Auteur |
Bericht |
edana
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 24, 2006 13:23 |
 |
hihi.. jaa ik ben ook op tv geweest.. wel hele.. 3 seconden.. ..[a]
ik was op een jimevent.. *zo triest*..
en toen mocht ik een vraag aan hem stellen.. samen met nog 10 anderen.. en toen kwam ik op het jeugdjournaal..[a] |
|
|
  |
 |
Wemelin
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 24, 2006 15:21 |
 |
Oh ik was vergeten dat ik misschien nog een keer op tv geweest was... Ik ben vorig jaar in maart naar de halve finale van Idols gegaan en die camera's gaan voor en na de reclame telkens over het publiek heen. Nouja ik zat in het publiek dus het zou kunnen, ik heb mezelf niet gezien... Maargoed dat was opzich best dom. 2 Meisjes voor mij zaten de hele show te flirten met die camera's... Denken ze echt dat dat wordt uitgezonden. -.- Maargoed ik zat helemaal achterin dus ik denk niet dat ik op tv ben geweest... De mensen uit mijn rij (wij dus ook) waren trouwens de mensen die steeds 'Ellen, Ellen, Ellen!' begonnen te roepen toen zij eruit ging (daarvoor dus of course). Iedereen vond ons zeker irri maarja... Who cares. ^^
Het kon trouwens wel dat mijn vriendin op tv geweest was want zij had van de broer van Ellen een spandoek gekregen. Spandoeken worden vaak wel gefilmd... Dus het zou kunnen. |
_________________ "Je bent de trouwe volgeling van Perkamentus, hé Potter?"
"Ja, inderdaad," zei Harry. "Ik ben blij dat dat duidelijk is." |
|
  |
 |
-->innie<--
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 24, 2006 16:16 |
 |
haha ja 2 weken geleden ofzo met nog 4 andere van mijn klas
door de gifwolk bij onze school en toen moest ik een interview houden van wel 5 seconden maar het gaat om het idee he  |
_________________ Buffy: So let me get this straight. You're... Dracula, the guy, the Count?
Dracula: I am.
Buffy: And you're sure this isn't just some fanboy thing?
'Cause I've fought more than a couple pimply, overweight vamps that called themselves Lestat. |
|
  |
 |
S___
2e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 24, 2006 17:28 |
 |
jaa ik moest figuren in een ultra saaie film
iets met Blue birds sky ofzo weet ik t. het was een leuke ervaring, maar alles moest 100x over en ik kreeg maar 12,50 voor de hele dag!
En laatst was ik bij Raymann is laat in beeld  |
_________________ Ron: Well I thought we would be oke once you found that out.
Harry: Who could find that out? It's completly mental. |
|
  |
 |
celtic_me
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
133 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 24, 2006 18:20 |
 |
Haha, toevallig dat ik net nu dt topic moet zien...
Ja, ik ben al op TV geweest, gisteren om precies te zijn. Nogal een grappig verhaal eigenlijk
Een of andere pipo had het in zijn hoofd gekergen om een dreigtelefoon te doen naar de politie, waarin die dus zei dat er tussen half 10 en half 11 gisterenmorgen iets ergs zou gaan gebeuren in een Maasmechelse school. Niemand op school wist er eerst iets van, maar toen kwam de evacuatie, volle paniek alles erop en eraan, maar de leerkrachten waren meer in paniek dan de leerlingen.
Vtm, VRT en TVL waren daar, en de gelukkige leerlingen kregen (eigenlijk onvoorzien en niet de bedoeling) een dagje vrij (maar dat was dus omdat toch al meer dan de helft nar huis was).
ik heb me doodgelachen. Door een bommelding die niet eens waar was, ben ik dus met mijn kop op TV geweest... |
_________________ Seasons come and change
the memories remain
tell me why you left me stranded in the rain
04-10 US5 fanmeet in Essen |
|
  |
 |
Frog Choir
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
66 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 27, 2006 22:53 |
 |
Zo, ik kom morgen als het goed is op tv!
bij X-Factor! MIjn auditie gelukkig NIET, omdat ik der met de pré-jury al deruit lag, maar dat wa sook mar omdat ik als laatste moes en er veels te veel jongen meiden auditie deden.. Maar metd e camerashoots kom ik wel een aantal keer vol in beeld:P Dus, morgen ben ik er niet, ik neem het op:) |
_________________ In love with the Deathly Hallows.. |
|
  |
 |
Magisch-Eendje
5e jaars

Verdiend:
133 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 28, 2006 22:19 |
 |
Ja... Toen ik 10 was mocht ik wat presenteren voor Villa Achterwerk. Mijn moeder heeft het opgenomen en laatst zag ik het terug - zo erg! Ik zag er niet uit en ik had echt een irritante hoge stem... *schaam* XD
Verder ook wel eens kort op het Jeugdjournaal, omdat ik in een musical speelde en daar lieten ze dan beelden van zien. En een keer op AT5 want toen was ik met een vriendinnetje mee naar boomklimles en toen kwamen er mensen en toen moest die gast zijn hoofd zo lang mogelijk in een bak water houden. Geen idee waarom eigenlijk.
De laatste jaren ben ik niet meer op TV gekomen. |
_________________ Shut up! You're being rescued, so stop babbling! You should go cower in the corner, shiver in fear, and scream 'Help! Help! |
|
  |
 |
KNIKKEBEEN
7e jaars

Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 30, 2006 21:36 |
 |
Al vaker trouwens Maar dan alleen op zo'n lokale zender Op TV Limburg (België) dan. Zo bij tvpubliek al een stuk of 6keer en gewoon op TVL nieuws. Laatst ben ik ook nog op tv gekomen op VTM (Belgische zender) met de zogenaamde "Bommelding in Maasmechelen" of "dat er iets ernstig ging gebeuren tussen 9.30u en 10.30u de 23ste oktober." Maar dat was gewoon omdat ze beelden nodig hadden niet geïnterviewd ofzo...
Die dag hebben we wel vrijgehad was leukjes
*miauw* KNIKKEBEEN |
_________________ Read my one-shot
Harry Potter en Het Geheim!
www.harrypotterforum.nl/viewtopic.php?t=26 |
|
  |
 |
Felix Fortana
2e jaars

Verdiend:
43 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 31, 2006 15:20 |
 |
ik 1 keer op karrewiet (ketnet)
met mijn klas wel in het lager.
het was over hoofdoeken toen
het was wel tof mijn juf zei toen van oh tof laten ze maar filmen als het maar niet mijn klas is en het was haar klas echt lollig.
lolz  |
_________________ Ik wou dat ik een traan was, om geboren te worden in je ogen, te leven op je wang en te sterven op je lippen. |
|
  |
 |
Skay
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
356 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 04, 2006 23:07 |
 |
Ja. Onze school stond toen bekend als een school waar veel werd gedaan aan "Lezen". Dus ik ben een paar keer op het nieuws geweest daarover. !Een keer moest ik wat voorlezen en de andere keer was het een intervieuw. En nog wat andere keren alleen in beeld geweest.
En misschien kom ik met kerst op de tv in Ierland. Tijdens het concert van Moya Brennan zijn er wat vragen aan mij en mijn moeder gesteldt. Was heel leuk. |
_________________ Your arrogance and conceit, your selfish disdain for the feelings of others made me realize that-"
*kicks Elizabeth away* "Ofcoarse I'll marry you, my own Mr. darcy!"
Je bent een genie Katara; een zwetend, stinkend genie! ~Taf |
|
  |
 |
Cocokadavra
4e jaars

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 05, 2006 19:42 |
 |
Ik mocht een keer (een jaar of 6 geleden) bij 'de Dag Top 5' op TMF een liedje aankondigen! Het was mn toen favoriete muziekje "5ive" met "If Ya Gettin' Down".. *schaam schaam* Ik kreeg ook nog 2 cd's en een t-shirt! Dat was wel cool! Was wel weird om jezelf op tv te horen.. =P |
_________________ The few details that I found in Sergeant Doakes's file left me grasping for breath: Doakes had a first name! It was Albert - had anyone ever really called him that? Unthinkable. I had assumed his name was Sergeant. |
|
  |
 |
Saartjuh
Dreuzel

Verdiend:
59 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 07, 2006 19:50 |
 |
Mensen! De datum van 'De Jeugd Van Tegenwoordig' (kostschool in de jaren 50 waaraan ik meegedaan heb...remember?) is 9 november om 21.10 u op VT4 .Dus allen kijken  |
_________________ I'm a GRIFFOENDOR...
...and I love it!!!!
DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG!! |
|
  |
 |
eva(nna)
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
147 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 07, 2006 20:45 |
 |
ik met pennezakkenrock toen ik juist met een kabelbaan naar beneden ging
ik heb ook eens op reclame van de lilse bergen geweest
en toen ik kinderschepene was van ons dorp
een kklein interviewtje |
|
|
  |
 |
*_eOwyn_*
4e jaars

Verdiend:
215 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 25, 2006 16:45 |
 |
ik wel op tv rijnmond
was niet heel bijzonder
ik liep in een helloween optocht
en toen filmde ze mij en mijn vriendin |
_________________ I tought this love was real
That You and I we're meant to be
Like the sun and moon, the stars and the sea
But we lost again
The dream of you and me and all we could be
|
|
  |
 |
Caleb
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 17, 2007 21:23 |
 |
Ja, bij ons op school hebben ze laatst een ZEMBLA aflevering gemaakt. Zelf ben ik weinig in beeld geweest, want mij maakt dat cameragedoe allemaal niet zo veel uit. Ik vond dat de aflevering helemaal geen goed beeld van onze school gaf. En niet alles is volgens de afspraken verlopen.
Er zijn in november scholierenverkiezingen geweest. De vara vroeg onze school of ze daar mochten komen filmen om te kijken wat de scholieren nu eigenlijk van de uitslag van de scholierenverkiezingen vonden. Het leek allemaal heel netjes te gaan, iedereen werd gefilmt in de klas en alle partijen kwamen aan bod.
Opeens ging de cameraploeg aan de mensen uit mijn klas vragen of ze misschien bij hun thuis mochten komen filmen. En daar het intervieuw verder te mogen vastleggen. Bij drie mensen van mijn klas gebeurde dit. Het probleem was alleen dat ze precies de meest domme rechtse rasistische mensen uit mijn klas kozen om de intervieuws te geven. Deze mensen hadden op Geert Wilders gestemt. Wat wij dus na 1,5 maand op televisie te zien krijgen is de aflevering 'Jong en Wilders'. Het hele programma draaide om de rechtse rasistische gedachten van de Brabantse jongen op bijvoorbeeld mijn school. De 2 jongens uit mijn klas werden met hun domme uitspraken constant in beeld gebracht en aan het meisje uit mijn klas die SP had gestemt werd amper aandacht besteed.
Terloops werd er in de uitzending vermeld dat de SP had gewonnen in onze school. Met daarna weer 15 minuten rechtse uitspraken en antwoorden uit de monden van o.a. de 2 jongens uit mijn klas. Dit vond ik zo'n erge riooljournalistiek. Gewoon alles verdraaien en monteren zodat onze school wel een soort fabriek lijkt voor rasistische jongeren. Wat dus helemaal niet het geval is. Geneen van mijn vrienden heeft problemen met allochtone jongeren en behalve die 2 jongens in de intervieuws uit mijn klas zijn er misschien nog 1 of twee die er hetzelfde over denken, maar wij zijn op mijn school allemaal behoorlijk midden tot lnks. Zoals ik al zei heeft de SP dik gewonnen op het Maurickcollege wat dus aangeeft dat wij behoorlijk links zijn. Op de 2e plaats stond de VVD dat is wel een rechtse partij, maar ongeveer de rechtse partij die het meest naar het midden neigt van allemaal.
Zo, dat wou ik gewoon even zeggen.
Het filmpje staat *Hier* |
|
|
  |
 |
|