Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Verzamel je iets? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Shirley
Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Verdiend: 0 Sikkels

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jun 04, 2007 9:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik verzamel nu eigenlijk niets meer, maar vroeger heb ik echt wel van allerlei verzamelwoedes gehad. xD Ook steeds andere.

Toen ik nog heel jong was, 6 ofzo, toen spaarde ik beeldjes van kikkers. xD Mijn moeder spaarde namelijk beeldjes van poezen, en ik moest en zou óók iets sparen. xD Hoe ik bij kikkers kwam weet ik nog steeds niet....

Verder heb ik ooit eens buitenlands geld gespaard. Ow en telefoonkaarten, daar heb ik zelfs nog een boek van. xD Maarja die worden nooit meer gebruikt sinds de uitvinding van de mobiel, toen liep die verzamelwoede dus ook ten einde. :')

En nu spaar ik dus niets meer. xD

All good things come to an end... Goodbye HPF.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jun 04, 2007 9:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

Op het moent spaar ik eigenlijk wel iets, Namelijk Sikkels op het forum. Omdat ik de naam verandering mis had gelopen, wil ik er nu eigenlijk wel voor sparen. Al neem ik wel de tijd voor, al duurd het misschien een jaar ofzo, maar ooit zal ik het wel bij elkaar hebben. Eerst dacht ik aan een nieuw aparte rank naam..Maar daar ben ik eigenlijk over heen gekomen. Ga toch voor de naam, verandering. Weet het niet precies of het Narcissa Riddle of Cis Riddle of Narcissa Snape zal worden. Rolling Eyes Maar ik heb nog een zeer lange weg om daar over na te denken. Maar verder spaar ik eigenlijk niks meer.

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
waterbleu
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 30 Sikkels

waterbleu is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jun 04, 2007 15:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Vroeger spaarde ik bierdoppen( dat heb ik wel 3 jaar ofzow volgehouden!) Maar 2 jaar geleden ofzo begonnen die dingen een beetje te stinken en te verroesten enzo. En toen ik ze weg wou gooien wou m'n broertje ze hebben ik heb ze maar aan me broertje gegeven, en die heeft ze toen 2 dagen later weggegooid xD
Ennn ik spaar... buitenlandse euromunten! Heb ze al bijna allemaal...
Toen ik 10 was had ik zo'n knuffelperiode en nu heb ik een hele mand vol knuffels, en ik vind het zonde om ze weg te gooien.^^ Ik spaar ook boeken hoewel je die meer koopt, maar als ik 1 deel van een serie heb ga ik net zo lang door met geld sparen ( dat spaar ik ook nog^^) totdat ik de hele serie heb! Wink

Oude Forumnaam: Shiralee. Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Shiralee is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jun 04, 2007 17:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Even kijken wat ik verzamel. Ja! Het schoot me toevallig net te binnen anders had ik er niet bij nagedacht. Ik spaar voor Ajax merchandise en Harry Potter. Vooral Ajax! Want Harry Potter kan ik niet overal vinden, alleen bij bruna. En verder de game, ik heb geen idee waar ik alles vandaan moet halen. Dat zou ik graag willen weten btw. ^__^

Hmms. Wat spaarde ik vroeger altijd? Zover ik weet niks eigenlijk. Ja, het is altijd Ajax geweest. Mijn hele leven lang dan. En sinds film 1 begon van HP ook meer dat. Maar Ajax is toch altijd mijn nummer één geweest. =$ Maar eigenlijk zijn het twee héél verschillende dingen. Dus eigenlijk is het dan wel logisch. En je kan er inpricipe (ofzoiets) ook niet tussen kiezen.

rooieke
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 1496 Sikkels

rooieke is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jul 01, 2007 14:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Toen mijn opa is overleden heb ik zijn muntenverzameling geefrd dus dat spaar ik nu en ik ben ook een euromunten verzameling begonnen. ik heb alle landen euromunten, alle jaren nederlandse euro munten. Verder koop ik altijd alle boeken die ik lees en bijna elke maand wel een paar dvd's dus je zou kennen zeggen dat ik ook boeken en dvds verzamel want het zijn er voortaan zoveel.

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 196 Sikkels
Woonplaats: Dat wil ik niet zeggen, het is hier veel te mooi. ^^

Kat is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jul 01, 2007 15:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik verzamel van alles van Legend of Zelda en heb er al heel veel van, van poppetjes die je aan je mobieltje kunt hangen aan toe. Wink

Ook verzamel ik dvd's van films die ik leuk vind, met name die special editions.

Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 242 Sikkels

Kelly Griffel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jul 01, 2007 17:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Volgens mij heb ik hier al eens gepost, maar ik weet niet meer wat en ik kan wel raden dat het toch wel verandert is sindsdan ^^
Op dit moment verzamel ik;

> Grappige krantenknipsels/Boomerangen kaarten met leuke tekst/'Verkeerde' titels (...)
> Alle DVD's van Johnny Depp, ik ben ondertussen al goed op weg (:
> Lost-dingen.

