Auteur |
Bericht |
Miss Und@ztood
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
593 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 01, 2008 11:34 |
 |
Manouk schreef: | En dat ze niet zo eng en hysterisch doet, want dat is minder passend in HBP, denk ik. |
Maar het is wel haar persoonlijkheid. Ze is gewoon zo eng en hysterisch, dus dat mag er wel inblijven vind ik.
Ach... Alles wat Helena acteerd is geweldig dus het komt wel goed. Zeker als je ziet hoe ze Bellatrix in de vorige film neerzette. |
_________________ 'Kijk...me...aan...' fluisterde hij.
De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer. |
|
  |
 |
Neleke
5e jaars

Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 07, 2008 10:30 |
 |
Bellatrix Van Detta vind ik echt zooo zalig! Ik weet niet waarom, maar ja ze heeft zo iets... ja speciaals =p
Ik ken haar enkel van Harry Potter en toen ik hoorde dat ze in Sweeney Todd ging meespelen wou ik die meteen gaan zien. Want toen ik de 5de zag was ik gecharmeerd door haar acteertalent. En inderdaad: in Sweeney Todd is ze ook super! |
_________________ Pippin: "I didn't think it would end this way"
Gandalf: "End? No, the journey doesn't end here..." |
|
  |
 |
Anika_x
1e jaars

Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Apr 10, 2008 19:46 |
 |
Ze speelt echt geweldig in harry potter! Ze is echt geknipt voor de rol van Bellatrix van Detta en zo had ik haar ook helemaal voorgesteld. Een rl vriendin van mij is helemaal weg van haar!
xx. |
_________________ "Of course it is happening inside your head, Harry,
but why on earth should that mean that it is not real?" |
|
  |
 |
MangO__
Dreuzel

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 13, 2008 11:51 |
 |
Als je zo de foto's bekijkt in jou bericht is het moeilijk voor te stellen dat ze een evil witch speelt die iedereen probeerd uit te moorden. Maar als je haar ziet als Bellatrix is het echt perfect! |
_________________ Blimey, did the Dementor blow a different personality into you.. |
|
  |
 |
Keaton
3e jaars

Verdiend:
84 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 15, 2008 19:50 |
 |
Toen ik Helena in Harry Potter zag, dacht ik meteen aan haar rol in Fight Club. Daar heeft is ze ook zo duister en vaag neergezet, en dat kapsel werkt er alleen maar aan mee.
Ik vind haar personage echt geweldig gespeelt, denk dat er geen betere keuze had kunnen zijn. |
_________________ "Populair bij jong èn oud.
En terecht, want wie eenmaal kennis heeft gemaakt met de sympathieke tovenaarsleerling is voorgoed verkocht!"
En zo is het maar net! |
|
  |
 |
Elyn
Hotemetoot

Verdiend:
334 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 24, 2008 7:29 |
 |
Helena heeft zelf gezegd dat ze elke seconde dat ze voorkomt in de film ten volle wil gebruiken. En dat zie je ook, ze acteert echt met passie en soms licht overdreven, maar het past wel binnen haar karakter. Ze kan zo heerlijk angstige ogen trekken. Maar bij de volgende film moet ze een beetje minderen, anders past het niet meer in de context. |
_________________ Here I lie, dying
with HPF in one hand
and Edward Cullen in the other. |
|
  |
 |
Linda Slytherin
5e jaars

Verdiend:
15 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 04, 2008 18:20 |
 |
Ik vind het juist wel goed dat ze een beetje overdrijft. Daardoor past ze ook zo goed in de rol van Bellatrix. Die is namelijk ook lichtelijk hysterisch, om het zo maar even te zeggen... Als ze het niet had gedaan, dan had ik denk ik zoiets gehad van: o, is dit nou Bellatrix?
Ik heb de film Sweeny Todd trouwens nog niet gezien, ben ik wel van plan. Lijkt me in ieder geval errrug leuk! |
|
|
  |
 |
Helenaaa
Dreuzel

Verdiend:
26 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 14, 2008 16:00 |
 |
helena bonham carter is geweldig gecast....ze doet het helemaal super dit is precies zoals ik me had voorgesteld!!!
en in sweeney todd speelt ze ook geweldig, ze gaat gwn helemaal voor alles en ze is een talent in acteren
helena I love you |
_________________ harry potter is geweldig.... love helena bonham carter... zij is geweldig |
|
  |
 |
sirius4ever
Dreuzel

