Auteur |
Bericht |
Skywalker
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
240 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 23, 2006 13:50 |
 |
Moezzz schreef: | ik krijg 30 euro per dag, vet weinig ik wil opslag ik heb altijd tekort, ik kan nooit de nieuwste dolge&gabbana broeken kopen, dat is toch niet normaal? |
Als je zo weg bent van die DOLCE&GABBANA broeken, moet je het wel goed kunnen spellen, right? Of nee, zal wel aan mij liggen =') En krijg je dat van je ouders, of werk je ofzo?
Nou, backtothepoint; Ik krijg geen zakgeld, maar als ik geld nodig heb, vraag ik dat gewoon. Bij feestdagen krijg ik - ofcourse - wel een heleboel geld, wat ik vaak gewoon meteen opmaak. Geld is er om uitgegeven te worden, toch? ^^ |
  |
 |
Choco
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 03, 2007 11:30 |
 |
Hmm beetje rare poll want ik krijg 10 euro per maand maar moet ik dan op 5-10 stemmen of 10-15.. maar ja.
Ik krijg dus 10 euro en dat vind ik genoeg want ik hoef er eigenlijk niks zelf van te kopen.
En ik krijg 50 euro kleedgeld |
|
|
  |
 |
karinpotter
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 03, 2007 13:19 |
 |
ik krijg geen kleedgeld [dat laat ik mijn moeder betalen] maar ik krijg wel zakgeld, dat is 5euro per week dus 20 tot 25 in de maand. Ik ben er wel tevreden mee.
Ik geef het niet echt vaak uit meestal spaar ik het. Ik ben een tijdje blut geweest [mocht niets van mun rekening afhalen ] en nu vult de beurs zich weer Als met mijn vriendinnen ga winkelen dan geef ik meestal wel iets uit. |
|
|
  |
 |
Hermione_love
6e jaars

Verdiend:
110 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 07, 2007 13:43 |
 |
Ik krijg in de maand 12 euro contant, en 12 euro word overgemaakt op mn rekening.
Ik krijg per kwartaal 180 euro kleedgeld.
best veel vind ik  |
_________________ "All I know is I trust only you in this world. I've missed you. I need you. It is you I love, Hephaistion. No other." <3 |
|
  |
 |
Mikael
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 07, 2007 19:44 |
 |
mja ik kreeg zakgeld tot ik ging werken bij de super de boer kleedgeld krijg ik nog wel gewoon 150 eu per 2 maand en ik verdien ook zo ongeveer dat per maand dus ik kan lekker rondkomen zeg maaR:P |
_________________ -_-' show off* |
|
  |
 |
The Kilik Girl
2e jaars

Verdiend:
39 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 07, 2007 21:00 |
 |
Ik krijg 20 euro per maand. Ik probeer altijd te sparen en dat lukt aardig. Waarvoor ik spaar? geen idee Het meeste geld zet ik meestal gelijk op de bank. |
_________________ How much do you love me?
How much you care?
How much do you need
me when I'm not there?
~Mika~ |
|
  |
 |
NightOfXifer
Dreuzel

Verdiend:
82 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 07, 2007 21:03 |
 |
Ik krijg ook geen kleedgeld wat me niet zoveel uitmaakt, ik krijg 30 euro per maand zakgeld. |
 |
riccmaster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 01, 2007 16:41 |
 |
ik krijg 10.00 per maand. eigelijk 2.50 per week maar dat doet er voor mij niet toe.
als ik goed spaar kan ik een Ds kopen of spullen voor mijn PS2 anders zet ik het op mijn spaar of jongerenrekening.
zoveel zakgel dkrijg ik en dat doe ik er dus mee |
_________________ weg met de regelsµ |
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 01, 2007 16:47 |
 |
Meestal krijg ik €20 per maand, maar dat is echt zo weer op.
Soms krijg ik, als ik bijvoorbeeld ook cadeautjes moet kopen voor vrienden of een keer ergens heen ga, waar ik geld voor nodig heb, nog wat geld van mijn ouders. |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
230 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 01, 2007 17:50 |
 |
Ik krijg ook €20 per maand. Eigenlijk spaar ik gewoon of ik koop wat kleine dingetjes enzo. Laatst heb ik een digitale camera gekocht Kleedgeld krijg ik niet, maar dat is ook niet nodig, als ik wat leuks zie krijg ik het meestal wel  |
|
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 01, 2007 17:52 |
 |
Ik krijg ook €20,- per maand, en dat is inclusief cadeaugeld. Ik krijg ook nog €50,- kleedgeld per maand, en dat gaat ook elke maand op. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Musashi
3e jaars

Verdiend:
32 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 01, 2007 20:03 |
 |
Ik heb nooti echt zakgeld gekregen. Maar ik studeer op kosten van mijn ouders. Veder ben ik 18.. dus ik verdien een hoop via de minimum loon wet. Dan heb ik een hogeren functie dus ik krijg al meer. en dan 80 uur per maand. Krijg ik best goed binnen, plus iets van de IB groep ook nog eens. Dat zie ik als mijn zak geld
{{ en dan krijg je een vriendin krijgt en je geld weg is aan sieraden en uitjes }} |
|
|
  |
 |
watsonette
6e jaars

Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 01, 2007 20:14 |
 |
Volgensmij had ik hier al een keer gepost, maar dat weet ik dus niet zeker verwijder mn post maar, als ik al gepost heb..
Ik krijg dus 20 euro per maand, dat word op mn rekening gestord.
Vroeger kreeg ik 5 euro per week, maar dat was in totaal ook 20 euro per maand.. ik vind het veel handiger als ik het gewoon kan pinnen.
En mn ouders vergaten het vroeger ook wel eens, dus daarom wilde ik ook een pinpas, dat is ook makkelijk..
ik ben btw 12 jaar
Liefs, Watsonette |
_________________ Ravenclaw <3
Can You Dance Like a hipogriff?
Check mn Crea's =) , HP5 Spoilers! |
|
  |
 |
|