Auteur |
Bericht |
DragonFly
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 27, 2006 20:12 |
 |
Super Mean Duiveltje schreef: | Jilleke100101 schreef: | @Super Mean Duiveltje: hey, dat is leuk dat pink dat doet...
Als ik het goed begrijp is het dus een soort van actie voor het goede doel voor mensen die erg diep in de put zitten of zoiets? |
Ja eerder voor homo's die problemen hebben om hun geaardheid aan mensen (hun familie en vrienden) mee te delen.
Hierdoor gaan ze inzien dat ze heus niet de enige zijn die er mee worstelen. |
Aow; wat leuk van P!nk...!
Ik dacht dat ze ook wel ook eens andere actie's heeft gedaan, maar deze actievin dik echt wel stoer!! ^^
Het is gewoon heel moedig!
Ik heb zelf veel respect voor haar en zeker voor de mensen die met zo'n problemen kampen...
Hopelijk geeft de actie veel verbetering! |
|
|
  |
 |
karinpotter
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 27, 2006 20:25 |
 |
Christina heeft een nieuw liedje: Hurt, Het staat ook op Back To Basic
Ik vind het een mooi liedje het is lekker rustig, de clip is ook leuk, hoe ze dat met dat circus hebben gedaan enz.
Eerst was ik nooit zo'n Christina fan en vond ik haar liedjes gewoon leuk maar ook Ain't no other man vind ik super dus persoonlijk vind ik dat ze goed gegroeid is qua muziek enz. Ze is nu tenmiste niet meer zo Dirty  |
|
|
  |
 |
Caleb
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 27, 2006 22:07 |
 |
^Dat liedje zong ze ook op de VMA's Christina kan echt geweldig live zingen en dit nummer is ook echt geweldig. (daar denkt mijn zusje anders over.) |
|
|
  |
 |
Cocokadavra
4e jaars

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 02, 2006 19:30 |
 |
Volgens mij zijn Christina, Britney en P!nk alle 3 popzangeressen.. Maar je kan ze niet met elkaar vergelijken, dat is net als dat appels en peren allebei onder fruit vallen.
Wat ik zo jammer vind aan dames zoals Christina en Britney is dat ze op een gegeven moment na een hitje of 3 helemaal omslaan naar sexsymbool. Eerste zeggen dat ze niet sexy willen zijn en dat het om hun stem gaat, maar vervolgens lopen ze in strakke stoeipakjes door het beeld. Daarbij is de muziek ook niet meer wat het geweest is.. Britney maakt nu bijna p*rnomuziek en Christina heeft ook rare dancemixjes. Het is niet meer zoals 'Baby one more time' en 'Genie in a bottle' waar het zo leuk mee begon. Maar dat zal de tijd wel zijn..
Ik was ooit fan van hun beide (echt waar), maar het is zoals ik beschreef een beetje afgezakt. Ik moet wel zeggen dat ik Christina wel het beste vind zingen van de genoemde! Maar P!nk vind ik leuker vanwege het afzeiken van de sexsymbolen en alle andere slechte dingen in de maatschappij.. dat is echt haar kracht!! |
_________________ The few details that I found in Sergeant Doakes's file left me grasping for breath: Doakes had a first name! It was Albert - had anyone ever really called him that? Unthinkable. I had assumed his name was Sergeant. |
|
  |
 |
Elyn
Hotemetoot

Verdiend:
334 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 03, 2006 9:48 |
 |
-britney is langzaam aant vervagen en dat wereldje daar...
ik vond/vind haar oudere liedjes echt wel goed, zoals hit me baby one more time, oops i did it again, stronger,... die luister ik af en toe nog wel eens graag.
-Madonna is zo weg, ik moet niks meer van haar hebben, daar is ze veel te oud voor nu! eind 40 en dat staat daar in een balletpakje op t podium!!
waarom?! is ze nog niet rijk genoeg of zo? ze kan al met pensioen met haar bankrekening!
-p!nk is gewoon onbekend voor mij, totaal negeren. ik heb gewoon iets tegen haar, ik kan haar muziek niet horen, dat zou ik nog niet eens willen...
-Christina is een zeeeeeer goede zangeres! ze heeft een geweldige stem en ze ziet er goed uit. ze maakt mooie liedjes en ik zet graag de radio wat harder als zij zingt!! <3 |
_________________ Here I lie, dying
with HPF in one hand
and Edward Cullen in the other. |
|
  |
 |
DragonFly
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 18, 2006 15:54 |
 |
ja, Christina is echt geweldig!
ik ga de cd deze namiddag nog kopen!
oooh, ik ben echt zooo super blij!
Omdat het topic nogal nogal stil lag, ik een nieuwe naam heb en ik een grote fan van CA ben, wil ik dit topic even naar omhoog *schooten*
xxx, DragonFly alias DF
ps: ditis de cover van haar cd:
 |
|
|
  |
 |
Mariky
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
405 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 18, 2006 18:12 |
 |
Ik vind Christina een goede zangeres en sommige liedjes vind ik ook super. Maar ik ben geen fan.
Ik vind bijv. 'Hurt' een erg mooi en gevoelig liedje en ook andere zijn goed, alleen ben ik daar nu de naam van kwijt.
Ik vind Madonna niet echt geweldig. Een 50-jarige vrouw die nog in strakke leren pakjes loopt de dansen. Niet echt bijpassend bij elkaar.
Qua Britney Spears ben ik het met Dark_angel eens. De oude liedjes vind ik goed en kan ik ook bijna helemaal meezingen, maar de nieuwe liedjes ken ik echt bijna niet.
P!nk vind ik een best goede zangeres, ze heeft een stoere, coole look, ook al is dat totaal niet mijn smaak. Maar haar muziek is wel Okay. Zoals U+ Ur Hand en Stupid Girls vind ik goed. |
  |
 |
Ailey
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
577 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 18, 2006 18:28 |
 |
Laat ik ook eens reageren ^^
Britney Spears vroeger was ik heel erg fan van haar. Ik had al haar cd's, posters, boekjes, krantenknipsels, van alles. Ik was echt ontzettend fan van haar tot dat ze een soort van 'break' nam, al heel erg lang geleden. Toen hoorde je heel erg lang niets meer van haar en mijn fan-heid werd steeds minder en minder. Nu ben ik geen fan meer van haar. Haar muziek is nog wel leuk en het is soms ook erg leuk om die oude liedjes weer te horen en mee te zingen, want ik ken ze allemaal nog wel, maar meer ook niet.
Ze heeft wel een mooie stem, maar verder heb ik niets meer met haar. Die fan-heid is overigens al heel lang afgerond xD
P!nk P!nk vindt ik echt ge-wel-dig! Ze heeft een hele mooie stem, ze is intelligent, doet geen stomme dingen etc. Ze heeft hele mooie nummers die niet zo 'standaart' zijn, mooie tekst en ik vind haar gewoon hip!
Christina Aguilera Christina, ze heeft een hele mooi, sterke stem en ze kan echt prachtig zingen. Ze heeft echt een stem om jaloers op te worden. Daarnaast maakt ze ook mooie nummers en 'hurt' is gewoon té mooi [a]
Ja, ik vind Christina een geweldige zangeres! |
  |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 17, 2006 2:46 |
 |
Heey mensjes,
Ik vind Madonna heel goed. Omdat ze haar bekendheid gebruikt om dingen te veranderen. Ik zeg niet dat ze dat goed doet maar ze start een discussie. Dat heeft ze altijd gedaan en ik vind het heel goed dat ze dat volhoud. Britney heeft het overduidelijk niet volgehouden, die is echt ingestort.
Cristina Aguileira (Schrijf je dat zo?) , daarvan vind ik de laatste liedjes erg leuk. Ze toont voor mij heel veel stijl nu, zo geinspireerd op Marilyn Monroe enz.
P!nk vind ik echt heel stoer. Zij IS stoer. Ze gebruikt haar bekendheid ook heel goed. Bijvoorbeeld in Stupid Girls. Ze is de enige die nog niet bezweken is onder het hele concept van ik-moet-dun-zijn-want-anders-ben-ik-niet-populair en het schijnt te werken.
*klopt P!nk op haar schouder*
En even voor alle Lily & James fans, check het liedje Leava Me Alone (I'm Lonely), volgens mij beschrijft dat heel mooi de relatie tussen Lily en james in het begin.
Wat ik heel goed vind dat P!nk is dat ze haar mond niet houd. Bijvoorbeeld in Dear Mister President, daarin heeft ze commentaar op het beleid van Bush. En in een intervieuw reageert ze als volgt: "Ik wil president Bush bedanken dat ik in een land woon waar ik dit soort liedjes uit kan brengen." Luister naar het liedje en realiseer je dat ze met die uitspraak de psuiker op de kop slaat.
P!nk is de enige die durft te laten merken dat ze hersens heeft.
YOU GO GIRL!!!
xox Josse. |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥
Laatst aangepast door Josse op Do Jan 11, 2007 17:10; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
karinpotter
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 20, 2006 17:22 |
 |
ik ben op de een of ander manier bij een liedje van X-tina uitgekomen en dat ging ik dus luisteren en ik vond het echt meteen prachtig..... Het heet The Right Man. Ik denk dat sommige van jullie het wel eens gehoort hebben of er wel eens iets over gehoort hebben want het staat ook op haar nieuwe cd Ik vind sowieso dat ze echt een super comeback gemaakt heeft Het liedje met P.diddy vind ik ook wel leuk. Dan heeft ze weer eens een keer niet dat back to basic tintje
Vroeger was ik dus fan van Britney...Het muziek blijf ik leuk vinden maar hoe ze zich nu gedraagt kan echt niet meer. Ze feest maar door en stript er op los Haar hele imago is verandert nadat ze met kevin is getrouwd [en gescheiden] Ze is nu dus schijnbaar aan haar comeback bezig maar eerlijk gezegt ben ik benieuwd of het gaat lukken. Ik bedoel: kijk naar christina^^zij weet wat ze doet maar ik denk dat Brit met allerlei sletterige liedjes gaat komen...Ik ben nu dus ook niet meer echt fan van haar
ps;Ik vind P!nk haar nieuwe liedje trouwens wel leuk  |
|
|
  |
 |
DragonFly
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 25, 2006 20:07 |
 |
Jeej, als x-tina's grootste fan heb ik eindelijk haar cd gekocht.
Meteen verslaafd natuurlijk!
Maar ik had ook een vraag, want nu twijfel ik wel hoor:
mijn vader zei dat ze verslaafd is aan drank en dat ze vaak te diep in het glas gekeken heeft.
Ik geloof dat niet echt, want dat is toch wel een grote schok.
Nu jah, ik weet het, ik hoop echt wel van niet!!! |
|
|
  |
 |
Hermelien & Ginny:Fri
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 28, 2006 17:18 |
 |
ik ben dus echt groote fan van christina aguilera!!!! :D
ik heb bijna al haar albums en vindt haar laatste "back to bascis" supergoed ik ben naar haar optreden geweest en ze was super
ik ebn al vanaf het ebgin fan van haar en ging samen met haar door vele dingen heen,het klinkt raar maar ik voel me een beetje verbonden met haar en ik zing haar nummers noot voor noot mee ook al klinkt het vals! :lol: haar nieuwe nummer met p.diddy "tell me" vindt ik ook erg goed ik kan iedereen "back to basicsé aanraden want die cd is super!!!! |
|
|
  |
 |
Sacha
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 01, 2007 16:44 |
 |
Ik heb het niet zo op zangeressen. Chirstina en Britney enzo vind ik nou niet echt leuk om naar te kijken. Ook vind ik dat ze niet echt onwijs leuke muziek maken. Maar je hebt wel een paar leuke zangeressen. Zelf vind ik Anouk wel goed, want die zag ik gister op tv. Zij maakt leuke liedjes, waar je goed mee mee kan zingen. En ook vind ik dat ze niet zo overdreven doet zoals sommige andere. |
_________________ Matthew Fox <33333
|
|
  |
 |
MINmeisje
6e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 04, 2007 21:21 |
 |
Pink haar oude muziek vind ik wel mooi, vooral Family portrait is mooi, maar stupid girls en dat ene nieuwe liedje kunnen dr ook mee door. Christina Aguilera vind ik soms ook wel goeie liedjes hebben, Fighter Beautifull en The voice within zijn mooi en Hurt luister ik ook wel is
Het is niet dat ik er verslaafd aan ben maar als ze op de radio zijn luister ik ze wel af en ook gewoon als k ze aan heb staan.
Verder heb ik niet zoveel verstand van ehms Pop en muzieksoorten, je moet me ook vooral niet vragen watvoor soort muziek ik luister. x} |
_________________ Make a wish and close you're eyes
Ik wens iedereen een gezonder en gelukkiger jaar dan 2006 =) |
|
  |
 |
kellydfelaat
1e jaars

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 27, 2007 20:53 |
 |
Christina Aguilera heb ik leren kennen via mijn vriendin die er een geweldige fan van is. Haar liedjes die ik graag heb zijn: beautiful, hurt, Car Wash en dirty. Dit zijn echt goede liedjes en ook sommige zijn haar grote klassiekers. Ze heeft ook een prachtige stem en een toffe dansstijl en natuurlijk een grote voorbeeld voor alle vrouwen |
|
|
  |
 |
|