Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Films: huilen bij films Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Katrientje
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 48 Sikkels

Katrientje is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jul 04, 2007 19:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

Haai iedereen!
Ik huil eigenlijk nooit bij een film maar de eerste film waar ik ooit om heb zitten huilen was van een vriendin en de was 'Black Beauty'.
Toen heb ik echt me nen zakkendoek zitten snotteren, en da was echt ongelooflijk. Maar da is waarschijnlijk omda mijn lievelingsdieren paarden zijn. Maar nog nie zo lang geleden (deze week of vorige week nog maar) was der zo nen film op tv (jammer genoeg weet ik niet wat de titel is) en da ging over een jongetje dat in het lager zat en die moesten als huiswerk en manier bedenken om de wereld te verbeteren. En die jongen had echt iets heel goed bedacht en de noemde de 'hulpketen' ofzoiets. En de ging dus als volg: als hij nu eens 3 mensen hielp die echt hulp nodig hebben en die mensen dan verteld over de hulpketen (dus dat zij ook 3 mensen op hun beurt moeten helpen) en da gaat zo verder dan kan iedereen in de wereld eigenlijk worden geholpen. Dus dan zijn der al... ( Rolling Eyes effe rekenen) 12 mensen geholpen. en als die 3 mensen dan 3 mensen helpen en vertellen over de hulpketen en zij dan nog eens 3 mensen helpen dan zijn der al in totaal... 120 mensen geholpen (hehe, da kon ik nie uitrekenen zen, da heb ik me een bepaald schema dat da jongetje gebruikte uitgerekend). En in het begin leek het der dan op dat da mislukte omda ge dan op andere mensen moet vertrouwen dat ze da doorvertellen maar uiteindelijk kwam da op gang en ging da van de ene stad naar de andere voort en da was echt supermooi dat de mensen elkaar dan hielpen. Maar op het einde gebeurd er dan iets heel erg (gaa ik nie verklappen) en dan begon ik ook bijna te wenen. zo da was het dan. Oja, overlaatst heb ik den 6de harry potter boek nog eens gelezen en op het einde (net zoals bij de 5de boek) kost ik bijna nie meer verder lezen door de tranen

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

T O N K S is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jul 04, 2007 22:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Katrientje schreef:
Haai iedereen!
Ik huil eigenlijk nooit bij een film maar de eerste film waar ik ooit om heb zitten huilen was van een vriendin en de was 'Black Beauty'.
Toen heb ik echt me nen zakkendoek zitten snotteren, en da was echt ongelooflijk. Maar da is waarschijnlijk omda mijn lievelingsdieren paarden zijn. Maar nog nie zo lang geleden (deze week of vorige week nog maar) was der zo nen film op tv (jammer genoeg weet ik niet wat de titel is) en da ging over een jongetje dat in het lager zat en die moesten als huiswerk en manier bedenken om de wereld te verbeteren. En die jongen had echt iets heel goed bedacht en de noemde de 'hulpketen' ofzoiets. En de ging dus als volg: als hij nu eens 3 mensen hielp die echt hulp nodig hebben en die mensen dan verteld over de hulpketen (dus dat zij ook 3 mensen op hun beurt moeten helpen) en da gaat zo verder dan kan iedereen in de wereld eigenlijk worden geholpen. Dus dan zijn der al... ( Rolling Eyes effe rekenen) 12 mensen geholpen. en als die 3 mensen dan 3 mensen helpen en vertellen over de hulpketen en zij dan nog eens 3 mensen helpen dan zijn der al in totaal... 120 mensen geholpen (hehe, da kon ik nie uitrekenen zen, da heb ik me een bepaald schema dat da jongetje gebruikte uitgerekend). En in het begin leek het der dan op dat da mislukte omda ge dan op andere mensen moet vertrouwen dat ze da doorvertellen maar uiteindelijk kwam da op gang en ging da van de ene stad naar de andere voort en da was echt supermooi dat de mensen elkaar dan hielpen. Maar op het einde gebeurd er dan iets heel erg (gaa ik nie verklappen) en dan begon ik ook bijna te wenen. zo da was het dan. Oja, overlaatst heb ik den 6de harry potter boek nog eens gelezen en op het einde (net zoals bij de 5de boek) kost ik bijna nie meer verder lezen door de tranen

Die film heet Pay It Forward, ook een van mijn jankfilms en een favoriet.

Mja, ik huil ook vrij snel met films, niet echt met tekenfilms, maar wel met een aantal speelfilms. E.T., Titanic, Pay it forward, Finding neverland, Pearl Harbor, Edward Scissorhands, etc.

En dan huil ik ook echt, ik heb bij veel meer namelijk alleen maar tranen in mijn ogen gehad en die heb ik snel weggedaan xD.

- Albert Camus

Somos Campeões Portugal
Profiel bekijkenStuur privébericht
Wolkenveldt
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 233 Sikkels
Woonplaats: Backstage, at Rock Werchter, enjoying the sound of pure rock!

Wolkenveldt is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jul 05, 2007 13:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik moet eigenlijk nooit echt huilen bij films, alhoewel Pay it Forward heb ik toch een gevoel van .... .
Maar ik kijk meestal ook geen dramafilms. Meestal avontuur en Sf-films. Soms ook nog eens een horror erbij.

missme98
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 333 Sikkels

missme98 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jul 05, 2007 13:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Als een film echt goed is en ik zit helemaal in het verhaal, dan leef ik zo erg mee. Als het dan zielig is dan moet ik toch echt huilen. Maar ik schaam me er wel een beetje voor om het bij anderen te doen, dus dan probeer ik het in te houden. Maar verhalen over onmogelijkeliefdes vind ik ook heel zielig, maar het moet niet te zeikierig worden, zoals titanic want dan irriteer ik me juist weer. Bij brokeback mountain bijvoorbeeld zit ik de hele tijd met en brok in me keel.

Mijn mega spoiler fanfic!
magical
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 293 Sikkels

magical is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Jul 06, 2007 12:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik huil niet met films, maar wel met tekenfilms! Ik haat het als er een dier in sterft, zoals in bambi, of dat iemand in de film afstand meot nemen van een gelifde dier. Zoals bij Frank en Frey: Op een gegeven moment zet het baasje van Frey(een vosje), Frey af bij het bos, en het afscheid, was zelfs voor mij zwaar, ik begon spontaan te huilen en daarom kijk ik nu niet meer echt naar films waarvan ik weet dat er iets ergs gaat gebeuren, of films waar ik ooit al een bij heb moeten huilen.

Ook huil ik bij E.T. Embarassed

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 343 Sikkels

trijntjuh is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jul 07, 2007 17:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oh...Ik ben een kampioen in huilen met films. :')
Ik ben nogal een persoon die vlug emotioneel wordt xD

Alhoewel...Als ik alleen kijk naar een film zal ik sneller huilen dan dat er familie of vrienden bijzitten.^^'
Ik moet nog maar een hondje horen janken en zien dat hij pijn lijdt...Daar komen de traantjes al. *Zucht*

This used to be a funhouse but now it's a house full of evil clowns.
Changetje
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Changetje is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Jul 07, 2007 20:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

Gawd, meestal ben ik echt emotieloos bij films en series, maar bij animes huil ik op een of andere manier heel snel ;_;

Ik was daarnet Kanon 2006 aan het kijken en ik heb echt de hele episode gehuild. Waarschijnlijk omdat ik wist wat er ging gebeuren (Dat werd in de anime verteld hoor xD Was niet gespoild). Ik denk dat ik nog wel vaker bij deze anime ga huilen, want gister kon ik het ook al niet droog houden, lol.
Bij Air TV en Kimi Ga Nozomu Eien moest ik ook huilen. Bij die laatste was het de 2e ep al raak XD Maar die was echt zó zielig en tragisch ):
Oh, en bij FMA en Death Note moest ik ook nogal vaak huilen xD

Ik huil ook wel bij series en films hoor. Vooral bij LotR, Raise Your Voice (Ik vind het echt een vreselijke film, maar ik heb hem al 7 keer gezien XD)Lost enz. Maar gewoon niet zo snel xD

1e jaars
1e jaars

Verdiend: 24 Sikkels

Saaki is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jul 07, 2007 23:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ging net Bambi kijken (jeugd sentiment, vraag me niet waarom),
maar dat was zooo zielig! ik moest echt wel een traantje wegpinken!

Oude Forumnaam: Fred Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 52 Sikkels

Sacha is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jul 08, 2007 16:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Whaha heb net nog zitten huilen bij een film dus ik denk, dit is wel een leuk topic om even in te posten.

Hoe kan het ook anders ik heb net zitten huilen bij HP 4 die vind ik zo goed gespeeld als Carlo dood is. Ik kon mijn tranen echt niet in bedwang houden hoor. Zo zielig als ze terug zijn van het kerkhof.

1e jaars
1e jaars

Verdiend: 53 Sikkels

dylan m is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Jan 24, 2008 18:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik moest écht bijna huilen bij Cast Away toen hij die bal kwijtraakte, hoe heette die ook alweer? Wilson! dat was. Nou in ieder geval, toen moest ik bijna huilen, maar ik kon m'n tranen net bedwingen. Nu ben ik zeker de enige jongen op dit forum Razz

Jessica.
Oude Forumnaam: Miss Raddy Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste

Jessica. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jan 25, 2008 11:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Dylan m: Cast away is een beroemde (of berucht, net hoe je het wil noemen) huilfilmm^^

Ik huil bijna bij alle disney films. Die films moeten juist leuk en vrolijk zijn voor de kindertjes, maar ze zijn zo zielig. Zoals Frank en Frey, The Lion King, Belle en het Beest, Bambi, Dombo, Lady en de Vagebond, Brother Bear.
Nja, ik kan hier wel een hele lijst disney films neer gaan zetten, maar ik denk dat jullie vast wel begrijpen wat ik bedoel.

together

HPF and us <3
    Forever in our hearts!
Emma Roos
7e jaars
7e jaars

Verdiend: 322 Sikkels

Emma Roos is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jan 25, 2008 17:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

De enige films waar ik moest huilen waren de Titanic en Brokeback Mountian.

Ik ging Brokeback Mountian eerst samen met m'n moeder gekeken, en toen heb ik me nog net weten in te houden. Maar toen ik hem later in m'n eentje ging kijken, moest ik toch echt wel huilen. En de eerste keer dat ik E.T. keek, kreeg ik toch ook wel een brok in m'n keel.

Wise Words #2:
    Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.
    - Albert Einstein
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 364 Sikkels

Sophie Wemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jan 25, 2008 18:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Vroeger moest ik echt nooit wenen bij films, maar dat is nu voorbij. Ik ben overlaatst naar 'I Am Legend' gaan kijken en er kwam een heel triestige scene (ik ga het wel spoilervrij houden voor degene die die film nog willen zien) en dat was de allereerste keer dat ik moest huilen bij een film. Men zus zat ook te huilen bij die scene maar dat zag ik niet. Sindsdien komen de tranen vrij snel maar ik kan er nog tegen vechten.
Bij een episode van Lost heb ik ook bijna moeten huilen toen er een heel mooi moment kwam en dat ontroerde me zo. Toen moest ik juist niet huilen, maar als die scene nog langer zou duren zouden er wel traantjes zijn gevallen.
Bij FullMetal Alchemist komen soms echt triestige dingen en die hebben me toen toch ontroerd gemaakt. Dan is er zo'n meisje in de serie die op het einde vermoord word en voor ze vermoord werd had haar vader op haar geexperimenteert en ze was halfhond-halfmens. Ik vond dat echt zo zielig. Welke vent gaat er op zijn eigen familie experimenten uitvoeren?! Mijn 2 beste vriendinnen die ook naar FMA kijken zeiden dat ze dat ook maar zielig vonden en bij zoiets sta je eigelijk wel stil. Toen ik op school dat hele verhaal vertelde over dat meisje moest ik eigelijk bijna huilen en mijn beste vriendin stond al met tranen in haar ogen. Ik bedoel, bij zoiets sta je wel stil, stel dat zoiets zou gebeuren in onze wereld.

I'll do anything for you.
Josse
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Josse is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Apr 01, 2008 9:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb één film waar ik gewoon áltijd moet janken. Het is echt ultiem stom, so be aware: Cheaper By The Dozen. :')
Dat stukje dat Hilary zegt: "There are times I could kill her, but I'd kill for her all the time," daar moet ik altijd huilen. xD Het is echt een super oppervlakkige film, en tóch lopen de tranen me over de wangen. xD
Verder moet ik bij Dead Poets Society altijd huilen als aan het einde die ene jongen helemaal freakt in de sneeuw. Dat vind ik dus zo ultiem tragisch, daar kan ik echt niet tegen. Dat scherpe contrast in die scene is zoooo mooi! <3
En bij Wilde moet ik altijd janken als Oscar Wilde het graf van zijn vrouw bezoekt en dan een stuk uit zijn gedicht The Balad Of Reading Goal op zegt. "For each man kills the thing he loves..." Ik kan daar niet tegen, ik vind het verhaal gewoon te tragisch. ):
Verder huil ik eigenlijk nooit maar die momenten kan ik gewoon niet aan. :')

The show must go on my moonlight

MiYuvi
child of the other side
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 1066 Sikkels

child of the other side is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Apr 03, 2008 14:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Normaal ben ik niet zo'n jankerd en dus ook niet met films maar ik merk wel dat ik de laatste tijd iets makkelijker bij films huil dan vroeger. (En dan denk je die hele pubertijd achter de rug te hebben, krijg je dit ...)

De enige film waar ik echt heel hard bij heb moeten huilen is Passion of the Christ. Ik weet dat de helft van de wereld wil die film niet eens zien omdat het te bloederig is, maar daar heb ik zelf niet zo'n problemen mee. Maar zielig! En dat dan een kwartier lang.
De andere film waarbij ik een traantje heb weg moeten pinken, is Pan's Labyrinth. Het einde (zal niets verklappen voor diegene die hem nog niet hebben gezien, maar zeker doen hoor) is aan de ene kant heel zielig en aan de andere kant niet. Maar wel heel emotioneel.
En toen ik klein was, vond ik de LionKing II altijd heel zielig. Vooral als Kovu de koningsrots werd afgejaagd. :")

someday it will kill you too
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp