Auteur |
Bericht |
GreenxEyed
5e jaars

Verdiend:
124 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 31, 2007 18:32 |
 |
Heb jij weleens geskiƫd of gesnowboard?
Allebei. Alleen snowboarden heb ik nog maar ƩƩn keer gedaan (1 les)
en toen viel ik de hele tijd . *schaam schaam*
Ga je weleens op wintersport?
Ja ; ik ga elk jaar op skireis dat de school organiseert
Zit je zelfs op de sport skiƫn of snowboarden?
Nee de binnenpiste is te ver weg.
Volg je lessen?
Ik heb er een paar gevolgd maar nu niet meer |
_________________ - Mysteries, verboden liefdes, hechte vriendschappen en een schokkende waarheid.
http://www.harrypotterforum.nl/hpf1/viewtopic.php?t=14262
- Rewrite Broken Heartbeat & meer.
http://www.fanfiction.net/u/1666018/ |
|
  |
 |
Rylane
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
420 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 01, 2007 11:23 |
 |
Gaaf! Een wintersport topic.
- Heb jij weleens geskiƫd of gesnowboard?
Ik heb al heel vaak geskied.
- Ga je weleens op wintersport?
Ik ging op mijn zesde al met mijn ouders mee op wintersport. We gingen tot 5 jaar geleden bijna elke winter skien.
- Zit je zelfs op de sport skiƫn of snowboarden?
Nee, ik ben niet zo goed.
- Volg je lessen?
Ik ben vorig jaar voor het eerst sinds jaren weer wezen wintersporten. En toen ging het niet zo soepel als ik had gehoopt, dus dit jaar ga ik weer een paar gevorderden lessen volgen om de techniek een beetje op te halen.
Ik kan echt niet wachten tot het zo ver is. Maar eerst nog een paar nieuwe skie-schoenen kopen. |
_________________ Johnny: 'Nobody puts Baby in a corner.' |
|
  |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 07, 2007 16:37 |
 |
Ja hoor meerdere keren zelfs, vind vooral snowboarden erg leuk. Al kan ik nooit in de lift blijven staan met mijn snowboard.
Ga je wel eens op wintersport?
Bijna nooit, heb het wel een paar keer gedaan maar niet zo vaak.
Volg je lessen?
Nee die heb ik niet meer nodig, doe het wel vaker. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
Star
3e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 07, 2007 19:17 |
 |
Ja, 1x geskied en 1x gesnowboard
Nee nooit. Maar het lijkt me wel leuk voor een keertje :]
Nee
- Volg je lessen?
2x dus. Een keer ski-les en de andere keer snowboard-les. Dat laatste was bij een feestje van een vriendin (haar vader is de baas van een binnennepsneeuwbaan) dus wij met z'n allen snowboarden. Nou een paar konden het super goed want die gingen elk jaar op wintersport. Maar ik bakte er dus niks van. Ik heb veel sneeuw gegeten die avond ^^ |
_________________ [i]Ravenclaw |
|
  |
 |
Nienn
1e jaars

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 08, 2007 11:29 |
 |
Ja , ik heb nu 1x geskied (toen ik 5 was ofzo) en 1x gesnowboard (afgelopen maart)
Ik ben 1x geweest toen ik heel jong was , 5 ofzo , en ik ben afgelopen jaar een week met school naar Oostenrijk geweest. En omdat het zo goed is bevallen gaan we aankomende kerstvakantie naar Tsjechie!
Nee..
- Volg je lessen?
Ja , ik heb vroeger skiles gevolgd, met school snowboard les , en aankomende winter weer skiles (kan niet meer snowboarden door blessure , mja skien is ook leuk ) |
|
|
  |
 |
Manouk
Griffoendor Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 08, 2007 20:46 |
 |
Wij gaan elk jaar met school op skireis, ik ben nu alletwee de keren dat ik meemocht meegeweest. Wijzelf kunnen het niet betalen, dus ik ging toen voor het eerst ^^
Ja dus, ik heb twee jaar geskiƫd en dit jaar ga ik boarden. En volgens mij kan er niks van, ik ben benieuwd xD
In de krokusvakantie met school (:
Nee.
Volg je lessen?
Jup, ik heb nog maar 2 jaar geskiƫd en toen heb ik les gehad. Ik kan wel aardig skiƫn, niet dat ik er geweldig goed in ben maar ik kan een zwarte piste af, laat ik het zo zeggen. En dit jaar ga ik dus boarden, maar dat heb ik nog nooit gedaan dus ik ga bij de beginners ^^ |
 |
Lady des Champs
5e jaars

Verdiend:
38 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 08, 2007 22:09 |
 |
Ik heb niet op de poll gestemd omdat mijn antwoord er eigenlijk niet tussen staat.
Sowieso heb ik nog nooit geskied of gesnowboard, maar de blessure waar ik aan geopereerd ben is een typische skiƫrsblessure. Ik zou wel heel graag willen skiƫn, maar ik vind het eng.  |
_________________ Blimey. |
|
  |
 |
Shiralee
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 09, 2007 7:30 |
 |
Nee, helaas niet. Ik zou het wel graag willen doen. Het lijkt me echt een leuke sport, maar dan wel snowboarden haha. Als je het kan vind ik het sowieso wel knap, en als je het elke dag doet word je steeds beter en beter. <3 Maar dat is met alles zo, maar dat lijkt me gewoon ook echt supergaaf. Helaas kan het niet.
Nee, ik zou het weleens willen doen!
Nee, dat ook niet. Maar alles lijkt me echt wel heel erg leuk!
Nee.
Volg je lessen?
Nee dat ook niet, zal weleens nodig zijn. Maar ik wil ook nog op zoveel andere sporten dus dat word lastig. |
|
|
  |
 |
Blijerd
Happy to kill

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 01, 2007 19:40 |
 |
Ik heb zin om dit topic omhoog te kicken, dus doe ik dat. Om maar te beginnen met het lijstje:
Heb jij weleens geskied of gesnowboard?
Telt skieėn op een band? Zo nee, nee.
Nee.
Zit je zelfs op de sport skiėn of snowboarden?
Nee.
Volg je lessen?
Nee.
Veel afwisseling. Maar wat ik nu dus heb he, ik word gedwongen door m'n vrienden om eens mee te gaan naar Snowworld of iets in die richting. Maar ik weet dus nu al dat ik er helemaal blauw uitkom. Ok, die ene keer op band ging het aardig goed, maar nu word ik dus gedwongen om gelijk op een snowboard te gaan staan alleen maar omdat ik wat skateboard ervaring heb. Ik wil nu dus weten, is dat vergelijkbaar of stel ik nu een erg idiote vraag en kan ik dan maar beter sneeuwziek op bed gaan liggen? Of een ziekenhuisbed reserveren? |
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld! |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 01, 2007 22:04 |
 |
Ik heb hier nog nooit gepost. Ik kan het lijstje wel in gaan vullen, maar dan wordt hij ook zo kort want ik ben nog nooit op wintersport geweest. Ik heb dus nog nooit geskied of gesnowboard. Ik zou wel heel graag een keer op wintersport willen. Sowieso hou ik van de winter en van de sneeuw. Ik vind het zo gezellig allemaal. De sfeer lijkt mij in ieder geval gezellig. Nu gaat mijn moeder elk jaar alleen op wintersport, dus misschien ga ik wel een keer met haar mee. xD |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Harry, Ron & Hermione
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
459 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 02, 2007 11:04 |
 |
Ik ben nog nooit op wintersport geweest. Verder heb ik nooit geskied of gesnowboard. Heb er ook geen zin in ook, want als ik het een keer zal proberen weet ik al hoe ik thuis kom. Met de gipsvlucht ja
Ik heb al eens wat gebroken terwijl ik op schaatsen stond, skeelers aanhad. Dus ik ga zeker een keer skies aantrekken? Mooi niet. Laat staan een snowboard, want dat lijkt me nog lastiger.
Al zou ik wel graag eens willen langlaufen. Daar kan je vrij weinig gebeuren lijkt me zo. Enige wat je doet is je voortbewegen op latten door de sneeuw heen. Stukken langzamer, dus dan zal ik minder snel nog een keer mijn polsen breken.
Of een keer op zo'n slee die voorgetrokken word door huskies. Lijkt me ook magnifiek. Hmm, dan kan ik het beste maar eens op vakantie naar het noorden van Zweden toe medio kerst in plaats van de zomer. |
_________________ Neville Longbottom: Bellatrix Lestrange!
Bellatrix Lestrange: Neville Longbottom is it?... How's Mum and Dad?
Neville Longbottom: Better now they're about to be avenged!
[raises wand]
Lucius Malfoy: Now lets everybody just calm down... shall we? |
|
  |
 |
Yori87
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
153 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 02, 2007 13:59 |
 |
Ik ga nooit op wintersport. Ik heb wel eens een paar lessen gehad in skieen. Erg leuk vond ik dat. Maar wintersport, ik weet niet of ik dat ooit ga doen. Dan zou ik eerst was lessen willen nemen voordat ik daadwerkelijk op vakantie ga. Ach, we zullen zien, misschien komt het er nog ooit van! |
_________________ "You're a prefect? Oh Ronnie! That's everyone in the family!" "What are Fred and I? Next door neighbours?"
''There's no need to call me 'sir', Professor.''
'But we're not stupid - 'We know we are called Gred and Forge." |
|
  |
 |
eva(nna)
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
147 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 27, 2008 18:33 |
 |
whaa jaa !!
ik heb het deze vakantie gedaan.. voor de eerste keer.
van de derde dag deed ik al buiten de piste en zwarte ..
ik was er tamelijk snel mee weg.
en het is ook echt leuk. ik mis het nu al. jaja skieėn is echt wel mijn ding. |
_________________ Never forget, never forgive..
sweeney todd XD |
|
  |
 |
harrypotterfreakz
7e jaars

Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 27, 2008 19:49 |
 |
Skiėn(H)
Ik heb dit jaar 2,5 week geskied:)
Eerst een week met school naar Zwisterland in Januari. Vervolgens in de krokusvakantie nog een weekje met mijn ouders... en als klap op de vuurpijl, met pasen nog 3 dagen!!! Samen met collega+mijn pa en ik met een vriendin(H)
In de krokusvakantie heb ik samen met vriendin van mij 3 dagen les gegeven bij de skischool! Dit mochten we proberen om te kijken of we het leuk vonden om te doen... want... in de zomer gaan we naar Oostenrijk proberen ons Anwärter te halen. Als je Anwärter heb mag je bevoegd skiles geven in Oostenrijk en Zwitsterland. En aangezien ik skiėn helemaal het einde vind, is dit super GAAFFF!!! En ons werk voor de winter hebben we ook alweer geregeld bij de skischool!
OMG.. ik heb nu al zin in de zomervakantie |
|
|
  |
 |
Maschine
5e jaars

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 19, 2008 15:45 |
 |
Ik ga elk jaar op wintersport. Over 2 jaar alweer voor de 10e keer. Ik ski dan elke keer, heb ook wel een snowboardlesje gehad maar skiėn doe ik toch het liefst. En ja dat gaat ieder jaar weer beter. Ben inmiddels een soort kamikazepiloot-snelheidsduivel achtig persoon aan het worden. xD
Les heb ik wel gehad maar toen we niets meer leerden ben ik daarmee gestopt. |
_________________ Maschine - Ex-Moderator HPA |
|
  |
 |
|