verwacht.
Ik vond het afzeiken van de disney-figuren ook een beetje saai worden XD Want ik houd nou eenmaal van disney. Ik had ook een totaaaaal andere film verwacht, dus misschien ligt het daaraan. Maar ik wil zeker deel 2 en 3 ook zien. |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
|
|
Manouk
Griffoendor Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 30, 2008 19:39 |
|
The Nightmare Before Christmas
Well.. Ik ben blij dat ik hem gezien heb, maar ik ben er niet echt weg van. Fijne Tim Burton film, dat wel, maar ik hoef hem niet nog 100 keer te zien ofzo. Ik kon wel lachen om 'Sandy Claws' xD
Good Luck Chuck
Hilarisch xD Ik heb ontzettend gelachen. De film gaat over Charlie, die als hij een jaar of 10 is een meisje op school beledigd waardoor ze een vloek over hem uitspreekt. Hierdoor vindt elke vrouw die het met hem gedaan heeft haar ware liefde in de eerste man die ze na hem gaat daten. Charlie heeft hier helemaal geen problemen mee: totdat hij Cam ontmoet en verliefd wordt. Hij is heel leuk en de pinguins zijn zo schattig :D |
|
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 31, 2008 17:47 |
|
Ik hoopte echt dat ik voor het einde van HPF de magische grens van honderd films zou halen. Maar helaas, de teller blijft op negentig steken.
The Santa Clause 2
Een echte kerstfilm. Wat blijkt uit het verhaal, de happy ending en de humor. Tim Allen vond ik net als in deel één en drie ook weer redelijk qua acteerniveau.
Bedtime Stories
Leuuuk! Goed bedacht en uitgewerkt verhaal. Daarnaast was de film erg betoverend en waren er genoeg momenten waarop je moest lachen. Ja, Adem Sandler en de rest van de cast waren ook goed. |
|
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 31, 2008 21:10 |
|
Meeeeen, helaas, ik heb het niet gered. Ik ben gekomen op 97. Volgend jaar beter
A knight's tale": leuk, niet standaard. Was een soort moderne, middeleeuwse film xD Goed geacteerd en best nog wel spannend. Ja, ik ben blij dat ik deze film heb gekocht! <3 |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
|
|
|
|