Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Beroep Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
FireBolt428
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 185 Sikkels
Woonplaats: Maakt me niet uit, als het maar zo dicht mogelijk bij Laura is(L)(L)(L)(L)

FireBolt428 is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Jul 22, 2008 22:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

FireBolt428 schreef:
als mijn latijn, biologie, chemie en fysica goed zijn zou ik volgend jaar graag Latijn-Wetenschappen volgen, heel graag zelfs..

Daarop bouwend zou ik dan aan universiteit opleiding dierenarts wel graag willen doen..al denk ik niet dat dat gemakkelijk zal zijn....

Dit heb ik ook al een hele tijd geleden gezegd...anderhalf jaar geleden volgens mij. Intussen heb ik ook al mijn eerste jaar Latijn-Wetenschappen achter de rug en na de vakantie begin ik dus aan mijn allerlaatste jaar op de middelbare school en in die richting. Nu heb ik me ook al een hele tijd geleden bedacht met dat dierenartsgedoe en nu weet ik helemaal niet meer wat ik wil doen..Iets met wetenschappen, maar ja, wat? Er is zoveel keuze..Ik heb wel nog een jaar, maar een jaar is zo voorbij (zoals ik het voorbije schooljaar heb gemerkt)..en als het zover is, zal ik toch MOETEN kiezen.

5e jaars
5e jaars

Verdiend: 403 Sikkels

Crissy77 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jul 23, 2008 7:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik werk bij een reisorganisatie op de afdeling Verkoop & Reserveringen. Bevalt me wel. Ik beantwoord de telefoontjes en de mailtjes van de klanten. Hiervoor heb ik bijna 5 jaar op een reisbureau gewerkt. Was ook erg leuk.

Profiel bekijkenStuur privébericht
ihv
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 28 Sikkels

ihv is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jul 23, 2008 9:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ga nu Sport en Bewegen doe en ik hoop later in een inrichting/gevangenis sportlessen te geven

XrAxY-xScAr
Death Eater
Death Eater

Verdiend: 0 Sikkels

XrAxY-xScAr is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jul 23, 2008 11:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik werk op dit moment nu bij Albert Heijn, als vakkenvuller bij Houdbaar en Brood. Wil later ook kassa bij doen.
Later wil ik leraar worden, vermoedelijk aan de basisschool. Heb er al veel zin in. Zit in mn eindexamenjaar VMBOTL, en ga daarna HAVO en dan PABO doen. D: Duurt nog wel even.

lijpeloena
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 73 Sikkels

lijpeloena is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Jul 24, 2008 18:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik doe nu Havo ga naar mijn eindexamen jaar en daarna ga ik life science doen en hoop ik medicijnen te gaan ontwikkelen, Zou voor mij echt een droom die uitkomt zijn als ik een medicijn tegen kanker of zo zou kunnen ontwikkelen, maar die kans is natuurlijk wel heel erg klein

Veer
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 68 Sikkels

Veer is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Jul 25, 2008 17:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb nu net het vijfde middelbaar gedaan in Creatie mode, en na het zesde wil ik graag Modern Grieks gaan doen, en Turks ofzo, maar dat lijktj mij nogal zwaar, dus waarschijnlijk doe ik iets anders in de plaats van turks.
Dus, ik wil vertaler tolk gaan doen, voor studie.
Liever zou ik songwriter worden, maar k heb geen idee hoe je daar aan begint en de kans om daar werk in te vinden is veel kleiner.
^.^

Rogue
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 306 Sikkels

Rogue is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Aug 02, 2008 13:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik weet nog steeds niet wat ik wil "worden" en dat is erg frustrerend voor me. Vroeger als klein kind wou ik altijd van alles worden : dolfijnentrainster, amazone, brandweervrouw, politie agent, hou maar op elke dag wat anders. Het is heel frustrerend om geen doel voor ogen te hebben in je leven. Denk er wel eens over om een jaar of 2 naar tibet te gaan om in een boeddhistisch klooster zielenrust te vinden.

