Auteur |
Bericht |
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 08, 2008 15:41 |
 |
NicoleD schreef: | Hippogriefje schreef: | Ik ben de laatste tijd zooooo verslaafd aan Super Mario Galaxy [voor de Nintendo Wii dus]. Mijn neefje heeft ook een Wii en die speelt het ook al zo vaak xD Heeft iemand anders dit spel ook? Ik hou van mijn Wii <3 |
Ikkke! En MarioKart Wii is ook super vet. ^^ |
Inderdaad! Ik moet nog een aantal poppetjes vrijspelen xD Het is ook al zo superverslavend..
Maar op dit moment wil ik heel graag Guitar Hero III hebben, die lijkt me echt supervet. Na mn verjaardag koop ik hem wel van mn verjaardagsgeld en loon van bijbaantje xD |
 |
Filister
5e jaars

Verdiend:
64 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 10, 2008 15:02 |
 |
Wij hebben thuis: Een Wii, twee Xboxen (Een omgebouwde en een gewone, maar de omgebouwde is kadoek ), drie pc's, een laptop en twee DS'en. |
_________________ Proud to be a Hufflepuff! |
|
  |
 |
Amtjah
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
249 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 10, 2008 16:30 |
 |
Ik heb nog ergens een hele oude playstation liggen Maar mijn broer heeft een playstation 2. Alleen speelt die dr niet meer op. Vraag me niet waarom o.o En sinds gisteren heb ik mezelf een nintendo wii gekocht. Ik ben niet echt een spelletjesfreak, maar zo'n wii leuk me echt fantastisch om te hebben! En het is ook suprrz! x3 |
_________________ Nothing will be the same
after november the 26 |
|
  |
 |
Blijerd
Happy to kill

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 10, 2008 17:05 |
 |
De consoles die ik heb zijn als volgt (Pc enzo telt niet mee vind ik):
Beide heel erg leuk. De PS2 is mijn nieuwste aankoop en dat vooral voor Guitar Hero. Ik vind dat spel dus echt gewoon helemaal briljant en voor de PS2 is de gehele aanschaf allemaal even ietsje goedkoper dan voor de Wii. Ook heb ik Sing Star voor de PS2 wat heel erg leuk is voor feestjes enzo. Lekker vals in the mic bleren ftw.
Voor de PSP is mijn favoriete spel Everybody's Golf. Door toernooien te winnen allemaal nieuwe kleding krijgen enzo. Het ziet er allemaal zo enorm vrolijk uit! Perfect tijdverdrijf voor onderweg. |
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld! |
|
  |
 |
|
| |