Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Bijbaantjes! Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Hoe vaak werk jij?

Ik werk hele weken..voor mijn loon (heb een vatse baan).
7%
 7%  [ 12 ]
Ik werk ongeveer 3 dagen in een week..soms wel 2 of 4 dagen.
22%
 22%  [ 39 ]
Ik werk maar een dag in een week.
23%
 23%  [ 40 ]
Ik werk alleen in vakantie.
24%
 24%  [ 42 ]
Het is heel zeldzaam dat ik een dag werkt.
22%
 22%  [ 38 ]
Totaal aantal stemmen : 171

Auteur Bericht
Lisette.
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 51 Sikkels

Lisette. is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Aug 10, 2008 17:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik werk sinds maart bij de Dekamarkt, als kassière.
Is echt heel leuk om te doen, en er komen vooral veel vaste klanten, dus daar ken ik er ook veel van.
Ik doe dit voor 6-12 uur in de week, gewoon voor na school en in 't weekend. Nu in de vakantie dan wel wat meer. Wink
Ik had 2 weken vakantie van m'n werk, maar morgen begin ik weer, heb er zin in. Mr. Green

Profiel bekijkenStuur privébericht
nautic
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 0 Sikkels

nautic is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Aug 10, 2008 20:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

oke nou kom ik met me baantje het is niet heel erg bijzonder maar wel leuk. ik werk in de sportschool nou jah het is ook een zwembad, en daar werk ik dus achter de bar, het is opzich wel heel handig dat ik daar werk omdat het bij een zwembad is en ik veel moet stage lopen voor school ( CIOS) en dan kan ik dat mooi daar doen. wat ik met het geld doe? de helft spaar ik op voor me rijbewijs Laughing en met de andere helf koop ik van alles

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Glauces is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Aug 17, 2008 10:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb best wel een relaxed bijbaantje, ik geef namelijk bijles op school. Dat heet 'BOBben", Bovenbouw Onderbouw Begeleiding xD. Bijna elke dag na schooltijd, dus na drie uur, tot ongeveer half vijf, zit ik dan in het studiehuis onderbouw met een aantal andere bovenbouwleerlingen, dan komen er leerlingen uit de eerste t/m de derde klas die dan hulp nodig hebben bij hun huiswerk.

Meestal is het wel leuk om te doen, behalve als ze erheen worden gestuurd door hun ouders. Die leerlingen zitten dan de hele tijd te klieren,en dan mag je weer politieagentje gaan spelen xD.
Maar als ze er uit zichzelf naartoe komen, dan geeft het echt een goed gevoel als je ze kunt helpen.

Het verdient trouwens ook erg goed, alleen jammer dat je niet wat meer kunt werken... Maar daar heb ik eigenlijk ook geen zin in. Je zit al de hele dag op school, en dan nóg langer, en je moet ook nog huiswerk doen. Eigenlijk vind ik het wel prima zo xD. Voor de rest heb ik nog geen bijbaantjes gehad, ik zit alleen in een jeugdcommissie waar ik allerlei dingen organiseer etcetera, maar dat is vrijwillig ^^

Where your treasure is, there will your heart be also.
celtic_me
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 133 Sikkels

celtic_me is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Sep 01, 2008 16:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb in de vakantie een maand in een kinderopvang gewerkt. Op zich is dat heel leuk om te doen, de hele dag lieve kindjes om je heen... maar af en toe kan het ook knap druk zijn.
Het maximum kindjes dat er op een dag zijn geweest, was 37. het minste was 8.
Daar werken is echt heel leuk geweest, je krijgt er verantwoordelijkheid bij, en leert extraverter zijn (iets dat echt wel nodig was bij mij)
Ik heb me eccht geamuseerd en een beter vakantiebaantje had ik niet kunnen vinden.

04-10 US5 fanmeet in Essen
Miss Zwarts
2e jaars
2e jaars

Miss Zwarts is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Sep 05, 2008 19:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb drie folder/krantenwijken en een oppasadres, verder pas ik thuis ook op waar ik dan ook geld voor krijg. Je zou kunnen zeggen dat ik veel werk en ik geef je denk ik geen ongelijk. Ben aan het sparen en als ik hetgene waar ik voor spaar ( laptop) gekocht heb kan ik nog verder sparen voor iets wat ik dan weer wil hebben Razz

6e jaars
6e jaars

Verdiend: 293 Sikkels

magical is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Sep 05, 2008 20:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb werk gedaan tijdens de vakantie in het ziekenhuis. Dat was voornamelijk de telefoon opnemen, maar ook andere administratieve taken. Dus als er geen telefoon was, of het echt rustig was dan zocht ik kleine werkjes die ik ondertussen kon verrichten. Heel leuk werk en ook goed betaald, dus hoop ik dat ik er volgend jaar weer terecht kan. Hoewel een deel van mijn loon al op is en er daarna nnog een deel afgaat voor nieuwe pc, heb ik toch nog een aardig bedrag op mijn rekening, waar ik dan ook wel fier op ben. Mr. Green

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 306 Sikkels

Rogue is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Sep 05, 2008 21:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb eindelijk een vaste baan gevonden op schiphol. Ga bij HMS host werken, fulltime en zie daar wel tegen op aangezien dat best wel zwaar is. Maar ja ik wilde niet meer naar school dus dan moet je maar werken he. Tis horeca werk en vind dat wel leuk maar het is ook zwaar en je moet ook nachtdiensten draaien.

'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'

'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer
-0-lin-0-
Oude Forumnaam: lin aalderink Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 102 Sikkels

-0-lin-0- is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Sep 13, 2008 21:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn vakantie/weekend baantje is in een attractiepark Slagharen!!! ik mag er de attraties bedienen Very Happy echt zo gaaf ik doe het al vanaf het begin van het seizoen maar ik heb het eigenlijk nog nooit hier verteld nouw dan doe ik het nu maar hahahaha Razz

Verder heb ik nog veel bijbaantjes gehad omdat ik het makkelijk kon redden met men zakgeld Cool

I Love Reptiles love
Zijn echt prachtige en mooie beesten Very Happy
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 306 Sikkels

Rogue is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Sep 14, 2008 10:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nou ik begin vandaag dus op Schiphol en heb er op zich wel zin in hoor. Baal er alleen van dat ik 5 dagen moet werken, is best wel vermoeiend en zwaar op schiphol. Het werk is wel afwisselend, wat wel leuk is, dan gaat de tijd ook een stuk sneller. Moet vandaag van 14.00 tot 22.00 uur werken.

'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'

'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer
Blijerd
Happy to kill
Happy to kill

Blijerd is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Okt 12, 2008 20:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

*Steekt hand op*

En toen had ik een nieuwe baan! Eindelijk, na 2 jaar, heb ik ontslag kunnen nemen bij de Deen. Ik was het meer dan zat, het eentonige werk. Het enige wat ik moest doen was scannen, stickers en zegels uitdelen en schoonmaken. Bah! Vooral als je de klanten tegen had waren het lange dagen.

Maar nu... Werk ik in een kledingwinkel. Veel leukere collega's, leuker werk, betere werktijden, kleding uit de winkel dragen, goede muziek op de achtergrond etc. Het enige nadeel is dat ik minder verdien. Maar daar tegenover staan dan weer alle pluspunten en dan maakt het me niks meer uit. Plus nog dat ik in een aardig hippe zaak werk met eigenlijk alleen maar merkkleding, dus de kans dat er jankende kinderen in mijn winkel rondlopen die om stickers komen zeuren is nihil.

Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl

I LOVE HPF

Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp