Poll :: Wat vind jij van Gamen? |
Ik vind het maar stom/nutteloos |
|
5% |
[ 14 ] |
Ik hou het lekker bij de Harry Potter Games |
|
11% |
[ 31 ] |
Ik vind het erg leuk, ik heb zelf een console/handheld waar ik geregeld op speel |
|
49% |
[ 131 ] |
Game-Freak is my middle name. Ik vind het absoluut helemaal te geweldig! |
|
33% |
[ 89 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 265 |
|
Auteur |
Bericht |
Jessiicáa
1e jaars
Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 05, 2008 8:55 |
|
Ik heb zelf een ds waar ik wel vaak opzit, en soms ook achter ps1 , maar ik zit vaker achter de com [a] |
|
|
|
|
michaelfivez
Dreuzel
Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 20, 2008 21:26 |
|
|
|
|
Tim Lupos
6e jaars
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 21, 2008 12:13 |
|
Ik heb zelf:
-The Sims 2
-Battlefield 1942 en uitbreiding
-The Warriors
-Tony Hawk Pro Skater 4
-Tony Hawk Pro Skater Underground 2
-Tony Hawk Pro Skater American Wasteland
-Tour de France
-The Getaway
-The Getaway Black Monday
-The Sims
-Gran Turismo 3 Pro Spec
-Pokemon Red
-Pitfal
Dat was het wel. |
_________________ Tokio Hotel is pure shite. Till would open up a can of Mein Teil on all their asses and f*cking cook them girly faggots. |
|
|
|
darkshadow
Dreuzel
Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 09, 2008 0:49 |
|
Oi, game freak is een groot woord XD al hebben we wel over 100 spelen hier, had me pa toen des tijds late kopieëren, ps1 games mind you. Mar ik speel vrij weinig, ik heb silent hill geprobeert, mij te eng, dan de Kingdom Hearts serie, waar ik dol op ben, en een paar Final Fantasy games {VII en VIII} en daarnaast van alles en nogwat. op de gameboy is het meerendeels Pokémon en Yugioh met twee Harry potter games {de geheime kamer en zwerkbal} en dan nog wat FullMetal alchemist games. daar blijft het toch wel bij. (heb wel weer zin om HP te spelen op de playstation XD) |
|
|
|
|
Nelsinho
7e jaars
Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 15, 2008 16:37 |
|
Speel de laatsate tijd alleen nog maar op me DS Lite... Ben net als 11 jaar geleden weer keihard verslaafd aan Super Mario64, alleen ditmaal de ds versie... |
|
|
|
|
Fandrel
5e jaars
Verdiend:
82 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 20, 2008 0:25 |
|
Assasins Creed
Oblivion 4
Soldier of Fortune: Payback.
Soon to be: GTA4
PC: Compagny of Heroes,
C&C3
Battle of Middle-earth 1 / 2
World in Conflict
WoW
WoW Burning Crusade
''We're getting alot of reports of the coastgaurd about a developing situation at the harbour side. Over''
*Rotor geluid* (Mi-24Hind)
''They have gunships I repeat they have Gunships! Need help immedatially america is under attack!''
*iets compleets onverstaanbaar*
http://www.youtube.com/watch?v=B1kq2QkiU7Y&feature=related |
_________________ When the Flames settle, we shall see who still stands
Nothing of my homeland remains but ash and sorrow. |
|
|
|
Tyrael
7e jaars
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 14, 2008 19:38 |
|
Ik speel nu nagenoeg nooit meer games.
Eerder wel Battlefield 2. Strategiespellen deed ik ook nog wel eens, vooral Battle for Middle Earth 1 en later deel 2 . Het komt erop neer dat je andere mensen moet neerknallen . Het enige spel wat ik nu wel eens doe ik Guitar Hero 3. Het is ontzettend knap gemaakt. Helaas heb ik geen gitaartje waardoor medium voor mij al een hele opgave is.
Verder heb ik op een blauwe maandag ooit een ps2 gekocht en die zit nu onder het stof . Het enige spel wat ik daarop heb gespeeld is GTA. |
_________________ "Draco Dormiens Nunquam Titillandus"
Never Tickle a Sleeping Dragon |
|
|
|
NiCoLe_eLoCiN
Dreuzel
Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 19, 2008 20:48 |
|
Ik zit vaak achter mijn consoles... ik heb er best wel veel eigelijk...
Nintendo
Super Nintendo
Nintendo 64
Playstation 2
Xbox 360
GameCube
PSP
Nintendo DS
Gameboy
Gameboy Advanced SP
Uhm, ja ik heb er veel geld aan uit gegeven in het verleden
Ik zal al mn spelletjes van de PS 2 Xbox 360 en PSP wel ff opnoemen... nou gaatie dan:
PS2: Bunjigai Swordmaster, Dead Or Alive 2, Final Fantasy X, Final Fantasy X2, Final Fantasy XII, HP PS, HP CoS, PoA, Kingdom Hearts, Kindom Hearts 2, KOF Deluxe, Prince of Persia SoT, Rayman M, Rayman Revolution, Rumble Roses, Soul Calibur 3, Sly Racoon, Tekken 5, Tenchu en Trapt
Xbox 360 (zit ik meeste op): Rumble Roses XX, Nighty Nine Nights, Dead Or Alive 4, Dead Or Alive Xtreme 2 (zoooon perv spel he ), Blue Dragon en Kameo.
PSP(heb ik pas): Blade Dancer en Tekken.
Ik heb alle spellen van de Ps 2 al uitgespeelt alleenn Blue Dragon en Blade Dancer heb ik nog niet uitgespeelt. Ik ben van plan veel te gaan verkopen dus... |
|
|
|
|
Avana
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 03, 2008 5:50 |
|
Ik heb even een vraagje aan de gamers onder jullie:
Mijn zoon (11 jr) wil Nintendo Wi-Fi connection op z'n DS gaan zetten maar ik heb geen benul wat het is en hoe het werkt behalve dat het via internet zou gaan.
De handleiding maakt me wat dat betreft ook niet echt wijzer.
Is er iemand die me kan vertellen wat het is, please? xD |
|
|
Annick
Dreuzel
Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 08, 2008 14:17 |
|
@Avana, ik heb er ook niet echt veel verstand van. Maar ik weet wel dat ik ook een keer in de winkel heb gestaan, en ernaar heb gekeken.
Je hebt in ieder geval een hele goede internet verbinding nodig, en als je dat niet hebt denk ik niet dat het goed gaat werken... Volgens mij heb je ook aardig wat verstand ervan nodig, want je zult het op de een of andere manier met jou internet verbinding in contact moeten laten staan. En je kunt het denk ik ook niet overal gebruiken, omdat er veel mensen zijn die een 'slotje' op hun internet hebben staan waardoor alleen de persoon die die internet beheert van dat internet gebruik kan maken...
Zelf heb ik het toen niet gekocht, omdat ik er toch niet al te veel gebruik van zou gaan maken, aangezien we sowieso internet op de computer hebben en dat veel sneller en beter werkt.
Hopelijk kom je nu een beetje verder.
En ik hoop ook dat ik je vraag goed gelezen heb, en nu niet iets heb gezegt wat totaal niets met je vraag te maken heeft gehad |
|
|
|
|
Sirius_Black
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
192 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 13, 2008 20:05 |
|
Avana schreef: | Ik heb even een vraagje aan de gamers onder jullie:
Mijn zoon (11 jr) wil Nintendo Wi-Fi connection op z'n DS gaan zetten maar ik heb geen benul wat het is en hoe het werkt behalve dat het via internet zou gaan.
De handleiding maakt me wat dat betreft ook niet echt wijzer.
Is er iemand die me kan vertellen wat het is, please? xD |
Nintendo WiFi connection maakt het mogelijk om online te gamen met de DS. Daarvoor heeft de DS een ingebouwde WiFi ontvanger. Waar je zelf dan voor moet zorgen is een WiFi “zender”.
Als je een draadloos netwerk hebt thuis, kun je kijken of de DS daarmee compatible is. Daarvoor moet je in de instellingen voor WiFi op de DS (waar je komt via het spel zelf, bijvoorbeeld Mario Kart DS) zoeken naar een zogeheten Access Point. Dan zoekt de DS naar draadloze netwerken in de buurt, en laat hij deze zien (aardige kans dat je die van de buurman ook vindt overigens). Het makkelijkste is natuurlijk om je eigen netwerk te gebruiken. Grote kans echter dat deze beveiligd is, dan zul je even te raden moeten gaan bij de persoon die het heeft aangelegd, om achter het wachtwoord te komen (meestal een lange serie getallen). Zodra deze eenmaal is ingevuld, slaat de DS deze op en kun je daarop gewoon altijd online spelen. Het is wel belangrijk om erbij te zeggen, dat het hebben van een draadloos netwerk is geen garantie voor een werkend Nintendo WiFi connection, de DS is namelijk niet compatible met alle verschillende access points.
Nu kan het natuurlijk heel goed dat je geen draadloos netwerk hebt, of eentje die niet compatible is met de DS. Daarvoor heeft Nintendo een Wifi USB dongle bedacht. Deze moet je in een USB poort klikken van je PC, en dan na enige installatie, creeërt deze dongle een Access Point voor je. Deze is gewoon in de winkel te kopen, heb er zelf geen ervaring mee, en ik heb wel veel gehoord over mensen waarbij het niet bepaald vlekkeloos loopt met de dongle..
Dus, nog alles even op een rijtje, start een game die Wifi ondersteunt (te herkennen aan een blauw icoontje op het doosje. Ga naar de Wifi instellingen en zoek naar een draadloos netwerk. Vind je niks, dan is de USB dongle je enige vluchtoord vrees is.
Hopelijk heb je hier wat aan |
_________________ God bless America!
|
|
|
|
Fandrel
5e jaars
Verdiend:
82 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 22, 2008 23:26 |
|
WoW (nog steeds)
P.s: <3 Stormwind Harbor, Stratholme CoT, en Dalaran
WiC (World in Conflict, http://www.youtube.com/watch?v=aF79U0B_ze0&feature=related (kleine waarschuwing, geheel achteraan maakt de gast een ruwe opmerking) |
_________________ When the Flames settle, we shall see who still stands
Nothing of my homeland remains but ash and sorrow. |
|
|
|
MissBehavior
1e jaars
Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 02, 2008 17:57 |
|
Ik ben niet echt zo'n gamer, maar ik speel wel xD
Ik heb nu een GameCube, waarop ik voornamelijk Zelda, Twilight Princess op speel, maar ik heb ook nog andere games:
-Zelda: Twilight Princess
-Zelda: The Wind Waker
-Zelda: Ocarina of Time
-Pokémon Colosseum
-SSX On Tour
-Mario Party 5
-Super Mario Sunshine (fzo)
-Een of andere 'Shoot-The-Bubbels' game xD
(Ik ben er waarschijnlijk wel een vergeten, of eentje verkeerd geschreven.. Kheb geen zin om beneden te kijken xD )
Momenteel ben ik Twilight Princess opnieuw begonnen, en ik ben goed bezig xD
Vroeger heb ik heel veel op de Nintendo64 gespeeld, vanwaar ik die Zelda-verslaving heb, maar helaas hebk zelf gene ='( Kzou graag nog eens spelletjes zoals Zelda: Majora's Mask, Mario Party, Diddy Kong Racing (fzo xD) Perfect Dark, enzo spelen ^^ |
_________________ Harry: “Have you ever stopped loving anyone?”
Draco: “No. But I stopped hating someone once, though.”
|
|
|
|
noisecontrollers
1e jaars
Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 21, 2008 20:18 |
|
ik vind dat ik best wel een toegewijde gamer ben, ik heb ook aardig wat gameconsoles thuis zoals de: Atari, NES, super NES, nintendo64, Nintendo Gamecube, Nintendo WII, gameboy pocket, gameboy color, gameboyAdvanceSP, Nintendo DS, PSP,xbox360, Playstation3(eigenlijk van mijn broer maar ik speel er ook zovaak op) en we hebben ook heel veel spellen en met opnoemen ga ik niet beginnen want ik kan ze niet op 15 handen tellen, ik speel voornamelijk op de nintendo WII dan speel ik spellen zoals Dragonball z Teckaichi3, Super Smash Brothers Brawl, Legend of Zelda Twillight princess. |
_________________ I'll be there for you when the rains start to poor, I'll be there for you like the way i was before, I'll be there for you cause you're there for me to. |
|
|
|
NicoleD
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
168 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 22, 2008 7:31 |
|
Het komt met vlagen. :') (Net zoals alles bij mij) Ik heb een Wii, Game cube (Die ik niet meer zoveel gebruik, zit erover te denken gewoon te verkopen ) en nog DS Lite. Ik game op dit moment niet zo heel veel meer, maar ik wil wel weer gaan beginnen met Pokémon Diamond, aangezien eind Augustus in Walibi een evenement is. Als ik nou niet zoveel hoefde te werken...
Edit: Owja, en op computer speel ik nu HP and the order of the Phoenix |
_________________ 'We kunnen hem nog redden -' Harry stribbelde uit alle macht tegen, maar Lupos liet niet los.
'Je kunt niets meer doen, Harry... niets... hij is weg.' |
|
|
|
|
|