'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'

'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer
Rose
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 93 Sikkels

Rose is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Aug 02, 2008 14:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik weet ook nog steeds niet wat ik wil worden. Klinkt raar, aangezien ik al fulltime werk op een kinderdagverblij, dus eigenlijk al 'ben geworden' Razz Maar ik wil daar niet voor altijd blijven werken. Ik zou heel graag kinderboekenschrijfster worden, maar dat is meer een droom, dan dat ik ook echt denk dat ik dat kan worden. Ik heb zoiets van, ik zie wel wat er op mijn pad komt.

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 54 Sikkels

Pumpkinsoup is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Aug 02, 2008 15:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ga nu HBO lerarenopleiding Maatschappijleer doen, maar ik wil heel graag (lees: HEEL GRAAG xD) Engelse Cultuur en Taal gaan studeren omdat ik gek ben op Engeland, de Engelsen en de Engelse taal. Het leukste lijkt me om dan echt iets met de cultuur en taal te gaan doen, maar ik bij God nog niet welk beroep ik wil.

Edward Cullen: You don’t realize how incredibly breakable you are.
I can never, never afford to lose any kind of control when I’m with you.
Tonks
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 83 Sikkels

Tonks is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Aug 18, 2008 15:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Tonks schreef:
Hej! ik ga volgend jaar ook Sociaal Pedagogisch Medewerkster - activiteitenbegeleidster doen. Kun je me er wat over vertellen? Wat vind je moeilijke vakken? Welke vervolgopleiding kun je doen? En als je geen vervolgopleiding gaat doen, wat kun je dan precies worden? Smile

Zoo grappig, dit heb ik 4 jaar geleden gepost (echt de tijd vliegt voorbij!).
Leuk om je oude berichten weer terug te lezen, net of ik weer 16 ben. Iig, een update, voor SPW heb ik inmiddels m'n diploma gehaald en op het moment studeer ik SPH, ga in september aan het derde jaar beginnen! Misschien dat ik hierna nog even een jaartje maatschappelijk werk erbij ga doen, maar dat weet ik nog niet zeker. Misschien heb ik tegen die tijd wel weer een update Razz Rolling Eyes

5e jaars
5e jaars

Verdiend: 54 Sikkels

francaatjuh is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Aug 24, 2008 15:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Op dit moment ga ik naar leerjaar 4 nivo 4 op Bloem en Design opleiding..kortom kort gezegt Bloemschikken..

Het is mijn laatste jaar Smile..En ik hoop hierop een diploma te kunnen krijgen..Op nivo 3 heb ik namelijk al een diploma..
Wat ik hierna ga doen kan ik nog niet met zekerheid zeggen maar misschien wordt het wel kinderdagverblijf..

Mijn beroep wat ik nu doe is in de bakkerij in een supermarkt Wink..

NicoleD
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 168 Sikkels

NicoleD is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Aug 24, 2008 15:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb altijd gezegd dat ik wat met dieren wilde gaan doen. Daar ben ik halsoverkop van af gestapt en had daarom geen idee wat ik wilde gaan doen. Net mijn Mavo diploma, en ja, wat doe je dan? Nou, om mijn keuze uit te stellen ga ik nu de Havo doen (Ik begin Dinsdag, ben benieuwd) Maar verder, ik heb wel ideeen. Zoals iets met fotografie, maarja, is daar werk in?

kimmetje
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 0 Sikkels

kimmetje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2008 17:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik werk als verpleegkundige op een terminale afdeling ( dat is een afdeling waar mensen komen om te sterven) Het is best zwaar maar er zijn ook mooije kanten van mijn beroep.

3e jaars
3e jaars

Verdiend: 52 Sikkels

Dragon is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2008 17:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik studeer voor "kok",zit nu in me tweede en hopelijk laatste schooljaar. Razz En werk als bijbaantje in een eetcafé. Smile

Lily Tonks
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 726 Sikkels

Lily Tonks is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Okt 10, 2008 16:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

*Steekt hand op*

Het probleem is dat ik echt géén idee heb wat ik later wil worden. Ik heb gelukkig nog ruim 2,5 jaar om dat uit te vissen (doe gymnasium en zit nu in de vierde klas) en daarnaast heb ik mijn profiel zó gekozen, dat ik vrijwel alles nog kan gaan doen. Vroeger wilde ik altijd veearts worden, nu weet ik dat niet zo zeker meer... Ik zou ook wel conservatorium willen doen, maar ook daar twijfel ik dan weer over.

Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp