Auteur |
Bericht |
Amaranth
Dreuzel

Verdiend:
22 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 01, 2007 20:15 |
 |
- Kamer van hoge nood: een ruime, romantische slaapkamer met een giga groot bed en een boekenkast om U tegen te zeggen. (met liefst nog een grote tv en een comfortabele zetel aub )
- Bezemsteel: vuurflits!
- Faunaatvorm: ofwel een kat ofwel een grijze wolf
- Rol op Zweinstein (leerling, leraar, spook enz.): leerlinge! echt een strebertje ^^
- Liefdesdrank (wat ruik jij?): chanel egoïsme
- Neregebweerspiegeling: mijn moeder
- Patronusherinnering: de dag dat mijn vriend zei dat hij ook van mij hield <3!.
- Boeman: mijn lief, dood
- Wisseldrank: Anette Olzon (zangeres van Nightwish): ik wil ook wel eens optreden naast 's werelds knapste Tuomas Holopainen
- Patronus: wolf
- Toverstaf: 28,56 cm, kersenhout met in de kern een fenixveer
- Magisch vervoersmiddel: mijn vuurflits ^^
- Favoriete vak: verweer tegen de zwarte kunsten (wel gegeven door Lupos!) en bezweringen (eigenlijk alles ) |
|
|
  |
 |
Loena-fanaatje
Dreuzel

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 04, 2007 12:32 |
 |
Ik werk gewoon even het hele lijstje af
Jouw...
- Kamer van hoge nood
Ik denk een hele grote, ouderwetse bibliotheek en genoeg veren en perkament om mijn eigen boeken er tussen te kunnen zetten. Zachte stoel met dekentjes ergens in een hoek bij een leeslamp, directe verbinding met de keuken en ik heb het voor elkaar.
- Bezemsteel
Ik dnek dat het een hele simpele zou zijn, een Helleveeg of zo. Ik ben niet zo van 't vliegen.
- Faunaatvorm
Ik denk een bever. Heb ooit eens een test gedaan en toen kwam dat eruit.
- Rol op Zweinstein (leerling, leraar, spook enz.)
Zeker weten een leerling. Onopvallend tussen de mensen massa.
- Liefdesdrank (wat ruik jij?)
Versgebakken brood.
- Neregebweerspiegeling
Een aantal échte vrienden, goede cijfers voor school en een verder zorgeloos leven.
- Patronusherinnering
Ik zou denken aan de keren dat ik uit het ziekenhuis mocht. Ook al lijkt het op dat moment de normaalste zaak van de wereld, ik ben toch iedere keer weer superblij als ik die draaideur achter me kan laten.
- Boeman
Heel erg Molly-Wemel, maar dat zou toch zijn dat er een dierbare word vermoord.
- Wisseldrank
Ik zou wel een tijdje in de schoenen van Loena Leeflang willen staan De leerlingenkamer van Ravenklauw eens goed bekijken en dat soort dingen.
- Patronus
Zelfde als faunaat: een bever.
- Toverstaf
Hout van een Es, 25.7 centimeter, met een eenhoornhaar als kern.
- Magisch vervoersmiddel
Brandstof!
- Favoriete vak
Kruidenkunde. |
|
|
  |
 |
Frie
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
708 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 04, 2007 17:47 |
 |
- Kamer van hoge nood
Een mooie warme, gezellige kamer, met boeken, televisie, radio, pc en eten Volgens mij is het ook een kamer die echt gezellig is en met veel zetels en kussens enzo...
- Bezemsteel
Vuurflits ofzo, iets van goede kwaliteit.
- Faunaatvorm
Een kat! Een eekhoorn vind ik ook wel leuk
Leerlinge! Lijkt me echt geweldig!
Bloemen
- Neregebweerspiegeling
Een gelukkig leven, mooi huis, leuke vrienden, toffe kinderen, een geweldige job.
- Patronusherinnering
Oewh, moeilijk. De dag dat ik echt verliefd werd ofzo?
- Boeman
Zo'n harige, grote spin!
- Wisseldrank
Ik zou voor een dag wel eens een vriendin van me willen zijn of een BV ofzo.
- Patronus
Een kat
- Toverstaf
De staf die het best bij me past.
- Magisch vervoersmiddel
Bezem of brandstof.
- Favoriete vak
Verweer tegen de zwarte kunsten & bezweringen. |
_________________ I'm gonna miss you HPF <3
It stops here, but you're in my heart forever! |
|
  |
 |
Ballerina Girl
Dreuzel

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 07, 2008 16:13 |
 |
- Kamer van hoge nood
Een dansstudio met alle muziek die ik leuk vind, mega grote kist met verkleedkleding en een chille hangplek in de hoek met uber grote roze kussens
- Faunaatvorm
een chinchila pers (kleine uber schatige witte perziche kat)
- Rol op Zweinstein
Leerling
- Liefdesdrank
vanielle en de geur van de lente =)
- Neregebweerspiegeling
Zelfverzekerde ik, met mijn familie... bij elkaar =)
- Patronusherinnering
gevoel van verliefd zijn =)
- Boeman
Karbonkel... van ik mik lorreland
- Patronus
Zwaan
- Magisch vervoersmiddel
Magic carpet =)
- Favoriete vak
transfiguratie |
_________________ "Knock knock"
"Who is there"
"You know.."
"You Know Who?"
"YEAH! AVADA KEDAVRA" |
|
  |
 |
LieffJ
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
242 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 13, 2008 19:27 |
 |
Jouw onderwerpen:
- Kamer van hoge nood
Ehm. *Denkt* Een redelijke kamer, met ehm. Nouwjah, gewoon x.D Wat wil ik in de kamer *Concentratie* Een bed. Een boekenkast met alle hippe boeken die ik wil *Rolleyes x.D*. TV, PC met internet [Heel belangrijk]. Ohjah =D. En mensen =D. :') En nog meer boeken [a] En muziek =D.
- Bezemsteel
Geen idee x.D Een Vuurflits is wel hip, maar een Nimbus lijkt me ook wel in orde :]. Ik hoef niet met alle geweld de beste bezem die er is, dus de Nimbus 2000/2001 is wel goed.
- Faunaatvorm
Hmm... Iets wat kan vliegen. Een... Een duif ofzo :] Ofwel, ietsje groter x.D, een leeuw.
Ik denk leerling. Lekker, alles ontdekken van Zweinstein =D. En anders wil ik Jammerende Jenny's vervangster wel zijn x.D
Fjoeww. Ik vind versgemaaid gras wel lekker ruiken, en de geur in het bos als het net geregend heeft. Verder ruikt Vanille erg lekker, en nog iets waarvan ik de naam een beetje vergeten ben :#.
- Neregebweerspiegeling
Dat is toch wat je het liefste wilt hea x.D Hmm, wat wil ik het liefste x.D Doe dan maar mezelf, met een rapport waar alleen maar 7ens, 8ten & 9ens opstaan :'). Ohjah, en mijn oorspronkelijke blonde haarkleur terug x.D Ofwel, al ietsje groter, mezelf met een contract om mee te spelen in een soap ofzo :').
- Patronusherinnering
Bedoel je de herinnering die je herbeleeft, of de herinnering die je oproept x.D Hmm, die je oproept zou logisch zijn, anders stond er wel Dementorherinnering ofzo x.D Maargoed [/Wijkt af]
Ik denk dat ik ofwel aan een MSNgesprek zou denken (Klinkt mss oppervlakkig, maar het is echt een gesprek wat wel veel voor me betekend heeft x.D) ofwel aan leuke dagen met mijn vriendin :].
- Boeman
Thinking.. Thinking.. Van wat heb ik het meeste schrik... Ik denk dat ik een dood familielid, of vriend zou zien, met muziek van Frans Bauer op de achtergrond -.-'
- Wisseldrank
Als ik moest veranderen in iemand van HP; zou het Bellatrix of Luna worden =D.
Iemand in RL. Tjee, ik denk dat ik dan wel 'ns iemand van m'n klas zou willen zijn x.D Niet echt een beplaade voorkeur.
- Patronus
Een kat, of wolf.
- Toverstaf
Eentje die redelijk buigzaam is, anders zou hij snel stuk zijn x.D Volgens één of ander ding, is de Ceder 'mijn' boom, dus dan pak ik die maar, al vind ik dat de Populier beter bij me past x.D [Vaag gedoe] :'). Als kern... Hmm... Hebben Terzielers haren x.D Njaah, die maar iets van een Terzieler ^^. Of van een Hippogrief =].
- Magisch vervoersmiddel
De bezem is wel hip, alleen heb ik dieptevrees x.D, is Verschijnselen ook een vervoersmiddel. Verschijnselen dan, lekker snel.
- Favoriete vak
Verweer tegen de Zwarte Kunsten, zeker weten =D. Als het gegeven wordt door een hippe leraar, dus niet Umbridge, Krinkel of Smalhart x.D
Anders is Toverdranken ook nog wel leuk, maar het lijkt me ook verschrikkelijk moeilijk.
Verzorg van Fabeldieren is een goede derde :] |
|
|
  |
 |
Qiaw
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 14, 2008 9:26 |
 |
Kamer van hoge nood: Ik zou in deze kamer aantreffen wat ik op dat moment het hardste nodig heb. Misschien wel het toilet als ik nodig moet. Het hangt er maar net vanaf.
Bezemsteel: Ik zou de beste van de beste hebben, dus de Vuurflits als ik het goed heb.
Faunaatvorm: Als ik een faunaat zou zijn zou ik waarschijnlijk een feniks zijn.
Rol op Zweinstein: Op het moment een leerling.
Liefdesdrank: Ik ruik bij de liefdesdrank vers gemaaid gras.
Neregebweerspiegeling: Ik zie mezelf als magisch advocaat.
Patronusherinnering: Mijn patronusherinnering is nu nog geheim voor jullie, maar ik weet zeker dat ie goed is.
Boeman: Ik zou een heleboel vogels zien die op me afkomen.
Wisseldrank: -
Patronus: Een uil.
Toverstaf: 30,9 cm lang, veer van de staart van een Feniks, Berkenhout en licht flexibel.
Magische vervoermiddel: Port-key of Apparate.
Favoriete vak: Bezweringen, VTZK. |
|
|
  |
 |
Avana's Draco
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
5 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 14, 2008 12:25 |
 |
Kamer van hoge nood
Dat zou waarschijnlijk een kamer zijn met dingen die ik allemaal leuk vind. Lange rijen boekenkasten, een computer, muziekinstallatie, veel papier en pennen (om te schrijven), een televisie,...
Het zou een gezellige kamer zijn met gemakkelijke zetels en een warm haardvuur.
Bezemsteel
Nimbus 2000! Best een gemakkelijke en snelle bezem. De Vuurflits zou een beetje té snel gaan voor mij denk ik
Faunaatvorm
Waarschijnlijk een koala, maar een vogel lijkt me ook wel leuk.
Rol op Zweinstein (leerling, leraar, spook enz.)
Ik zou graag een eerstejaars zijn, zodat ik een hele loopbaan op zweinstein kan meemaken. Nu ben ik daar jammer genoeg al te oud voor, dus zou ik een leraar moeten zijn. (Verweer tegen De Zwarte Kunsten wrs). Al zie ik me eerder als een betrouwbare Pulpers.
Liefdesdrank (wat ruik jij?)
Ik zou bergen heerlijk snoepgoed ruiken
Neregebweerspiegeling
Ikzelf met een fantastische carrière, veel geld en respect.
Patronusherinnering
Toen ik hoorde dat ik geslaagd was voor mijn eerste jaar Journalistiek
Boeman
Iets à la Hermelien. De leraar die me zegt dat ik mijn jaar moet overdoen ofzo.
Wisseldrank
Ik zou wel graag eens J.K. Rowling zijn
Patronus
Ook weer een koala waarschijnlijk.
Toverstaf
Het hout en de lengte maken me niet uit, zolang het maar een kern van feniksveer heeft.
Magisch vervoersmiddel
Verschijnselen en Verdwijnselen.
Favoriete vak
Verweer Tegen De Zwarte Kunsten |
_________________ I've loved, I've laughed and cried.
I've had my fill; my share of losing.
And now, as tears subside,
I find it all so amusing.
Don’t cry because it’s over. Smile because it happened. |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 14, 2008 21:33 |
 |
Kamer van hoge nood >> Een kamer waar allemaal lieve mensen zijn, en waar onder andere Luna is. Ik wil haar gewoon heel graag zien. Daarbij lijkt het mij sowieso gezellig om in een gezellige kamer te zijn met leuke mensen.
Bezemsteel>> Een hele langzame. Liever nog geen bezemsteel. Ik hou denk ik niet van vliegen. Het lijkt mij nogal pijnlijk om te vliegen, en het is nogal een eng gevoel. xD Ik hoef ook niet perse een bezemsteel te hebben.
Faunaatvorm>> Ik vind dat ik zelf wel wat weg heb van een kat. Ben ook een knuffelig iemand die van slapen en eten houd en nogal eigenwijs is. xD Daarbij hou ik van katten.
Rol op Zweinstein>> Een student. Ik wil zo veel mogelijk overal van weten. Ik ga dan de hele dag de bibliotheek in en dan alles lezen. En overal rondlopen.
Liefdesdrank >> Iets lekker zoets en fruitigs. Daar hou ik wel van.
Neregebweerspiegeling>> Zie mezelf als een heks, met leuke lieve mensen om me heen die van me houden.
Patronusherinnering >> Toen ik geslaagd was van de middelbare school.
Boeman>> Een hele grote spin. Ik ben echt heel bang voor spinnen, en die wil ik echt niet zien. Dus een grote aragog ofzo.
Wisseldrank >> La Rowling herself. Dan ga ik meteen alle aantekeningen van Luna doorkijken. Ik wil gewoon meer over Luna weten. xD
Patronus>> Zeker weten katten. Ik hou van mijn kat. Ik zie haar als mijn kleine zusje. Ik ben echt een kattenfreak.
Toverstaf>> Willow/wilg ongeveer 10 1.4 inch met een eenhoornhaar erin.
Magisch vervoermiddel>> Verschijnselen/verdwijnselen. Dat is het snelst en ik denk dat ik die het vaakst zou gebruiken.
Favoriete vak>> Spreuken en Bezweringen/Charms. Niet alleen om Flitwick want hij is geweldig, maar het vak lijkt mij ook heel leuk. Potions/Toverdranken trouwens ook. ^^ |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
*Tessie*
4e jaars

Verdiend:
196 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 15, 2008 22:11 |
 |
- Kamer van hoge nood
Kamer met een verwarming !^^ *Koudbloedig* Ook muziek en boeken en ehm, fotocamera mag ook niet ontbreken
- Bezemsteel
Vuurflits! Lekker snel, achtbaangevoel!
- Faunaatvorm
Ik denk een kat, ik heb het niet echt op die beesten, maar je kunt dan wel door een hoop kleine openingen enz.
Leerling, het is gewoon leuk om te leren!
Gemaaid gras & het papier van een boek dat net uit de verpakking komt. Ik weet, ik ben een rare
- Neregebweerspiegeling
Mezelf met mijn hondje in mijn armen, die een paar jaar terug is overleden. Ik mis haar nog steeds
- Patronusherinnering
De eerste keer dat ik een voldoende haalde voor wiskunde
- Boeman
Spin of ander geleedpotige/insect/sponsdier/eenandervaagbeest!
- Wisseldrank
Mijn ex! Kan ik eindelijk eens zien wat voor rare gedachten er in het hoofd van die jongen omgaan!
- Patronus
Otter of zo'n soort dier, die vind ik mooi
- Toverstaf
Afmetingen maken niet uit, hij moet wel soepel zijn en eenhoornhaar bevatten.
- Magisch vervoersmiddel
Bezem, yeah, lekker door de lucht zoeven!
- Favoriete vak
Toverdranken, doet me denken aan scheikunde ^^ |
_________________ Live your life and like your life!^^ |
|
  |
 |
J.J.D.
2e jaars

Verdiend:
44 Sikkels
Woonplaats: Daarbuiten in de wind tussen de klanken van de natuur.
|
Geplaatst:
Wo Jan 16, 2008 19:06 |
 |
Kamer van hoge nood:
een kamer met de 7 boeken, foto's van mensen die ik graag zie en bewonder en een groot raam met zicht op de wijde natuur...
- Bezemsteel:
ach mij gelijk, het hoeft heus de snelste niet te zijn
- Faunaatvorm:
een adelaar, of misschien een uil... (zo dat ik weg kan vliegen en mij laten drijven op de wolken van mijn dromen...)
- Rol op Zweinstein (leerling, leraar, spook enz.):
(6e jaars) leerling
- Liefdesdrank (wat ruik jij?):
de geur van pudding, en (zoals LieffJ al zei:) de geur van een bos als het net geregend heeft...(en hij zou smaken naar de soort radijsjes in Luna Lovegood haar oren)
- Neregebweerspiegeling
ik met een toverstok... dat ik zeker zou zijn dat magie echt bestaat en dat ik een tovenaar ben
ofwel gewoon ik die gelukkig ben
- Patronusherinnering
een ontmoeting met Mevrouw Rowling zou me een fantastische herrinering lijken!!!
- Boeman:
een boeman in de vorm van mijn ma die me komt zeggen dat ik voor altijd zonder fantasie zal moeten verderleven en dat mijn dromen nooit zullen uitkomen...
- Wisseldrank
Luna Lovegood (tuurlijk )
In het 'echte' leven zou ik dan waarschijnlijk Evanna Lynch kiezen...
- Patronus:
als dit niet te moeilijk zou zijn om op te roepen: een nijlpaard
of een Crumple-Horned Snorkack
- Toverstaf:
22.16 cm wilgenhout, haar van een terzieler (en maar hopen dat die staf mij zou kiezen...)
- Magisch vervoersmiddel:
brandstof
- Favoriete vak:
verzorging van fabeldieren |
_________________ "If you want to be happy, be!"
(quote: Leo Tolstoy)
Laatst aangepast door J.J.D. op Zo Jan 27, 2008 21:11; in totaal 2 keer bewerkt |
|
  |
 |
amytjuuuh
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 16, 2008 19:18 |
 |
Goed laat ik hem ook eens invullen
Jouw... :
- Kamer van hoge nood
Nou een verwarmde kamer, met haardvuur, een heerlijke bank, verslavend boek, muziek en MUNTDROP (nee ik ben niet verslaafd hoor )
- Bezemsteel
Lekker snel, Vuurflits
- Faunaatvorm
Dat wordt een paard! I love horses
Dat wordt leraar, aangezien ik misschien later het onderwijs in ga..
Dat is een moeilijke.. Waarschijnlijk ruik ik boeken, rozen en de geur van iemands haar
*verraad haar geheim niet *
- Neregebweerspiegeling
Hmm.. Dat is een moeilijke.. Pfff.. Ik denk eerlijk gezegd ik samen met een jongen..
- Patronusherinnering
Absoluut zeker ben ik hier van niet maar toch. Ik denk het moment dat ik kennis maakte met mijn beste vriend..
- Boeman
Dode beste vriend / moeder
- Wisseldrank
Zonder twijfel een vriend van me! Ik wil wel eens weten wat er in zijn maffe hoofd omgaat xD!!
- Patronus
Daar neig ik eerlijk gezegd naar een eenhoorn of een konijn en niet naar een paard. Ik houd ook wel van paarden, maar ik heb eigen konijnen. En die eenhoorn schoot meals eerste tebinnen, misschien als rede dat ik vrij goed zie of mensen te vertrouwen zijn of niet...
- Toverstaf
Eentje met bloed van een drakenhart . Ik heb nogal een vurig temperament
- Magisch vervoersmiddel
Euhm doe maar brandstof.
- Favoriete vak
Spreuken en bezweringen. Lijkt me echt helemaal super! Allemaal maffe bezweringen! *yay!* |
 |
Severus Sneep
1e jaars

Verdiend:
60 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 17, 2008 12:47 |
 |
- Kamer van hoge nood:
Gewoon wat de functie van de kamer is. Hetgeen wat ik op dat moment nodig. Al is het maar een opbergplaats voor een onderbroek. Je snapt wat ik bedoel te zeggen.
- Bezemsteel:
Natuurlijk de beste die er is, ik houd van snelheid.
- Faunaatvorm:
Zwarte panter.
- Rol op Zweinstein (leerling, leraar, spook enz.):
Leraar Toverdranken, VTZK of schoolhoofd.
- Liefdesdrank (wat ruik jij?):
De geur van zuiver bloed.
- Neregebweerspiegeling:
Ik, als machtigste tovenaar.
- Patronusherinnering:
Dat is iets wat ik liever voor mezelf houd, anders verklap ik het geheim.
- Boeman:
Duiven!
- Wisseldrank:
Ik zou graag een dag in het leven van Hermelien door willen brengen.
- Patronus:
Hinde.
- Toverstaf:
Zegevlier!
- Magisch vervoersmiddel:
Verdwijnselen en verschijnselen.
- Favoriete vak:
Toverdranken! |
|
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 17, 2008 19:25 |
 |
- Kamer van hoge nood : Een thuisbioscoop met de meest heerlijke popcorn, dvd's van Johnny Depp en heerlijke kussens enzo.
- Bezemsteel : Nimbus 2001
- Faunaatvorm : Wolf
- Rol op Zweinstein (leerling, leraar, spook enz.) : Leerling
- Liefdesdrank (wat ruik jij?) : gerooosterd brood en dennennaalden.
- Neregebweerspiegeling : Me in Alaska =D Met honden ^^
- Patronusherinnering : Het moment dat het boek van mij en mijn vriendin af was.
- Boeman : Grote spin of iemand waarvan ik hou dood.
- Wisseldrank : Johnny Depp^^
- Patronus : Wolf
- Toverstaf : 22.5 beukenhout, haar van een eenhoorn.
- Magisch vervoersmiddel : Verdwijnselen.
- Favoriete vak: DADA, Potions, Transfiguration.
That's it^^ |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
miss louise
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
178 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 20, 2008 11:41 |
 |
BTW: Ik heb een test gevonden op internet om uit te vinden wat je Patronus is! Het is natuurlijk onzin, dat snap ik... Maar toch: het is altijd leuk om tests te doen, is het niet?
Linkje: http://www.allthetests.com/quiz08/dasquiztd.php3?testid=1086060121
Het is wel engels, dus als je er niet helemaal uit kan komen raad ik je aan om babelfish te gebruiken: http://babelfish.altavista.com/
Hier mijn testresultaat:
The DRAGON, the dragon is a wise being that is symbolic of power, and uses any means to achieve it. It covets material wealth and is know for its ambition. It is powerful, yet a hard patronus to control. You may find it most useful in fighting off large amounts of dementors at a given time. With out a doubt it is one of the strongest patronuses. |
_________________ Honden hebben een baas, katten hebben personeel |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 20, 2008 11:52 |
 |
@Miss Louise dat is eigenlijk belachelijk om te achterhalen wat je Patronus is. Een patronus is iets persoonlijks en iets symbolisch. Zie bijvoorbeeld de hinde bij Snape. Niemand had dat verwacht bijvoorbeeld. Ik vind niet dat er daarom testjes moet zijn om daar achter te komen. Ook al hou ik wel veel van testjes xD |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
|
|