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 29, 2008 18:42 |
 |
Wat een wijf, geweldig hoe zij Bellatrix op het doek knalt, lekker krankzinnig en grens-opzoekend.
Ze doet het echt met passie en plezier, het is niet hoe ik me Bella had voorgesteld...het is 10x beter!!!! |
_________________ When your'e to late:
*A black cat crossed my pad, so I had to take the long road.
*Sorry, I was lost on the way of life. |
|
  |
 |
Miss Zwarts
2e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 22, 2008 12:03 |
 |
Whaha ze doet het zeker heel goed, dat lachje, haar gedans, getreiter en kinderstemmetjes. Ze is gewoon helemaal gestoord en daardoor misschien nog wel gevaarlijker dan Voldemort. Maar toch mag ik haar, ze heeft iets. Achja ik heb sowieso een heel ander beeld van haar
Ik moet Sweeney Todd ook nog zien, want ik moet toegeven dat ze uiterst goed acteert Die bos haren, die ogen die ineens groter worden. Dat werkt gewoon samen met dat lachje op je lachzenuwen. Niet voor de SVP natuurlijk maar voor je als kijker lig je dubbel.
In de foto's van HBP vind ik het zo lief die krullen; en dan dat oogcontact tussen de twee zussen.  |
_________________ "I've listened already. I've made my decision. Leave me alone!" |
|
  |
 |
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 24, 2008 11:35 |
 |
Helena Bonham Carter verliest vier familieleden in ongeluk
Verschrikkelijk nieuws voor actrice Helena Bonham Carter. Vrijdagavond is ze in een klap haar tante, oom, neefje en schoonzus verloren tijdens een safari in Zuid-Afrika.
Toen de familieleden van een rondleiding in het park genoten, sloeg het busje na een klapband over de kop. De moeder van het veertienjarige neefje heeft alleen een gebroken sleutelbeen eraan over gehouden.
We kennen Helena Bonham Carter o.a. van de Harry Potter films met haar rol als Bellatrix Lestrange, Sweeney Todd waar zij als Mrs. Lovett speelt.
Namens iedereen wil ik hierbij melden dat onze steun naar haar en haar man (regisseur Tim Burton) uitgaat en dat we erg met ze meeleven. We wensen ze heel veel sterkte met dit zware verlies.
Bron: Trouw |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 24, 2008 11:54 |
 |
Namens iedereen? "We" *kucht* Wat is dat voor algemene post. [a]
Niet dat ik wat anders wil zeggen, want ik leef ook echt met haar mee. Het is echt verschrikkelijk om in dezelfde tijd 4 familieleden te verliezen. Dat moet echt verschrikkelijk zijn voor haar. Ik wil ook mijn steun betuigen aan haar en haar familie. Dit moet een moeilijke tijd voor haar zijn denk ik. *knuft*
@Viv hieronder Ja dat weet ik. Je zei het vanmorgen tegen mij remember? Maar dan hoef je er nog geen algemene post hier van te maken. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Laatst aangepast door Witch_Eva op Zo Aug 24, 2008 14:52; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Vivian.
Huffelpuf Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 24, 2008 12:09 |
 |
@ Eva: ik had het nieuwsbericht geschreven voor FantasyFreakz, maar Kevin was de persoon door wie het onder mijn aandacht kwam. Hij bood aan om het op HPFo neer te zetten, wat ik aardig van hem vind.
Overigens vind ik het natuurlijk ook dieptriest voor haar en haar man. Vier familieleden dat moet echt enorm aankomen. Ook ik leef met haar en haar familie mee. Zo onverwacht .. |
|
  |
 |
amytjuuuh
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 24, 2008 13:13 |
 |
Wow, dat is echt heftig. Ik denk dat iedereen zich wel kan voorstellen hoe dit voelt en ook ik wens haar heel veel sterkte!
Ik vind het trouwens wel apart dat het busje door een klapband over de kop slaat. Het kan misschien zijn dat dat ding niet zo veilig is als moderne auto's, maar ik vind het wel apart. |
 |
Luc
Dreuzel

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 25, 2008 9:31 |
 |
Ik vind haar perfect voor deze rol. Ze past precies in het personage van Bellatrix.. Net zo krankzinnig als in het boek. |
|
|
  |
 |
|