Auteur |
Bericht |
xMartine.
Master of the Cows

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 09, 2008 9:58 |
 |
Als MSN uitvalt ga ik naar e-buddy. [a] Of dan stop ik met msn'en want meestal vind ik het toch niet zo leuk op msn.
Als internet uitvalt word ik meestal eerst helemaal depressief, vooral als ik die dag al nauwelijks online ben geweest. Daarna denk ik; achja, het is morgen wel over en dan lees ik alles gewoon weer bij. En dan ga ik iets anders doen. Of aan m'n fanfic werken ofzo. (: |
  |
 |
Missy
Ex-MadMaster

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 09, 2008 10:43 |
 |
Nog nooit gereageerd hier *shocked*
Nou, als MSN uitvalt zal ik het heel misschien niet eens missen... gebruik het niet zo vaak. Als ik geen internet heb, vind ik dat toch vervelender... ben net weer verhuist en heb toen weer even een tijdje zonder gemoeten. Heb dat wel vaker gehad en het went. Zoals ik al zei, het is vervelend maar gelukkig niet het einde van de wereld. Ik heb een paar dagen zonder internet EN tv moeten doen... dat is toch wel een beetje saai. Maar goed, gelukkig had ik mijn laptop en heb gewoon DVD'tjes zitten kijken wanneer het 's avonds werd. |
|
|
  |
 |
Annick
Dreuzel

Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 10, 2008 8:47 |
 |
Hmm, als MSN uitvalt vind ik dat altijd behoorlijk jammer, en als heel internet uitvalt kan ik echt flippen aangezien ik daar heel veel gebruik van maak. Maar als het uitvalt en het het niet zo een, twee, drie doet ga ik meestal even tv kijken of een boek lezen ofzo |
|
|
  |
 |
Ilyah
1e jaars

Verdiend:
72 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 10, 2008 13:32 |
 |
Daar zit ik dan niet mee. Soms stuur ik een smsje (als internet het ook niet meer doet) om uit te leggen waarom ik opeens weg was maar meestal ga ik dan gewoon iets anders doen, ik vind msn toch eigenlijk maar saai. Of er moeten leuke mensen online zijn Maar ik ga in ieder geval niet flippen of zo als het uitvalt. |
|
|
  |
 |
Shiralee
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 11, 2008 6:26 |
 |
Eerlijk gezegd had ik dat gister, ik deed mee aan een soort wedstrijd bij een creatief forum en er stond: Ik maak ze nu, dus ik moest ze daadwerkelijk toen ook op dat moment maken. Valt internet uit, net toen ik ze aan het uploaden was. Dus dat was wel even flink balen, maar toen had me vader even de stekker eruit getrokken en toen later deed hij het gelukkig weer. Maar ik vond het eerlijk gezegd wel minder, want dan ja; het kan altijd verkeerd aflopen natuurlijk. :') En het is ook vervelend voor de volgende leden die er aan mee willen doen dusja. |
|
|
  |
 |
|
| |