Opperste Hotemetoot

Verdiend: 333 Sikkels

missme98 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jul 01, 2007 19:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik verzamel geld Wink, eigenlijk begin ik nou met dvd's te sparen. Ik heb er al wat, en ik zie altijd goedkope dvd's die neem ik dan mee.

Mijn mega spoiler fanfic!
mikab93
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 59 Sikkels

mikab93 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jul 02, 2007 13:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja ik verzamel iets maar misschien vinden jullie het wel stom maar ik verzamel dus dvd's van waldisney films Embarassed het klinkt wel stom maar ja...Ik doe het al sinds ik 5jaar ben en ik doe het nu nog altijd. Ik ben zo verslaafd aan tekenfilms Rolling Eyes

6e jaars
6e jaars

Verdiend: 515 Sikkels
Woonplaats: In the house, on the crossing between past and future

Hermione_Granger<3 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jul 02, 2007 13:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dat is toch helemaal niet stom, dat is een verzameling als een ander...

Ik persoonlijk verzamel alles van Harry Potter! Heel mijn kamer hangt vol met posters, en ik heb super veel boeken van harry potter: Zwerkbal door de Eeuwen Heen, Fabeldieren en waar ze te Vinden en alle Harry Potterboeken van 1 tem 6 in Nederlands én Engels...
Ik heb zelfs een bedovertrek van Harry Potter Laughing Laughing

We got one thing Voldemort will never have; something that's worth to fight for..
Table tennis is not just a sport, it's a lifestyle
Saaki
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 24 Sikkels

Saaki is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jul 02, 2007 22:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Vroeger verzamelde ik alles van Winnie de Pooh! ik had ook een kast helemaal met troep van winnie! dat is nu wel een beetje voorbij, maar omdat ik in een hamster gezin woon (vaders motto: wie wat bewaard die heeft wat, maar wel altijd wil opruimen,moeder die gewoon alles bewaart) heb ik wel allemaal kleine verzamelingen, bijvoorbeeld badeenden!

2e jaars
2e jaars

Verdiend: 52 Sikkels

Kersje* is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jul 12, 2007 18:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik verzamel zowat alles:
-koperen muntjes (heb ondertussen al aan 6 euro 69 cent koperen muntjes)
-fotohouders
-postkaartjes
-briefpapier
-toegangsticketjes (van pretparken ofzo.)(vind me maar gestoord..^^)
-'Liefde is...'-prentjes
-portomoneetjes
-alles wat 'n leuk kleurtje heeft
-... (kan niet meteen op al mijn verzamelingen komen..)

Beeld je dus maar in hoe mijn kamer eruit ziet Shocked .. Het zit gewoon in de familie dat wij verzamelaars zijn... Als ik de collectie van mijn ouders es moest opnemen... Ja amai...

3e jaars
3e jaars

Verdiend: 52 Sikkels

Dragon is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jul 12, 2007 19:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik verzamel Drakenbeeldjes (groot en klein,als het maar in mijn kamer past) XD en Badeendjes XD En allerlei dingen van musicals van programmaboekjes tot mokken en allerlei krantenknipsels van de diverse voorstellingen...

En alle verhalen van de shows,cast lijsten,songteksten ervan en scripts van musicals kortom mijn map staat op ontploffen XD

En toch is mijn kamer nog supernetjes met die 3 verzamel obsessies XD

Schéhérazade
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 40 Sikkels

Schéhérazade is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 03, 2008 8:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik verzamel sinds een tijdje juwelen (wel plastieke). Ik heb een tijdje geleden ontdekt dat ik steeds een winkel binnenstapte als ik oorbellen, ringen of kettingen zag liggen. Ik had dan ook vaak de kans dat ik meteen iets kocht. Ik heb er al vak mijn wekelijkse zakgeld mee opgedaan. Ik moet eerlijk toegeven dat het economisch gezien, geen goede verzameling is. Verder verzamel ik alles wat met kunst te maken heeft. Zoals boeken, een klein schilderij of zelfs een toegangsticket voor één of ander tentoonstelling van een schilder. Ook heb ik een kalender en een groooooote verzameling schilderijen (kopies wel), maar die koop ik niet zelf. Ik vraag ze voor mijn verjaardag, of krijg ze voor een goed rapport. Zelf, ben ik wel een grote fan van musea en ik bezoek dan altijd het bijhorende winkeltje voor een leuke souvenir. Als je het zo bekijkt, heb ik eigenlijk een mega verzameling van alles wat mij blij maakt of waar ik me goed bij voel(de).

Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 1 Sikkels

KJRiddle is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Mrt 04, 2008 19:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jah,, toevallig wel. Het is echt f*cking dom,, maarja Very Happy
Steeds als mijn deobus of aftershaveflesje op is bewaar ik die en zet ze gewoon op zo'n plank neer.. dan lijtk het alsof ik er heul veel heb! Wink

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp