Auteur |
Bericht |
Juud
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 30, 2007 13:59 |
 |
JEP, onze school is door de porvinciale ronde heengekomen, w mogen nu naar Amsterdam. weten jullie al of jullie school mee mag doen?
ikzelf doe nl. niet mee, ik was niet door.. =.= |
_________________ Goodbye HPF my friend, you were the best. |
|
  |
 |
XilonaX
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
90 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 30, 2007 22:10 |
 |
Wij zijn nu aan het oefenen.. echt, 2 weken van tevoren pas Veelste laat, maar de stellingen zijn ook zo idioot! 'Een cultuurpas voor jongeren is zinloos.' Jah, wat valt daar nou over te zeggen? Het is wel zo, of het is niet zo, en dat verschilt per persoon... Ik vrees echt dat mijn school de grond ingeboord gaat worden tijdens het Lagerhuis  |
_________________ ‘Sorry Ginny,’ zei Ron om de drukkende stilte te verbreken, ‘maar ik ken geen Harry Potter.’
Ginny’s hart leek te breken..'
Ketenvuur |
|
  |
 |
Lisanne
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
57 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 31, 2007 14:38 |
 |
Juud: Gaaf! :)
XilonaX: Het is wel een beetje laat ja. Bij ons zijn ze nog steeds aan het oefenen. Ik weet niet of ze wel door zijn.
We hebben bij ons op school een musical aan het einde waar veel geoefend voor moet worden. Ik dans daar ook in. Dus veel tijd na schooltijd heb ik niet. Toen we ook nog eens met het Lagerhuis meer moesten gaan debateren/oefenen ben ik ermee gestopt. Volgend jaar nog eens proberen. Want ik vond het wel erg leuk. |
_________________ time goes by at such a pace, it's funny how it's easy to forget her face. |
|
  |
 |
XilonaX
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
90 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 01, 2007 20:53 |
 |
Ja, het is zeker wel leuk ja. Ik kan helaas ook niet elke training op komen dagen, ik mis echt zoveel lessen doordat ik veel aan schoolorganisaties doe. Mijn filosofieleraar helemaal pissed  |
_________________ ‘Sorry Ginny,’ zei Ron om de drukkende stilte te verbreken, ‘maar ik ken geen Harry Potter.’
Ketenvuur |
|
  |
 |
XilonaX
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
90 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 10, 2007 15:30 |
 |
Nou, Lagerhuis dus achter de rug.. het ging echt zoo slecht; 1 gewonnen, 3 verloren En we waren niet eens zo slecht. Ik denk dat het komt doordat we de 2de hadden verloren, en niemand meer gemotiveerd was serieus mee te doen Steeds maar weer flauwe grappen en opmerkingen erdoorheen gooien^^
Maar goed, het was een gezellige dag! |
Ketenvuur |
|
  |
 |
|
| |